Lindströms Bil är ett familjeföretag som finns på 7 orter. Vi värnar om att behålla den familjära känslan. Vi jobbar dagligen utifrån våra värderingar i Toyota Way och Lindström Way. Det är vad vi kallar BRiT - Best Retailer in Town! Vi är sedan mer än 50 år auktoriserade återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar med bilförsäljning, serviceverkstad och reservdelsförsäljning i Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping och Värnamo. I Skövde finns även auktoriserad serviceverkstad för Lexus. Lindströms Bil vinner "Ichiban 2024 - Best Retailer in Town" i Sverige och“An employer of choice” som tilldelas den Toyota-återförsäljare som anses vara den bästa arbetsgivaren i Europa. I samband med däckskiftessäsongen söker vi däckmontörertill vår serviceverkstad i Trollhättan. Du kommer att jobba med attskifta, tvätta och lagerföra däck på vårt däckhotell.Vi förutsätter att du har ett stort intresse för bilar och har erfarenhet av att utföra däckskiften sedan tidigare. Det är viktigt att du klarar av ett fysiskt arbete i högt tempo och en ständig vilja att ta i och ge det lilla extra! För att lyckas i den här tjänsten behöver du vara noggrann, ha hög servicekänsla, vara lösningsorienterad och ha en mycket god samarbetsförmåga. B-körkort (manuell växellåda) och goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig, är ett krav. Anställning är under perioden mitten av mars till mitten av april. Vid frågor om tjänsten kontakta Servicechef Patrick Engman.
Vill du jobba med det senaste inom lagerautomation? Kappahl söker nu en Underhållschef, en ny roll i bolaget där du får stor möjlighet att sätta din prägel på hur underhållsarbetet ska vara utformat framåt. Är du intresserad och nyfiken på nya lösningar samt trivs i en roll där du blir ansvarig föratt ta fram en plan, struktur och arbetssätt för ett proaktivt underhållsarbete så är detta en roll för dig! Kappahl gör nu en stor satsning då man implementerar ett nytt och modernt högautomatiserat distributionslager i Arendal vid Göteborgs hamn.Den nya anläggningen består av bland annat ett automatiskt buffertlager, en skyttellösning med Gods-till-man stationer, sorteringsverk och palleteringsrobotar. I rollen somUnderhållschefskapar du tillsammans med ditt teamnågot nytt från grunden och blirdelaktig i logistikutvecklingen på Kappahl. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvar för inre underhåll på Kappahls distributions – och logistikanläggning: drift, förvaltning samt utveckling av samtliga produktionssystem ur ett helhetsperspektiv. Personal- och budgetansvar. Arbetsmiljöansvar.Din grupp består idag av 5 underhållstekniker. Planera, leda och fördela arbetet i underhållsteamet. Sätta upp nya rutiner för ett proaktivt och fungerande underhållsarbete, inkluderar att sätta upp nya rutiner med leverantörer. Ansvarig för planering och utförande av förebyggande och akut underhåll samt aktivt deltaga i underhållsarbetet och felsökning. Säkerställa att service- och underhållsarbete planeras så optimalt som möjligt ur ett kommersiellt- och produktionsperspektiv. Sätta krav och optimera det automatiserade lagringsystemet för att bibehålla maximal kapacitet och arbetsflöde samt identifiera förbättringsmöjligheter. Ansvarig för reservdelshantering och externa servicebesök samt tillhörande budget. Planerar och deltar i service utförd av extern personal. Ansvarar för det tekniska utvecklingsarbetet och utvärdering av nya produkter. Medverkar eller ansvarar för projekt tillsammans med flera olika funktioner och roller. Vi söker dig medrelevant utbildning inom styr- och reglerteknik, mekanik, elektronik, hydraulik, pneumatik och/eller datorteknik samt flera års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har stor kunskap inom teknik och automationslösningar från industri och/eller lager samt har erfarenhet av att ta fram nya processer, rutiner och skapa struktur för ett fungerande proaktivt underhållsarbete. Du är van vid att arbeta i underhållssystem, Som person är du trygg i din kompetens och i ditt ledarskap. Du är nyfiken ochengagerad i ditt arbete och är van vid att hålla en hög servicenivå. Du är mån ommån om ditt team och kan anpassa ledarskapet efter situationer och individer. Vidare har du ett naturligt driv och är van vid att leverera resultat även i akuta situationer. Placeringsort ärMölndal till att börja med men kommer gå över tilldelad placeringsort under en period för att sen helt vara placerad i Arendal hösten 2026. Välkommen med din ansökan! Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt. Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt. Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025. Mer information på www.kappahl.com.
Kickstarta din karriär hos oss på JobBusters i Göteborg!Är du student inom personalvetenskap eller motsvarande och söker praktisk erfarenhet inför framtida karriär inom HR? Vill du dessutom vara en del av ett litet, sammansvetsat team i en modern och inspirerande miljö mitt i centrala Göteborg? Då har vi den perfekta praktikplatsen för dig under våren 2025!Om praktikenHos oss på JobBusters får du en unik inblick i rekryterings- och bemanningsbranschen samtidigt som du utvecklar dina praktiska färdigheter. Under praktiken kommer du att arbeta nära både rekryterare och konsultchefer, vilket ger dig en god förståelse för HR-processer i allmänhet. Vi vill att din praktik ska vara lärorik och utvecklande, därför kommer du få varierande arbetsuppgifter samt möjlighet att ta egna initiativ. Som praktikant hos oss kommer du bland annat att:Assistera i search och urval av kandidaterSkriva och publicera jobbannonserGenomföra telefonavstämningar och referenstagningarDelta i kunddialoger och konsultuppföljningarStötta i administrativa HR-processerDriva ett eget projekt under din praktikperiod som är relevant för din utbildning Vi är ett härligt team på fyra personer i Göteborg och du kommer att bli väl omhändertagen av oss samt ha en dedikerad handledare som finns med dig genom hela praktikperioden.Om JobBustersJobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag specialiserat på tjänstemän. Vi arbetar dagligen med att matcha rätt person med rätt position och strävar efter att skapa långsiktiga relationer med både kunder och kandidater. Vi värdesätter en positiv och stödjande arbetsmiljö där alla får chansen att växa.Vi söker dig som:Studerar personalvetenskap eller motsvarande på högskola/universitet Har ett stort intresse för rekrytering och bemanningÄr noggrann, serviceinriktad och självgående Har god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta både självständigt och i team Vill ta eget ansvar och driva ett projekt under din praktikperiodAnsökanLåter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och en kort beskrivning av varför du vill göra praktik hos oss! Startdatum är flexibelt och anpassas efter när din utbildning tillåter. Praktiken är placerad på vårt kontor på Östra Hamngatan i centrala Göteborg. Vi tänker att du är på plats 2–3 dagar i veckan och har möjlighet att arbeta hemifrån resterande tid. Vi ser fram emot att höra från dig!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning:## What you'll doAs a Frontend Developer in our Commercial Digital area, you'll be at the forefront of shaping the digital experience for millions of clients customers worldwide. Your journey with us will be focused on three key areas that make a real impact:- Crafting exceptional digital experiences by building high-performance, server-side rendered applications that delight our global customer base- Leading innovation through rapid prototyping and maintaining our global digital frameworks, ensuring we stay ahead in the automotive digital space- Driving quality and collaboration by working closely with cross-functional teams, implementing comprehensive testing, and seamlessly integrating backend services## What you'll bringSearching for a senior developer in Next.JSWe're looking for a creative and technically skilled frontend developer who shares our passion for innovation. We value diverse perspectives and experiences, and we're committed to creating an inclusive environment where all voices are heard. Your ability to communicate effectively, solve problems creatively, and work well across functions will be key to your success.- Experience with modern frontend technologies, particularly TypeScript, React, and Next.js, with a focus on server-side rendering- Familiarity with testing frameworks like Playwright and Storybook- Understanding of cloud platforms such as AWS or Azure- Knowledge of accessibility standards and performance optimization- Experience with headless CMS platforms and Service Oriented Architectures- Background in e-commerce and payment integration is a plus Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Säljinriktad sjöspeditör till expansiv kund i Göteborg Är du intresserad av sjöfart- och logistikbranschen och vill växa i rollen som Sjöspeditör? Tycker du om problemlösning och att bygga långsiktiga kundrelationer? Sök då rollen redan idag! Dina arbetsuppgifter DFDS Professionals söker nu en engagerad och säljinriktad Sjöspeditör till vår kund i Göteborg. Vår kund är en diversifierad transporttjänstleverantör och sitter i centrala Göteborg där koncernen dagligen anordnar transporter inom land, sjö och flyg till kunder från hela världen. På företaget får du en stor plats i ett litet team som alltid strävar efter att hitta den mest optimala lösningen till sina kunder. Som Sjöspeditör har du den övergripande kontrollen över kundens godsflöde och daglig kontakt med våra kunder och leverantörer. Du ansvarar för dina egna kunduppdrag - sjösändningar från bokning till slutfakturering. Du har regelbundna kontakter med vår kunds nätverk runt om i världen och nära samarbete med kollegor, leverantörer och kundrepresentanter. Du blir del av ett team med kunniga kollegor som är måna om den nära kundrelationen. I dina arbetsuppgifter ingår: - Aktivt arbete med kundrelation och att ge vår kund riktigt god service - Planering och bokning av transport - Leveransbevakning/avvikelserapportering - Utfärdande av transportdokument - Fakturering samt kostnadskontroll - Delta i kund- och leverantörsmöten - Bidra till teamets utveckling och förbättring av arbetssätt, rutiner och processer Tjänsten är på heltid och placerat på kontor i centrala Göteborg. Du kommer arbeta kontorstider måndag-fredag med möjlighet till flextid, hemarbete och ett förmånligt sommarschema. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Vi tror att du är en relationsskapande person som är lika driven av att göra affärer som att hjälpa människor att hitta smarta lösningar. Tidigare erfarenheter inom spedition/logistik/fartygsklarering är starkt meriterande. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, samtidigt som du trivs av att arbeta i team. Du motiveras av att agera problemlösande och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du har en förmåga att handla och agera snabbt. Därtill trivs du i en dynamisk roll inom fartygsbranschen där det ofta sker förändringar. Rollen innebär många kontaktytor på daglig basis och din känsla för service och kommunikation är viktig. I botten har du ett uttalat affärsmannaskap. Företaget erbjuder dig: Ett varierande arbete hos vår kund i en internationell miljö med goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Tjänsten omfattas av kollektivavtal, försäkringar samt generöst friskvårdsbidrag. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar Företaget med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till Företaget. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Spedition | Sjöspeditör | Ocean Freight | Import Sales Manager | Shipping | Sjöfartsagent
Rederiagentur inom linjefartyg söker Import Sales Manager Är du intresserad av sjöfart- och logistikbranschen och vill växa i yrkesområdet? Trivs du med stort eget ansvar och söker en omväxlande roll med många kontaktvägar? Då kan detta vara rätt nästa steg för dig! Dina arbetsuppgifter Vår kund är en diversifierad transporttjänstleverantör och sitter i centrala Göteborg där koncernen dagligen anordnar transporter inom land, sjö och flyg till kunder från hela världen. På företaget får du en stor plats i ett litet team som alltid strävar efter att hitta den mest optimala lösningen till sina kunder. I rollen som Import Sales Manager ges du möjligheten att bygga långsiktiga relationer med kunder samt hjälpa dem att hitta den bästa lösningen. Du kommer jobba mot såväl nationella som internationella kunder från Kina, Indien, Australien, Danmark, Estland med mera där du har hand om hela transportkedjan och ansvar för att utveckla långsiktiga relationer. Du blir närmsta kontaktperson för både kunder och leverantörer samt finns behjälplig vid frågor löpande under transportprocessen. Du har affären i fokus och säkerställer att du planerar transporter ur både kvalitativt och kostnadseffektivt perspektiv. Kommunikationen sker huvudsakligen via e-post men också över telefon på såväl svenska som engelska. I dina arbetsuppgifter ingår: Koordinera transportlösningar utifrån kundens behov Bygga och utveckla hållbara, långsiktiga kundrelationer inom ett brett spektrum av branscher och segment. Estimera kostnader och skicka offerter Ha daglig kontakt med kunder och samarbetspartners/leverantörer Uppföljning av statistik, planering och utveckling Tjänsten är på heltid och placerat på kontor i centrala Göteborg. Du kommer arbeta kontorstider måndag-fredag med möjlighet till flextid, hemarbete och ett förmånligt sommarschema. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Vi tror att du är en relationsskapande person som är lika driven av att göra affärer som att hjälpa människor att hitta smarta lösningar. När du brinner för en produkt eller tjänst, märks det i sättet du kommunicerar med kunden - det är en genuin känsla som genomsyrar ditt arbete. Tidigare erfarenheter inom spedition/logistik/fartygsklarering är starkt meriterande. För att passa i rollen är det viktigt att du trivs med att jobba självständigt och ta ett helhetsansvar för dina ärenden. Kunderna kommer från olika delar av världen där förväntningar och affärsspråk varierar. Därför har du god kommunikativ förmåga och är bra på att tackla olika personlighetstyper. Vidare är du serviceminded och anstränger dig för att leverera bra lösningar till kunden. Ofta behöver du hantera flera ärenden parallellt, därför är det viktigt att vara stresstålig, kunna strukturera och prioritera samtidigt som du behåller noggrannhet. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar Företaget med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till Företaget. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Spedition | Sjöspeditör | Ocean Freight | Import Sales Manager | Shipping | Sjöfartsagent
Är du ute efter ett spännande uppdrag där du får möjligheten att utvecklas? Vi söker nu dig med erfarenhet som Laboratorieingenjör inom medicinteknik till ett spännande uppdrag hos Abigo Medical. Ansök idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12månader med start i mars. Efter uppdraget finns goda möjligheter att erbjudas en anställning.Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hosAbigo Medical. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Abigo Medical är ett svenskt bolag inom medicinteknik grundat 1989. Sedan 2021, ägs Abigo Medical av det ledande globala hygien- och hälsobolaget Essity och är en del av affärsområdet Health & Medical. Abigo Medical ökar välbefinnandet genom ledande lösningar inom hygien och hälsa. Arbetsuppgifter I rollen som laboratorieingenjör kommer du attplanera, implementera, rapportera, analysera och statistiskt utvärdera materialegenskaper hos sårvårdsprodukter. Det är en varierad tjänst som innefattar både verifierande analyser, valideringsarbete samt metod- och produktutveckling. Du kommer även vara ansvarig för testmetoder, laboratorieunderhåll som kalibrering samt att underhålla dokumentation i kvalitetsledningssystemet. Utveckla och validera nya laboratoriemetoder Utvärdera och ge tydliga rekommendationer för nya eller befintliga produkter Delta i design- och metodutvecklingsprojekt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Universitet- eller högskoleexamen inom kemi, materialteknik eller textil. Erfarenhet av att arbeta med medicintekniska produkter Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska Vi tror att du som söker tjänsten är öppen för förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du trivs i en dynamisk organisation och motiveras av att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som person är du initiativtagande och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du bidrar med nya idéer och perspektiv där du har ett intresse för att lära dig nya saker samt att testa på nya tillvägagångssätt. Slutligen tror vi att du är noggrann i ditt arbete och har förmågan att skapa samt hålla struktur. I ditt arbete är du grundlig och tycker om att göra saker ordentligt. Övrig information Start: 3 marsPlats: GöteborgLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-02-16. Välkommen med din ansökan!
Administratör till Brogren Industries -En spännande roll i en framgångsrik industri! Är du en driven och flexibel administratör med erfarenhet från industrin? Trivs du i en varierad roll där du får arbeta med båda ekonomi-, personal- och verksamhetsadministration? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten Som administratör på Brogren Industries blir du en nyckelperson i vår verksamhet. Du kommer att arbeta nära ekonomichefen och ha ett brett ansvarsområde där ingen dag är den andra lik. Du är den som har koll på allt från bokföring och reskontra till personaladministration och reception. Dessutom är du ofta företagets ansikte utåt - du hanterar kund- och leverantörskontakter båda via telefon och vid besök. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Ekonomiadministration: Leverantörs- och kundreskontra, manuell bokföring mm. • Personaladministration: Hantering av kompetensmatris, utbildningar, personaldokumentation och löneadministration. Planera personalaktiviteter. • Verksamhetsadministration: Reception och växel, beställning av kontorsmaterial, administrativt stöd till organisationen. • Vara behjälplig vid inventering. Profil Vi söker dig som: • Har gymnasiekompetens och ekonomiutbildning. • Har några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom löneadministration. • Är självgående, initiativrik och flexibel. • Är serviceminded och trivs i en roll med många kontaktytor. • Är flytande i svenska och engelska, båda i tal och skrift. • Har B-körkort. Meriterande: • Erfarenhet från teknisk industri, fordon eller tillverkningsbranschen. Vi erbjuder dig - Möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt. - En flexibel och trivsam arbetsplats med härliga kollegor. - En roll med frihet under ansvar. - Förmåner som friskvård, bonussystem och sjukvårdsförsäkring. Arbetstider: • Måndag-Torsdag: 06.30-15.45 • Fredag: 06.30-12.45 Om Brogren Industries Brogren Industries är ett familjeföretag i Älvängen med anor från 1965. Med cirka 85 anställda är vi specialiserade på maskinbearbetning och svetsning inom Aerospace, Gas Turbine och Offshore. Vi är ett modernt företag i ständig utveckling, där varjemedarbetare är en viktig del av vår framgång. Är du den vi söker? Vi genomför intervjuer löpande - skicka in din ansökan redan idag! Välkommen till Brogren Industries - där arbetsglädje och utveckling går hand i hand!
Om jobbet:Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet som köksbiträde på större enheter! Vi söker nu personal för arbete på uppdrag för lunchverksamheter i Göteborg med omnejd. Arbetsuppgifterna består främst av: Att bistå vid matlagning och förberedelser av salladsbuffé, uppläggningavmat samt portionering. Obehindrat kunna skala/skära/hacka grönsaker/sallad med precision och tempo. Vana att använda större köksmaskiner på ett säkert och effektivt sätt Förbereda matsalen för servering, matservering samt att ställa i ordning efter servering. Diska och städa Medverka i arbetet med egenkontroll Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta inom bemanning och trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på varje dag. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är nyfiken, arbetsvillig och lösningsfokuserad. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Plikttrogen – Dvs du dyker på avtalad tid. ALLTID Prestigelös– Du har inte några problem att ta direktiv och göra det du blir ombeddatt göra. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel Du talar och förstår svenska obehindrat – Det innebär att du ska kunna ta del av all och kommunicera information och instruktioner både muntligen och skriftligen. Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat i antingen storkök eller i skolkök som köksbiträde eller kock. Giltigt utdrag ur belastningsregistret Det är meriterande men inget krav om du även har någon form av utbildning från hotell och restaurangskola alternativt en yrkesutbildning inom kök eller som måltidsbiträde. Låter detta intressant? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag. Har du de kvalifikationerna som krävskontaktar vi dig inom kort för ett möte där vi lägger upp en plan för hur vi tillsammans kan briljera. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på kul saker tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
På Aventi skapar vi möten mellan människor. Möten och events som inspirerar och engagerar så att de går rakt in i hjärtat och ger minnen för livet. Genom 20 års erfarenhet skapar vi starka team och hjälper våra kunder att nå sina mål. Vill du vara med i vårt team?Vem är det vi söker?Du är en passionerad och engagerad person som älskar att få andra att trivas. Du står gärna inför en grupp för att instruera eller underhålla och du har inga problem att arbeta eftermiddag/kväll och ibland även helger. Vi söker dig som- Är positiv och älskar att ge energi- Ser lösningar framför problem- Är lyhörd, kommunikativ och serviceinriktad- Är van vid att hantera människor i olika situationer Framför allt älskar du att leverera på topp! Vad arbetar våra aktivitetsledare med?Som aktivitetsledare på Aventi arbetar man både på våra större event och våra mindre aktiviteter. Kunden står alltid i centrum och det är din uppgift att vara med och se till att våra kunder får en upplevelse utöver det vanliga. Ibland kan det handla om att jobba självständigt och ibland tillsammans med härliga kollegor. Arbetsuppgifterna kan bland annat vara- Tävlingsledare i en mångkamp- Programledare i en quiz- Arbeta med grupputveckling- Värd/värdinna på ett event Läs mer om våra aktiviteter här aventi.se/aktiviteter/ Vad kan vi erbjuda dig?Som anställd på Aventi får du vara med och leverera professionell galenskap när den är som bäst. Du erbjuds variation i ditt arbete, frihet under ansvar och du tillhör ett tight team som alla vill samma sak - leverera event i toppklass! Läs mer om oss på vår hemsida www.aventi.se Tillträde: Uppstartsträff 28 april, intervjuer sker 19-20 mars. Anställningsform: Intermittent anställning (behovsanställning), alt. konsult via eget bolag. Körkort: Meriterande Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, vi kontaktar kandidater löpande. Skicka gärna in en video i din ansökan! För tjänsten som aktivitetsledare genomför vi en bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Genom att ansöka godkänner du att vi genomför bakgrundskontroll på dig. För vidare frågor om bakgrundskontroll, vänligen kontakta ansvarig rekryterare.
Välj ett jobb för att visa detaljer