Bli en del av vårt vinnande team som Team Leader! Vi söker drivna Team Leaders till våra kontor i Västerås, Eskilstuna och Göteborg! Är du en erfaren fältsäljare redo att ta nästa steg i karriären? Då har du nu chansen att utvecklas i en ledarroll med stort ansvar och möjlighet att växa. Vad vi erbjuder: En dynamisk och social arbetsmiljö med många aktiviteter Personlig ledarskapsutbildning och coachning från erfarna ledare Tävlingar med chans att vinna resor, Apple-produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med hög provision och bonusmöjligheter Möjlighet att representera starka varumärken Snabb karriärutveckling där du får bygga och leda ditt eget team Din roll som Team Leader: Gå igenom vårt utbildningsprogram för att lära dig våra värderingar och rutiner Sälja våra produkter och uppnå dagliga budgetmål Ansvara för att utbilda och coacha två nya säljare att nå sina mål på fältet Driva försäljning och utveckla ditt team genom motivation och ledarskap Traineeperioden varar mellan 40-60 dagar beroende på hur snabbt du uppnår kriterierna. När du klarat alla steg examineras du som Team Leader och får möjlighet att växa vidare inom företaget. Vi söker dig som: Har erfarenhet av fältförsäljning och ledarskap Är engagerad, målfokuserad och driven Har god kommunikationsförmåga och är en inspirerande ledare Innehar B-körkort Talar flytande svenska Jobbtyp: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo att anta utmaningen och ta din karriär till nästa nivå? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!
Har du en gymnasial utbildning inom ett tekniskt område? Är du i början av din karriär och är nyfiken på att arbeta i en roll med problemlösning och kundkontakt? Söker du därtill ett arbete med frihet under ansvar och varierade arbetsdagar? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en junior hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som junior hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. Som ny erbjuds du introduktion till arbetet i samarbete med mer erfarna kollegor. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av tekniskt och/eller praktiskt arbete är meriterande B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som familjehemskonsulent Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Du ansvarar över ett antal familjehem där du bistår med stöd och handledning genom kontinuerlig kontakt i form av hembesök, telefon och mejlkontakt i nära samverkan med din närmsta chef och uppdragsgivaren. Du ansvarar även för rekrytering och utredning av nya jour-och familjehem samt placering på uppdrag av kommunerna i dessa samt dokumentation i vårt eget journalsystem. Beredskapstjänstgöring ingår i din tjänst enligt ett rullande schema. Välkommen till en flexibel roll med eget ansvar där du, tillsammans med ditt team, skapar trygghet och struktur för barnen och våra jour-och familjehem. Vi söker dig med... …hjärtat på rätt ställe. Du trivs bäst i en omväxlande vardag med varierande arbetsuppgifter och ett starkt samarbete med såväl kollegor, chef, familjehem och uppdragsgivarna. Vi söker nu flera nya medarbetare och välkomnar både dig som är nyexaminerad och dig som hunnit jobbat några år att söka. För dig som kommer direkt från skolan väntar givetvis en gedigen introduktion med utbildningar och stöd i form av samverkan med erfarna kollegor och chef. Våra önskemål: • Utbildad socionom eller likvärdigt inom socialt arbete och omsorg • God kännedom om aktuell lagstiftning (SoL och LVU) • Svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet av arbete med barn och ungdomar är meriterande Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. För oss är våra olikheter vår framgångsfaktor. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, bland annat genom regelbundna utbildningar och seminarier. Varje enskild medarbetare får till exempel en individuell kompetensutvecklingsplan som innefattar minst två utbildningar per år. Utöver ovanstående får du tillgång till gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Von Utfallsgatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter, Carolina Elofsson [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Har du tidigare arbetslivserfarenhet som hisstekniker och är ute efter din nästa utmaning? Trivs du därtill i en roll där du får frihet under ansvar och ges möjligheten att planera dina dagar helt själv? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Brinner du för att ge förstklassig service, trivs du i kontakt med andra och drivs av att arbeta lösningsorienterat i en föränderlig miljö? Nu söker vi personal till vårt Walley Contact Center! OM ROLLEN Som medarbetaren på Walley Contact Center är du ansvarig för att ta hand om inkommande samtal, chatt och mail från företagskunder och slutkunder avseende faktura genom e-handel. Rollen är en tidsbegränsad anställning med placering på vårt huvudkontor i Göteborg. OM DIG Vi söker dig som brinner för att ge service i världsklass! Du trivs med att vara i kontakt med andra människor och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift (såväl svenska som engelska). Du behöver även känna dig bekväm med att ha kontakt med kunder som pratar och skriver på norska och danska. Du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla. Det är meriterande om du har arbetat inom ett serviceyrke sen innan. Det är även viktigt att du har ett intresse för finans och en god ekonomisk förståelse. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Rojan Ali, Team Manager Contact Center, [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner på [email protected]
Om rollen Vi söker en psykolog till vår BUP samtalsmottagning i Skövde. På mottagningen jobbar vi enbart med samtalsbehandling riktad till barn och unga samt deras anhöriga. Vi erbjuder Arbetet som psykolog hos oss innebär att få arbeta med självständiga bedömningar, och behandlingar av patienter. På vår mottagning i Skövde träffar vi barn och ungdomar samt deras anhöriga med varierande psykiatriska problem. Vi är måna om att skapa delaktighet och utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Vi arbetar aktivt för att säkerställa att våra medarbetare har rätt och god kompetens för det arbete de utför. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vi har flera mottagningar inom organisationen och det finns därigenom ett gott kollegialt stöd och möjlighet till erfarenhets- och idéutbyten. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som brinner för behandling av varierande psykiatrisk problematik och som har några års erfarenhet av målgruppen. Har du erfarenhet av metoder som EMDR alt TF-KBT är det meriterande. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Lön: Timlön eller konsultarvode.
Vi söker en Account Manager till vår egen mobiloperatör och växel, Vobbiz! Vobbiz är en mobiloperatör och växellösning för företag – vi erbjuder flexibilitet och smidighet i toppklass. Nu söker vi en driven säljare som vill vara med och utveckla vår affär! I rollen ansvarar du för hela säljprocessen – från att identifiera kundens behov till att bygga långsiktiga affärsrelationer. Du fungerar både som säljare och rådgivare, där service och kundnöjdhet alltid står i fokus. Är du målinriktad, engagerad och redo att ta din karriär till nästa nivå? Då är det dig vi söker! Om rollen Som Account Manager hos Vobbiz kommer du att: Söka upp nya kunder och boka möten. Genomföra säljmöten, analysera kundens behov och presentera skräddarsydda lösningar. Bygga upp din egen kundstock och långsiktiga affärsrelationer. Bidra till att etablera Vobbiz som det självklara valet på marknaden. Vi söker dig som: Gärna har erfarenhet av B2B-försäljning eller telefonförsäljning och är van vid att hantera kundkontakter på ett professionellt sätt. Är en skicklig kommunikatör och förhandlare som omvandlar invändningar till affärsmöjligheter. Är målinriktad och resultatorienterad – du ger aldrig upp och drivs av att nå och överträffa uppsatta mål. Söker en långsiktig karriär inom företaget och vill vara en del av en växande organisation där du kan utvecklas. Vad vi erbjuder: Heltidsanställning med fast lön och schyssta provisioner – utan lönetak! Utbildning och utveckling som kommer stärka dig inom försäljning. Möjlighet att ta del av bokade möten när du visat resultat. Frihet under ansvar. Bonusar, förmåner och tävlingar. Om du känner igen dig i beskrivningen – skicka in din ansökan idag!
Tugg Burgers söker nu kökspersonal! Vilka är vi? Tugg är en mindre restaurangkedja med fokus på schyssta burgare, vardagsrumsmiljö för våra gäster och familjekänsla för våra anställda. Allting började i Borås 2014 och sedan dess finns vi även i Malmö, Lund, Göteborg och Uppsala. Vi ääälskar hamburgare och brinner för att alltid leverera bästa kvalitén – både gällande mat och service! Vem är du då? - en person som är lösningsorienterad och gillar högt tempo - jobbar bra i team och älskar att arbeta med människor - har du tidigare branscherfarenhet är det givetvis ett plus! Dina arbetsuppgifter är - stå i preppen och förbereda menyn inför service - de dagliga arbetsuppgifterna under service; steka burgare, fritera diverse sides, lägga upp maten - att tillsammans med teamet hålla ordning och reda på restaurangen - hantera diskstationen samt dagligt städ av restaurangen Vad erbjuder vi då? - en fartfylld och rolig arbetsplats med ett härligt team - schyssta villkor och kollektivavtal - interna kurser om både vårt sortiment men också branschen
Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta IoT-lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi en International Key Account Manager som inte bara vill bygga affärer – utan också framtidens smarta energilösningar. Om du gillar att öppna dörrar på den internationella marknaden och ser möjligheter, då är det dig vi letar efter! Om rollen Som International Key Account Manager hos oss kommer du att ha en central roll i att stärka och vidareutveckla våra strategiska kundrelationer. Du ansvarar för att bygga långsiktiga samarbeten, identifiera kundbehov och presentera tekniska lösningar som möter deras affärsutmaningar. Rollen innefattar vidareutveckling av befintliga partnerskap, med fokus på internationella marknader såsom Tyskland, Frankrike, UK och Italien. I din roll driver du försäljningsstrategier, hanterar förhandlingar och deltar i affärsutveckling för att säkerställa att Wioniq fortsätter vara en ledande aktör inom fjärrvärmesektorn. Du samarbetar nära våra teknik- och produktutvecklingsteam för att säkerställa kundanpassade lösningar och du kommer även att delta i branschevenemang och nätverksträffar för att stärka vår position på marknaden. Vi söker dig som: Vi letar efter en affärsdriven person med stark förmåga att bygga relationer och driva komplexa försäljningsprocesser. Du har en teknisk förståelse och är van att arbeta i en internationell miljö där du navigerar mellan olika marknader och kulturella förutsättningar. Vi ser gärna att du har: Gedigen erfarenhet inom teknisk försäljning och affärsutveckling, gärna internationellt Förmåga att bygga långsiktiga relationer och hantera komplexa kundportföljer Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska (tyska är meriterande) Erfarenhet av att arbeta med komplexa tekniska lösningar och projekt Affärsmässighet, analytisk förmåga och en lösningsorienterad inställning Erfarenhet av CRM-system och vana att arbeta med datadriven försäljning Teknisk utbildning är meriterande. Varför Wioniq Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, är vi på Wioniq Nordic stolta över att vara en drivande kraft för att skapa mer hållbara och smarta städer, industrier och byggnader. Vi tror på teknikens förmåga att förenkla, förbättra och transformera – och det är precis vad vi gör. Genom våra IoT-lösningar hjälper vi redan över 400 bolag i Norden att optimera och övervaka sina kritiska system i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vår ambition är att göra det komplexa enkelt och ge våra kunder full kontroll, där varje beslut baseras på smarta insikter. Genom en kraftfull plattform och intelligenta enheter ser vi till att våra automatiserade lösningar möter kundernas behov i alla skeden – att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och skapar beslutsunderlag som sparar pengar, resurser och bidrar till en bättre miljö. På Wioniq är vi drivna av nyfikenhet, samarbete och viljan att förändra. Vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och bygga en mer hållbar och intelligent framtid för infrastrukturer runt om i världen. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås (flexibelt) OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta IoT-lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi en Technical Key Account Manager som vill vara med och utveckla våra affärer och kundrelationer – primärt inom fjärrvärmesegmentet på den svenska marknaden. Om rollen Som Technical Key Account Manager hos Wioniq Nordic är du nyckelpersonen som kopplar samman teknik med affärsutveckling. I denna roll driver du utvecklingen av våra strategiska kundrelationer inom energisektorn och säkerställer att våra IoT-lösningar möter kundernas specifika behov. Du tar ett helhetsgrepp om säljprocessen – från behovsanalys och teknisk rådgivning till att presentera skräddarsydda lösningar och leda komplexa kundprojekt. Med din tekniska expertis fungerar du som en förlängd arm till vårt teknik- och produktutvecklingsteam, där du bidrar till att optimera och anpassa våra lösningar utifrån marknadens krav. Förutom att stärka befintliga samarbeten spelar du en central roll i att identifiera nya affärsmöjligheter, delta i branschevenemang och hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom energi- och IoT-sektorn. Vi söker dig som: Har en stark teknisk förståelse och trivs i en roll där du får kombinera ditt affärssinne med din tekniska expertis. Du är självgående, relationsskapande och har en naturlig nyfikenhet på att hitta lösningar som skapar värde för kunden. Dessutom är du analytisk och har en god förståelse för långa säljcykler och komplexa upphandlingsprocesser. Vi ser att du har: Teknisk utbildning (exempelvis högskoleingenjör, civilingenjör eller motsvarande) Erfarenhet av teknisk försäljning och/ eller projektledning Vana att utveckla och förvalta nyckelkunder Förmåga att översätta tekniska specifikationer till affärsmöjligheter Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift Körkort och möjlighet att resa regelbundet inom Sverige Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, är vi på Wioniq Nordic stolta över att vara en drivande kraft för att skapa mer hållbara och smarta städer, industrier och byggnader. Vi tror på teknikens förmåga att förenkla, förbättra och transformera – och det är precis vad vi gör. Genom våra IoT-lösningar hjälper vi redan över 400 bolag i Norden att optimera och övervaka sina kritiska system i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vår ambition är att göra det komplexa enkelt och ge våra kunder full kontroll, där varje beslut baseras på smarta insikter. Genom en kraftfull plattform och intelligenta enheter ser vi till att våra automatiserade lösningar möter kundernas behov i alla skeden – att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och skapar beslutsunderlag som sparar pengar, resurser och bidrar till en bättre miljö. På Wioniq är vi drivna av nyfikenhet, samarbete och viljan att förändra. Vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och bygga en mer hållbar och intelligent framtid för infrastrukturer runt om i världen. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås (flexibelt) OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer