DFDS Professionals söker Fartygsagent till kund i Göteborg
DFDS Professionals AB
Transportledare och transportsamordnare

DFDS Professionals söker nu en engagerad fartygsagent till vår kund i Göteborg. Företaget tillhör en ledande koncern som levererar shippingservice till rederier och operatörer över hela världen. Om tjänsten I rollen som Fartygsagent får du en unik möjlighet till ett spännande och omväxlande arbete. Du kommer tillsammans med dina kollegor sköta kontakterna med rederier, fartyg och terminaler. Arbetet omfattar kontorsarbete, rapportering till myndigheter, dokumenthantering och besök ombord på inneliggande fartyg, tullklarering av fartyg och dess last. Tjänsten är på heltid med arbetstider kl 8.00-16.30. Arbetet innefattar också jourtjänstgöring kvällar och helger efter schema. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Tidigare erfarenheter inom spedition/logistik/fartygsklarering är meriterande men är inget krav. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, samtidigt som du trivs av att arbeta i team. Du motiveras av att agera problemlösande och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du har en förmåga att handla och agera snabbt. Därtill trivs du i en dynamisk roll inom fartygsbranschen där det ofta sker förändringar.Det förväntas att du är flexibel med att arbeta obekväma arbetstider några dagar i månaden för att vara behjälplig vid fartygsanlöp. Krav för tjänsten B-körkort Svenska och engelska språket i tal och skrift Tidigare erfarenhet inom sjöfartsbranschen/spedition/logistik/fartygsklarering Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar kunden med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till ”Kunden”. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik |Sjöfart | Fartygsagent | Skeppsmäklare

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Junior DevSecOps-engineer
Procruitment AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Vi söker nu en junior DevSecOps-Engineer som vill arbeta med teknik i framkant på vår kunds kontor i Göteborg. Vår samarbetspartner är ett ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom många tekniska områden för människors trygghet i samhället. Vår kund vill nustärka sitt team med en person som kan bidra till att vidareutveckla deras infrastruktur och se till att verktyg och system fungerar optimalt för deras utvecklingsteam. Som ny i rollen kommer du vara omgiven av ett kompetent, hjälpsamt team där du får god möjlighet att fördjupa din kompetens.Du och ditt teamansvarar för att planera och utveckla strategier för deras DevSecOps-plattform, säkerställa att samarbetsverktyg och projektledningssystem fungerar smidigt samt hantera system för ärendehantering och uppföljning. Ni arbetar ävenmed övervakning av deras DevSecOps-miljö, ser till att larm- och notifieringssystem fungerar effektivt och att insamlingen av loggar och data sker på ett strukturerat sätt. För att optimera arbetsflödena kommer du även vara med ochimplementera och underhålla övervakningslösningar samt utveckla automatiserade processer för bygg, test och driftsättning.Genom att arbeta proaktivt med förbättringar och automatisering skapar du och ditt teamförutsättningar för en stabil och säker utvecklingsmiljö. Här har du chansen att bli en del av en dynamisk och utvecklande miljö där du har möjlighet att göra verklig skillnad! Din kompetens Vi söker dig som har: Civilingenjörs- eller kandidatexamen i datavetenskap, teknik eller motsvarande område. Kunskap inom och intresse för DevSecOps samtCI/CD. Flytande i programmerings- och skriptspråk som Java, Python och Bash. Kunskap om Linux-baserade system och infrastruktur. Som person har du en stark problemlösningsförmåga, ett öga för detaljer samt god förmåga att samarbeta och kommunicera med andra. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning:Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort:Göteborg Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda tillÅrets RekryteringsföretagochÅrets Raketsamt Gasellvinnare 2024 av Dagens Industri.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
DevSecOps-engineer
Procruitment AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om kunden Vi söker nu en DevSecOps Engineer som vill arbeta med teknik i framkant på vår kunds kontor i Göteborg. Vår samarbetspartner är ett ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom många tekniska områden för människors trygghet i samhället. I denna roll får du möjlighet att utveckla innovativa DevSecOps- och Developer Experience-lösningar, inklusive ett system för hantering av metadata och en "Follow Your Commit"-funktionalitet. Vidare kommerdu tillsammans med ditt team ta fram lösningar som förbättrar utvecklarnas arbetsflöden och automatiserar processer. Du designar och bygger backend-system i Go och MongoDB för att hantera metadata och spåra kodändringar samt utvecklar frontend-gränssnitt i React och TypeScript för att göra systemen mer lättanvända. Dessa lösningar ska sedan integreras i befintliga arbetsflöden och det behöver säkerställas att de är prestandaeffektiva, skalbara och enkla att underhålla. Duoptimerar även derasCI/CD-pipeline och bidrar till att vidareutveckla företagetsDevSecOps-ekosystem. Rollen innebär ett närasamarbete medutvecklingsteamet och kollegor inomDevSecOps för att tillsammans skapa en smidig, effektiv och säker utvecklingsmiljö.Här har du chansen att bli en del aven dynamisk och utmanande miljö där du har möjlighet att göra verklig skillnad! Din kompetens Vi söker dig som har: Gedigen bakgrund inom backend-utveckling, databaser och/eller frontend-utveckling. Erfarenhet av teknologier som Go, MongoDB, React, TypeScript, Python, Java och Linux. Kunskap om containerisering, exempelvis i form av Docker och Kubernetes. Erfarenhet inom CI/CD och har arbetat med verktyg som Jenkins, Artifactory och Git/Bitbucket. Som person ser vi att du är kommunikativ och tycker om att dela din kunskap med andra. Du har ett öga för detaljer och vill kombinera tekniskt arbete med strategisk förbättring där du får möjlighet att påverka utvecklarnas arbetsmiljö. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning:Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort:Göteborg Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda tillÅrets RekryteringsföretagochÅrets Raketsamt Gasellvinnare 2024 av Dagens Industri.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
C#/.NET-utvecklare till globalt bolag
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget är ett globalt företag som erbjuder innovativa informationslösningar och programvara för yrkesverksamma inom juridik, redovisning, hälsovård och finans. Deras produkter hjälper till att hantera regleringar, förenkla arbetsflöden och förbättra beslutsfattande. Kontoret är beläget i centrala Göteborg. De arbetar i en öppen och positiv arbetsmiljö som främjar mångfald och en inkluderande företagskultur där alla medarbetare ges möjlighet att bidra och utvecklas. Förmåner inkluderar tjänstepension, friskvård, flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån upp till tre dagar i veckan. Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter I rollen som C#/.NET-utvecklare arbetar du nära utvecklare och produktägare för att omvandla krav till tekniska lösningar. Du ansvarar för att implementera funktionalitet enligt UX- och arkitekturprinciper och säkerställer att lösningen är testad och testbar innan acceptanstestning. Du följer etablerade kodningsstandarder och riktlinjer för att garantera hög kvalitet och långsiktig hållbarhet. Tillsammans med teamet utvecklar du effektiva och skalbara lösningar som möter både tekniska och affärsmässiga behov. • Ansvara för att omvandla krav till tekniska lösningar genom att utveckla och implementera relevant funktionalitet • Säkerställa en hållbar och skalbar lösning tillsammans med teamet • Implementera lösningen i enlighet med fastställda UX-principer och arkitekturstandarder för att garantera hög kvalitet och användarvänlighet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom datavetenskap eller motsvarande • Minst 5 års arbetslivserfarenhet av C#, .NET och WPF • Erfarenhet av Angular • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du har en stark förståelse för molnutveckling, gärna med erfarenhet av Azure-tjänster och Azure DevOps-pipelines. Du har också arbetat med agila utvecklingsmetoder och trivs med att navigera i dynamiska och snabbt föränderliga arbetsmiljöer. Din problemlösningsförmåga är väl utvecklad, och du hittar kreativa lösningar på komplexa utmaningar. Vi söker dig som har förmågan att arbeta effektivt både självständigt och i team, och som inte räds att ta egna initiativ för att driva arbetet framåt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Söker du ett utvecklande arbete på heltid eller deltid?
Orasolv Clinics AB
Telefonförsäljare m.fl.

Jobbtitel:Telefonist/Mötesbokare till tandvårdskedjaPlats:Huvudkontoret i GöteborgJobbtyp:Deltid, Heltid Vi söker en självgående telefonsäljare/mötesbokare till vårt skickliga team, vi tror att du som är rätt för tjänsten har tandvårdsbakgrund ochtrivs med ett varierande arbete samt älskar att anta nya utmaningar. På Happident värderar vi trivsel, att ha kul på jobbet och utveckling. Vi söker dig som är driven, motiveras av resultat och tycker försäljning är roligt. Alla våra medarbetare genomgår en utbildning både i produktkännedom & verksamheten, således krävs ingen tidigare erfarenhet inom tandvård. Ansvarsområden: · Ringa leads och konvertera dom till möjliga kunder · Boka in befintliga och nya kunder till våra kliniker i Sverige · Följa upp med kunder och säkerställa en god och smidig kundresa Vi tror att du… · Har med dig värdefullaerfarenheter från tandsköterskeyrket · Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift · Har goda dator och Excel kunskaper · Är organiserad, självgående och har en riktig go-getter attityd Vad vi erbjuder… · Spännande och utvecklande arbetsmiljö · Individuellt ansvar · Konkurrenskraftig lön Är du taggad på att vara med och forma vårt varumärke, vår strategi och vår företagskultur? Du kommer få ta beslut som verkligen gör skillnad. Urval görs löpande, så vänta inte med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare med 6 mån provanställning.Tillträde: SnarastKontaktuppgifter: Cecilia Lassen

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Marknadsassistent
Plejd AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Vi söker en Marknadsassistent som vill ta sig an en bred roll där du får hantera allt från administrativa uppgifter till att bidra i våra språkliga och kreativa processer.Tjänsten är ett föräldravikariat på 16 månader. Om ossPlejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om rollenRollen passar dig som gillar att växla mellan olika uppgifter, trivs med att hålla koll på detaljer och ser det som en extra bonus att få jobba med text och språk som en del av din vardag.I den här rollen får du möjlighet att vara en del av ett engagerat team där ingen dag är den andra lik – du hanterar allt från att koordinera översättningar och korrekturläsning till att stötta i layoutarbete och hålla kontakt med våra säljteam på olika marknader. Exempel på arbetsuppgifter: - Koordinera översättningar och se till att språklig kvalitet alltid håller hög nivå.Bidra i korrekturprocesser och ge feedback på texter.-Uppdatera presentationer och hantera enklare design- och layoutuppgifter.-Vara marknadsavdelningens främsta kontaktperson mot våra säljteam på alla marknader.-Ha kontakt med leverantörer och beställa material som trycksaker eller säljmaterial.-Hantera uppgifter som kräver hög noggrannhet, som arbete med finansiella rapporter samt hantera diverse andra administrativa uppgifter. Mer om tjänstenDenna tjänst är ett föräldravikariat med planerad start i början av maj 2025 och förväntad varaktighet till slutet av augusti 2026. Tjänsten omfattar 100 %. Om digVi tror att du är i början av din karriär och har en bakgrund inom marknadsföring, kommunikation eller ett liknande område. Du trivs med att arbeta strukturerat, lösa problem och bidra i flera delar av ett projekt. Dessutom har du: - En god språkkänsla och ett öga för detaljer i texter och korrektur.-Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.-Grundläggande erfarenhet av InDesign och vana att arbeta i Google Workspace (Docs, Sheets m.m.).-Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt utan att missa de små detaljerna.-En nyfiken och social inställning – du tar gärna kontakt för att få fram information eller lösa problem.Om processenVi rekryterar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! För att säkerställa ett objektivt urval kan rekryteringsprocessen innehålla tester. Vi ser fram emot att höra från dig! Ps. Vi hanterar rekryteringen internt och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsföretag och konsultbyråer.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Vara.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Vara kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket i Vara är ett nybyggt fint apotek som bemannas av 9 omtänksamma medarbetare som värnar om våra kunder och vårt apotek. Apoteket ligger i Vara centrum med en stor parkering precis vid ingången. Här hanterar vi många recept gällande djur och människor samt har ett bra samarbete med lokala veterinärer. Vi erbjuder vaccinationer genom DR24 samt öronhåltagning. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 09.00-18.00 & Lördagar 09.00-14.00. Välkommen till Apoteket!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Product Marketing Specialist
Creditsafe i Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Creditsafe söker en Product Marketing Specialist till vårt skandinaviska marknadsteam. Kom och jobba på ett av världens ledande kreditupplysningsföretag! I den här spännande rollen ansvarar du för att utveckla produktinnehåll som är både inspirerande, tydligt och säljdrivande. Du blirexpert på våra tjänster inom kredit- och affärsinformation, vilket gör att dukanskapa marknadsmaterial, manualer, produktblad samt spela en nyckelroll vidproduktlanseringar. Idag består vårmarknadsavdelning av tre personer som tillsammans ansvarar förSverige, Norge och Danmark. Vi letar efter en kreativ och driven kollega som vill bli en del av ett fantastiskt marknadsteam - och bidra till fortsatt framgång. Vem söker vi?Vi söker dig som är kommunikativ, strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du är en vass skribent som kan lyfta fram våra produkters värde på ett tydligt och engagerande sätt. Dessutom har duett öga för färg och form, samt gillar att kombinera text och bild för att skapa visuellt tilltalande produktmaterial. Du är självgående och kan hantera flera projekt samtidigt. Du trivs med att ta egna initiativ, samtidigt som du är prestigelös och har en positiv inställning. För att trivas i rollen behöver du ha ett stort engagemang ochgenuin nyfikenhet för att lära dig om våra lösningar, och hur de bäst kan möta kundernas behov.Några av arbetsuppgifterna: Skriva informativa texter samt skapa marknadsmaterial i form av produktblad, broschyrer, användarmanualer, och FAQs. Uppdatera produktmaterial med relevant text, statistik och visuella element. Planera och vara delaktig i produktlanseringar. Ansvara för effektiv intern kommunikation om produktuppdateringar, både lokalt och globalt. Översätta samt anpassa internationellt material till våra lokala marknader. Samarbeta med produkt- och marknadsteam för att utveckla strategier för marknadsföring av nya produkter, data och tjänster. Vara behjälplig med viss översättning i våra produkter. Din arbetsroll sträcker sig över de skandinaviska marknaderna – Sverige, Norge och Danmark. Men det krävs inga norska eller danska språkkunskaper.Kvalifikationer: Några årserfarenhet av en liknande roll eller arbetsuppgifter Goda kunskaper i Microsoft Office Suite och Adobe Suite (InDesign, Photoshop och PowerPoint) Utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller företagsekonomi Goda kunskaper i svenska och engelska Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper!Om oss och vad vi erbjuder:Hos Creditsafe får du möjlighet att arbeta i en rolig och internationell miljö med spännande lösningar och ett engagerat team.Vi kan skryta om flexibilitet, träning på arbetstid, klämdagar, sommartider och spännande konferensresor. Eller vårafina lokaler i Gårda. Men det är alla passionerade medarbetare som gör oss framgångsrika, det är personalen som bygger vår unika kultur.Övrig information: Tillträde enligt överenskommelse Arbetet är på heltid Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan senast 23 februari. Vi ser fram emot att höra från dig Lär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Ulricehamn. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Ulricehamn kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Ulricehamn är ett stort och ljust apotek i Ulricehamns centrum; beläget på Storgatan. Här arbetar idag 11 glada kollegor som utbyter erfarenheter och kunskaper i en god stämning på arbetsplatsen. En bred kundkrets hämtar recept både för människor och djur, samt handlar i vår stora fina butik. Vi har ett gott samarbete med den lokala cityföreningen, veterinärer och vårdgivare. DR24 utför vaccinationer hos oss och vi erbjuder öronhåltagning. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 08.30-18.00 & Lördagar 10.00-14.00. Välkommen till Apoteket!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Social Media Manager Thunderful Games
Thunderful Development AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

About Thunderful Games: Founded in 2017, Thunderful is a video game developer and publisher headquartered in Gothenburg, Sweden. Thunderful publishes games made by its six internal development studios located across Sweden, the U.K. and Germany, and also offers third-party publishing, co-development services and publishing support services. The company has published and/or developed award-winning and critically acclaimed titles such as the SteamWorld IP, Planet of Lana, Viewfinder, LEGO Bricktales, Lost In Random and more. Why This Role?Are you passionate about video games and fluent in the language of social media? Join Thunderful Games, where we create and promote experiences that gamers love worldwide. We’re seeking a Social Media Manager to lead the charge in building a community for our Gothenburg studio’s games and sharing our stories across platforms.The role is newly established which offers an exciting opportunity to shape the field while creating impactful and engaging content that drives the studios vision forward. You’ll work at the intersection of creativity, strategy, and analytics to craft campaigns that engage, entertain, and inspire. Whether it’s building buzz for a game launch, fostering community conversations, or turning memes into marketing gold, you’ll play a critical role in amplifying our voice and brand. You’ll take full ownership of the social media creation process for the Gothenburg studio. You’ll have the freedom to experiment with different types of content and approaches, analyzing what resonates with our audience and refining strategies to maximize impact. Your work will help shape our voice and establish a strong connection with our community. The role is a full time position based in our Gothenburg Studio with a hybrid workpolicy. What You’ll Do Develop and execute social media strategies that align with our marketing goals and resonate with the gaming community. Produce compelling content—from posts to videos—tailored to each platform (Instagram, TikTok, X, YouTube, etc.). Engage with our audience by responding to comments, fostering discussions, and managing community sentiment. Analyze performance metrics to optimize campaigns and report on KPIs. Stay up-to-date with gaming and social media trends to keep us ahead of the curve. Collaborate with internal teams, including marketing, design, and game development, to ensure a cohesive brand presence. What You Bring 2+ years of experience in social media management, ideally within the video games or entertainment industry. Deep understanding of social platforms and their unique audiences. Strong copywriting and storytelling skills with the ability to adapt tone and voice. Proficiency in social media management platforms. Enough graphic design and video editing skills to fully own the creation process. Ability to run smaller projects independently from start to finish. Analytical mindset with the ability to interpret data and apply insights. Good collaboration abilities as you will be working in close proximity with the rest of the team. Organizational skills and ability to run smaller projects Bonus XP A passion for gaming and knowledge of gaming culture. Experience with influencer partnerships and campaign management. Familiarity with live streaming platforms (e.g., Twitch) or esports marketing. A knack for creating viral content and staying ahead of memes. Comfortable in front of the camera as well as behind. Why Join Us? Inspiring Mission: Be part of a company dedicated to creating innovative, high-quality gaming and entertainment products. Diverse and Inclusive Environment: We value creativity, collaboration, and inclusivity, ensuring everyone feels welcome. Flexible Work Culture: Enjoy benefits like flexible working hours and wellness perks. Strong Labor Agreements: We are part of the Tekniktjänsteavtalet, collaborating with Unionen and Sveriges Ingenjörer, ensuring fair conditions for all employees. Comprehensive Benefits Package: Volunteer Day – One paid day annually for giving back to the community. Wellness Time – Two hours per week dedicated to self-care. Supplementary Parental Benefits – Extra compensation during parental leave. Annual Wellness Allowance – Invest in your health and fitness. Screen Glasses – Eye care support for your workday. Exclusive Discounts and Offers – Save on a range of products and services. Occupational Pension – Secure your future with a strong pension plan. Flexible Working Hours Accident Insurance, Life Insurance, and Health Insurance: Protection and security for you and your loved ones, prioritizing your well-being and offering coverage against unexpected incidents. Ready to Play? Press start on your next adventure by applying today! Send us your resume, portfolio (if applicable), and answer a couple of questions below. Cover letter is optional, we believe the questions will give us an insight to your skills and aspirations.Let’s create something amazing together. Next stepOnce you’ve submitted your application, we’ll review it in Anonymous mode to reduce any unconscious bias. This means we’ll focus on your skills and experience, rather than personal details. If you move forward, the first step will be a screening interview where we’ll share more about the role, ask a few questions, and give you time to ask us anything. After that, we’ll have two more interviews where you’ll meet your manager, a team member, and some people from the Gothenburg studio.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025