Biltestare
BILIA AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du tekniskt kunnig och samtidigt bilintresserad? Då kan du vara den vi söker som biltestare till oss på Bilia Outlet i Skövde. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Om tjänsten Testa begagnade bilar samt prissätta reparationsbehov före inköp/inbyte. Utföra mindre reparationer och justeringar på bilar. Bilbesiktning vid behov. Hålla testlokalen ren och snygg. Administrera fordonslager Vara kontaktperson mot leverantörer Vad vi önskar av dig Vi ser att du har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande. Du är serviceinriktad, har ett utpräglat ordningssinne och god prioriteringsförmåga. Du är professionell i ditt bemötande har lätt för att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Du bidrar till en trivsam laganda och en väl fungerande arbetsplats. B-körkort för manuell växel är ett krav. Övrigt Placering är på vår nystartade anläggning i Skövde med tillträde januari 2026. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef.  Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför vill vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

4 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Serviceinriktad Beredare med kunskap inom El och Mek
NearYou Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget För Borås Energi och Miljö söker vi nu en serviceinriktad och engagerad beredare till Underhållsavdelningen inom affärsområde VA. I denna roll kommer du att planera och bereda arbeten på våra anläggningar och bidra till att utveckla våra verksamheter inom avlopp, vatten, avfall och biogas. Vill du vara med och skapa Sveriges mest hållbara kretsloppsstad och samtidigt skapa mervärde för våra Borås Energi och Miljös kunder? Då kan du vara den vi söker! Tjänstebeskrivning Som beredare på Underhållsavdelningen inom affärsområde VA kommer du arbeta med att planera och bereda arbeten på våra anläggningar. Du gör efterforskningar, tar fram ritningsunderlag och instruktioner, beställer reservdelar och lämnar över färdigberedda arbeten till utförare. Du projekterar ändringsarbeten och tar fram dokumentation och ritningar för detta. Du arbetar dagligen i vårt underhållsystem EAM där planering och beredning görs. I vissa arbeten agerar du även projektledare och driver arbetet från början till slut. Dina huvudsakliga uppgifter som beredare är: • Planera och bereda underhållsinsatser. • Vara delaktig i FU arbetet på anläggningarna. • Arbeta löpande med att uppdatera vårt livslängdsprogram (LLP). • Dokumentation och uppföljning. • Medverka i upphandlingar av varor och tjänster för Underhållsavdelningen. • Att vid behov medverka samt stödja personalen i det dagliga arbetet med felavhjälpning. Ditt arbetsområde är underhållsarbeten samt ändringsarbeten på företagets anläggningar vilket innefattar avlopp, vatten, avfall och biogas. Du rapporterar till underhållschefen. Tjänsten är ett vikariat genom bemanning med möjlighet till en förlängning. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan utsatt datum. Som ett led i vårt säkerhetsarbete och att vara en attraktiv arbetsgivare genomför vi bakgrundskontroller, säkerhetsprövningar och alkohol- och drogtester på alla som är aktuella för anställning. Kvalifikationer Din bakgrund och personliga egenskaper • Serviceinriktad • Kommunikativ • Förmåga att bygga team • Analytisk med problemlösande • Säkerhetsmedveten • Har godkänd gymnasieexamen eller motsvarande samt några års arbetslivserfarenheter inom el och mek. • Goda kunskaper inom elinstallation, industrielektronik och mek. • Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Vi söker dig som är servicemedveten, gillar att ha många saker igång, har en god organisatorisk förmåga och ett säkerhetstänk i ditt arbete. Vi ser gärna att du har ledaregenskaper och erfarenhet av ledarskap är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tjänsten kräver B-körkort. Vad erbjuder vi dig? Borås Energi och Miljö värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. För att uppnå detta erbjuder vi en arbetsplats med utvecklande arbetsuppgifter i en spännande bransch. Vi satsar på personalens hälsa med flera friskvårdsförmåner och aktiviteter. Vi har konkurrenskraftiga anställningsvillkor och goda förmåner som komplement. Kretslopp, omtanke och framåt är våra värdeord som avspeglar sig både inom bolaget och ut till kunder. Alla ledare på bolaget arbetar efter en ledarskapsplattform där fokus ligger på utveckling, prestation, engagemang och att agera som goda föredömen. Låter detta intressant? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

4 juli 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Är du vår Samordnare?
Schedevi Psykiatri AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Samordnare LSS Beskrivning av verksamheten Schedevi Psykiatri är ett privatägt företag som sedan 1942 erbjudit kvalitativt stöd, heldygnsvård och boende för vuxna enligt Socialtjänstlagen och Lagen om stöd och service. Vi erbjuder stor bredd i omvårdnaden med personlig omsorg, social och fysisk träning och unikt stöd utifrån varje individs egen förmåga till individuell utveckling. Vi har flera väl etablerade verksamheter och finns idag både i Östergötland, Västra Götaland och i Småland. Vår vision är att Schedevi Psykiatri skall vara en kvalitativ och marknadsledande vårdgivare i Sverige för psykiskt och fysiskt funktionsnedsatta med ett komplext och varaktigt behov av stöd, tillsyn och omvårdnad. Vår företagskultur skall speglas av högsta kvalitet genom samarbete mellan rollerna, att vara trygga, unika, modiga, prestigelösa och handlingskraftiga. Vi som arbetar här är undersköterskor, boendestödjare, beteendevetare, pedagoger, sjuksköterskor, läkare och arbetsterapeut som tillsammans arbetar för att varje dag göra skillnad för våra klienter. Skulle du vilja arbeta i vårt team? Din roll Arbetet som Samordnare är mångfacetterat och kräver god förmåga till samarbete och flexibilitet. Du dokumenterar och upprättar/stöttar med genomförandeplaner och du förväntas ha goda kunskaper i svenska språket både muntligt och skriftligt. Vi förutsätter att du har en digital mognad. I din roll som samordnare kommer du att tillsammans med fyra andra samordnare: - Planera, genomföra och följa upp verksamhetens rutiner och arbetssätt samt på så sätt säkerställa en trygg och säker vård/omsorg för våra klienter. - Ha ett övergripande ansvar för social dokumentation, kontakter med placerare och myndigheter, samt en återkommande kontakt med klientens god man/förvaltare. - Ansvara för din enhets ekonomiredovisning samt attestering av löner. - Du kommer att ha en framträdande roll med att stödja och leda dina kollegor i olika klientsituationer. - Du kommer tillsammans med dina kollegor och sektionsledare ansvara för bemanningen på verksamheterna. - Du kommer att vara delaktig i aktivitetsplanering för våra klienter samt delta vid avdelningens APT. - Du kommer även att ha TIB-tjänstgöring (tjänsteman i beredskap), detta kompenseras i form av ledighet. Rollen förutsätter ett tätt samarbete med verksamhetschef, de andra samordnarna och såklart övriga kollegor. Du rapporterar löpande till verksamhetschefen tillsammans med övriga samordnare varje vecka.   Din kunskap och erfarenhet Främst söker vi dig med utbildning som socialpedagog men, välkomnar även dig som har annan likvärdig utbildning med pedagogisk inriktning. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat som samordnare, ledare samt med handledning. Önskvärt är kunskap inom LSS, neuropsykiatri, psykisk ohälsa, samsjuklighet samt ha erfarenhet av att arbeta med ett pedagogiskt förhållningssätt. Egenskaper för att lyckas med uppdraget: - Ha en förståelse för verksamheten. - Förmåga att ha ett helhetsperspektiv samt ha ett metodiskt och strukturerat arbetssätt med fokus på detaljer. - Förmåga att planera, genomföra och följa upp enhetens arbete av varierande storlek och karaktär. - Som person blir stimulerad av att arbeta i ständig förändring. - Att vilja växa i rollen som samordnare, genom att bidra till verksamhetens utveckling. - Vara modig och våga tänka nytt.   Vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet och initiativförmåga. Är du dessutom lugn i ditt bemötande och kan anpassa dig till olika situationer så passar du bra in hos oss. Din ansvarskänsla och goda samarbetsförmåga är något vi värdesätter. I tjänsten kan det ingå att utföra Hälso- och sjukvårds delegerade arbetsuppgifter.  Du behöver visa upp utdrag ifrån polisens misstanke- och belastningsregister. Eftersom svenska är det gemensamma arbetsspråket på arbetsplatsen behöver du behärska språket, muntligt och skriftligt, på den nivå som arbetsuppgifterna kräver.  Din framtida arbetsplats LSS-verksamheten i Nossebro består av två gruppbostäder, Graniten och Sturegatan. Enheterna har sex lägenheter i varje samt ett stort gemensamt kök och allrum. Vi som arbetar inom verksamheten är ett härligt team med bred och djup kompetens inom psykisk och fysisk funktionsnedsättning. Vi arbetar på ett lågaffektivt sätt, med individen i fokus där känslan av samhörighet för våra klienter, är en stor del i det dagliga arbetet.  Övrig information till sökande. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. Vi erbjuder en heltidstjänst under dagtid men det kan förekomma tillfällen då kvälls- och helgarbete blir aktuellt. Lön efter överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra medarbetare ett generöst friskvårdsbidrag. Du behöver ha tillgång till BankID. B-körkort är ett krav. Om du av något skäl inte kan ansöka digitalt (på grund av exempelvis skyddade personuppgifter), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.   Välkommen med din ansökan! Ditt CV med personligt brev vill vi ha senast den 15 augusti. Vi kommer att gå igenom alla ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan ansökningstiden är slut.

4 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Vi söker en Distriktssköterska med ansvar för både BVC och mottagning
Familjeläkarna Uddevalla AB
Distriktssköterskor

Vi söker dig som är distriktssköterska och som vill arbeta både med barnhälsovård och mottagningsarbete för vuxna. Tjänsten är en kombinerad roll inom BVC och distriktssköterskemottagning, vilket ger en varierande och stimulerande arbetsdag. Du kommer att arbeta nära både barnfamiljer och vuxna patienter samt vara en viktig del i det hälsofrämjande och förebyggande arbetet på enheten. På BVC kommer du att arbete nära våra BVC läkare som har lång erfarenhet samt övriga teamet inklusive rehab som stöttar dig i arbetet. Vi utvecklar teamet och söker dig som vill vara med och skapa något unikt med engagerade kollegor på plats! Arbetsuppgifter Inom BVC: Utföra hälsokontroller enligt barnhälsovårdsprogrammet Ge råd och stöd till föräldrar Samverka med barnhälsoteam och andra instanser Inom mottagningen: Telefonrådgivning och egen mottagning Sårvård, blodtryckskontroller, vaccinationer m.m. Arbeta med kroniska patienter (meriterande om du har vidareutbildning inom diabetes och hjärt- och kärlsjukdomar) Om dig Vi söker dig som är distriktssköterska gärna med några års erfarenhet av arbete inom primärvård. Vi ser det också som meriterande om du har arbetat i journalsystemet Asynja. Du tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du är engagerad och motiverad i ditt arbete. Att konstant sträva efter förbättringar är något som kännetecknar dig. Vi bygger framtidens vårdcentral i Uddevalla och undrar om du vill vara med på den här resan glad och modig! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga att passa in i teamet. Vi erbjuder Ett stimulerande, omväxlande och utvecklande arbete. Trevliga arbetskamrater och god stämning på arbetsplatsen. Tydlig och närvarande ledning. Ett nära samarbete med samtliga yrkesgrupper. Fortlöpande utbildning och individuell utveckling. Familjeläkarna Uddevalla Familjeläkarna i Uddevalla är en familjär vårdcentral med ca 20 medarbetare. Hos oss finns förutom vårdcentral också Rehab i samma lokaler. Enheten är en systerenhet till Familjeläkarna i Mölnlycke. Vi bedriver vård för ca 4000 invånare i Uddevalla och växer hela tiden. Vår arbetsmodell bygger på teamarbete där vi arbetar tvärprofessionellt men också ett stort samarbete med kollegor inom samma profession. Detta betyder att vi ständigt arbetar med förbättringar och erbjuder en arbetsplats där lärandet står högt i fokus. Hög tillgänglighet och kontinuitet är några av våra viktigaste mål samtidigt som du som medarbetare ska trivas och må bra hos oss. Familjeläkarna har tagit över den här vårdcentralen sedan december 2024. Detta innebär att du som medarbetare kommer in ett skede där du kommer kunna forma ditt arbete och arbetsplatsen i mycket hög utsträckning.

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
CE-chaufför på Dagab - Hisings Backa

CE-Chaufför till Dagab Hisings Backa i Göteborg Motiveras du av att ha frihet under ansvar och av att ge service i världsklass? Har du erfarenhet av arbete som CE Chaufför och arbete inom branschen? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Job&talent CE-Chaufförer till ett uppdrag på Dagab i Göteborg. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som söker ett jobb som bjuder på variationsrika arbetsdagar och är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag! Arbetsuppgifter Som CE-chaufför hos Dagab är din huvudsakliga arbetsuppgift att se till att Axfoods butiker får rätt varor i rätt tid. Du lastar varorna på lagret och sedan lossar varorna hos butikerna vilket betyder att arbetet vara fysiskt krävande. Oftast innehåller rutterna endast tre stopp! (Kan ibland vara 7-8 stop Du kommer utgå från Dagabs lager i Hisings Backa i Göteborg. Dagabs lastbilsflotta består av nya och fräscha Scania- och Volvobilar. Arbetstider Tjänsten är förlagd på heltid, måndag - fredag & varannan helg. Du jobbar både dag- och kvällspass. Arbetspassen är 8-10 timmar långa. 8-timmars pass: 05:00-13:50  13:30-22:15 15:30-00:15 10-timmars pass: 05:00-15:50 13:30-00:15 15:30-02:15. Tjänsten inleds med två veckors betald utbildning. Start sker enligt överenskommelse. Du kommer under dina första 6 månader ha en visstidsanställning hos Storesupport by Job&talent. Tanken är sedan att du går över till Dagab för en tillsvidareanställning direkt hos dem. Personliga egenskaper Vi vill se att du alltid gör ditt bästa för att uppnå så bra resultat som möjligt. Bra sinne för ordning och noggrannhet. Du är självgående i din yrkesroll och ser vad som behöver göras. Sparsam och miljömedveten körning. Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper  Krav CE-körkort Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens)  Giltigt Digitalt förarkort Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Meriterande Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete som CE Chaufför eller liknande roll och arbete som CE Chaufför. Truckkort Intyg för ADR 1.3  Intyg för Bakgavellyft Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen  Personalbutik Personal aktiviteter  Personalrestaurang Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Processen Det första steget i den här rekryteringsprocessen för dig som kandidat är att bli uppringd för en telefonintervju. Därefter kommer du att bli kallad till en intervju på plats hos oss. Till sist väntar också referenstagning och körtest.  Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningar tas endast emot via denna annons. Varmt välkommen! Om Dagab Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

4 juli 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Hemstädare / Home Cleaner – The Best Paid Maid® for Servia® AB
Servia AB
Städare

SVENSKA NEDAN We invite you to apply for employment as a professional home cleaners at Servia® AB, where we pay Sweden's highest salary for home cleaners. The salary we offer is a full 228 SEK per hour (204 SEK plus 12% in vacation salary) plus 31.42% in social security charges, that is, a total of 300 SEK per hour. (To get the approximate amounts in euros, divide the numbers by ten.) That’s 40% higher salary than in collective agreements. For full-time work of 40 hours per week, that means a salary of 39,294 SEK per month (35,084 SEK plus 4,210 SEK in vacation salary) plus 31.42% in social security charges, that is, a total of 51,640 SEK per month). As far as we know, there is no other cleaning company in Sweden, or, if we take into account the full salary cost, possibly even in the world, that pays its cleaning maids better than Servia does. If you’re currently working as a cleaner – as an employee, or through your own individual enterprise with your own clients – and you receive exceptionally good feedback from your clients, and you want to substantially increase your salary by becoming a part of Servia, you’re most welcome to apply to us. You can work as much or as little as you want, and you can freely choose whether you want to be employed, or work as a subcontractor through your own individual enterprise or company, for 300 SEK per hour plus VAT. Not the least, we allow you to continue to work for your own clients, or the company where you are currently employed as much as you want, and as much as you want for Servia. To apply, simply fill out our basic application at servia.com. It takes less than three minutes. Since we receive many applications for these best paid home cleaner jobs in Sweden, we kindly ask you for a small service: refrain from calling us, and instead wait for us to contact you. Because we will contact you. We read, and we answer every single application we receive – always. We look forward to hearing from you. Many thanks! Servia® AB The Best Paid Maid® © COPYRIGHT SERVIA® AB 2024. SERVIA® AND THE BEST PAID MAID® ARE REGISTERED TRADEMARKS IN THE EUROPEAN UNION. ******************************** Vi välkomnar dig att ansöka om anställning som professionell hemstädare hos Servia® AB, där vi betalar Sveriges högsta lön för hemstädare. Lönen vi erbjuder är hela 228 kr per timme (204 kr plus 24 kr i semesterersättning) plus 31,42% i sociala avgifter, alltså totalt 300 kr per timme. Det är 40% högre lön än i kollektivavtal. För heltidsarbete om 40 h i veckan blir det en lön på 39 294 kr per månad (35 084 kr plus 4 210 kr i semesterersättning) plus 31,42% i sociala avgifter, alltså totalt 51 640 kr per månad. Så långt vi vet, finns det inget annat städföretag i Sverige eller, sett till hela lönekostnaden, förmodligen ens i världen, som betalar sina hemstädare högre lön än Servia. Om du idag arbetar som städare – som anställd eller i egen städfirma med egna kunder – och du får exceptionellt fina omdömen av dina kunder, och du vill höja din lön markant genom att bli en del av Servia, är du varmt välkommen att ansöka till oss. Du kan jobba så mycket eller så litet som du vill, och du kan fritt välja om du vill vara anställd eller arbeta som underleverantör genom en egen firma eller bolag, för 300 kr per timme plus moms. Inte minst: vi tillåter dig att fortsätta att arbeta för dina egna kunder eller på det företag där du idag är anställd i den utsträckning som du själv vill, och så mycket som du själv vill för oss. För att ansöka, fyll i vår enkla ansökan på servia.com. Det tar mindre än tre minuter. Eftersom vi får många ansökningar till dessa högst betalda jobb som städare i Sverige, ber vi dig om en tjänst: undvik att ringa till oss och vänta istället på att vi kontaktar dig. För det kommer vi att göra. Vi läser och vi besvarar nämligen varje ansökning vi får – alltid. Vi ser fram emot att höra av dig. Stort tack! Servia® AB The Best Paid Maid® © COPYRIGHT SERVIA® AB 2024. SERVIA® AND THE BEST PAID MAID® ARE REGISTERED TRADEMARKS IN THE EUROPEAN UNION.

4 juli 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Extrajobb i butik - Göteborg
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker positiva och serviceinriktade butiksmedarbetare som vill vara en del av vårt team! Är du en person som gillar att hjälpa kunder, arbeta i ett högt tempo och ha kul på jobbet? Då kan det här vara jobbet för dig! Vad du kommer att göra: Hjälpa kunder och ge dem bästa möjliga service Arbeta i kassan och hantera betalningar Packa upp och fylla på varor i butiken Se till att butiken alltid ser snygg och inbjudande ut Vem vi tror att du är: Positiv och gillar att jobba med människor Stresstålig och trivs i en fartfylld miljö Flexibel och kan hoppa in på kort varsel Tidigare erfarenhet är ett plus, men inget krav – vi lär dig det du behöver! Vi erbjuder: Ett roligt och socialt jobb där ingen dag är den andra lik Möjlighet att utvecklas och få mer ansvar över tid Flexibla arbetstider som passar dig som studerar eller har annat jobb Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet. Du behöver kunna arbeta 2 dagar/vecka med fokus på vardagar, både dag- och kvällstid. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass. Krav Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst. För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med tjänsten. Meriterande Körkort och bil. Är du intresserad? Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Varmt välkommen med din ansökan!  Om Storesupport by Job&TalentStoresupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

4 juli 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Lärare i Matematik, NO och Teknik åk 4-6 till Säteriskolan i Mölnlycke
Härryda kommun
Grundskollärare

Din arbetsplats Säteriskolan är en F-6-skola i Mölnlycke med cirka 280 elever och 35 medarbetare. Det är två klasser i varje årskurs. Skolan ligger vackert belägen vid Rådasjöns naturreservat, med skogen alldeles intill skolgården. Det går lätt att ta sig hit, både med buss och bil. På Säteriskolan är lärande, trivsel och trygghet i fokus. Skolans personal arbetar språkinriktat med läs- och skrivutveckling i alla ämnen och använder kooperativt lärande som en av flera metoder. Vi har sedan flera år arbetat med PAX i förskoleklass och på lågstadiet, vilket vi ser att det ger goda resultat, och läsåret 23-24 började vi arbeta med PALS på skolan. På mellanstadiet arbetar vi med PBIK – positivt beteendestöd i skolan. Länk till skolans webbsida (https://www.harryda.se/barnochutbildning/grundskola/kommunalagrundskolor/sateriskolanf6.4.bfa8f9c1817fcd67e8204f8.html). Ditt uppdrag • Du ansvarar för undervisningen i matematik, NO och teknik i de två klasserna i årskurs 4.  • Du är mentor för hälften av eleverna i årskurs 4, det vill säga ca 20 stycken. • Du kommer även att undervisa i mindre sammanhang eller finnas med som stöd för elever som behöver det. Detta är en arbetsuppgift som de flesta lärare på mellanstadiet har. • Vanliga arbetsuppgifter som också ingår är bland annat olika möten varje vecka, kontakt med vårdnadshavare och elever, och rastvärdskap. Det här krävs för tjänsten • Lärarlegitimation med behörighet att undervisa i matematik och naturorienterande ämnen samt teknik för årskurs 4-6.    • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. • Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande. För att erhålla anställning ska utdrag ur Polisens belastningsregister uppvisas. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss • Du har god samarbetsförmåga och kan arbeta väl med kollegor, elever och vårdnadshavare med målet att skapa en trygg och stimulerande lärmiljö. • Du är flexibel och kan hantera förändringar och olika situationer med ett lösningsorienterat förhållningssätt. • Du inspirerar och engagerar elever med olika behov och olika bakgrund. • Du är strukturerad och tar ansvar för ditt arbete och strävar efter att kontinuerligt utveckla din undervisning och ditt professionella förhållningssätt.  • Du använder digitala verktyg som en naturlig del i det pedagogiska arbetet. Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder en arbetsplats med kompetenta och engagerade kollegor i arbetslag och elevhälsoteamet samt en stöttande ledning. Det finns goda möjligheter till samarbete med ämneskollegor i mellanstadiet, och du samarbetar nära andra lärare i årskursen. Vi har gott om fysiska läromedel och arbetar även digitalt. Du får goda möjligheter att delta i och påverka ditt och skolans gemensamma arbete. Kommunen erbjuder frikostiga friskvårdsförmåner. Läs mer på vår hemsida om vad vi erbjuder dig. (https://www.harryda.se/arbete/arbetaiharrydakommun/detharerbjudervidig.4.4bd770a51817ff14fcd13400.html)Har du frågor om tjänsten nås rekryterande chef via mail under v. 28 och 29 på grund av semester. Under vecka 30 kommer intervjuer att genomföras, i första hand digitala kortintervjuer men även intervju på plats kan bli aktuellt. Om Härryda kommun Härryda är en kommun som vågar! Här siktar vi mot att ha Sveriges bästa skolor och näringslivsklimat, omsorg av högsta kvalitet och attraktivt samhällsbyggande. Tillsammans är vi 3 000 medarbetare som gör mötet med Härryda kommun enkelt. Med mod, nytänkande och handlingskraft inspirerar vi varandra och levererar service med kompetens och kvalitet. Härryda kommun har de fyra senaste åren placerat sig i topp i Dagens Samhälles årliga ranking av Årets superkommun. Vi söker dig som är engagerad, öppen för olika perspektiv och vill skapa lösningar som håller för kommande generationer. Du hittar oss mellan Göteborg och Borås med Landvetter flygplats mitt i kommunen. Tillsammans åstadkommer vi mer! Övrig information Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Om du som sökande har skyddade personuppgifter så skickar du din ansökan i pappersform till: Härryda kommun, Personalfunktionen, Sofia Götberg, 435 80 Mölnlycke. Din ansökan kommer att hanteras enligt kommunens rutin för hantering av skyddade personuppgifter vid rekrytering och anställning. Ange annonsens referensnummer i din ansökan så vi vet vilken tjänst du söker.I första hand ser vi att du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

4 juli 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Min Doktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Stenungsund
MD International AB (publ)
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se en film om hur det är att arbeta hos oss. Det här söker vi hos dig Vi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Stenungsund. Tjänsten omfattar 1 dag arbete i veckan på ett kontinuerligt schema.   Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Stenungsund Omfattning: Allmän visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1 dag i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

4 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Min Doktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Uddevalla
MD International AB (publ)
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se en film om hur det är att arbeta hos oss. Det här söker vi hos dig Vi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Uddevalla. Tjänsten omfattar 2 dagar arbete i veckan på ett kontinuerligt schema.   Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Uddevalla Omfattning: Allmän visstidsanställning/ tillsvidareanställning 2-3 dagar i veckan tjänstgöringsgrad ca 50%. Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

4 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025