Terminal Worker
MOVIA AB
Lager- och terminalpersonal

We're Hiring: Full-Time Terminal Worker About the Role: We are seeking a reliable and motivated full-time Terminal Worker to support our logistics operations. This role involves handling incoming and outgoing shipments, sorting packages, and working efficiently in a fast-paced terminal environment. If you’re a team player who stays calm under pressure, we’d love to hear from you. Your Responsibilities: Load and unload trucks safely and efficiently Sort and scan packages accurately according to destination and priority Organize goods within the terminal for smooth operations Maintain cleanliness and safety standards in the work area Follow all operational and safety procedures What We Expect: ✅ Able to manage high-pressure shifts and meet deadlines ✅ Friendly, respectful, and works well in a team ✅ Physically fit and comfortable with active work ✅ Detail-oriented and focused during sorting tasks Requirements: Experience in terminal or warehouse work is an advantage Willingness to work in shifts, including early mornings or evenings Reliability, punctuality, and a strong work ethic Basic understanding of logistics and package handling We Offer: Full-time position with stable working hours Competitive salary Supportive and team-oriented environment Opportunities for growth and long-term employment

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Trafiklärare (utbildningsledare) i Göteborg
Trafiko AB
Trafiklärare

Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 11 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Göteborg, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till: [email protected] 070 225 93 79 Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Jobba hemifrån - Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Jobba extra hemifrån (Deltid)
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi? Mobiloperatören Bara Telecom AB är en uppstickare på den svenska telecommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.    Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset   Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.    Vi erbjuder:    - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre  11.00-18.00 Lör-Sön - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Jobba hemifrån - Deltid
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Trafiklärare i Göteborg
Trafiko AB
Trafiklärare

Trivs du med friheten att kunna styra ditt arbete helt efter vad som passar din livssituation? Då kan konsult på Trafiko vara rätt för dig! Om Trafiko och uppdraget Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och har trafikskoleverksamhet i 11 städer runtom i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. Vi har under 2,5 års tid framgångsrikt erbjudit våra elever körlektioner i Göteborg. Vi vill nu utöka vårt utbud för att möta våra elevers efterfrågan och söker efter dig som vill vara med på resan som trafiklärare. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till: [email protected] 070 225 93 79 Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Produktspecialist till Årgus Medicinteknik AB
Thread AB
Företagssäljare

Årgus Medicinteknik AB söker en engagerad och driven produktspecialist på ögonsjukvård. Årgus Medicinteknik AB är en ledande aktör inom medicintekniska lösningar. Vi är ett familjeföretag med säte i Kalmar och sedan 1992 har vi levererat högkvalitativa medicintekniska produkter till svensk ögonsjukvård. Vi strävar efter att erbjuda de senaste trenderna inom oftalmologi och att alltid sätta kunden i centrum. Vår erfarenhet och expertis inom branschen gör oss till en pålitlig partner för hälso- och sjukvårdsinrättningar. Bli en del av vårt engagerade team och bidra till att forma framtidens ögonvård! Hos oss arbetar du i ett dynamiskt och inspirerande team där laganda och utveckling står i fokus. Du kommer att rapportera direkt till vår erfarna försäljningschef tillika VD som ger dig den stöttning du behöver för att lyckas. Vi erbjuder goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Som produktspecialist kommer du bland annat att: Bygga, upprätthålla och driva långsiktiga relationer med sjukvårdspersonal på svenska ögonkliniker. Arbeta nära ögonklinikerna med produktpresentation, utbildning och uppföljning och vara en nyckelperson i vårt arbete med att stödja personalen kring användningen av våra produkter. Bidra med klinisk förståelse i kunddialoger, ofta i direkt kontakt med användare (ex. läkare, sjuksköterskor. Ansvara för viss offert- och upphandlingshantering. Delta i relevanta branschmässor/-evenemang och fortbildningsdagar för att representera företaget. Vara ett stöd till säljteamet med produktkunskap och vårdnära insikter. Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Krav: Gymnasieexamen och utbildad undersköterska Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom ögonsjukvården Har mycket god kommunikativ förmåga och trivs i rollen som stödjande produktspecialist Flytande svenska samt engelska i tal och skrift B-körkort Tillgång till egen bil första 12 mån, därefter erbjuds tjänstebil God datorvana Meriterande: Erfarenhet av arbete som operationssjuksköterska Erfarenhet av försäljning och kundrelationsbyggande Tidigare erfarenhet av upphandlingsarbete inom LOU Vi söker dig som: Brinner för ögonsjukvården, är nyfiken och har en stark drivkraft för försäljning och relationsbyggande. Du är målinriktad, lösningsfokuserad, självgående och proaktiv i att identifiera kundbehov samt kan kommunicera effektivt för att skapa förtroende hos våra kunder. Din förmåga att förstå tekniska produkter och deras fördelar för kunden är avgörande för att lyckas i rollen. Vi tror också att du är resvan både inrikes och utrikes. Övrigt: Start: 1 september eller enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag-Fredag, 08-17. Vi tillämpar förtroendearbetstid. Placering: Utgå från hemmet troligtvis runt Göteborgs trakten. Anställningsform: Heltid, tillsvidare som påbörjas med 6 månaders provanställning. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. (Denna annons har lagts ut i början av semestertiderna = svarstiden och rekryteringsprocessen kommer ta längre tid än vanligt, då intervjuer kommer ske först i slutet juli/augusti. Vänlig notera att urval kommer att ske efter semestern och där efter kommer intervjuer att genomföras.) Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Ekonomiadministratör
Göteborgs Universitet
Ekonomiassistenter m.fl.

Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.  Vad vi kan erbjuda dig  Som anställd vid Göteborgs universitet får du tillgång till en rad förmåner och försäkringar. Du kan läsa mer om dessa på Förmåner och försäkringar vid Göteborgs universitet.  Du får även tillgång till ett brett internt utbildningsutbud som stöd i din professionella utveckling.  Vi värnar om en god balans mellan arbete och fritid. Därför finns möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar i veckan, i den mån det är förenligt med verksamhetens behov.    Om rollen och arbetsuppgifterna  Du ingår i institutionens ekonomigrupp som består av totalt 10 medarbetare. Alla har ansvar för dedikerade verksamhetsområden inom forskning, utbildning och samverkan. Du har eget ansvar för specifika verksamhetsområden och hanterar då: • Löpande ekonomiadministration i ekonomisystemet Agresso, såsom fakturahantering (leverantörs- och kundreskontra) • Diverse inköp och upphandlingsfrågor enligt Lagen om offentlig upphandling (LOU), resebeställningar, granskning av reseräkningar, arvoden och utlägg • Lönekonteringar i personalsystemet Primula, inmatning och uppföljning i bemanningssystemet Retendo • Framtagande av kostnadskalkyler och budgetar för specifika verksamheter, kontakter med samarbetspartners, finansiärer och medverkan vid upprättande av avtal  • Budgetering och prognoser i budgetsystemet Panorama, bokslut, uppföljning, och analys  • Rapportering till ansvariga verksamhetsledare och finansiärer  • Utveckling och anpassning av ekonomiadministrativa rutiner utifrån nya riktlinjer och regelverk • Planering av mötes- och konferensarrangemang • Även övrig administration förekommer Över tid kan arbetsuppgifterna komma att ändras.    Kvalifikationer  Kvalifikationer - krav:  • Universitets- eller högskoleexamen som arbetsgivaren bedömer relevant för rollen. Alternativt annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant, i kombination med relevant arbetslivserfarenhet, • Erfarenhet av arbete inom redovisning, budgetering, kalkylering, prognostisering och ekonomisk analys • Mycket god förmåga att arbeta självständigt med hela ekonomiprocessen • Mycket god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på både svenska och engelska • Mycket god systemvana och IT-kunskaper, samt mycket goda kunskaper i Microsoft Office produkter och Excel i synnerhet • Erfarenhet av självstängt administrativt arbete samt hög noggrannhet och förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Kvalifikationer - meriterande  • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom universitets- och högskolesektorn eller annan offentlig verksamhet • Erfarenhet av ekonomiadministrativa systemen Agresso och Panorama samt personalsystemen Primula och Retendo • Goda kunskaper om Lagen om offentlig upphandling (LOU) • God förmåga att tolka och omsätta komplexa regelverk och lagstiftning i praktiken.   Vem vi söker  Vi söker dig som vill arbeta deltid, 50–80%. Du är strukturerad och har vana att planera, prioritera och följa upp ditt arbete för att nå uppsatta mål – även när flera arbetsuppgifter kräver din uppmärksamhet samtidigt. Du har en väl utvecklad samarbets- och kommunikationsförmåga och är serviceinriktad i ditt bemötande, både inom och utanför institutionen. Med ett analytiskt, lösningsorienterat och flexibelt förhållningssätt arbetar du proaktivt, tar eget ansvar och agerar konsultativt i samverkan med organisationen. Du har god förmåga att presentera ekonomisk information på ett pedagogiskt och lättbegripligt sätt, både muntligt och skriftligt. Du ser både detaljer och helhet och drivs av utveckling och ständiga förbättringar. För att lyckas i rollen behöver du också ha god förståelse för verksamhetens skiftande förutsättningar, drivkrafter och behov. Vi kommer att göra en helhetsbedömning och anställa den person som bedöms ha de bästa förutsättningarna att genomföra och utveckla arbetsuppgifterna. I urvalsförfarandet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Arbetsprov kan komma att tillämpas som en del av rekryteringsprocessen.   Anställning   Anställningsform: Tillsvidareanställning där Göteborgs universitet tillämpar 6 månaders provanställning Omfattning: 50–80 % Placering: Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Utbildningsvetenskapliga fakulteten, Göteborgs universitet Tillträde: 3 november 2025 eller enligt överenskommelse  Diarienummer: PAR 2025/546   Kontaktuppgifter för anställningen  Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta: André Jawahiri, administrativ chef, [email protected]   Fackliga organisationer  Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande    Ansökan  Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag.  Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-08-12  För fullständig annons och ansökan; https://web103.reachmee.com/ext/I005/1035/job?site=6&lang=SE&validator=3038fcf1516ea1184a6da70a891f87da&job_id=37927   Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

24 juni 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Samordnare till individ- och familjeomsorgen
Ulricehamns kommun
Lednings- och organisationsutvecklare

Ulricehamns kommun är i en spännande expansionsfas – vi växer men bevarar vårt lilla samhälles själ. Som kommunens största arbetsgivare, med över 2 200 medarbetare i mer än 100 olika yrkesroller, erbjuder vi ett arbetsliv där samhällsnytta, utveckling och gemenskap går hand i hand. Här präglas vardagen av Vision 2040 – “Tillsammans mot framtiden”, där vi utvecklar, tänker nytt och njuter av livet, tillsammans. Att jobba hos oss innebär att göra verklig skillnad i människors vardag – varje dag, året om. Här finns unik variation i uppdragen, stora möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling, och en kultur som uppmuntrar både mod och engagemang. Är du redo att forma framtidens Ulricehamn, tillsammans med oss? Sektor välfärd består av de fyra verksamheterna funktionsnedsättning, hemtjänst och hemsjukvård, individ- och familjeomsorg samt vård- och omsorgsboenden. Individ- och familjeomsorgen (IFO) består av sju enheter: tre myndighetsutövande enheter, två öppenvårdsenheter, en boendeenhet samt en arbetsmarknadsenhet. Verksamheten befinner sig i en spännande utvecklingsfas där både lagstiftning och organisatoriska förutsättningar förändras, särskilt med anledning av den nya Socialtjänstlagen (SoL). Vi söker nu en samordnare med ett strategiskt och operativt öga för kvalitet, utveckling och samverkan. Tjänsten är placerad under verksamhetschef och kommer att ha sin placering på vårat socialkontor i Ulricehamns centralort. Varmt välkommen med din ansökan – bli en del av ett IFO i utveckling. ARBETSUPPGIFTER Som samordnare inom IFO får du ett övergripande ansvar inom särskilda utvecklingsområden som rör samtliga enheter. Du kommer att arbeta nära verksamhetschef och ledningsgrupp i att driva förbättringsarbete, utveckla rutiner och processer samt stödja organisationen i implementering av nya arbetssätt och regelverk. Rollen innebär inget personalansvar, men kräver en stark samarbetsförmåga och en god förståelse för IFO:s breda uppdrag. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Driva och koordinera utvecklingsfrågor kopplade till kvalitet, uppföljning och intern styrning. • Vara ansvarig för projektansökningar samt driva och följa upp utvecklingsprojekt. • Utveckla och implementera rutiner, processer och arbetssätt i samverkan med enhetschefer och medarbetare. • Hålla samman och vara drivande i arbetet med implementeringen av nya Socialtjänstlagen (SoL). • Aktivt delta i ledningsgruppen och bidra med strategiska perspektiv utifrån ett helhetstänk. KVALIFIKATIONER För rollen ser vi att du har en relevant högskoleutbildning, exempelvis inom socialt arbete, samhällsvetenskap eller liknande område. Du har flerårig erfarenhet från kommunal socialtjänst, särskilt inom myndighetsutövning och utredningsarbete, samt vana av att arbeta med implementering av nya arbetssätt, riktlinjer och regelverk. Du har god kunskap och erfarenhet av de föreskrifter och lagar som styr verksamheten, såsom SoL, LSS, LVU, LVM samt kommunallagstiftningen. Du har en tydlig förståelse för vad som skapar kvalitet i socialt arbete och arbetar systematiskt, proaktivt och självständigt med att driva frågor framåt. Du har också erfarenhet av utvecklingsarbete, gärna i projektform, och ett starkt intresse för kvalitetsledning, uppföljning och intern kontroll. För att trivas i tjänsten behöver du ha mycket god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift. Du är en skicklig kommunikatör som på ett pedagogiskt sätt kan stödja, informera och engagera medarbetare. Du är också en relationsbyggare som har lätt för att samarbeta och samverka med olika aktörer, både internt och externt, och du har förmåga att skapa och bibehålla fungerande nätverk. Arbetet kräver att du har god förmåga att prioritera, organisera och strukturera ditt arbete samt att du kan anpassa dig efter ändrade förutsättningar. Du är serviceinriktad, självgående och trygg i att fatta egna beslut inom ramen för ditt uppdrag. Som person är du strukturerad och analytisk, engagerad och lösningsorienterad. Du är initiativrik, lyhörd och trygg i en stödjande roll utan personalansvar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem för hantering i enlighet med GDPR. Vänligen observera att enligt offentlighetsprincipen är ansökningshandlingar allmänna offentliga handlingar som lämnas ut på begäran. Om du som sökande omfattas av sekretess ombeds du ta kontakt med kontaktpersonen för annonsen.

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Maskinoperatör
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Nu söker vi flera maskinoperatörer till en av våra kunder strax utanför Ulricehamn! Du som söker bör vara bosatt i närområdet då tjänsten är tänkt för anställning. Vi söker dig med tidigare erfarenhet som maskinoperatör, gärna inom livsmedelsindustrin och/eller vana av Merz och G.D maskiner. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara hantering och övervakning av produktionsmaskiner. Som person besitter du en god teknisk kompetens för att hantera maskinerna samt har förmåga att lösa tekniska problem. Att kunna följa instruktioner och arbetsrutiner är också av stor vikt. Är du rätt person för jobbet? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, rekrytering sker löpande! Arbetstider: 2-skift Start: Efter semestern Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

24 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025