Junior .Net utvecklare – Skövde heltid
Modernera AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se För en kunds räkning söker vi nu en junior .Net utvecklare. Vår kund är ett av Europas största teknik- och IT-konsultbolag med över 37 000 medarbetare i över 30 länder. Företaget är framröstat som en av de 10 mest attraktiva och spännande arbetsgivarna att göra karriär på. Som konsult inom .Net arbetar du med uppdrag hos en av företagets kunder i Skövde. Kvalifikationer Upp till 3 års erfarenhet av att arbeta som .Net utvecklare Meriterande JavaScript React Molntjänster Scrum Relevant högskoleutbildning Vår kund erbjuder ett stort utbud av uppdrag hos flera av de främsta företagen i Sverige i flera olika branscher, där dina önskemål styr din väg framåt. Företaget erbjuder såväl nationella som internationella möjligheter och tillsammans med din coachande chef bygger du din karriär så att du kan utvecklas och förverkliga dina mål och drömmar! Du erbjuds bra arbetsvillkor, pension och friskvårdsbidrag. Du kommer att bli anställd hos vår kund. Heltid. Provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Skriv ”Junior .Net utvecklare – Skövde heltid” i ärenderaden.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Stödassistent/undersköterska till LSS gruppbostad Solstigen
Tidaholms kommun
Vårdare, boendestödjare

Är du ansvarsfull och lyhörd och vill ha ett meningsfullt arbete? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi söker en stödpedagog, stödassistent eller undersköterska till Enheten för funktionsstöd inom social- och omvårdnadsförvaltningen. Tjänsten har sin grundplacering på gruppbostad Solstigen enligt 9 § 9 LSS med sedvanliga arbetsuppgifter, vilket bland annat innebär att utföra omsorg/omvårdnadsinsatser och delegerade hälso- och sjukvårdsinsatser, samt värna om brukarens intresse och aktiviteter som ger en meningsfull vardag. Tjänsten är en helgtjänst, tillsvidare på heltid vilket innebär 28h/v med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda enligt schema med arbetspass fördelat över fredag-måndag. Kvalifikationer Vi vill att du som söker har formell kompetens som stödpedagog, undersköterska från omvårdnadsprogrammet, barn- och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Dokumenterad erfarenhet från verksamhetsområdet funktionsstöd är meriterande. Du ska, efter introduktion, kunna arbeta i vårt verksamhetssystem och andra IT-system som verksamheten använder. Att kunna kommunicera på svenska i tal och skrift är ett krav likaså B-körkort, då det ingår i tjänsten att kunna köra minibuss. Du ska ha god fysisk kapacitet för att klara promenader, cykling, simning och lyft i arbetet. För att fungera väl i rollen behöver du kunna arbeta lågaffektivt, se lösningar framför problem, vara flexibel, ansvarsfull och självständig. Vi ser även att du är lyhörd och tycker om att arbeta tillsammans med andra efter framtagna arbetsrutiner och arbetsbeskrivningar samt mot gemensamt fastställda mål. Vi erbjuder Vi erbjuder ett meningsfullt och varierat arbete där du får utvecklas och ta ansvar. Du får introduktion för att känna dig trygg i din roll. Som arbetsgivare värdesätter vi på Tidaholms kommun en hälsofrämjande arbetsmiljö, bra arbetsvillkor och ett engagerat ledarskap som stöttar din utveckling. Vi som arbetar här drivs av att skapa en positiv skillnad för våra invånare och vara stolta ambassadörer för vår kommun. Välkommen att bli en del av vår gemenskap och bidra till en hållbar och framåtblickande kommun. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-10. Intervjuer planeras till v 34. De som väljs ut för intervju kommer att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret, därför är det bra att beställa detta i god tid från Polismyndigheten. Kontaktuppgifter till fackliga representanter hittar ni här: https://tidaholm.se/ledigajobb Vi tar endast emot ansökan via vår hemsida https://tidaholm.se/ledigajobb Livet i Skaraborg är en webbplats som visar möjligheterna som finns i Skaraborg. På https://www.livetiskaraborg.se kan du läsa mer om fritidsaktiviteter, boende och mycket annat. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Psykolog till Röda Korsets behandlingscenter i Göteborg

Psykolog till Röda Korsets behandlingscenter i Göteborg Om tjänsten Svenska Röda Korsets behandlingscenter i Göteborg ger behandling åt traumatiserade flyktingar med uppehållstillstånd såväl som asylsökande och papperslösa som bor i Västra Götalandsregionen. Vi söker nu en psykolog till en tillsvidareanställning för att ersätta en kollega som ska sluta. Vi arbetar främst med individuell behandling, för vuxna och konsekvent i team, d.v.s. multi-disciplinärt. En dag består av kliniskt arbete timme för timme, i termer av bedömning och samtalsbehandling. Vi har nyligen implementerat intensivbehandling för PTSD i öppenvårdsform. Vi har teammöte och behandlingskonferens en gång i veckan, viker tid åt gemensamma seminarier och planeringsdagar. Till vårt uppdrag hör även att sprida information om krigs- och flyktingtrauma och hur enskilda människor drabbas vilket innebär att vi föreläser en del i kommun, region, skola och för andra som möter samma målgrupp. Vi erbjuder praktik för studenter och det finns möjlighet att handleda dem. Du får möjlighet att bli del av ett team i utveckling. Våra medarbetare erbjuds handledning i det kliniska arbete samt annan relevant utbildning. Inte minst innebär tjänsten även chans till erfarenhets- och kunskapsutbyte med erfarna kollegor från olika yrkesgrupper på hela avdelningen Hälsa och vård med 90 anställda samt möjlighet att bidra till en av världens främsta kris- och katastroforganisationer. Om dig Vi söker dig som: • Är legitimerad psykolog • Har erfarenhet av PTSD och traumafokuserade behandlingar Det är meriterande om du: • Är tvåspråkig/flerspråkig • Har arbetat med eller har erfarenhet av vår målgrupp • Har erfarenhet av ideell sektor och arbete med volontärer Du som söker delar Svenska Röda Korsets värderingar. Mer om oss Svenska Röda Korset driver behandlingscenter för krigsskadade och torterade på fem platser i Sverige: Göteborg, Skövde, Uppsala, Skellefteå och Malmö. Målet för Svenska Röda Korsets behandlingscenter är att ge människor med flyktbakgrund som utsatts för krigstrauma och tortyr, stöd och vård så att de kan återerövra sin psykiska och fysiska hälsa. Utöver kliniskt behandlingsarbete arbetar vi med att sprida kunskap genom att erbjuda utbildningar och information till olika målgrupper, såväl externt som internt. Många av patienterna har själva varit utsatta för krigs- och flyktrelaterat våld, övergrepp och hot. Andra har traumatiserats genom att bli vittne till hur närstående drabbats. I vårt team ingår 5 psykologer, fysioterapeut, kurator, peer supporter, verksamhetsutvecklare för projekt peer support, administratör och verksamhetschef (psykolog). Vi befinner oss i trivsamma lokaler på Rullagergatan 6 B i Göteborg. På samma adress öppnades det i mars 2025 en Vårdförmedling för papperslösa. Under våren har vi skapat en del gemensamma arbetssätt för att möta våra målgrupper. Vi samarbetar med Svenska Röda Korsets lokalföreningar, ungdomsförbund och andra civilsamhällets organisationer. Mer information finns på ww.rodakorset.se Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt kontor på Rullagergatan 6 B i Göteborg. Start i september eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Så här rekryterar vi Vi välkomnar din ansökan senast den 14 augusti. Välkommen att kontakta verksamhetschef Katrin Sepp som enklast nås på: [email protected]. Vi kommer hålla semesterstängt i juli och öppnar igen den 4 augusti. Svenska Röda Korset strävar efter att vara en inkluderande organisation med medarbetare som bidrar till mångfald i både perspektiv, erfarenhet och bakgrund. Vi tror att det gör oss mer relevanta. Därför rekryterar vi gärna personer som har olika etnisk och social bakgrund, könsidentitet- och uttryck, tro, ålder, funktionsvariationer och sexuell läggning. Vår rekryteringsprocess startar med ett första urval baserat på en upprättad kravprofil och följs sedan av intervjuer och i vissa fall online-tester samt bakgrundskontroll och referenstagning. Då Svenska Röda Korset är med i "Inter-Agency Scheme for the Disclosure of Safeguarding-related Misconduct" för att skydda vår sektor från sexuella övergrepp ställer vi särskilda frågor kring detta till dina referenser. Slutkandidater kan även komma att screenas mot EUs och FNs sanktionslistor. Här hittar du kontaktuppgifter till de fackklubbar som finns representerade hos oss. Vi undanber oss samtal från säljare av rekryteringsrelaterade tjänster.

3 juli 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Industrimedarbetare till Husqvarna
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Trivs du i en industrimiljö och föredrar arbete vid högt tempo? Är du en driven person som söker nya utmaningar? Då kan Husqvarna AB i Brastad vara ditt nästa steg. Just nu söker vi kandidater för framtida uppdrag, tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant! Om tjänsten Nu söker vi industrimedarbetare för kommande uppdrag till Husqvarna i Brastad. Som medarbetare hos vår kund kan din arbetsdag innehålla flera olika arbetsuppgifter beroende på avdelning och behov. Det kan bland annat handla om montering, bearbetning, materialhantering, maskinövervakning, packning samt enklare kvalitetskontroller. Tjänsten som industrimedarbetare är ett konsultuppdrag med 6 månaders provanställning och möjlighet till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstiderna varierar beroende på vilken avdelning du hamnar på, det förekommer dagtid, kväll samt skiftgång, vilket innebär att du bör vara öppen och flexibel för alla. Observera att denna annons gäller framtida uppdrag. Vi får kontinuerligt in förfrågningar från kunden, så urval och intervjuer sker löpande! Om dig Vi söker dig som är arbetsvillig, lyhörd och har lätt för att ta till dig instruktioner. Du är en person som vågar ta för dig, är nyfiken och har en vilja att lära dig nya saker. Vi ser gärna att du har någon form av tidigare erfarenhet från industri, men det är inget krav. Arbetet är relativt fysiskt och kräver högt arbetstempo så det är viktigt att du trivs med den typen av arbeten. Utöver detta ser vi gärna att du är flexibel, kvalitetsmedveten, noggrann och prestigelös. Du trivs med att jobba både i team och med självständigt arbete. Du kommunicerar även obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Men vi värdesätter särskilt om du: • Har någon form utav industrivana. • Är flexibel vad gäller skiftarbete. • Har B-körkort och tillgång till bil. • Har truckkort och/eller traverskort (ej krav men ses som ett plus). Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Kristian Torp via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Platschef Anläggning
Svevia AB (publ)
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Svevia har en stadig utvecklingsresa och under innevarande strategiperiod satsar vi på tillväxt genom större infrastrukturprojekt samt nya marknadsandelar. Är du nyfiken på Svevia som din nästa arbetsgivare? Nu finns det en öppning som Platschef med inriktning mot mark och infrastrukturprojekt i Västra Götaland med omnejd hos oss på Svevia Anläggning. Vill du leda projekt som verkligen gör skillnad? Svevia – Division Anläggning, Region Syd – söker en platschef som vill ta nästa steg. Vi befinner oss i en expansiv fas i Västsverige och söker nu en erfaren platschef som vill vara med och forma framtidens infrastruktur. Vi bygger en organisation med långsiktighet, trygghet och kvalitet i fokus – där du som ledare får möjlighet att utvecklas och påverka på riktigt. Som platschef hos oss leder du större mark- och anläggningsprojekt inom väg, VA och energi. Du har det operativa ansvaret – från första spadtag till slutbesiktning – och du har ett starkt team och en rutinerad organisation bakom dig. Placeringsort är med fördel Göteborg, men även andra orter i Västsverige kan vara aktuella. Det här kommer du att göra som platschef: • Leda och planera projekt från start till mål • Säkerställa att arbetsmiljö, säkerhet och miljö alltid prioriteras • Ta ansvar för budget, produktionskalkyler och produktionsplanering • Följa upp ekonomin löpande – med månadsprognoser och resultatuppföljning • Säkerställa dokumentation och kvalitet enligt kontrakt och projektmål • Bygga och vårda relationer med kunder och samarbetspartners • Arbeta i nära samspel med projektchef, arbetschef, arbetsledare, projetingenjörer och underentreprenörer Vem är du? Du är en trygg ledare som kan kombinera struktur med affärsdriv. Du trivs med ansvar och är van att hålla ihop produktionen – både operativt och ekonomiskt. Du skapar tydlighet för ditt team och agerar professionellt mot kund. Vi söker dig som har: • Minst 5 års erfarenhet som platschef inom mark- eller anläggning • Genomfört projekt med budget runt 30 Mkr eller mer • Arbetat i Trafikverksprojekt (Investering) • God kunskap om AMA, AB04, ABT06 och BAS-U • Vana av resurs- och tidsplanering, samt ekonomisk uppföljning • God svenska i tal och skrift, datorvana och B-körkort Meriterande om du också har: • Erfarenhet av verktyg som MAP eller liknande kalkyl- och uppföljningssystem Vi ser gärna att du har en relevant högskoleutbildning (civil- eller högskoleingenjör) – eller motsvarande erfarenhet som platschef. Vad erbjuder vi dig? Du får en viktig roll i en verksamhet som satsar stort och smart. Du blir del av en laganda där vi stöttar varandra, tar ansvar och jobbar mot gemensamma mål. Hos Svevia får du möjlighet att påverka, utvecklas – och göra skillnad på riktigt. Redo att ta nästa steg? Då vill vi gärna få chansen att berätta mer om hur din framtid kan se ut hos oss. En del av något större Utifrån Svevias strategier, mål och värdegrund får du de förutsättningar som krävs för att göra skillnad och bidra till företagets utveckling. Beslutsvägarna är korta, det är lätt att påverka och göra sin röst hörd. Och hos oss står ledarskapet i fokus, vilket gör att du kontinuerligt får möjlighet att utvecklas i din roll. Och det är på riktigt! Vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Att du ska leda genom dina medarbetare ser vi som en självklarhet. Det är som lag vi skapar framgång. Det är så vi gör affärer och genererar resultat. Det är så vi får stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Tjänsten är en tillsvidareanställning med start efter överenskommelse. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Den här processen omfattas av tester och vi använder oss av MAP (personlighetstest) och Matrigma (arbetspsykologiskt test). Slutkandidat kommer även att omfattas av en bakgrundskontroll. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 10:e Augusti. Urval startar under v.33. OBS under vecka 28-32 har vi semester och kommer inte att kunna svara på frågor om tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Saeid Azmoudeh på [email protected] eller tel 0702256423 eller Sally Backlund Mehrabi, HR-Specialist på [email protected] eller tel, 0703-132264. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Industrimedarbetare till Husqvarna
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Trivs du i en industrimiljö och föredrar arbete vid högt tempo? Är du en driven person som söker nya utmaningar? Då kan Husqvarna AB i Brastad vara ditt nästa steg. Just nu söker vi kandidater för framtida uppdrag, tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant! Om tjänsten Nu söker vi industrimedarbetare för kommande uppdrag till Husqvarna i Brastad. Som medarbetare hos vår kund kan din arbetsdag innehålla flera olika arbetsuppgifter beroende på avdelning och behov. Det kan bland annat handla om montering, bearbetning, materialhantering, maskinövervakning, packning samt enklare kvalitetskontroller. Tjänsten som industrimedarbetare är ett konsultuppdrag med 6 månaders provanställning och möjlighet till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstiderna varierar beroende på vilken avdelning du hamnar på, det förekommer dagtid, kväll samt skiftgång, vilket innebär att du bör vara öppen och flexibel för alla. Observera att denna annons gäller framtida uppdrag. Vi får kontinuerligt in förfrågningar från kunden, så urval och intervjuer sker löpande! Om dig Vi söker dig som är arbetsvillig, lyhörd och har lätt för att ta till dig instruktioner. Du är en person som vågar ta för dig, är nyfiken och har en vilja att lära dig nya saker. Vi ser gärna att du har någon form av tidigare erfarenhet från industri, men det är inget krav. Arbetet är relativt fysiskt och kräver högt arbetstempo så det är viktigt att du trivs med den typen av arbeten. Utöver detta ser vi gärna att du är flexibel, kvalitetsmedveten, noggrann och prestigelös. Du trivs med att jobba både i team och med självständigt arbete. Du kommunicerar även obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Men vi värdesätter särskilt om du: • Har någon form utav industrivana. • Är flexibel vad gäller skiftarbete. • Har B-körkort och tillgång till bil. • Har truckkort och/eller traverskort (ej krav men ses som ett plus). Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Kristian Torp via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Allmänspecialist med möjlighet till uppdrag som medicinskt ansvarig läkare
Capio Sverige AB
Specialistläkare

Om oss Capio Vårdcentral Amhult är en modern och välfungerande verksamhet belägen mitt i centrala Torslanda med närhet till allt. För oss är det viktigt med ett flexibelt och nära samarbete mellan yrkesgrupperna för att på bästa sätt hjälpa våra patienter. Vi värnar om en arbetsmiljö där alla kan utvecklas och känna stolthet över sin egen och vår gemensamma insats. Hos oss arbetar olika yrkeskategorier såsom läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, psykologer, arbetsterapeut, fysioterapeuter, medicinska sekreterare samt undersköterskor. Vi strävar alltid efter att arbeta tätt tillsammans och att ha ett öppet klimat bland oss kollegor oavsett yrkeskategori. Din roll Vi söker dig som är utbildad specialistläkare i allmänmedicin och gärna har erfarenhet av arbete i primärvården. Arbetet på vårdcentralen innebär utredning och behandling av patienter på mottagningen, både kroniker och akuta patienter i alla åldrar. Vi vill att du har intresse för att bidra till utveckling och att driva mottagningen framåt. Du har ett nära samarbete med våra sjuksköterskor och övriga professioner på vårdcentralen, bland annat fysioterapeuter, arbetsterapeut, psykologer och undersköterskor. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för patienten och likaså möjligheter till kompetensutveckling mellan varandra. Vi prioriterar patientens behov och anpassar vården därefter. Detta innebär att kombinera fysiskt och digitalt arbete utefter behov. Utöver kliniskt arbete kommer du, i uppdraget som MAL (medicinskt ansvarig läkare), i ett nära samarbete med verksamhetschefen ansvara bland annat för medicinska rutiner, medicinsk patientsäkerhet. Du kommer även ingår i vår regions nätverk för MAL:ar där du får möjlighet att bolla frågor och få stöd av engagerade kollegor. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt i tak och härlig stämning där vi trivs på arbetet och tillsammans. Här finns en närvarande chef, kollegor som ställer upp för varandra och verksamheten och du har möjlighet att vara med och utveckla verksamheten. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling både internt och externt.  Dessutom erbjuder vi även följande: Kollektivavtal Närvarande chef Friskvårdsbidrag Frukost varje dag Bidra till vidareutveckling av mottagningens arbetssätt och den digifysiska vården En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du som söker är specialist i allmänmedicin och är trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du är noggrann i ditt arbete, har förmåga till flexibilitet och kan anpassa tempo och arbetsmetoder efter vad varje situation kräver. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du är engagerad och noga med att alltid hålla hög kvalitet i ditt arbete. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först 6 månaders provanställning. Tillträde: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-08-31. Kontaktperson: Sima Niklund, Verksamhetschef 0735-938263. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
CRM-ansvarig givarservice på Räddningsmissionen

Räddningsmissionen är en idéburen organisation som sedan början av 50-talet bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund genom ett 30-tal olika verksamheter. Vi drömmer om en stad där ingen lämnas utanför. Där alla människor kan leva ett värdigt liv. Nu söker vi dig som vill jobba som CRM-ansvarig och med givarservice på insamlingsavdelningen tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla! Insamlingsavdelningen Insamlingsavdelningen kan närmast jämföras med säljavdelningen där målet är att via insamling skapa bästa möjliga förutsättningar för att stötta Räddningsmissionens vision om ett värdigt liv för alla! Vi är en engagerad och resultatfokuserad grupp på åtta personer som jobbar mot privatpersoner, företag och stiftelser. Mer information om insamlingsavdelningen och möjlighet att skänka gåvor hittar du här: Ge en gåva | Räddningsmissionen Tjänsten CRM-ansvarig Som CRM-ansvarig har du det övergripande ansvaret för struktur, logik och korrekta processer i vårt CRM-system, Salesforce. Du arbetar med administration, registervård och är kontaktperson mot systemleverantören. Du leder systemets vidareutveckling – särskilt kopplat till insamlingsområdet – och deltar i användargrupp. Du tar fram statistik, rapporter och dashboards för uppföljning, ansvarar för registrering av gåvor och gör avstämningar mot ekonomiavdelningens redovisning. Du ger även internt stöd och håller utbildningar för att höja kompetensen inom organisationen. Givarservice I rollen ansvarar du för att ge god service till våra värdefulla givare, både i stort som i smått. Du har kontakt med givare via telefon, e-post och sociala medier samt ansvarar för utskick, digitala enkäter och utveckling av arbetsrutiner. Du genomför analyser och undersökningar för att förstå givarens behov och önskemål. Rollen innefattar även samordning av GDPR för insamlingsavdelningen, säkerställande av efterlevnad av Giva Sveriges Kvalitetskod samt ansvar för den viktiga värvning av månadsgivare och kontakt med vår telemarketingbyrå. Kvalifikationer Du har: Eftergymnasial utbildning inom IT, administration, data science eller annan     relevant utbildning. Erfarenhet av att underhålla och utveckla IT-system. Goda kunskaper i Excel och CRM-system. Erfarenhet av att bemöta människor på ett fint sätt inom kundservice eller serviceyrke. Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett stort intresse för Räddningsmissionens verksamheter och värdesätter varje givares bidrag. En värdegrund som överensstämmer med Räddningsmissionens. Vi söker dig som tror på möten i ögonhöjd och varje människas rätt till ett värdigt liv. Du kombinerar ett professionellt och varmt bemötande med administrativ struktur, driv och analytisk förmåga. Du är serviceinriktad, lugn och tillmötesgående samtidigt som du är engagerad och lyssnar in andras perspektiv. Du tar ansvar, planerar och driver ditt arbete självständigt – även när det uppstår motgångar. Du samarbetar väl, är lyhörd och konstruktiv. Du har god analytisk förmåga, förståelse för siffror och ett sinne för ekonomi. Du prioriterar effektivt, håller deadlines och har fokus på resultat. Vi tar stor hänsyn till personliga egenskaper och är öppna för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är viljan att arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. Meriterande Erfarenhet av utveckling/ underhåll av Salesforce. Erfarenhet av arbete med statistik/analys. Arbetat med hantering av personuppgifter (GDPR) och administration. Erfarenhet av systemutveckling och hanterat integrationer mellan system. Insamlingserfarenhet. Kunskap och intresse av AI som verktyg. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Omfattning: 100% Arbetstid: Kontorstid vardagar med viss flexibilitet. Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse Kollektivavtal: Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Fremia och tillämpar Visions kollektivavtal “Hälsa, vård och övrig omsorg”. Rekrytering: Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastningsregistret. Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Räddningsmissionen erbjuder Vi vill att våra medarbetare ska må bra! Du kommer till en varm prestigelös arbetsplats med kompetenta kollegor där värdegrunden är central och genomsyrar både arbetsmiljön och bemötandet mot de vi är till för. Förutom att du får ett jobb med en större mening erbjuds du som anställd bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon. Varmt välkommen med din ansökan! Samuel Haugstvedt Insamlingschef

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Legitimerad läkare till Capio Amhult
Capio Sverige AB
Övriga läkare

Om oss Capio Vårdcentral Amhult är en modern och välfungerande verksamhet belägen mitt i centrala Torslanda med närhet till allt. För oss är det viktigt med ett flexibelt och nära samarbete mellan yrkesgrupperna för att på bästa sätt hjälpa våra patienter. Vi värnar om en arbetsmiljö där alla kan utvecklas och känna stolthet över sin egen och vår gemensamma insats. Hos oss arbetar olika yrkeskategorier såsom läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, psykologer, arbetsterapeut, fysioterapeuter, medicinska sekreterare samt undersköterskor. Vi strävar alltid efter att arbeta tätt tillsammans och att ha ett öppet klimat bland oss kollegor oavsett yrkeskategori. Vi söker en legitimerad läkare som som har erfarenhet av primärvård. Din roll  Arbetet på vårdcentralen innebär utredning och behandling av patienter på mottagningen, både kroniker och akuta patienter i alla åldrar. Vi vill att du har intresse för att bidra till utveckling och att driva mottagningen framåt. Du har ett nära samarbete med våra sjuksköterskor och övriga professioner på vårdcentralen, bland annat fysioterapeuter, arbetsterapeut och psykologer. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för patienten och likaså möjligheter till kompetensutveckling mellan varandra. Vi prioriterar patientens behov och anpassar vården därefter. Detta innebär att kombinera fysiskt och digitalt arbete utefter behov. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt i tak och härlig stämning där vi trivs på arbetet och tillsammans. Här finns en närvarande chef, kollegor som ställer upp för varandra och verksamheten och du har möjlighet att vara med och utveckla verksamheten. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling både internt och externt. Dessutom erbjuder vi även följande: Kollektivavtal Närvarande chef Friskvårdsbidrag Frukost varje dag En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du som söker är legitimerad läkare och trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du är noggrann i ditt arbete, har förmåga till flexibilitet och kan anpassa tempo och arbetsmetoder efter vad varje situation kräver. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du är engagerad och noga med att alltid hålla hög kvalitet i ditt arbete. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tillträde: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-08-31. Kontaktperson: Sima Niklund, verksamhetschef 0735-938263.                              Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Industrimedarbetare till Husqvarna
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Trivs du i en industrimiljö och föredrar arbete vid högt tempo? Är du en driven person som söker nya utmaningar? Då kan Husqvarna AB i Brastad vara ditt nästa steg. Just nu söker vi kandidater för framtida uppdrag, tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant! Om tjänsten Nu söker vi industrimedarbetare för kommande uppdrag till Husqvarna i Brastad. Som medarbetare hos vår kund kan din arbetsdag innehålla flera olika arbetsuppgifter beroende på avdelning och behov. Det kan bland annat handla om montering, bearbetning, materialhantering, maskinövervakning, packning samt enklare kvalitetskontroller. Tjänsten som industrimedarbetare är ett konsultuppdrag med 6 månaders provanställning och möjlighet till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstiderna varierar beroende på vilken avdelning du hamnar på, det förekommer dagtid, kväll samt skiftgång, vilket innebär att du bör vara öppen och flexibel för alla. Observera att denna annons gäller framtida uppdrag. Vi får kontinuerligt in förfrågningar från kunden, så urval och intervjuer sker löpande! Om dig Vi söker dig som är arbetsvillig, lyhörd och har lätt för att ta till dig instruktioner. Du är en person som vågar ta för dig, är nyfiken och har en vilja att lära dig nya saker. Vi ser gärna att du har någon form av tidigare erfarenhet från industri, men det är inget krav. Arbetet är relativt fysiskt och kräver högt arbetstempo så det är viktigt att du trivs med den typen av arbeten. Utöver detta ser vi gärna att du är flexibel, kvalitetsmedveten, noggrann och prestigelös. Du trivs med att jobba både i team och med självständigt arbete. Du kommunicerar även obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Men vi värdesätter särskilt om du: • Har någon form utav industrivana. • Är flexibel vad gäller skiftarbete. • Har B-körkort och tillgång till bil. • Har truckkort och/eller traverskort (ej krav men ses som ett plus). Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Kristian Torp via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025