Senior IT-tekniker – Göteborg/Mölndal
Eeze Consulting AB
Supporttekniker, IT

Om rollen Vi söker en senior IT-tekniker för att stärka vår kunds team inom Kundnära support och PC-utbyte. Uppdraget innebär att du supporterar verksamheter inom hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och kultur i Västra Götaland. Arbetsuppgifter Hantera eskalerade ärenden från 1st-line support Felsöka och installera datorer, mobila enheter och skrivare Analysera, prioritera och dokumentera ärenden i ServiceNow Leverera IT-support på plats till verksamhetens olika enheter Kravprofil Minst 2–3 års erfarenhet av IT-support (2nd-line) Erfarenhet av Microsoft SCCM och Windows OS Körkort B – resor inom regionen kan förekomma Stark kommunikationsförmåga och servicekänsla Meriterande Erfarenhet från större organisationer Kunskap i ServiceNow och Mac OS Övrigt Semesteruppehåll: 3–6 veckor under sommaren Juluppehåll: 1–3 veckor i december Referenser krävs från liknande uppdrag Vi söker en engagerad och serviceinriktad tekniker som trivs i en dynamisk arbetsmiljö och gillar att lösa problem! Uppdragstid: 1 mars – 31 augusti 2025 Omfattning: 100% Plats: Göteborg eller Mölndal (på plats)

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Starta din karriär inom kundsupport!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Junior Functional Developer within Automotive
Nexer Tech Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Did you recently graduated with a master degree in electronics or mechatronics and want to work with control units? Our client is now looking for a junior candidate with an interest in simulation. By starting your career with a talent program you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as junior Functional Developer We are looking for new colleagues to the Function Design team to one of our client. The section develops the embedded software, incl. release and integration, constituting the link between the electric management system and the mechanical propulsion system. This means delivering design, implementation, verification, and quality assurance for state-of-the-art traction voltage and propulsion functions for electrical vehicles. This position will start during summer. Daily work task will be: Control System: Manages battery sensitivity and its interaction with the cab Analyzing battery power, current, and voltage Coordination of electric machines and power regulation Manage the communication network within the electric powertrain control system Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at client, located in Gothenburg starting during fall. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the company. Desired qualifications: Are at the start of your career and have a MSc in the areas of Electronics Engineering, Mobility, Mechatronics or equivalent education Have the ability to think holistically, communicate and network As a person you are social and like to network Have an interest in Automotive and embedded systems Has good knowledge in software development and scripting languages such as Python and C Has good knowledge in Matlab and Simulink/ Target Link Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
IT-administratör
Plejd AB
Drifttekniker, IT

Vårt inhouse IT-team behöver fler kollegor och vi söker dig med ett genuint teknikintresse som älskar att konfa, pilla och supporta våra kollegor när de stöter på tekniska problem. Om Plejd Plejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om tjänsten Du blir vår 1st line support och första kontaktperson för IT- och datafrågor, där du hjälper kollegor med teknisk support och expertis. Arbetet varierar och innefattar bland annat kabeldragning, konfiguration, klientunderhåll, användarkonton, åtkomsthantering samt övervakning och underhåll av nätverkssystem. Du ingår i vårt IT-team men är främst ansiktet utåt mot kollegorna. Förmåga att vara pedagogisk, serviceinriktad och flexibel är avgörande. Rollen ansvarar för server- och nätverksdrift för både kontor och produktionsanläggning. Produktionsanläggningen har långa öppettider, vilket ibland kräver arbete utanför ordinarie arbetstid vid akuta behov. Förebyggande arbete för att minimera driftstopp är en viktig del av teamets arbete. Vi söker dig med kunskaper av: Programmeringserfarenhet inom Python, Powershell eller andra scriptspråp Konfiguration/administration/felsökning av Windows, Mac & Linux-baserade operativsystem Hantera IT hårdvara; bygga/laga datorer m.m Har kännedom och förståelse om nätverk/TCP-IP. Nedan är sådant som är meriterande för tjänsten: B.Sc eller M.Sc eller motsvarande examen Data/IT/Elektro alternativt YH-utbildning med relavant inriktning mot tjänsten. Windows Server Docker Containers Server virtualisering (VMware, StarWind VSAN m.m) Google Workspace Admin Ubiquiti UniFi Nätverk Då tjänsten använder såväl svenskan som engelskan på daglig basis, är det ett krav att du är flytande i båda språken såväl i tal som i skrift. Som person är du samarbetsvillig, ödmjuk och öppen. Du motiveras av en ansvarsfull roll där du i team med andra arbetar mot gemensamma mål. Vidare är du initiativtagande och delar gärna med dig av dina egna idéer och kunskaper. Låter detta intressant? Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag! Om Processen Rekryteringen sker löpande. Vi tillämpar tester i denna tjänst för att ha en mer objektiv urvalsprocess. Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
El-projektör till Plejd
Plejd AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om Plejd Vi är ett innovativt techbolag som utvecklar smarta produkter för belysning och hemautomation. Vi är ledande inom belysningsautomation i Sverige och har samlat hela vår produktutveckling, från prototyp till massproduktion, under ett och samma tak. Vi sätter användarupplevelsen i fokus och vill göra smart belysningsstyrning enkel och tillgänglig för alla. Med en passion för att ge våra kunder bästa möjliga användarupplevelse skapar vi nya spännande produkter som förenklar och skapar mervärde både för dig som elektriker och dig som slutanvändare. Om tjänsten Tjänsten som projektör innebär att arbeta med projektering i nära samarbete med vårt säljteam för att stödja entreprenad-elektriker som hanterar nybyggen av bostadshus, kommersiella fastigheter, industrier och andra projekt. Arbetsuppgifterna omfattar att säkerställa att projekten följer gällande byggnormer och säkerhetsföreskrifter samt att bidra till framtagningen av ritningar och planer. I rollen ingår att utföra ljusberäkningar och belysningsplanering, gärna med verktyg som Dialux. Kundkontakt är en central del av arbetet för att säkerställa att lösningarna lever upp till våra höga kvalitetskrav. Om dig Vi söker dig som har en relevant högskole- eller YH-utbildning inom el eller erfarenhet från elbranschen som entreprenad-elektriker eller projektledare med fokus på projektering. Erfarenhet av ljusberäkningar, gärna i Dialux, är viktig för rollen. Goda kunskaper i CAD-verktyg som BricsCAD eller liknande är ett krav, då det utgör en central del av arbetet. Som person är du självgående, initiativrik och effektiv. Du har förmågan att se helheten utan att tappa detaljerna och trivs i en dynamisk och föränderlig miljö. Din problemlösningsförmåga och engagemang för att leverera marknadens bästa service gör dig till en värdefull resurs för våra kunder och kollegor. Eftersom engelska är vårt företagsspråk är det ett krav att du behärskar språket väl. Om processen Vi granskar kandidater löpande så ansök redan idag! För oss är det viktigt att göra ett objektivt urval och vi kan därför tillämpa tester eller arbetsprov som en del av processen. Vi tackar också vänligt men bestämt nej till att bli kontaktad av externa rekryteringsbyråer.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Security Engineer
Plejd AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Plejd Plejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om rollen Vi söker en engagerad och erfaren säkerhetsingenjör till vårt InfoSec-team för att identifiera sårbarheter, implementera skyddsmekanismer och hantera säkerhetsincidenter i vår digitala infrastruktur. Du kommer att utföra sårbarhetsbedömningar och penetrationstester, designa och underhålla säkerhetslösningar som brandväggar och IDPS samt arbeta med att upptäcka och hantera säkerhetsincidenter. Genom analys av nätverkstrafik och loggar med hjälp av SIEM- och EDR-verktyg stärker du vår säkerhetsövervakning. Du bidrar till att säkerställa efterlevnad av relevanta regelverk och deltar i att skapa och uppdatera säkerhetspolicyer. Tillsammans med IT-, utvecklings- och driftsteam främjar du säkerhetsbästa praxis och ökar medarbetarnas medvetenhet kring säkerhet. Om dig Vi söker dig som brinner för cybersäkerhet och har ett starkt tekniskt kunnande. Du har sannolikt en kandidatexamen inom datavetenskap, informationssäkerhet eller motsvarande erfarenhet, samt minst två års erfarenhet av arbete inom cybersäkerhet eller säkerhetsingenjörsroller. Vi ser gärna att du: - Har gedigen kunskap om säkerhetsprotokoll, kryptering, autentisering och auktoriseringstekniker. - Har erfarenhet av säkerhetsteknologier såsom brandväggar, VPN, IDPS, SIEM och EDR. - Är skicklig på programmeringsspråken såsom Go, .NET C#, Node JS, Python eller Bash. - Känner till regelverkskrav som GDPR och NIS2 samt säkerhetsramverk som NIST och ISO 27001. Det är också meriterande om du: - Innehar branschcertifieringar som CISSP, CEH, OSCP/OSCP+, GSEC eller AWS Certified Security. - Har erfarenhet av molnmiljöer, särskilt AWS. - Är bekant med DevSecOps-praktiker och CI/CD-integrering samt har förståelse för Shift Left-filosofin. Vi letar efter en person som vill utvecklas i en innovativ och dynamisk miljö där säkerhet står i fokus, och som trivs med att arbeta tvärfunktionellt för att skapa säkra lösningar och robusta system. Om vår process Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande och kan komma att tillämpa tester för att säkerställa ett objektivt urval. Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

18 februari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Testingenjör
Plejd AB
Systemtestare och testledare

Om Plejd Plejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om rollen Som testingenjör kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa kvaliteten och tillförlitligheten hos mjukvaran på Plejd Gateway. I rollen ingår att utveckla, automatisera och utföra testfall för att säkerställa systemets funktionalitet och prestanda. Du kommer också att designa och dokumentera strukturerade testprocesser, skapa Python-skript för att effektivisera arbetsflöden, och utforska samt testa hårdvaru- och nätverkskomponenter. Rollen innebär nära samarbete med utvecklare och intressenter för att identifiera, reproducera och dokumentera buggar, samtidigt som du aktivt söker förbättringsmöjligheter i testprocesserna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: - Automatisera och utföra tester för att säkerställa systemets kvalitet. - Felsöka och dokumentera identifierade problem i samarbete med teamet. - Implementera och förbättra testprocesser för att möta höga kvalitetskrav. Om dig Vi tror att du som systemtestare brinner för att säkerställa hög kvalitet och trivs med att arbeta strukturerat i en teknisk miljö. Du har några års erfarenhet av testning, gärna som systemtestare eller QA-ingenjör, och är bekväm med att arbeta självständigt för att lösa komplexa problem. Med en passion för automatisering, ett öga för detaljer och en stark vilja att lära dig nytt, bidrar du med både nyfikenhet och lösningsfokus. Vad vi ser som krav för tjänsten: - Erfarenhet av systemtestning eller liknande roller (t.ex. QA-ingenjör). - Kompetens inom Python-programmering, särskilt för att skriva testskript. - Erfarenhet av att arbeta med Linuxsystem. - Förmåga att arbeta organiserat och skapa tydlig dokumentation. Det är en fördel, och vi ser det som meriterande, om du har erfarenhet av nätverksprotokoll (som TCP/IP eller DNS) och mikrokontrollersystem (t.ex. Arduino eller Raspberry Pi). Om vår process Vi hanterar rekryteringen löpande och anställer när vi har hittat en kandidat som matchar våra behov. Vår process kan inkludera tester för att säkerställa att vi hittar rätt person för rollen genom ett mer objektivt urval. Observera att vi hanterar denna rekrytering internt och undanber oss kontakt från säljare och externa rekryteringsföretag.

18 februari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
ESG Reporting Specialist
Plejd AB
Controller

Om Plejd Plejd är ett svenskt teknikföretag och en ledande aktör inom smart belysning och hemautomation. Med ca 200 engagerade medarbetare arbetar vi tillsammans mot ett gemensamt mål – att utveckla innovativa produkter som förenklar elektrikerns vardag och sätter nya standarder för branschen. Hos Plejd möts teknik och kreativitet för att forma framtidens smarta hem. Vi tar hand om hela processen in-house – från utveckling till produktion – och sätter kvalitet i första rummet i allt vi gör. Det är våra medarbetare som gör Plejd unikt och vi värderar varje individ som en viktig del av vårt framgångsrika team. Om tjänsten Vi söker en engagerad och strategisk person som vill ta en nyckelroll i att driva och utveckla vårt arbete med hållbarhetsrapportering. Rollen är en central del av vårt hållbarhetsarbete och innebär att bygga upp och implementera processer för att möta framtidens krav på hållbarhet och CSRD. Som en del av ekonomiteamet kommer du att samarbeta nära kollegor inom teamet och andra avdelningar för att säkerställa att hållbarhetsmålen integreras i hela organisationen. Rollen rapporterar direkt till vår CFO. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: - Utveckla och leda arbetet med hållbarhetsrapportering i linje med CSRD-krav - Sammanställa, bokföra och analysera hållbarhetsdata för rapportering och uppföljning - Säkerställa att hållbarhetsmålen integreras i strategiska och operativa processer - Stödja olika team med expertis inom ESG och hållbarhet Hos oss får du möjligheten att leda ett nyckelprojekt som säkerställer att vi möter krav och förväntningar inom hållbarhetsrapportering och skapar en stabil grund för vårt arbete med ESG. Vi erbjuder en dynamisk och innovativ arbetsmiljö där du får chans att påverka företagets hållbarhetsstrategi och bidra till en hållbar framtid. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med hållbarhetsfrågor och en stark analytisk förmåga. För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av hållbarhetsrapportering och kunskap om CSRD-krav - Erfarenhet av att analysera och strukturera data för rapportering och uppföljning - Eftergymnasial utbildning inom hållbarhet, miljö, ekonomi eller liknande område - Mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel, och gärna erfarenhet av analysverktyg som Power BI Det är såklart meriterande om du har erfarenhet av att driva projekt kopplade till ESG eller hållbarhet. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och engagerad. Du trivs med att arbeta självständigt och driva projekt, samtidigt som du har lätt för att samarbeta med olika team. Eftersom vi har medarbetare från hela världen är det viktigt att du kan kommunicera professionellt på både svenska och engelska. Vår rekrytering Vi rekryterar löpande och använder oss ibland av tester för att säkerställa ett objektivt och rättvist urval. Vi hanterar denna rekrytering själva och undanber oss därför kontakt från säljare eller externa rekryteringsföretag. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Psykolog till Psykiatripartners/Kry BUP Skövde!

Är du psykolog och vill hjälpa barn med trauma? Är du en erfaren psykolog eller psykoterapeut steg 2 med utbildning inom TF-KBT eller EMDR. Har du ett starkt engagemang för att arbeta med barn och unga som har upplevt trauma? Då kan du vara den vi söker till vår mottagning i Skövde! Om TjänstenSom psykolog hos oss kommer du att arbeta fokuserat med behandling och utredning av barn och unga som upplevt trauma och/eller har PTSD. Du kommer att bli en del av ett engagerat team som arbetar för att göra en verklig skillnad i våra patienters liv. Ditt arbete kommer att främst utföras på vår mottagning i Skövde, men det finns även viss möjlighet till distansarbete. Vi Söker Dig Som Är legitimerad psykolog eller psykoterapeut med erfarenhet och utbildning inom TF-KBT eller EMDR. Har dokumenterad erfarenhet av arbete med barn och unga med trauma och/eller PTSD. Är engagerad, ansvarstagande och har ett stort intresse för att förbättra livskvaliteten för barn och deras familjer. Har förmåga att arbeta självständigt och samtidigt samarbeta effektivt med kollegor inom teamet. Vi Erbjuder En meningsfull och utvecklande tjänst där du får möjlighet att arbeta med barn och unga i behov av specialiserad vård. En stimulerande arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Möjlighet till kompetensutveckling och vidareutbildning inom området. Flexibilitet med möjlighet till visst distansarbete. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan nedan!. Vi behandlar ansökningarna löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetsgivare: Psykiatripartners/ Kry BUP Skövde Anställningsform: Heltid (100%) Placering: BUP mottagningen i Skövde S:t Sigfrids gata 7 med viss möjlighet till distansarbete Start: Omgående

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Tulladministratör till välkänt transportbolag
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du noggrann och har ett skarpt öga för detaljer? Får du ofta beröm för din samarbetsförmåga, men trivs också med att arbeta självständigt? Är du tillgänglig från 1 april och som minst fram till sista september? Vi söker dig som tycker om administrativt arbete och vill bli en del av ett stort transport- och logistikföretag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 30 september 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget arbetar med att leverera logistiktjänster. De söker nu dig som vill bidra till effektiva logistiska flöden och nöjda kunder. Som tulladministratör blir du en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap. Arbetsuppgifter Som tulladministratör arbetar du med att hantera tulldeklarationer, transiteringar, intrastat, tillfällig lagring och fakturering. Du kommer att stödja företagets transportkunder genom att bidra med administrativ service och löpande hantering av uppgifter. De flesta kundkontakterna sker internt inom organisationen, men kontakt med externa kunder förekommer. En del av arbetet innebär även att samarbeta med myndigheter, och det är därför viktigt att ha en vilja att lära sig och hålla sig uppdaterad om tullregler och lagstiftning. Du blir en del av ett team på 15 personer som tillsammans arbetar mot målet att möta kundernas behov och förväntningar inom import och export. Denna roll passar dig som trivs med struktur, noggrannhet och att utvecklas inom tulladministration i en stöttande miljö. Producera tulldeklarationer och administrativ service Du blir en del av ett team på 15 personer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning som tullspecialist Något års erfarenhet av administrativt arbete, meriterande om du arbetat i transportkedjan, exempelvis som bokningsadministratör alternativt att du arbetet med leveransvillkor genom logistik och/eller inköp Goda kunskaper i Office365 Flytande i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen är du självgående samtidigt som du uppskattar att arbeta stödjande, där du hjälper både kollegor och samarbetspartners. Du har ett lösningsorienterat och flexibelt förhållningssätt som gör att du ser möjligheter i förändringar. Noggrannhet och viljan att göra rätt från början är centralt, och även om arbetsbelastningen kan variera ligger fokus på struktur och detaljer. Din flexibilitet och naturliga förmåga att samarbeta och ge service bidrar till att skapa smidiga och effektiva processer. Övrig information Start: 1 mars - 30 september 2025, med goda chanser till förlängning Plats: Mölndal, Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-05.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025