Välkommen till Alingsås! Som medarbetare i vår kommun har du alla möjligheter att vara med och utveckla verksamheten och din arbetsplats. Med nära 4000 anställda är vi tillräckligt stora för att driva förändring och samtidigt tillräckligt små för att var och en ska kunna påverka och få utrymme för sina idéer. Här finns plats för nytänkare. Tillsammans skapar vi Alingsås! Hos oss på barn- och ungdomsförvaltningen gör vi skillnad varje dag genom att erbjuda utbildning och samhällsservice av hög kvalitet. Nu söker vi en vikarierande lokalsamordnare som vill bidra till vårt arbete med att skapa en likvärdig utbildning där alla barn och elever får möjlighet att lyckas. Vi är stolta över vårt arbete och över varandra. På barn- och ungdomsförvaltningen möts du av ett engagerat team på barn- och ungdomskontorets administrativa avdelning. Avdelningen leds av förvaltningens administrativa chef och består av tretton personer som tillsammans arbetar med administration och stöd till barn och ungdomsförvaltningens verksamheter, personal och medborgare. Hos oss är teamkänsla och arbetsglädje i fokus. Vi levererar kvalitet, hjälps åt och ser till att arbetsdagarna präglas av såväl utveckling som gemenskap. När du börjar hos oss så erbjuder vi dig bl a: • En trygg anställning • Möjlighet till semesterväxling • En kompetensutvecklingsplan • Föräldrapenningtillägg • Friskvårdsbidrag och förmånliga rabatter via E-passi • Cykelförmån Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som lokalsamordnare arbetar du tillsammans med lokalstrategen på förvaltningen. Din roll är att samordna operativa frågor kring lokaler. Du är länken mellan rektor och fastighetspersonal på kommunala fastighetsbolaget Alingsåshem. Du har ett nära samarbete med rektorer i deras lokalfrågor och är förvaltningens kontaktperson till kommunens fastighetsbolag och andra förvaltningar när det gäller lokalfrågor. I rollen ingår även att arbeta operativt med säkerhet och specifikt skolsäkerhetsfrågor inom barn- och ungdomsförvaltningen. I skolsäkerhetsarbetet ingår att se över lokalanpassningar för en säkrare miljö samt att arbeta tillsammans med rektorer för att få en helhetslösning för krishantering och säkra miljöer. Det här är en roll för dig som uppskattar att koordinera och ligga ett steg före i din planering. Uppdraget har sitt flöde och tidsplan men det kräver att du har en struktur och gillar att hantera flera processer samtidigt. I gengäld kommer du få uppleva en vardag med variation och glädjen i att samverka med många olika individer. Bäst förutsättningar för att vara en skicklig samordnare har du med uthållighet, ett personligt driv och en förmåga att bemöta människor på ett trevligt sätt. KVALIFIKATIONER Krav för tjänsten är tidigare erfarenhet och kompetens inom områdena; förskola, skola, fastighetsförvaltning och underhållsarbete. Arbetet ger dig chansen att röra dig inom kommunen och därmed kräver tjänsten att du har B-körkort. Det är meriterande om du tidigare arbetat med uppgifter av samordnade karaktär eller logistik samt erfarenhet av projektarbeten. Vi söker dig som har en god helhetssyn och förmåga att se samband i en komplex verksamhet. Du förstår din roll som lokalsamordnare, men agerar alltid med hela grundskolans bästa i fokus. Du är van att väga olika behov och perspektiv mot varandra och kan fatta beslut som bidrar till en långsiktig och hållbar utveckling. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har ett gott omdöme. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera med olika funktioner inom organisationen. Din förmåga att skapa förtroendefulla relationer och driva frågor framåt i samverkan med andra är central i rollen. ÖVRIGT För denna tjänst behöver du visa upp ett giltigt belastningsregister som du beställer via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker samt vid eventuell intervju ha möjlighet att uppvisa giltig ID-handling såsom pass eller nationellt identitetskort. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Visma Recruit.
Vård- och äldreförvaltningens hälso- och sjukvårdsorganisation består av cirka 300 medarbetare fördelade i tio hälso- och sjukvårdsteam, så kallade HSV-team. Vill du vara med och göra skillnad? Nu söker vi dig som är legitimerad fysioterapeut och som är ute efter ett roligt, utvecklande och meningsfullt jobb. Vi ser fram emot att få lära känna just dig och ta del av ditt engagemang, din kompetens och dina tankar och idéer så att vi tillsammans kan ge våra patienter bästa möjliga vård, nu och i framtiden. Du arbetar teambaserat och tvärprofessionellt tillsammans med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, undersköterskor och rehabiliteringsassistenter. Hos oss får du möjlighet att växa i din roll, oavsett om du är nyutexaminerad och söker ditt första jobb som legitimerad eller om du har hunnit jobba ett tag i yrket. Du arbetar antingen med patienter vid en korttidsenhet eller i patientens eget hem vilket kan vara på något av våra vård- och omsorgsboenden eller i ordinärt boende (då du besöker patienten i dennes lägenhet eller hus). Beroende på vilket geografiskt område du kommer att arbeta i utgår du antingen ifrån kontorslokaler i Fristad, på Trandögatan eller Armbågavägen. Legitimerade fysioterapeuter sökes till Borås Stad! Arbetsuppgifter Med patientens bästa i fokus arbetar du kliniskt och utreder, bedömer och genomför fysioterapeutiska insatser i hemsjukvården. Som legitimerad yrkesutövare följer ett ansvar för journalföring av de insatser som planeras, genomförs och utvärderas. Du har också ansvar för förskrivning och utprovning av hjälpmedel. Det ligger även inom ramen för det kliniska uppdraget att handleda omvårdnadspersonal i olika vårdsituationer, såsom vid förflyttningar och vid hantering av hjälpmedel. Att skapa och bibehålla goda relationer är en viktig del i uppdraget och du har ett nära samarbete med ditt team och med förvaltningens biståndshandläggare, chefer och omvårdnadspersonal. Dialog med anhöriga och med personal på vårdcentraler och sjukhus är också en naturlig del av din arbetsdag. Vi arbetar måndag till fredag. Hos oss har du en flexibilitet i din dag då du, utifrån verksamhetens behov och i dialog med dina kollegor, planerar och strukturerar din arbetsdag i stor utsträckning själv. Du precis som vi värnar om välbefinnande och medbestämmande hos våra patienter och du har goda möjligheter att följa resultatet av dina patienters rehabilitering över tid i deras hemmiljö. När du börjar din anställning får du en individuellt anpassad introduktion som ger dig goda förutsättningar och en trygg och stabil start på ditt nya uppdrag. Vi erbjuder även kontakt med mentor när du har genomfört din introduktion eftersom vi vet att möjligheten att kunna vända sig till en erfaren och kunnig fysioterapeut för råd och stöd är uppskattad, särskilt för dig som är helt ny i yrkesrollen. Övrig information Här kan du läsa mer om hur det är att jobba som fysioterapeut hos oss. Om du vill veta mer - hör av dig så svarar vi på dina frågor! Om du vill komma och hälsa på oss för att träffa framtida kollegor och se hur vi har det är du varmt välkommen, ta en kontakt så hittar vi en tid för ett besök. För att få en inblick i vår vardag och vad som händer i vår verksamhet, följ oss på Instagram. Förutom meningsfulla arbetsuppgifter, god kollegial gemenskap och goda arbetsvillkor erbjuds du som anställd inom Borås Stad personalförmåner i form av friskvårdsbidrag, fria bad i kommunens simhallar, förmånscykel och en mängd aktiviteter som personalföreningen MerKraft anordnar. Välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Kvalifikationer Du är legitimerad fysioterapeut med behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård. Erfarenhet av arbete som fysioterapeut är meriterande liksom arbete inom kommunal hemsjukvård. Dokumenterad utbildning avseende förflyttningsteknik (manuella förflyttningar och förflyttningar med personlyft) är också meriterande liksom handledarutbildning och erfarenhet av att utbilda omvårdnadspersonal. Ditt förhållningssätt är coachande och pedagogiskt och du har ett gott bemötande. Vårt teambaserade arbetssätt ställer också krav på att du är engagerad, flexibel, ansvarstagande och bra på att samarbeta. Din förmåga att planera, strukturera och prioritera ditt arbete ger dig goda förutsättningar att lyckas i ditt uppdrag och bidrar till att skapa en effektiv verksamhet. Du är van vid att arbeta med IT-baserade journalsystem och du har förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. För tjänsten krävs B-körkort. Innan erbjudande om anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök jobbet" nedan.
Vaktmästare / Snickare till BIGAB Group – en varierad och flexibel roll i Göteborgsområdet Har du gedigen erfarenhet inom vaktmästeri, fastighetsskötsel och snickeri? Trivs du i en roll där ingen dag är den andra lik – och där du får ta stort ansvar och vara en uppskattad allt-i-allo-resurs? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi söker dig med minst 10 års relevant erfarenhet som vaktmästare, snickare eller inom fastighetsskötsel. Du är händig, lösningsorienterad och van vid att arbeta självständigt. Rollen innebär att du stöttar våra byggprojekt i Göteborgsområdet, hanterar löpande fastighetsskötsel samt hjälper till med enklare renoveringar, reparationer och tillbyggnader. Det här är en deltidstjänst på cirka 50 % till att börja med, med goda möjligheter till utökad arbetstid efter sommaren. Vi letar efter en pålitlig person som vill bli en långsiktig del av vårt team. Vi söker dig som: Har minst 10 års erfarenhet från arbetslivet inom snickeri, vaktmästeri eller fastighetsskötsel Är händig, initiativtagande och har god problemlösningsförmåga Trivs med att arbeta flexibelt och i varierande miljöer Har B-körkort och är beredd att åka ut på uppdrag i Göteborgsområdet Är social, ansvarstagande och en lagspelare Om BIGAB Group AB BIGAB Group AB grundades 2011 i Göteborg och är idag en väletablerad aktör inom teknik- och byggsektorn i södra och västra Sverige. Med vårt systerföretag Bigab Entreprenad AB har vi omkring 30 anställda och samarbetar med några av regionens mest välkända aktörer inom bygg och infrastruktur. Vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom bygg, teknik, infrastruktur och administration. Hos oss står kompetens, närvaro och långsiktiga relationer i centrum. Vi erbjuder dig: En trygg anställning i ett stabilt bolag Stöd och uppbackning från ett erfaret team Möjlighet att utvecklas inom företaget Varierade arbetsuppgifter i en dynamisk vardag Låter det intressant? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum.
Ansvarig ambulerande mottagningssjuksköterska till Doktor24:s mottagning i Allum/Partille. Om tjänsten: Här ges du en unik möjlighet att leda och ansvara över en egen vaccinationsmottagning på Apoteket i Kungälv. Detta erbjudande ger er chansen att utvecklas inom er professionella karriär och samtidigt bidra till samhällets hälsa genom att tillhandahålla viktiga vaccinationsmöjligheter. Ta vara på denna spännande möjlighet att skapa en positiv inverkan och förbättra folkhälsan genom ert engagemang och er kompetens. Rollen som sjuksköterska hos Doktor24 innefattar kundrådgivning, vaccinationer. Det är ett självständigt arbete som ställer krav på att kunna fatta beslut och ta egna initiativ. Vi erbjuder internutbildning och har även en läkare knuten till tjänsten som alltid finns tillgänglig över telefon för rådgivning och ordination om så krävs. För information om vilka vaccinationer vi utför klicka här. För att lyckas i rollen behöver du vara: Legitimerad sjuksköterska, distriktsköterska eller skolsköterska. Har ett intresse och vana av att vaccinera samt kunna hantera högt tempo. Ansvarsfull och trygg som person. Vi på Doktor24 premierar medicinsk kvalitet och önskar även att du gör det. Empatisk, lyhörd och tydlig i patientmötet. Flexibel och serviceinriktad med ett patientfokuserat arbetssätt. Självständig, noggrann och kunna fatta snabba och korrekta beslut. Kompetenskrav/Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska, gärna distriktssköterska eller skolsjuksköterska. Erfarenhet från arbete med vaccinationer. Erfarenhet från reserådgivning och resevaccinationer är meriterande. God datorkompetens. Vi erbjuder dig: En arbetsplats som rankats topp 5 av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser för sjuksköterskor enligt den senaste undersökningen från Vårdföretagarna! Digital utbildning i vår digitala akademi Learning24 samt av våra erfarna Doktor24 vaccinationssjuksköterskor. En möjlighet att utveckla och spetsa dina vaccinationskunskaper. Arbetstider dagtid 2-3 i veckan För att ansökan ska hanteras krävs att följande dokument bifogas: Legitimationsbevis CV Personligt brev (inkl kontaktuppgifter/adress) Kopia på ID-handling Vi ser dig som en viktig spelare som är med och bidrar i vår utveckling. Hos oss på Doktor24 lägger vi stort fokus på kultur, ledarskap och välmående. För oss är laganda är viktigt, vi har passion för det vi gör, gillar att ha roligt på jobbet, och har ALLTID patienten i fokus. Kort och gott, vi vill vara en av Sveriges bästa arbetsplatser och det vill vi skapa tillsammans med våra medarbetare! Vi tror på digitalt när det går, fysiskt när det behövs - Lär mer om Doktor24 och våra tjänster på careers.se/doktor24 Start: 2025-08-01 Anställningsform: Tillsvidareanställning 40% Arbetstider: vardagar 09:45-18:15 Allum/Partille, 2-3 dagar veckan Kollektivavtal finns. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Vi kommer att gå igenom urvalet och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Varmt välkommen med din ansökan!
Söker du ett meningsfullt arbete med goda karriärmöjligheter? Gillar du att arbeta ute på fält och träffa människor? Då vill vi gärna träffa dig för att berätta mer om vad vi kan erbjuda dig! Miljöförvaltningen i Borås arbetar med att skapa en trygg och hållbar miljö för både invånare och företag. Vi ansvarar för myndighetsuppdrag inom miljötillsyn, livsmedelskontroll och tillståndsärenden samt erbjuder rådgivning inom energi, klimat och konsumentfrågor. Vi arbetar också med natur- och vattenvård och deltar i samhällsplaneringen för att främja en långsiktigt hållbar utveckling. Miljöförvaltningen har cirka 70 medarbetare och är indelad i sju avdelningar. Miljötillsyn är uppdelad på två avdelningar och ansvarar för handläggning av anmälnings- och tillståndsprövningar samt tillsyn av miljöfarliga verksamheter och hälsoskydd. Vi är med och skapar god och hälsosam boendemiljö för stadens medborgare och säkerställer att verksamheter i Borås följer miljöbalken och dess tillhörande förordningar. På avdelningarna för Miljötillsyn finns drygt 20 medarbetare. Miljöinspektör inriktning små avlopp till Borås Stad! Arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du huvudsakligen arbetar med tillsyn inom små avlopp. Dina arbetsuppgifter innebär att du planerar, genomför och följer upp inspektioner samt handlägger ansökan om tillstånd för små avlopp. Arbetet innebär många fysiska platsbesök, där du får möjlighet att arbeta praktiskt och självständigt. Du har också mycket kontakt med både företag och privatpersoner. Hos oss får du får möjlighet att arbeta i en stor gemenskap som präglas av helhetstänk, laganda och professionalism. Organisationen förutsätter flexibilitet vilket innebär att arbetsuppgifterna med tiden kan komma att förändras. Övrig information Fackliga företrädare nås via Borås Stads växel på 033-35 70 00 Intervjuer sker löpande under rekryteringsprocessen. I Borås Stad arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och vi erbjuder olika former av friskvård samt tillämpar rökfri arbetstid. Hos oss får du ett förmånligt flextidsavtal, samt möjlighet till distansarbete. Utöver det får du ett friskvårdsbidrag på 2000 kr per år samt möjlighet till extra semesterdagar genom semesterväxling om verksamheten tillåter det. Individuell lönesättning tillämpas. Under sommaren kan svarstiden för eventuella frågor vara längre. Kvalifikationer Du har högskoleutbildning med inriktning mot miljö- och hälsoskydd eller annan utbildning alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer vara likvärdig. Meriterande för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av tillsynsarbete och/eller myndighetsutövning samt har god kännedom om aktuell miljölagstiftning och dess tillämpning. Har du tidigare arbetat med små avlopp är det också starkt meriterande. Vi behöver dig som har förmåga att självständigt planera, strukturera och driva ditt arbete framåt samt aktivt deltar i att utveckla verksamheten. Din förmåga att ta ansvar för både individuella uppdrag och gruppens gemensamma mål och resultat är viktig för oss. Du behöver tycka om att möta människor, vara lyhörd och bidra till god arbetsmiljö. Samarbete är en naturlig del av ditt arbetssätt och du uppskattar att växla mellan olika arbetsuppgifter. Du behöver vara trygg i att fatta beslut samt har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav för tjänsten är B-körkort. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök tjänst" nedan.
Söker du ett meningsfullt arbete med goda karriärmöjligheter? Gillar du att arbeta ute på fält och träffa människor? Då vill vi gärna träffa dig för att berätta mer om vad vi kan erbjuda dig! Miljöförvaltningen i Borås arbetar med att skapa en trygg och hållbar miljö för både invånare och företag. Vi ansvarar för myndighetsuppdrag inom miljötillsyn, livsmedelskontroll och tillståndsärenden samt erbjuder rådgivning inom energi, klimat och konsumentfrågor. Vi arbetar också med natur- och vattenvård och deltar i samhällsplaneringen för att främja en långsiktigt hållbar utveckling. Miljöförvaltningen har cirka 70 medarbetare och är indelad i sju avdelningar. Miljötillsyn är uppdelad på två avdelningar och ansvarar för handläggning av anmälnings- och tillståndsprövningar samt tillsyn av miljöfarliga verksamheter och hälsoskydd. Vi är med och skapar god och hälsosam boendemiljö för stadens medborgare och säkerställer att verksamheter i Borås följer miljöbalken och dess tillhörande förordningar. På avdelningarna för Miljötillsyn finns drygt 20 medarbetare. Miljöinspektör till Borås Stad! Arbetsuppgifter Som miljöinspektör hos oss arbetar du både självständigt samt ingår i flera team som arbetar med tillsyn, prövning och rådgivning inom miljöfarliga verksamheter. Vi erbjuder en bredd i arbetsuppgifter och områden, du ansvarar för både mindre verksamheter samt stora och mer komplexa verksamheter. Arbetet innebär många fysiska platsbesök där du får möjlighet att arbeta praktiskt och självständigt. Du har också mycket kontakt med både företag och privatpersoner. Hos oss får du får möjlighet att arbeta i en stor gemenskap som präglas av laganda och professionalism. Organisationen förutsätter flexibilitet vilket innebär att arbetsuppgifterna med tiden kan komma att förändras. Övrig information Fackliga företrädare nås via Borås Stads växel på 033-35 70 00 Intervjuer sker löpande under rekryteringsprocessen. I Borås Stad arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och vi erbjuder olika former av friskvård samt tillämpar rökfri arbetstid. Hos oss får du ett förmånligt flextidsavtal, samt möjlighet till distansarbete. Utöver det får du ett friskvårdsbidrag på 2000 kr per år samt möjlighet till extra semesterdagar genom semesterväxling om verksamheten tillåter det. Individuell lönesättning tillämpas. Under sommaren kan svarstiden för eventuella frågor vara längre. Kvalifikationer Du har högskoleutbildning med inriktning mot miljö- och hälsoskydd eller annan utbildning som vi bedömer vara relevant. Meriterande för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av tillsynsarbete och/eller myndighetsutövning. Meriterande är också har god kännedom om aktuell miljölagstiftning och dess tillämpning. Har du flera års erfarenhet av tillsyn på tillståndspliktiga verksamheter är det starkt meriterande. Vi behöver dig som har förmåga att självständigt planera, strukturera och driva ditt arbete framåt samt aktivt deltar i att utveckla verksamheten. Din förmåga att ta ansvar för både individuella uppdrag och gruppens gemensamma mål och resultat är viktig för oss. Du behöver tycka om att möta människor, vara lyhörd och bidra till god arbetsmiljö. Samarbete är en naturlig del av ditt arbetssätt och du uppskattar att växla mellan olika arbetsuppgifter. Du behöver vara trygg i att fatta beslut samt har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav för tjänsten är B-körkort. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök tjänst" nedan.
Ansvarig ambulerande mottagningssjuksköterska till Doktor24:s nyöppnade mottagning Kungälv. Om tjänsten: Här ges du en unik möjlighet att leda och ansvara över en egen vaccinationsmottagning på Apoteket i Kungälv. Detta erbjudande ger er chansen att utvecklas inom er professionella karriär och samtidigt bidra till samhällets hälsa genom att tillhandahålla viktiga vaccinationsmöjligheter. Ta vara på denna spännande möjlighet att skapa en positiv inverkan och förbättra folkhälsan genom ert engagemang och er kompetens. Rollen som sjuksköterska hos Doktor24 innefattar kundrådgivning, vaccinationer. Det är ett självständigt arbete som ställer krav på att kunna fatta beslut och ta egna initiativ. Vi erbjuder internutbildning och har även en läkare knuten till tjänsten som alltid finns tillgänglig över telefon för rådgivning och ordination om så krävs. För information om vilka vaccinationer vi utför klicka här. För att lyckas i rollen behöver du vara: Legitimerad sjuksköterska, distriktsköterska eller skolsköterska. Har ett intresse och vana av att vaccinera samt kunna hantera högt tempo. Ansvarsfull och trygg som person. Vi på Doktor24 premierar medicinsk kvalitet och önskar även att du gör det. Empatisk, lyhörd och tydlig i patientmötet. Flexibel och serviceinriktad med ett patientfokuserat arbetssätt. Självständig, noggrann och kunna fatta snabba och korrekta beslut. Kompetenskrav/Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska, gärna distriktssköterska eller skolsjuksköterska. Erfarenhet från arbete med vaccinationer. Erfarenhet från reserådgivning och resevaccinationer är meriterande. God datorkompetens. Vi erbjuder dig: En arbetsplats som rankats topp 5 av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser för sjuksköterskor enligt den senaste undersökningen från Vårdföretagarna! Digital utbildning i vår digitala akademi Learning24 samt av våra erfarna Doktor24 vaccinationssjuksköterskor. En möjlighet att utveckla och spetsa dina vaccinationskunskaper. Arbetstider dagtid 2 i veckan För att ansökan ska hanteras krävs att följande dokument bifogas: Legitimationsbevis CV Personligt brev (inkl kontaktuppgifter/adress) Kopia på ID-handling Vi ser dig som en viktig spelare som är med och bidrar i vår utveckling. Hos oss på Doktor24 lägger vi stort fokus på kultur, ledarskap och välmående. För oss är laganda är viktigt, vi har passion för det vi gör, gillar att ha roligt på jobbet, och har ALLTID patienten i fokus. Kort och gott, vi vill vara en av Sveriges bästa arbetsplatser och det vill vi skapa tillsammans med våra medarbetare! Vi tror på digitalt när det går, fysiskt när det behövs - Lär mer om Doktor24 och våra tjänster på careers.se/doktor24 Start: 2025-08-01 Anställningsform: Tillsvidareanställning 40% Arbetstider: vardagar 08:45-17:15 Kungälv , 2 dagar veckan Kollektivavtal finns. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Vi kommer att gå igenom urvalet och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Varmt välkommen med din ansökan!
TA-Gruppen har fått en kanonstart under sitt första verksamhetsår och nu planerar vi att utöka med det viktigaste, medarbetaren! Därav söker vi Trafikservicearbetare - Be On The Safe Site! Om jobbet Vill du vara en del av ungt ambitiöst team som bidrar till säkra trafikmiljöer för både arbetaren och trafikanten? Vi söker nu en till två engagerade och ansvarstagande trafikservicearbetare som ska stärka vårt team. Som trafikservicearbetare är du en nyckelspelare hos oss och för att skapa säkra och välfungerade trafik- och arbetsmiljöer. Arbetsuppgifter - Etablering, underhåll, ometablering och avetablering av trafikanordningar - Lastning, leverans och lossning - Lagerhantering och service - Tillsyn av våra avstängningar för att upprätthålla kvalitén - Samordning och problemlösning med kunder, kollegor och samarbetspartners - Enklare administrativa uppgifter som dokumentation av arbetet Kvalifikationer Vi söker medarbetare som: - Har B-körkort (C-körkort är meriterande) - God fysisk kondition och trivs med ett praktiskt arbete utomhus - Kan arbeta självständigt såväl som i team - Är flexibel, stresstålig, driven och ha en hög servicenivå Utbildningarna som krävs för arbetet så som Arbete på väg och erfarenhet av trafikanordningar är ett stort plus men vi erbjuder också möjlighet till utbildning för rätt person. Att arbeta på TA-Gruppen Hos oss arbetar vi i en dynamisk delaktig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. På TA-Gruppen har vi kul när vi arbetar och vi arbetar tillsammans mot tydliga mål samt att vi firar framgång, stor som liten. Medarbetarna hos oss får ta del av generösa förmåner inom hälsa, idrott, fritid och ekonomi. Ansökan Tveka inte, sök tjänsten idag! Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Återkoppling sker löpande, senast sep.
Om företaget NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis studier, deltidsjobb, elitidrottare, egenföretagare eller pensionär och vill jobba extra! Nu söker vi dig som även kan arbeta någon vardag i veckan! Vi ser därför gärna att du har ett jobb där du exempelvis arbetar långa arbetspass men färre dagar, helger eller annat som är lämpligt att kombinera med ett extrajobb hos oss. Extrajobb under studietiden är en utmärkt möjlighet att förvärva arbetslivserfarenhet och göra dig mer attraktiv på arbetsmarknaden när du har avslutat dina studier. Nu söker vi dig som vill jobba extra hos någon av våra kunder i Alingsås. Arbetsuppgifterna kan variera, vilket ger dig möjligheten att snabbt bygga upp arbetslivserfarenhet och förstärka ditt CV för framtida karriärmöjligheter. Dessutom ger extrajobbet dig en fot in i det företag du arbetar på och möjlighet att utvidga ditt professionella nätverk. Kvalifikationer Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att anpassa ditt studie- eller arbetsschema så att du kan arbeta extra när det behövs. För att jobba extra hos oss behöver du : * Vara minst 18 år gammal * Ha goda kunskaper i svenska både i tal och skrift * Ha en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier eller arbete. Meriterande (men inget krav) om du sedan tidigare har: * Industrivana * Goda datorkunskaper * Truckkort * Körkort och tillgång till bil Vi ser även att du är en duktig lagspelare som kan hantera stressiga situationer och utför ditt arbete med noggrannhet. Låter detta intressant? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Om företaget NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis studier, deltidsjobb, elitidrottare, egenföretagare eller pensionär och vill jobba extra! Nu söker vi dig som även kan arbeta någon vardag i veckan! Vi ser därför gärna att du har ett jobb där du exempelvis arbetar långa arbetspass men färre dagar, helger eller annat som är lämpligt att kombinera med ett extrajobb hos oss. Extrajobb under studietiden är en utmärkt möjlighet att förvärva arbetslivserfarenhet och göra dig mer attraktiv på arbetsmarknaden när du har avslutat dina studier. Nu söker vi dig som vill jobba extra hos någon av våra kunder i Vårgårda. Arbetsuppgifterna kan variera, vilket ger dig möjligheten att snabbt bygga upp arbetslivserfarenhet och förstärka ditt CV för framtida karriärmöjligheter. Dessutom ger extrajobbet dig en fot in i det företag du arbetar på och möjlighet att utvidga ditt professionella nätverk. Kvalifikationer Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att anpassa ditt studie- eller arbetsschema så att du kan arbeta extra när det behövs. För att jobba extra hos oss behöver du : * Vara minst 18 år gammal * Ha goda kunskaper i svenska både i tal och skrift * Ha en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier eller arbete. Meriterande (men inget krav) om du sedan tidigare har: * Industrivana * Goda datorkunskaper * Truckkort * Körkort och tillgång till bil Vi ser även att du är en duktig lagspelare som kan hantera stressiga situationer och utför ditt arbete med noggrannhet. Låter detta intressant? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Välj ett jobb för att visa detaljer