Technical Account Manager till Nordlo Evolve // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Drifttekniker, IT

Här får du det bästa av två världar: det lilla teamets entreprenörsanda och den stora koncernens muskler. Brinner du för teknik, kundrelationer och värdebaserad leverans? Vill du ta steget från IT-tekniker till en mer rådgivande roll? Eller är du TAM idag? Söker du en roll där relationer är lika viktiga som tekniska lösningar, och där din insats verkligen gör skillnad, både för kund och kollega? Då kanske du just hittat din nästa hemvist! Om rollen I rollen som TAM har du det övergripande tekniska ansvaret för ett antal av våra kunder. I samarbete med kundansvarig och ditt kundteam arbetar du proaktivt med att driva kundens digitala utveckling, där en nära dialog och ett lyhört samarbete med kunderna är det som får både relationen och lösningarna att växa över tid. Ni ansvarar gemensamt för att kundernas IT-miljöer inte bara underhålls utan också vidareutvecklas, alltid med målet att skapa bästa möjliga förutsättningar för kundens affär och tillväxt. Du kommer bland annat att: Agera tekniskt bollplank och rådgivare i kundens IT-miljöer Hålla i strategiska och operativa möten med kund Leda och koordinera projekt tillsammans med teknikteam Planera, genomföra och följa upp leverans- och utvecklingsmöten Arbeta proaktivt för att utveckla och bibehålla kunden långsiktigt Vi söker dig som... Är teknisk expert som trivs i det nära samtalet med kunden. Med en stark förståelse för IT-miljöer och en lyhördhet för kundens behov hittar du lösningar som inte bara möter nuvarande utmaningar utan även stärker kundens verksamhet på längre sikt. Du tar gärna ansvar, uppskattar att arbeta tillsammans med andra och har ett starkt självledarskap. Du ser vad som behöver göras, kliver fram när det behövs och driver saker i mål med både engagemang och driv. Du byter ut ‘så har vi alltid gjort’ mot ‘kolla vad vi kan göra’, hos oss är drift ett verb som betyder ständig förbättring - visst låter det som du? Ca 5 års erfarenhet som IT-tekniker och/eller TAM Goda kunskaper kring IT miljöer som: Traditionell IT-drift, Cloudlösningar så som Microsoft 365 och nätverkskommunikation Eftergymnasial utbildning inom teknik/IT eller motsvarande erfarenhet Flytande i svenska och engelska Om oss Nordlo Evolve består av cirka 70 medarbetare, med kontor i både Göteborg och Stockholm. Vi är specialiserade på att leverera drift- och konsultverksamhet inom IT, med fokus på att skapa långsiktiga och hållbara IT-lösningar för våra kunder. Vi är en del av en större koncern, Nordlo Group, men har känslan av ett mindre bolag med snabba beslutsvägar, entreprenörsdriv och ett nära ledarskap. Du får arbeta med kollegor som har lång erfarenhet av branschen, stark yrkesstolthet och en kultur där omtanke och hjälpsamhet alltid går först. Ledarskapet är nära, och atmosfären är varm. Här stöttar vi varandra, firar framgångar tillsammans och vi tror på att ha kul längs vägen. Skicka in din ansökan med detsamma – vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Lindholmen OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Stenungsunds kommun söker fysioterapeut!
Stenungsunds kommun
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunens vision är att vi ska bli 35 000 invånare år 2035. Stenungsunds kommun ingår i Göteborgsregionens kommunalförbund som är ett forum för samarbete och erfarenhetsutbyte samt i ett antal andra mellankommunala samarbeten. Vård och omsorg ansvarar för äldreomsorgen i Stenungsunds kommun. Kommunal primärvård som utförs är lagstyrd och regleras primärt av Socialtjänstlagen (SoL) och Hälso- och sjukvårdslagen (HSL). Med människan i fokus verkställs insatser genom bistånd till personer som har olika behov av hjälp och stöd i sin vardag. Alla instanser som görs för den enskilde i kedjan bidrar till en kvalitativ och säker vård och omsorg. Vi erbjuder dig engagerade kollegor och hög ambition i det sociala arbetet. Vårt mål med arbetet är att våra vårdtagare ska kunna leva i trygghet och säkerhet. Hos oss får du möjlighet att ta vara på din kompetens och få fortsätta att utvecklas och påverka. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifter består av sedvanliga arbetsuppgifter inom fysioterapi samt hjälpmedelsutprovning med mål att genom träning av vårdtagaren förlänga perioden för ett aktivt och självständigt liv. Du arbetar i nära samarbete med arbetsterapeut, sjuksköterska och vårdpersonal och i uppdraget ingår handledning av vårdtagaren, vårdpersonal och anhöriga i rehabiliterande förhållningssätt.Vi erbjuder dig ett utmanande och roligt arbete tillsammans med trevliga kollegor samt att i stor utsträckning få arbeta självständigt under eget ansvar.Vi erbjuder även ett omväxlande självständigt arbete med flexibel arbetstid. Vid nyanställning använder vi oss av mentorer som vägleder dig som ny i vårt arbetssätt. Nu vill vi stärka upp vår härliga arbetsgrupp och söker dig som är legitimerad fysioterapeut med positiv energi och som trivs med att vara en del av ett team. Kvalifikationer Du ska vara legitimerad fysioterapeut och kunna tillgodose samt samordna patientens samlade behov av rehabilitering.Då tjänsten innebär att du har kontakter med många personer dagligen krävs hög social kompetens, att du är serviceinriktad samt har ett gott bemötande.  Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska både i tal och skrift samt har datorvana.Du trivs att arbeta flexibelt och självständigt och kan ta egna initiativ samtidigt som du ser teamarbete som en viktig del i arbetet. Att självständigt kunna organisera och prioritera ditt arbete är grundläggande för att kunna göra rätt insatser vid rätt tillfälle. Det är viktigt att du har ett genuint intresse av arbete med vårdtagare i behov av rehabilitering inom kommunal hälso- och sjukvård.Vi lägger stor vikt på god samarbetsförmåga, gott bemötande och personlig lämplighet.B-körkort krävs då vi ofta förflyttar oss med bil.Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister och giltig legitimation som fysioterapeut uppvisas.Tillträde med start 1 oktober 2025.

3 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Postdoc in High-Entropy Ceramic Coatings
Chalmers Tekniska Högskola AB
Forskarassistenter m.fl.

Are you interested in developing novel materials that can withstand extreme temperatures, paving the way for more efficient turbine engines? If so, we invite you to apply for this postdoctoral position! Project description The goal of this project is to advance ultrahigh-temperature turbine engine materials that could potentially replace conventional Ni-based alloys. We aim to develop a novel system based on high-entropy ceramic coatings and refractory alloys, offering superior mechanical properties and oxidation resistance at extreme temperatures. This research will help push the boundaries of ultrahigh-temperature material science and may lead to the next generation of high-performance materials for aerospace and related energy sectors. We are now seeking a postdoctoral researcher with proven experimental experience in coating materials for ultrahigh-temperature applications. Ideally, you also have some knowledge of high-entropy materials (ceramics or alloys) or refractory alloys. You will play a key role in driving the research forward. About the division and department The Department of Industrial and Materials Science at Chalmers University of Technology is a hub for research in areas such as Human-Technology Interaction, Form and Function, Modelling and Simulation, Product Development, Materials, and Production — and, importantly, the interaction between these domains. Our work spans the entire industrial process, from identifying needs to developing finished products, creating added value throughout. The Division of Materials and Manufacture is part of this department and covers the full value chain from materials design and processing to characterization and machining. We collaborate closely with other universities, research institutes, and industry through both strategic initiatives and applied research projects. Industrial and Materials Science | Chalmers Main responsibilities As a postdoctoral researcher in this project, you will be part of the Division of Materials and Manufacture. The majority of your time will be devoted to your research work. You are expected to plan, conduct, and disseminate your research within both small and large collaborative environments. In addition, you may take part in supervising MSc and PhD students. Your profile • You must hold a PhD in Materials Science, Physics, or a related field, awarded no more than three years before the application deadline (according to the current agreement with the Swedish Agency for Government Employers). • You should have extensive experience in experimental techniques relevant to coating materials for ultrahigh-temperature applications — this is a requirement. • Prior experience with high-entropy materials (alloys or ceramics) or refractory alloys is highly desirable. • Strong communication and collaboration skills are essential. • Proficiency in oral and written English is required. If Swedish is not your native language, Chalmers offers Swedish courses to support integration.  *The date stated on your doctoral degree certificate is the one used to determine eligibility. Exceptions from the 3-year limit can be made for longer periods resulting from parental leave, sick leave or military service. What we offer Chalmers provides a cultivating and inspiring working environment in the coastal city of Gothenburg.  Read more about working at Chalmers and our benefits for employees: Chalmers as an employer Chalmers aims to actively improve our gender balance. We work broadly with equality projects, for example the GENIE Initiative on gender equality for excellence. Equality and diversity are substantial foundations in all activities at Chalmers. Application procedure Please submit your application in English as PDF files according to the instructions below. Each file should not exceed 40 MB. Note: The system does not support Zip files. 1. CV Name the document as: CV, [Your surname]. Include the following: • A comprehensive CV, including a complete list of publications. • Details of previous teaching and pedagogical experience. 2. Personal letter Name the document as: Personal letter, [Your surname]. Limit the letter to 1–3 pages and include: • A brief introduction about yourself. • A summary of your previous research fields and key research outcomes. • An outline of your future goals and research focus. Use the button at the foot of the page to reach the application form.  Please note: The applicant is responsible for ensuring that the application is complete. Incomplete applications and applications sent by email will not be considered. Application deadline:  1 September, 2025 Contact information For questions, please contact: Professor Sheng Guo, Materials and Manufacture, Industrial and Materials Science E-mail: [email protected] Professor Uta Klement, Head of Division, Materials and Manufacture, Industrial and Materials Science, E-mail: [email protected]    *** Chalmers declines to consider all offers of further announcement publishing or other types of support for the recruiting process in connection with this position. ***  Chalmers University of Technology in Gothenburg conducts research and education in technology and natural sciences at a high international level. The university has 3100 employees and 10,000 students, and offers education in engineering, science, shipping and architecture. With scientific excellence as a basis, Chalmers promotes knowledge and technical solutions for a sustainable world. Through global commitment and entrepreneurship, we foster an innovative spirit, in close collaboration with wider society. Chalmers was founded in 1829 and has the same motto today as it did then: Avancez – forward.

3 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Erfarna asbestsanerare i Göteborg
Gr8 partner group AB
Saneringsarbetare m.fl.

Vi på Gr8 Partner Group söker nu asbestsanerare till kund i Göteborg. Vi söker dig som har rätt kompetens och erfarenhet för att utföra säkra och effektiva saneringsarbeten. Arbetet innebär både rivning och asbestsanering runtom i Göteborg. Vi söker dig som har: Utbildning och erfarenhet som asbestsanerare samt tjänstbarhetsintyg. Flytande i svenska eller engelska Förmåga att arbeta effektivt både i team och självständigt. En kvalitetsmedveten inställning och ett högt säkerhetstänk. God fysik, då arbetet kan vara fysiskt krävande. B-körkort. (merit) Om oss Gr8 Partner Groups arbetssätt präglas av personligt engagemang. Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar mot hållbara och långsiktiga personallösningar inom bygg och industri. Som ett mindre företag arbetar vi nära varandra, vilket gör att varje individ blir en värdefull del av vårt team. Vi fokuserar på att bygga starka och förtroendefulla relationer – både med våra medarbetare och våra kunder. Genom att noggrant matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats skapar vi förutsättningar för långsiktiga samarbeten där både företag och anställda kan utvecklas och växa. Varje medarbetare är för oss mer än bara en resurs – vi fokuserar på människan bakom kompetensen och arbetar tillsammans för en hållbar och långsiktig framtid. Obs! Märk din ansökan med "Asbestsanerare Göteborg". Omarkerade ansökningar kommer ej att kunna hanteras. Varmt välkommen med din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Projektledare - Parkeringstillstånd
Quest Consulting Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

För vår kund söker vi en Projektledare - Parkeringstillstånd Uppdragsbeskrivning Vi är mitt i arbetet att implementera en mobilitetsstrategi där vi tar ett helhetsgrepp om hållbart resande och hållbara transportrelaterade tjänster för våra hyresgäster. En del i detta arbete är att införa tillståndsparkering för ett ökat samnyttjande på våra befintliga parkeringsytor. Under ett par års tid har vi i samarbete med en leverantör utvecklat och testat en pilotlösning för en digital tillståndsparkeringstjänst och vi står nu inför en stor uppskalning av tillståndsparkering i vårt bestånd. Vi inför tillståndsparkering framförallt för att frigöra mark för nyproduktion och möjliggöra utbyggnad av laddningsinfrastruktur, detta för att skapa hem för fler nya göteborgare och för att skapa förutsättningar för våra hyresgäster att byta till elbil. Vi har genomfört ett förberedande arbete för implementeringen där vi dels kartlagt processen för konvertering av förhyrda p-platser till tillståndsparkering och tagit fram en rutin för den, dels tagit fram en utrullningsplan där vi identifierat vilka områden vi vill införa tillståndsparkering i och när. Det är ett stort arbete som väntas pågå under några års tid. Vi söker nu en kommunikativ och strukturerad projektledare som tycker det är kul att arbeta med parkering och att göra marknadsanalyser och som kan planera, koordinera och göra en del analyser själv i det här arbetet, både interna resurser och extern leverantör. Tillståndsparkering ska införas i en stor del av vårt fastighetsbestånd och införandet i varje område organiseras som ett eget införandeprojekt med berörd fastighetsförvaltare som beställare. Du kommer leda hela införandet och övergripande samordna med Framtidens stadsutvecklingsprojekt samt med vårt utbyggnadsprojekt för laddning gällande prioritering av olika områden. Inom respektive införandeprojekt kommer arbetet i huvudsak handla om att planera och koordinera alla aktiviteter, göra inledande informationsinsamling, inventering, marknadsanalys och ta fram ett förslag på zonindelning över hur tillståndszonerna mest fördelaktigt sätts upp. Därefter koordinera genomförandet med stöd av central resurs(er) som hanterar alla avtalsuppsägningar och kommunicerar förändringar till hyresgästerna, berörda personer på respektive distrikt som uppdaterar fastighetsdatasystemet och leverantören som gör uppsättningen av nya produkter i sitt datasystem och sköter all försäljning av tillstånd. Då rutinen för omvandling är helt ny kan arbetet också komma att inkludera uppdateringar av den vid behov utifrån lärdomar i projektet. Parallellt med införandet kommer viss utveckling av systemfunktionlitet pågå. Vid behov kommer du att involveras även i detta arbete. Du kommer att rapportera status för projektet löpande till kundens mobilitetsteam samt till resp. införandeprojekts beställare. Ev. kan viss rapportering till kundens styrgrupp för mobilitet också förekomma. I samband med budgetering kommer du också få kalkylera hur intäkter och kostnader för parkering kommer förändras kommande år. Obligatoriska krav Slutförd relevant högskole-/universitets-/YH-examen motsvarande kandidatnivå inom ekonomi, teknik, naturvetenskap, logistik eller förvaltning (alternativt annan utbildningsinriktning som bedöms relevant för uppdragsbeskrivningen) Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom relevant utbildningsområde Minst 2 års projektledarerfarenhet av verksamhetsprojekt under de senaste 5 åren. Erfarenhet av ledning av tvärfunktionella projekt med flera involverade avdelningar/parter/aktörer och olika intressenter Erfarenhet av rapportering till styrgrupp eller beställare och vana att sammanställa beslutsunderlag Erfarenhet av arbete med externa leverantörer Goda kunskaper i Excel, PowerPoint och presentationsteknik samt erfarenhet av att presentera för olika målgrupper (t.ex. beställare, team, styrgrupp, externa intressenter) Flytande svenska i tal och skrift Meriterande kunskaper Erfarenhet av att driva omställning förhyrd parkering till tillståndsparkering Erfarenhet av att själv ha genomfört parkeringsutredningar Visualisering av parkeringsområden med hjälp av GIS Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Almia söker hjärtintensivvårdssjuksköterska till Borås
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Hjärtavdelning. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Borås intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker onkologisjuksköterska till Borås
Almia AB
Övriga specialistsjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som onkologisjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom cancervård. Du kommer att administrera behandlingar, stödja patienter och samarbeta med onkologer. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan växa med Almia. Finner du tjänsten som Onkologisjuksköterska till Borås intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker barnmorska till Borås
Almia AB
Barnmorskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som barnmorska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom mödrahälsovård. Du kommer att stödja kvinnor före, under och efter förlossning, genomföra kontroller och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är omväxlande och anpassas efter kund och enhet. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Barnmorska till Borås intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker röntgensjuksköterska till Borås
Almia AB
Röntgensjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som röntgensjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom bilddiagnostik. Du kommer att utföra röntgenundersökningar, hantera avancerad utrustning och samarbeta med radiologer. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan växa med Almia. Finner du tjänsten som Röntgensjuksköterska till Borås intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Underhållsmekaniker till stålindustrin
Konsultia AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Om kundföretaget Kunden är ett globalt stålföretag med en ledande position inom höghållfasta stål och relaterade tjänster. Deras vision är en starkare, lättare och mer hållbar värld. De har som mål att 2026 vara först med att erbjuda fossilfritt stål till marknaden och i stort sett eliminera koldioxidutsläppen från den egna verksamheten runt 2030. Du har nu möjligheten att vara med på den resan. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en underhållsmekaniker! Här kommer du arbeta med förebyggande underhåll samt reparationer och förbättringar på företagets maskiner, så som klipp- och spaltsträckor, portar, traverser, truckar. Som underhållsmekaniker har du ett omväxlande arbete då du ansvarar för flertal projekt och jobbar ständigt med att standardisera lösningar i kundens maskiner. Arbetstiderna är dagtid, tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med möjligheter till tillsvidareanställning hos kund. Din profil För att vara rätt person för tjänsten ser vi att du har teknisk utbildning eller erfarenhet som industritekniker, en stor merit är erfarenhet av PLC-Teknik samt kunskap inom hydraulik och pneumatik. Du besitter mekanisk kunskap och är tekniskt intresserad. Att lösa problem på ett logiskt och effektivt sätt är något du strävar efter. Utöver detta ser vi att du är en driven, självständig, stresstålig och ordningsam person. B-körkort är meriterande. Övrig information Vi hanterar endast ansökningar via vårt system. För mer information om tjänsten, kontakta ansvarig chef: [email protected] Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025