Direktförsäljare av lättsålda tjänster! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Har du tidigare arbetslivserfarenhet av flygspedition? Trivs du med att arbeta nära dina kollegor? Vi söker dig som är engagerad, gillar variation och vill arbeta i en internationell miljö i rollen som flygspeditör! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget erbjuder ett brett utbud av tjänster, allt ifrån landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter till konsulttjänster inom lager- och logistiklösningar. Medarbetarna är verksamma på många orter runt om i landet. Företaget arbetar aktivt med arbetsmiljö-, jämställdhets- och mångfaldsfrågor och uppmuntrar alla anställda att utvecklas och ta större ansvar. Mer information kring vilket kundföretag det gäller kommer du få ta del av längre fram i rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter I rollen som flygspeditör arbetar du med administration i företagets interna system och har daglig kontakt med både kunder och flygbolag. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för hela processen, från bokning till fakturering, och säkerställer att varje flygsändning hanteras smidigt och levereras i tid. Arbetet innefattar bokning, registrering och uppföljning av flygfrakter, samt omfattande mejlhantering och kontakt med olika aktörer. Du blir en del av ett team på 6–8 personer i ett öppet kontorslandskap, där ni samarbetar och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Rollen är flexibel och inte bunden till en specifik person per sändning, men du driver vanligtvis dina uppgifter hela vägen till avslut. • Kontakt med kunder och leverantörer • Säkerställa effektiva transporter enligt kundens och produktens krav • Främja kundnöjdhet genom uppföljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom spedition eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom flygspedition, gärna export • God dator och systemvana, grundläggande kunskaper i Excel • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du en engagerad och driven person som tycker om att arbeta tillsammans med andra. Du har en stark lagkänsla och värdesätter ett öppet klimat där det är högt i tak. Du uppskattar en trevlig arbetsmiljö och kollegor, och din sociala kompetens gör att du enkelt kan samarbeta och bidra till en positiv stämning på jobbet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-21
Lindströms Bil är ett familjeföretag som finns på 7 orter. Vi värnar om att behålla den familjära känslan. Vi jobbar dagligen utifrån våra värderingar i Toyota Way och Lindström Way. Det är vad vi kallar BRiT - Best Retailer in Town! Vi är sedan mer än 50 år auktoriserade återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar med bilförsäljning, serviceverkstad och reservdelsförsäljning i Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping och Värnamo. I Skövde finns även auktoriserad serviceverkstad för Lexus. Lindströms Bil vinner "Ichiban 2024 - Best Retailer in Town" i Sverige och “An employer of choice” som tilldelas den Toyota-återförsäljare som anses vara den bästa arbetsgivaren i Europa. Vi söker dig som vill engagera dig i rollen som Servicemarknadschef vid vår anläggning i Alingsås. Rollen innebär att du kommer driva både vår service- och skadeverkstad mot vår vision att bli det självklara valet för bil- och verkstadskunden i Alingsås. Du leder aktivt och handfast den dagliga verksamheten och är på alla sätt en närvarande chef. Du ansvarar för budget, resultat och utveckling av verksamheten och säkerställer att kvalitets- och lönsamhetsmål uppnås. Vi söker dig som: Driver och utvecklar verksamheten för hållbar tillväxt och effektivitet. Säkerställer att våra värderingar efterlevs i alla led av verksamheten Bidrar till att stärka och bevara den kultur som vi tillsammans har byggt upp. Utöver verksamhetsansvaret har du det övergripande ansvaret för personalgruppen som i dagsläget består av servicetekniker, service- och reservdelsrådgivare. Du ingår i den lokala ledningsgruppen som tillsammans ansvarar för att engagera, utveckla och coacha medarbetarna att nå sina och verksamhetens målsättningar. Rapportering sker till platschef och även till koncernens Servicemarknadschef. Vi vill att du har flera års erfarenhet som ledare och gärna från verksamheter som liknar vår. Du ska ha kunskaper och förståelse för en serviceverkstads samtliga processer. Du har stor nytta av kunskaper inom personal- och arbetsmiljöområdet och det är önskvärt att du har kunskaper inom verkstadsjuridik. Vi ser det som meriterande att du har goda kunskaper i fordonsdatasystemet Kobra samt CABAS. För att lyckas i den här rollen behöver du vara en naturlig coach med ett ekonomiskt tänkt som förstår kopplingen mellan engagerade medarbetare och bra resultat i verksamheten. Du tar vara på det som fungerar bra samtidigt som du är lyhörd och drivs av det som i Toyotas värld kallas KAIZEN – ständig förbättring. Att hålla hög kvalité och skapa långsiktiga kundrelationer är viktigt för dig. Du har god planerings- och prioriteringsförmåga, tar dig an utmaningar på att framåtlutat sätt och har en naturlig förmåga att skapa god stämning och teamwork. Vi erbjuder dig ett spännande arbete där du kan vara med att påverka både verksamhet och människor. Vår målsättning är att du ska få lika mycket energi som du ger till ditt arbete. Du kommer dagligen jobba med våra fantastiska varumärken, Toyota och Lexus som är ledande varumärke globalt och är synonymt med hög kvalité och världsledande hybridteknik. Välkommen med din ansökan! B-körkort och goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig, är ett krav. Vi erbjuder dig En familjär arbetsplats med tydlig företagskultur - Lindströms Bil är ett familjeföretag och vi värnar om att behålla den familjära känslan. Trygghet - Bilbranschen befinner sig i ständig förändring och med Toyota och Lexus som varumärken ger det oss en stark position och trygg framtid. Utveckling - Genom Toyota & Lexus genomför vi löpande kompetenshöjande utbildningar som utvecklar oss både personligt och professionellt. Friskvårdsbidrag - Att du ska må bra är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag. Din egna förmånsportal - Som anställd hos oss får du tillgång till ett generöst utbud av förmåner genom Benify - marknadens ledande plattform för förmåner och därigenom skapar du ditt alldeles egna förmånspaket utifrån vad som är viktigt för just dig. Försäkringar och pension - Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar och pension. Pensionsrådgivning - Att vara anställd hos oss ska vara en investering för framtiden. Alla våra anställda har möjlighet till personlig pensionsrådgivning. Ett förmånligt bilägande - Som anställd erbjuder vi dig förmåner som innebär ett enkelt och prisvärt bilägande. Vad säger våra kollegor? ”Det bästa med Lindströms bil är den goda sammanhållningen mellan kollegorna och den starka kulturen! Som Servicemarknadschef för Lindströms Bil är det dessutom en förmån att få jobba med Toyota och Lexus” säger Daniel Linder på Lindströms Bil . Vi har R-licens R-licens är en etisk kvalitetsmärkning som identifierar företag vilka har ett rekommendabelt etiskt förhållningssätt. Företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom sin organisation. Licensmärkets R står för rekommenderat företag.
Om jobbetÄr du mellan 18-30 år och redo att ta nästa steg inom din karriär, eller påbörja din resa inom försäljning? Vi arbetar med unga, drivna säljare och erbjuder en provisionsbaserad lön utan tak - så här finns inga gränser för vad du kan tjäna! Hos oss får du möjligheten att jobba med field marketing, samtidigt som vi erbjuder stora möjligheter att klättra inom företaget. Bli en del av vårt tighta och stöttande team, där vi satsar på både din personliga och professionella utveckling. Vi Erbjuder En social och dynamisk arbetsmiljö med många sociala aktiviteter Personligt anpassad utbildning där du får erfarenheter som kan nyttjas hela arbetslivet Tävlingar med chans att vinna resor, Apple produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med möjlighet till hög bonus och provision Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjlighet till att representera kända och starka varumärken Vi Söker Dig Som Är Engagerad Utåtriktad Målfokuserad och driven God kommunikationsförmåga Talar flytande svenska Jobb typ: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo för en ny utmaning? Ansök idag! Jobbtyp: Heltid Lön: 10 000,00kr - 50 000,00kr per månad Schema: Måndag till fredag Arbetsort: Personligen
Bli en del av vårt vinnande team som Team Leader! Vi söker drivna Team Leaders till våra kontor i Västerås, Eskilstuna och Göteborg! Är du en erfaren fältsäljare redo att ta nästa steg i karriären? Då har du nu chansen att utvecklas i en ledarroll med stort ansvar och möjlighet att växa. Vad vi erbjuder: En dynamisk och social arbetsmiljö med många aktiviteter Personlig ledarskapsutbildning och coachning från erfarna ledare Tävlingar med chans att vinna resor, Apple-produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med hög provision och bonusmöjligheter Möjlighet att representera starka varumärken Snabb karriärutveckling där du får bygga och leda ditt eget team Din roll som Team Leader: Gå igenom vårt utbildningsprogram för att lära dig våra värderingar och rutiner Sälja våra produkter och uppnå dagliga budgetmål Ansvara för att utbilda och coacha två nya säljare att nå sina mål på fältet Driva försäljning och utveckla ditt team genom motivation och ledarskap Traineeperioden varar mellan 40-60 dagar beroende på hur snabbt du uppnår kriterierna. När du klarat alla steg examineras du som Team Leader och får möjlighet att växa vidare inom företaget. Vi söker dig som: Har erfarenhet av fältförsäljning och ledarskap Är engagerad, målfokuserad och driven Har god kommunikationsförmåga och är en inspirerande ledare Innehar B-körkort Talar flytande svenska Jobbtyp: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo att anta utmaningen och ta din karriär till nästa nivå? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!
Har du en gymnasial utbildning inom ett tekniskt område? Är du i början av din karriär och är nyfiken på att arbeta i en roll med problemlösning och kundkontakt? Söker du därtill ett arbete med frihet under ansvar och varierade arbetsdagar? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en junior hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som junior hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. Som ny erbjuds du introduktion till arbetet i samarbete med mer erfarna kollegor. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av tekniskt och/eller praktiskt arbete är meriterande B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som familjehemskonsulent Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Du ansvarar över ett antal familjehem där du bistår med stöd och handledning genom kontinuerlig kontakt i form av hembesök, telefon och mejlkontakt i nära samverkan med din närmsta chef och uppdragsgivaren. Du ansvarar även för rekrytering och utredning av nya jour-och familjehem samt placering på uppdrag av kommunerna i dessa samt dokumentation i vårt eget journalsystem. Beredskapstjänstgöring ingår i din tjänst enligt ett rullande schema. Välkommen till en flexibel roll med eget ansvar där du, tillsammans med ditt team, skapar trygghet och struktur för barnen och våra jour-och familjehem. Vi söker dig med... …hjärtat på rätt ställe. Du trivs bäst i en omväxlande vardag med varierande arbetsuppgifter och ett starkt samarbete med såväl kollegor, chef, familjehem och uppdragsgivarna. Vi söker nu flera nya medarbetare och välkomnar både dig som är nyexaminerad och dig som hunnit jobbat några år att söka. För dig som kommer direkt från skolan väntar givetvis en gedigen introduktion med utbildningar och stöd i form av samverkan med erfarna kollegor och chef. Våra önskemål: • Utbildad socionom eller likvärdigt inom socialt arbete och omsorg • God kännedom om aktuell lagstiftning (SoL och LVU) • Svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet av arbete med barn och ungdomar är meriterande Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. För oss är våra olikheter vår framgångsfaktor. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, bland annat genom regelbundna utbildningar och seminarier. Varje enskild medarbetare får till exempel en individuell kompetensutvecklingsplan som innefattar minst två utbildningar per år. Utöver ovanstående får du tillgång till gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Von Utfallsgatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter, Carolina Elofsson [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Har du tidigare arbetslivserfarenhet som hisstekniker och är ute efter din nästa utmaning? Trivs du därtill i en roll där du får frihet under ansvar och ges möjligheten att planera dina dagar helt själv? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer