Vi söker en självgående elektriker med erfarenhet av solenergi och batterisystem Vill du vara med och bygga framtidens energilösningar? Är du en erfaren elektriker som brinner för kundkontakt och hållbara lösningar? Då vill vi prata med dig! Om tjänsten Vi söker en självständig och driven elektriker med dokumenterad erfarenhet av solcellsanläggningar och batterilösningar. Du kommer att arbeta med installation, felsökning och service av energisystem – både för privatpersoner och företag. Resor inom regionen (och ibland längre) är en naturlig del av tjänsten, så du bör trivas med att möta nya människor och miljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Installation och driftsättning av solcellssystem och energilagring (batterier) Elinstallationer enligt gällande regler och standarder Felsökning och service på befintliga anläggningar Teknisk rådgivning till kunder på plats Dokumentation av arbetet och kommunikation med kund Vi söker dig som: Är certifierad elektriker (exempelvis med ECY-certifikat eller likvärdigt) Har minst 2–3 års erfarenhet av arbete med solceller och/eller batterilagring Är självgående, initiativrik och ansvarstagande Trivs med att arbeta kundnära och har ett serviceminded förhållningssätt Har B-körkort och är beredd att resa i tjänsten Vi erbjuder: En trygg anställning i ett växande och framtidsinriktat företag Spännande projekt inom förnybar energi och smarta elinstallationer Tjänstebil och den utrustning du behöver för att göra ett bra jobb Ett engagerat team som stöttar varandra Låter det intressant? Skicka din ansökan med CV och en kort presentation till [email protected] så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Välkommen till 1KOMMA5 – Europas ledande leverantör av smarta energilösningar till privatpersoner. Vi installerar solceller, laddboxar, energilagring och vårt AI-baserade styrsystem Heartbeat. Vårt mål: att göra varje villa klimatneutral enligt Parisavtalet. Vi finns idag på 75+ orter med över 2 200 anställda och växer snabbt. Redan 2023 blev vi ett Unicorn-bolag – det snabbast växande cleantech-företaget i Europa. Om rollen som fältsäljare I den här rollen representerar du 1KOMMA5 ute hos privatkunder som är intresserade av våra produkter. Det bästa? Majoriteten av dina kundmöten är redan förbokade åt dig. Det betyder att du slipper kalla samtal och istället fokuserar på det du är bäst på – att skapa relationer och göra affärer. Du säljer solceller, laddboxar och batterilösningar direkt till villaägare. Du ansvarar för affären från första mötet till påskrivet avtal, därefter tar projektteamet över. Vad du får hos oss: Förbokade kundmöten – ingen kallringning Tjänstebil eller milersättning Hög provisionsmodell Karriärmöjligheter inom ett snabbväxande techbolag Möjlighet att jobba med produkter som gör verklig klimatnytta Säljutbildning och produktcoachning Engagerat och värderingsstyrt team Vi söker dig som: Gillar att vara på språng och träffa nya människor varje dag Har ett naturligt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Är social, lyhörd och trygg i mötet med kunder Trivs med frihet under ansvar och struktur i vardagen Oavsett om du har tidigare säljbakgrund eller är ny i branschen ger vi dig rätt verktyg för att lyckas. Det viktigaste är att du vill växa – både som person och med oss. Vi tror att du har: B-körkort (obligatoriskt) Erfarenhet av försäljning, service eller kundkontakt God svenska och engelska i tal och skrift Flexibilitet att ibland arbeta kvällstid Ett tekniskt intresse (du får lära dig det du inte kan!) Meriterande om du har: Säljerfarenhet mot konsument (B2C) Vana att arbeta med CRM-system Erfarenhet från energibranschen eller liknande teknikförsäljning Plats: Göteborg Arbetstid: Mån–Fre, kl. 10–19 med flexibel förläggning Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Bli en del av något större På 1KOMMA5 är du inte bara en kugge i maskineriet – du är med och driver energiomställningen framåt. Varje affär du gör bidrar till ett mer hållbart samhälle, ett hem i taget. Vi är en arbetsplats som speglar samhället. Vi välkomnar sökande oavsett kön, bakgrund eller ålder. Bakgrundskontroll ingår som del i rekryteringen. Ansök nu! Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot en grön karriär som fältsäljare!
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Kungsbacka OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Telenor söker Butikssäljare till Nordstan på ca 80%! Vilka är vi? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. För att trivas i denna roll är det viktigt att du gillar att förklara på ett inspirerande och medryckande sätt. Du är bra på att avläsa kundens behov och kan hantera olika typer av människor. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformationsresa och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis! Vem är du? Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift. Vad vi erbjuder: * När du börjar hos oss får du en flygande start med onboarding i vår akademi Telenor Växa, som följs upp med utbildning och kompetensutveckling * Telenor arbetar kontinuerligt för förbättrad mångfald. Det är viktigt för oss att våra medarbetare återspeglar våra kunder. Telenor arbetar aktivt med att bygga team med mångfald samt inkludering * Goda förmåner så som friskvårdsbidrag och rabatter * Goda karriärmöjligheter. Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 80% Placeringsort: Nordstan Ansök: Sök tjänsten via länken nedan gärna redan idag, då vi anställer löpande. För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Marcus Strandh +46766476347 Bra att känna till: Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidater för samtliga rekryteringar. Vi ser fram emot din ansökan! Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.
Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Garanti + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag
Är du en strukturerad och noggrann person redo för ett nytt uppdrag? Vi på Perido söker dig som har en akademisk utbildning inom samhällsvetenskapliga ämnen. Kan det vara dig vi söker? Skicka in en ansökan redan idag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu dig som jobba som brottsförebyggande samordnare/koordinator hos vår kund som ansvarar för kollektivtrafiken i Västsverige. Genom att utveckla och erbjuda hållbara resor och smarta tjänster vill kundföretaget vara det självklara valet när du reser. Du utgår från kontoret beläget i Göteborg. Dina egenskaper För att lyckas i rollen tror vi att du är en noggrann och serviceinriktad person som inte har något emot att ta egna initiativ. Du är strukturerad och har lätt för att planera, följa upp och driva processer framåt – ofta med flera parallella arbetsuppgifter. Eftersom rollen innebär att arbeta med komplexa frågor inom förebyggande arbete, krävs att du är analytisk, lösningsorienterad och har ett strategiskt helhetsperspektiv. Är du vår nästa stjärna? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Akademisk utbildning inom samhällsvetenskapliga ämnen gärna med inriktning kriminologi eller motsvarande erfarenhet God systemvana Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av socialt arbete, arbete inom politiskt styrda organisationer eller arbete inom infrastruktur och kollektivtrafik Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2027-08-30. Start 2025-09-15. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35313 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+ Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner. - Tjänstebil / Jour Bil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. Lön: Garanti + Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!
Arbetsplatsen: Kättilsröds 4H-gård är en väl etablerad gård med besöksverksamhet i Tuve vid Hisingsparken. Här finns kor, får, getter, hästar, höns, ankor, grisar och kaniner. På gården bedrivs en omfattande och mycket uppskattad barn- och ungdomsverksamhet; på alla lov erbjuds olika typer av lägerverksamhet, kvällstid är det ridskola, helger är det öppen verksamhet för barn och ungdomar. Gården är ett mycket välbesökt utflyktsmål för barnfamiljer, skolor, föreningar och friluftsentusiaster. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av: - Ca 80% cafédrift (under öppettiderna kl. 11-15, serva gester, bakning, städ, disk, etc.) - Ca 5% administration (inköp, planering, etc.) - Ca 15% gårdsarbete (städ, vattning, utfodring, skötsel av ytor och lokaler, etc.) Cafét har öppet mellan kl. 11-15 alla dagar i veckan. Du sköter inventering, drift och planering med stöd av verksamhetschefen. Bakning till försäljning sker i cafét under dagar med färre besökare. Arbetet innebär helgtjänstgöring enligt ett rullande schema. Under helgerna strävar du efter att gården upplevs som en trygg plats och är ett föredöme för gårdens medlemmar, främst barn och ungdomar. Du har ett leende på läpparna och positiv attityd. Krav: Utbildning inom restaurang, bageri, konditori eller liknande Erfarenhet av att jobba med barn och ungdomar Meriterande: Utbildning i/Arbetat med barn och ungdomar Arbetat inom restaurang, bageri, konditori eller liknande Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet där egenskaper som ansvarstagande, självständighet, utåtriktad och samarbetsvana har en fördel. Tillträde: Anställningen inleds med provanställning på heltid i sex månader med preliminär start 15 augusti 2025 som kan leda till fast anställning. Skicka ditt cv samt personligt brev till [email protected] Vi ser endast seriösa sökanden. Vi undanber oss kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare.
Plats: Göteborg (bästkusten, såklart) Typ: Heltid Start: Så snart vi gillar varandra Vem du är i denna roll Du är frontlinjen i vårt säljmaskineri – en glad krigare vid headsetet, beväpnad med charm, skärpa och ett sinne för affärer. Du snackar med beslutsfattare på små och stora företag och hjälper dem hitta rätt lösning i djungeln av mobilabonnemang och företagskommunikation. Din vardag? Hög energi, högt tempo och hög puls – men med lika högt i tak. Vad du faktiskt gör Ringer samtal som om du var född med ett headset i örat Kartlägger kundens behov och levererar lösningar som faktiskt gör skillnad Jobbar smart, strukturerat och målinriktat – sälj är ingen slump Firar varje vinst – stor som liten – med kollegor som är mer som ett lag än ett kontor Vad vi letar efter Du är driven, orädd och snackar hellre än du mailar Du gillar att vinna – och vill gärna vara bäst i rummet Struktur är din grej, men du är inte stel – snarare skönt fokuserad Erfarenhet av försäljning? Gärna! Men rätt inställning är viktigare än CV Du gillar Tre som operatör – för du ska representera det bästa Vad du får En fet provision utan tak Coaching, säljtävlingar och en kultur där alla hejar på varandra Kontor mitt i Göteborg med bra kaffe, dåliga skämt och skön stämning Möjlighet att växa – både inom rollen och vidare i karriärer
Är du en driven person som söker en spännande och utvecklande deltidsroll? Hos Daily Connect AB, ett växande konsultbolag inom bemanning, rekrytering och skräddarsydda lösningar, söker vi nu en konsultchef på deltid till vårt team i Borås I denna roll kommer du att arbeta med kundkontakter, driva försäljning och även engagera dig i arbetet med våra kandidater. Vi välkomnar både dig som studerar och vill kombinera dina studier med ett givande extraarbete, samt dig som av andra anledningar söker en flexibel roll vid sidan om. Oavsett din bakgrund är det din drivkraft, ditt engagemang och din förmåga att skapa relationer som vi värdesätter högst. Sök redan idag och bli vår framtida kollega! Som konsultchef hos oss kommer du att: Bygga och vårda kundrelationer Identifiera och driva nya affärsmöjligheter Sköta rekrytering hos nya och befintliga kunder Vi söker dig som: Studerar på högskola eller universitet (personalvetare, HR, organisation eller motsvarande utbildningar) Har tidigare erfarenhet av försäljning Är målinriktad, självgående och kommunikativ Vill kombinera studier med ett spännande arbete i en dynamisk miljö Behärskar det svenska språket på ett flytande sätt i både tal och skrift Vi erbjuder: Möjlighet till framtida utveckling inom ett växande bolag Flexibilitet att anpassa arbetet i kombination med dina studier Intressanta möten med kunder och samarbetspartners inom branschen Den här rollen passar perfekt för dig som är redo att sikta mot en karriär inom personalhantering och rekrytering samtidigt som du bygger på din säljerfarenhet. Eftersom företaget växer söker vi en driven person som kan ta sig an nya roller, utvecklas inom organisationen och successivt ta mer ansvar efter avslutade studier. Placering: Mobilt arbete med fokus på kunder i främst Borås, men även Alingsås och Göteborg.
Välj ett jobb för att visa detaljer