Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Odelsbergsskolan är en F-6 skola med ca 315 elever. Skolan ligger i centrala Strömstad med gångavstånd till både hav och skog. Skolans medarbetare är ett stabilt gäng om ca 40 anställda. I rollen som socialpedagog är du en viktig person som skapar ett gott samarbete med övriga anställda, allt för våra elevers bästa. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en socialpedagog till Odelsbergsskolan! I rollen som socialpedagog är du en närvarande person utifrån elevernas kontext. Du kommer därför vara ute mycket på skolgården, leda rastaktiviteter och delta i elevernas aktiviteter för att bygga relation och för att kunna vara ett socialt stöd. Arbetet sker i nära samarbete med all personal samt med vårdnadshavare. Som socialpedagog deltar du regelbundet i Elevhälsoteamet, där du bidrar med ett socialt perspektiv. Du arbetar främjade med närvaro och motivation, både ur ett pedagogiskt och socialt perspektiv. Du ansvararar också för att tillsammans med övrig personal utreda, dokumentera och göra riskbedömningar vid anmälningar mot kränkande behandling. I dina arbetsuppgifter ingår det också att arbeta förebyggande genom olika typer av värdegrundsarbete i klasserna och på fritids. I rollen som socialpedagog är du en viktig person på skolan för enskilda elever som behöver stöd av olika slag, exempelvis vid problematisk frånvaro eller i utredningar av kränkande behandling. Du kommer också ha nära samarbete med kommunens övriga socialpedagoger genom regelbundna nätverksträffar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socialpedagog, socionom eller har annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. Erfarenhet av arbete med elever på F-6 skola eller som socialpedagog är meriterande. Du är van vid att dokumentera och har goda IT kunskaper. Du är lugn och har lätt att knyta sociala relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Du har god samarbetsförmåga och är flexibel. Du arbetar med lågaffektivt bemötande. För dig är det naturligt att anpassa din kommunikation till rådande situation. Vi söker dig som kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande! ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Vi på enheten för schemaplanering Hisingen söker en administratör. Tjänsten är en tillsvidareanställning med startar 8 september eller enligt överenskommelse. På Enheten för schemaplanering Hisingen arbetar sju planerare med schemaplanering och effektiv resursanvändning inom avdelning bostad med särskild service. Vi håller till i lokaler vid Selma Lagerlöfs Center. Dina viktigaste arbetsuppgifter kommer att vara att färdigställa scheman utifrån schemaläggningsprocessen där verksamhetens bemanningskrav skall uppfyllas. Utgångspunkten i arbetet är säkerställande av följsamhet gentemot gällande lagar och avtal samt bibehållande av personalens inflytande i dialog med enhetschefen för respektive boendeverksamhet. Dina arbetsuppgifter kommer också att bestå av att planera, följa upp och kontinuerligt arbeta med att förbättra arbetssätt och utveckla organisationen för att hålla hög kvalitet i schemaläggningsarbetet samt att skapa en kontinuerlig form för dialog med dem vi är till för genom systematiska överrapporteringar enligt schemaläggningsprocessen. Vår förvaltning är på en utvecklingsresa och dina arbetsuppgifter kan komma av förändras i takt med denna resa mot en effektivare organisation för att möta välfärdens utmaningar. Vi har en trivsam fysisk arbetsmiljö och inom enheten har vi ett gott arbetsklimat med en god samverkan internt i förvaltningen samt med kollegor i förvaltningen. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER Det är ett krav att du har slutförd gymnasial utbildning, samt meriterande om du har eftergymnasial utbildning med administrativ inriktning. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, du behöver ha godkänt i svenska 1 eller svenska som andra språk 1. Du som inte uppfyller kvalifikationskraven i svenska 1 eller svenska som andra språk 1 kan komma att erbjudas att göra ett språktest genom testanvändaren Educateit. Det är ett krav att du har god datorkunskap och att du har dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete rörande schemaläggning. Om ditt tidigare arbete rörande schemaläggning dessutom varit för dygnet-runt- verksamheter är det meriterande. Det är meriterande om du har kunskap om lagar och avtal som rör schemaläggning. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Time Care Planering samt om du har erfarenhet med direktarbete med brukare inom funktionshinderområdet. Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt se möjligheter i förändringar. Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. ÖVRIGT Urval och intervjuer påbörjas under ansökningstiden. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp
Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunens vision är att vi ska bli 35 000 invånare år 2035. Stenungsunds kommun ingår i Göteborgsregionens kommunalförbund som är ett forum för samarbete och erfarenhetsutbyte samt i ett antal andra mellankommunala samarbeten. Kristinedalskolan - platsen för möten, lärande och utveckling! Här möts under läsåret dagligen cirka 500 barn, ungdomar och ungefär 100 vuxna för att lära av varandra, växa och utvecklas. Anpassad Grundskola har dessutom hela sin verksamhet på Kristinedalskolan. Kristinedalskolan är en enplansskola centralt belägen i Stenungsunds tätort med närhet till natur och aktiviteter av olika slag. Utöver skolverksamhet som omfattas av barn och ungdomar från förskoleklass till årskurs 9 bedrivs även fritidshemsverksamhet och fritidsklubb. Kristinedalskolans målsättning är att elever och personal ska trivas på skolan. Alla ska känna sig välkomna och mötas med respekt. Skolan ska vara en trygg och positiv plats där det är roligt att lära sig nya saker. Arbetsuppgifter: Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik, gärna i kombination med annat ämne, för undervisning i åk 7-9 och som har ett stort engagemang och driv för elevers utveckling. Ditt uppdrag är att i samarbete med övriga lärare ge elever i åk 7-9 goda förutsättningar att nå målen. Ditt huvuduppdrag som lärare är att ansvara för elevernas lärande och utveckling genom undervisning, handledning och stöd. Du kommer att arbeta med planering, genomförande, och bedömning av undervisning. På skolan arbetar vi systematiskt med värdegrundsarbete utifrån läroplanen Lgr22. Du har en strukturerad och varierad undervisning och anpassar dig till gruppen så att alla elever lär och utvecklas. Vi tycker det är viktigt att fånga elevernas intressen och utifrån det skapa tillgänglig och utmanande undervisning. Att arbeta som lärare handlar om att ständigt utvecklas utifrån de elever vi möter. Att dokumentera, följa upp och utvärdera samt kommunicera elevernas utveckling med vårdnadshavare är andra viktiga arbetsuppgifter. Du differentierar din undervisning och skapar tillgängliga lärmiljöer för gruppen så att alla elever lär och utvecklas. Att arbeta som lärare handlar om att ständigt utvecklas utifrån de elever vi möter. Du ska ha en god pedagogisk kompetens samt vara väl förtrogen med grundskolans styrdokument. Tjänsten innebär mentorskap. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik, som är en stark pedagogisk ledare och som brinner för utveckling av undervisning. Har du ännu inte fått din legitimation är du givetvis också välkommen att söka. Du ska ha ett arbetssätt där elevinflytande och flexibilitet är en naturlig del. Du är en god ledare i klassrummet med tydlighet i kommunikation. Du har egenskaper som innefattar både struktur och kreativitet och du tycker om att samarbeta med andra. Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll och att du är tydlig gentemot elever, föräldrar och kollegor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och förmåga att bygga goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Vi erbjuder: Ett självständigt och stimulerande arbete under ansvar. En hälsofrämjande arbetsmiljö och samarbete med kompetenta kollegor, samt en stor arbetsgivares bredd och utvecklingsmöjligheter. Lärarlegitimation ska tas med redan till första intervjun, utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas innan anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår Mercedes-anläggning i Mölndal. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Som Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta med Mercedes-Benz. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till Platschefen. Vem är du? Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Vi söker en person,gärna senior, som kan fungera som en allt i allo i våra verksamheter. Du behöver ha en bred erfarenhet från byggsektorn och vara allmänt händig. Vi har verksamheter på Linnégatan samt i partihallarna, Göteborg. Omgående tillträde och rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan om detta känns som ett jobb för dig.
Entreprenadsnickare sökes till uppdrag i Göteborg Vi söker nu en erfaren och självgående entreprenadsnickare för spännande uppdrag i Göteborg med omnejd. Som en del av vårt team kommer du att arbeta med varierande projekt inom nyproduktion, ombyggnation och renovering. Kvalifikationer: • Minst 3 års erfarenhet som snickare inom entreprenad. • Yrkesbevis är meriterande. • Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. • God kommunikationsförmåga på svenska eller engelska. • B-körkort är ett krav. Vi erbjuder: • En dynamisk arbetsmiljö med varierande projekt. • Möjlighet till personlig och professionell utveckling. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. Om du är en driven snickare som söker nya utmaningar, ser vi fram emot din ansökan.
Som drifttekniker arbetar du nära kunderna i en omväxlande & social roll. Du hanterar energi- och driftövervakning samt underhåll av tekniska system. Här får du stort ansvar & frihet att lösa uppgifter självständigt. Bli en del av teamet i Göteborg! OM TJÄNSTEN Som drifttekniker är ingen dag den andre lik. Här blir du en del av ett team som idag består av 8 tekniker i Göteborg, 3 tekniker i Borås och en energiingenjör. Du kommer att arbeta i kundteam och i nära samarbete med andra drifttekniker, tekniska förvaltare och fastighetsskötare. Arbetet är varierande, socialt och självständigt med stort eget ansvar. Du arbetar med många olika sorters byggnader där dina ansvarsområden består av energi- och driftövervakning, utföra service, identifiera avvikelser och utföra avhjälpande underhåll. I tjänsten ingår även beredskapstjänstgöring. Du erbjuds - En öppen, familjär arbetsplats med högt i tak där alla hjälper varandra - lite som att komma hem - En gedigen introduktion där du får en fadder som stöttar dig och hjälper dig att komma in i din nya roll! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Tillsyn och skötsel av fastigheternas tekniska system, inklusive el, värme, ventilation och kylsystem * Utföra service, identifiera avvikelser och genomföra felavhjälpande underhåll i tekniska system och installationer * Hantera fastigheternas sprinkler- och brandlarmsystem samt utföra systematiskt brandskyddsarbete * Hantera arbetsorder digitalt, rapportera tillkund och samarbeta med kundteam VI SÖKER DIG SOM - Har en utbildning eller likvärdig erfarenhet inom drift- och fastighetsarbete eller en högskoleutbildning med teknisk inriktning och kompetens inom värme-, ventilation- och kylsystem samt styr & reglerteknik - Har grundläggande elkunskaper för felsökning samt kännedom om gällande myndighetskrav - Har en god förmåga att uttrycka dig i svenska i såväl tal som skrift, då den dagliga kommunikationen sker på svenska - Innehar B-körkort då det krävs i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - Erfarenhet från arbete inom drift- och fastighetsarbete - Utbildats i tak-säkerhet, har liftutbildning samt utbildning inom SBA, heta arbeten och anläggningsskötare brand, sprinkler Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar, bygger och förvaltar bostäder och fastigheter. De erbjuder tjänster inom fastighetsförvaltning, bostadsutveckling, service och energiförvaltning, med fokus på hållbarhet och långsiktig förvaltning.
Om kundföretaget AI och robotar är coolt, men de klarar sig inte utan dig. Vi söker dig som vill vara med på resan mot framtidens industri. Här finns möjligheten att växa, lära sig nytt och påverka på riktigt. Kom med och skapa nästa kapitel i din karriär! Arbetsuppgifter Till våra kundföretag som är verksamma inom fordon-, metall-, trä-, plast- och textilindustrin söker vi nu fler Produktionsmedarbetare. Vi söker bland annat: • Montörer • Svetsare • Maskinoperatörer • Lagerarbetare • Truckförare Arbetstid: Dagtid eller skiftarbete. Placeringsort: Ulricehman med omnejd Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som har någon form av industri- eller lagerbakgrund. Exempelvis har du arbetat med tekniska arbeten sedan innan, alternativt gått en teknisk eller praktisk utbildning. Du har inget emot att arbeta fysiskt med kroppen. Krav: Körkort och bil Meriterande: Truckkort A+B Gillar du exempelvis att skruva och meka på fritiden ses det som en fördel. Som person är du noggrann och engagerad i ditt arbete samt nyfiken på att lära dig nytt. Du är noggrann och ansvarsfull och förstår vikten av att ha en hög kvalitetsnivå på det som ska tillverkas. Vidare är du en trevlig kollega som bidrar med positiv inställning på din arbetsplats. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Om kundföretaget AI och robotar är coolt, men de klarar sig inte utan dig. Vi söker dig som vill vara med på resan mot framtidens industri. Här finns möjligheten att växa, lära sig nytt och påverka på riktigt. Kom med och skapa nästa kapitel i din karriär! Arbetsuppgifter Till våra kundföretag som är verksamma inom fordon-, metall-, trä-, plast- och textilindustrin söker vi nu fler Produktionsmedarbetare. Vi söker bland annat: • Montörer • Svetsare • Maskinoperatörer • Lagerarbetare • Truckförare Arbetstid: Dagtid eller skiftarbete. Placeringsort: Tranemo med omnejd Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som har någon form av industri- eller lagerbakgrund. Exempelvis har du arbetat med tekniska arbeten sedan innan, alternativt gått en teknisk eller praktisk utbildning. Du har inget emot att arbeta fysiskt med kroppen. Krav: Körkort och bil Meriterande: Truckkort A+B Gillar du exempelvis att skruva och meka på fritiden ses det som en fördel. Som person är du noggrann och engagerad i ditt arbete samt nyfiken på att lära dig nytt. Du är noggrann och ansvarsfull och förstår vikten av att ha en hög kvalitetsnivå på det som ska tillverkas. Vidare är du en trevlig kollega som bidrar med positiv inställning på din arbetsplats. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Skara stiftsorganisation söker Stiftsjurist Skara stift är ett av totalt 13 stift inom Svenska kyrkan och är också Sveriges äldsta stift. Här vävs historia och nutid samman i en stor och variationsrik verksamhet. I Skara stiftsorganisation arbetar 90 personer som på olika sätt stödjer Svenska kyrkans arbete. Stiftskansliet finns i Skara, där 50 medarbetare har sin arbetsplats. Du blir en del av ett arbetslag med engagerade och kunniga kollegor som tillsammans arbetar med stiftets uppdrag att stödja och främja församlingar och pastorat i hela stiftet. Din chef är stiftsjurist. Om tjänsten Skara stift söker nu en driven och kompetent jurist som vill bidra till stiftets arbete med kyrkorättslig juridisk rådgivning och stöd. Som stiftsjurist får du ett brett, varierande och rådgivande uppdrag där du har en viktig roll i att stödja församlingar och pastorat bland annat i frågor som rör Svenska kyrkans struktur, kyrkliga val samt styrning och ledning. Du kommer även att arbeta övergripande inom stiftsorganisationen bland annat genom att upprätta avtal, vara kontaktperson gentemot vårt dataskyddsombud och bidra med juridisk kompetens i säkerhets- och beredskapsfrågor. Tjänsten innehåller också utbildningsinsatser inom det kyrko- och förvaltningsrättsliga området. Om dig Vi söker dig som har avlagt juristexamen. Vi ser gärna att du har arbetat inom offentlig sektor eller i en organisation styrd av förtroendevalda och att du har erfarenhet från Svenska kyrkan, annat trossamfund eller idéburen verksamhet. Notarietjänstgöring eller minst 5 års yrkeserfarenhet som jurist är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter att du är strukturerad, självständig, har en god social förmåga, och är bra på att samarbeta. Du är problemlösande, pragmatisk samt trygg och professionell i dina bedömningar. Du är också serviceinriktad, kommunikativ och pedagogisk i ditt bemötande. Du är medlem i Svenska kyrkan. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid placerad på stiftskansliet i Skara. Skara stift strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten. För tjänsten krävs B-körkort. Möjlighet finns till visst distansarbete. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes. Vi tar enbart emot ansökningar digitalt via vårt rekryteringsprogram Varbi senast den 24/8. Intervjuer är planerade att äga rum den 5/9. För mer information om Skara stift, se vår hemsida: http://www.svenskakyrkan.se/skarastift Mer upplysningar om tjänsten lämnas av avdelningschef och stiftsjurist Andreas Fagrell, 0511-26237, [email protected] Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av HR-specialist Elin Wikström, [email protected]. Facklig kontaktperson är Björn Carlstedt, Vision, 0511–28530, [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer