Bilrekonditionerare sökes i Tranemo
Jobcenter in Sweden AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Bilrekonditionerare sökes i Tranemo  Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo.   Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring.  Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov     Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt  (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet   Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler  Arbetsgivare   Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen.  Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo
Jobcenter in Sweden AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Bilrekonditionerare sökes i Tranemo  Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo.   Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring.  Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov     Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt  (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet   Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler  Arbetsgivare   Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen.  Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo
Jobcenter in Sweden AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Bilrekonditionerare sökes i Tranemo  Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo.   Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring.  Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov     Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt  (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet   Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler  Arbetsgivare   Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen.  Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.

19 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo
Jobcenter in Sweden AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Bilrekonditionerare sökes i Tranemo  Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo.   Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring.  Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov     Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt  (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet   Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler  Arbetsgivare   Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen.  Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Undersköterska till Amnegården
Gullspångs kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Gullspångs kommun är en naturskön och sjörik kommun med cirka 5000 invånare. Här når du snabbt naturen i form av skog, sjö och landsbygd samtidigt som kommunens samhällen erbjuder handel, utbildning, vård och omsorg. Här finns ett aktivt näringsliv och ett rikt föreningsliv som erbjuder något för alla. Var du än befinner dig i Gullspångs kommun har du närhet till större städer, så som Kristinehamn, Mariestad, Skövde och Örebro. I organisationen Gullspångs kommun är vi cirka 400 medarbetare som tillsammans förvaltar och utvecklar några av samhällets viktigaste uppdrag: barns lärande, god omsorg och hållbar samhällsutveckling. Gullspångs kommun har den lilla kommunens alla fördelar, med närheten till varandra och korta beslutsvägar. Kommunen präglas av en välbemannad och välmående vård som är i ständig utveckling. Det innebär bland annat att vi arbetar för att erbjuda kortare köer och en mer personlig hjälp vid behov till äldreomsorgen, LSS (lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade) och sjukvården. Vi söker en engagerad undersköterska till en tillsvidareanställning på Fällholmens demensavdelning på Amnegården i Gullspång. På särskilt boende i Gullspångs kommun arbetar vi 2 helger på 5 veckors schema. ARBETSUPPGIFTER Undersköterska för dag- och kvällsarbete med placering på Fällholmen, Amnegården, Gullspång. Målet med vårt arbete är att våra vårdtagare skall få ett så tryggt, självständigt och meningsfullt liv som möjligt efter sina förutsättningar och förmågor. Att utföra delegerade insatser från sjuksköterska är självklart för dig i ditt arbete. I demensvården arbetar vi med personcentrerad omvårdnad utifrån levnadsberättelse och genomförandeplan. I arbetet kring brukare med demenssjukdom används BPSD-registret som hjälp i den individuella omvårdnaden. I arbetsuppgifterna ingår att tillgodose den enskildes behov av socialt innehåll, omvårdnad och service i sitt hem. Som anställd på särskilt boende samverkar du med de boende, medarbetare, sjuksköterska, rehabiliteringspersonal, anhöriga, godemän och chef. KVALIFIKATIONER Vi söker en utbildad undersköterska där utbildning inom demens och erfarenheter av att arbeta med BPSD-registret är meriterande, likaså om du har erfarenhet av verktyget Lifecare för dokumentation. Som person är du lösningsinriktad och kan hantera utmaningar. Du är en flexibel person, som har lätt att anpassa dig till olika eller förändrade omständigheter. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ser inga problem med att arbeta självständigt. Vi förutsätter att du är noggrann, lugn och stabil, med en positiv attityd til arbetet, medarbetare (där du arbetar mot sammanhållning i arbetsgruppen) och vårdtagare. Krav ställs på god samarbets- och initiativförmåga. Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt god datorvana är ett krav. Viktigt är att du har en positiv människosyn, ett stort engagemang, ansvarskänsla och sätter de äldres individuella behov i fokus. Vi söker dig som tror på alla människors lika värde och rättigheter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet där bemötande, förhållningssätt och samarbetsförmåga är viktiga ingredienser. ÖVRIGT Gullspångs kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och arbetar aktivt för att erbjuda friskvård och olika förmåner. Ett medarbetarskap hos oss ger möjlighet till friskvård på arbetstid eller friskvårdsavtal, flextidsavtal, semesterväxling och möjlighet till förmånscykel. Vi erbjuder rökfri arbetstid. Vi arbetar utifrån vår värdegrund de tre G:na: Gemenskap, Glädje och Garantier. Att bo i Gullspångs kommun Vi är drygt 5000 människor som lever vår vardag här i Gullspångs kommun och vi kan tänka oss att bli fler! Ett boende i Gullspångs kommun ger ett lättsamt och lantligt boende med närhet till större städer. Här finns flera bostadsmöjligheter inne i samhällena, lantliga gårdar och nyproducerade tomter vid vattnet. Kommunen präglas av ett aktivt föreningsliv där det finns något som passar alla! Här finns bland annat padelhallar, föreningar inom fotboll, innebandy, skytte, ridning, trädgård och konst och kultur. Vill du veta mer? Ta del av mer information och invånarnas berättelser på www.gullspangnasta.se För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gullspångs kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! OBSERVERA! Annonsen vänder sig endast till dig som är intresserad av att arbeta i Gullspångs kommun och är inte en inbjudan till annonsförsäljare att ta kontakt. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

19 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Vår kund behöver fler betongarbetare.
Add-Up Bemanning AB
Betongarbetare

Vår kund i Götene behöver mer personal! Drivs du av att se resultat av ditt arbete? Gillar du att utmana dig själv? Är du en teamplayer? Gillar du att arbeta fysiskt? Vi söker nu betongarbetare till vår kund, som är en av marknadens främsta aktörer inom prefabricerad betong. Har du tidigare erfarenhet av formgjutning och armering? Eller kanske tidigare erfarnhet av något annat hantverksyrke. Tveka inte och sök idag! Har du: -Stort engagemang -Positiv inställning till arbete och livet -Samarbete -Viljan att ständigt bli bättre -Ansvarstagande Samt uppfyller våra 10 beteenden som är: Punktlig, positiv, förberedd, anstränga sig, hög arbetsmoral, positivt kroppsspråk, ge energi, passion, öppen för coaching samt att göra det lilla extra. Krav: Körkort och egen bil. Arbetet är förlagt under dagtid i Götene. Tjänsten kommer att tillsättas löpande. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 070-549 50 27 Välkomna till vårt team.

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Interimsuppdrag - Applikationschef till Göteborg / Mölnlycke
Intenso Teknikrekrytering AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Applikationschef till Göteborg / Mölnlycke Var med och forma vår digitala framtid! Vill du vara med och bygga ett modernt, skalbart och affärsnära applikationslandskap för ett av Sveriges mest välkända varumärken inom detaljhandel? Vi söker nu en strategisk och operativ IT-ledare som vill ta ett helhetsansvar för våra applikationer och leda både människor och teknik framåt. Detta är ett heltidsuppdrag som konsult – perfekt för dig som har eget företag eller som vill vara anställd av oss under uppdragets gång hos kunden. I detta åtagande ingår Leda och utveckla teamet inom applikationer (med personal- och budgetansvar) Säkerställa drift, förvaltning och utveckling av våra applikationer Utveckla en styrmodell – med tydliga roller, processer och ansvar Etablera incidenthantering och förbättringsprocesser för våra viktigaste applikationer Bidra till den strategiska planeringen inom IT tillsammans med CTO och andra ledare Leverantörsstyrning, inköp och avtalshantering Initiera och driva innovation, förbättringar och standardisering inom området Som applikationschef får du en nyckelroll i vår digitala transformation. Du blir chef för vårt applikationsteam och ansvarar för hela livscykeln – från strategi och utveckling till drift, support och förvaltning. Rollen innebär även att ta fram en långsiktig plan för hur vi ska organisera, styra och vidareutveckla vårt applikationslandskap. Du rapporterar direkt till vår CTO och ingår i IT-ledningsgruppen. Här får du mandat, stort förtroende och chans att göra verklig skillnad i hur teknik kan stärka vår affär. Din bakgrund Har akademisk examen inom IT, systemutveckling eller liknande Har minst 5–7 års erfarenhet av applikationsförvaltning och utveckling – varav minst 5 år i en ledande roll Är van att arbeta både strategiskt och operativt Har erfarenhet av att leda team och driva förändring Har god insikt i IT-arkitektur, applikationsportföljer och styrning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift Extra plus om du har erfarenhet från detaljhandel eller annan konsumentnära verksamhet. Om uppdraget Du blir uthyrd till kunden genom Intensogruppen. Du kan även ansöka om du har eget företag. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå i minst 6 månader, med möjlighet till förlängning. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Kontakt För frågor om rollen kontakta Nicole Diener, 0735-25 86 86, på Intenso Interim Management. Välkommen med din ansökan! Om företaget Intenso Interim Management ingår i Intensogruppen tillsammans med Säljpoolen, Intenso Teknikrekrytering och Masterhelp Jobb. Intensogruppen har kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Jönköping. För mer information gå in på www.intensointerim.se eller www.intensogruppen.se

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Operatör till betongblandare sökes
Add-Up Bemanning AB
Maskinoperatörer, cement-, sten- och betongvaror

Nu söker vi efter en betongblandare till en av våra kunder. Företag har ett starkt fotfäste på marknaden inom betongprefabricering, och samarbetar med de största byggföretagen i Sverige. Tack vare vår erfarenhet, kvalitet och pålitlighet forts ätter vi att växa – både teknologiskt och organisatoriskt. Arbetsrollen som betongblandare är en nyckelroll i vår produktionsprocess. Operatören ansvarar för betongens kvalitet och en smidig drift i blandningsavdelningen. Därav söker vi nu efter en person med tidigare och dokumenterade erfarenhet från denna arbetsroll. Erfarenhet av receptblandning eller doseringssystem, grundläggande datakunskaper och förmåga att använda styrsystem. Samt förmågan att läsa tekniska instruktioner eller produktionsplaner är ett grundläggande krav. Vi ser det som meriterande om du har kunskaper inom Elementtillverkning klass III och klass II. Även truckkort A+B och traverskort är meriterande. Arbetsuppgifter inkluderar: att förbereda betongblandningar enligt givna recept och produktionsplan. att övervaka blandningsprocessen och säkerställa kvaliteten. att samarbeta med laboratoriet för att säkerställa att blandningen uppfyller kraven. att transportera färdig blandning till formningsstationerna (med truck eller annat fordon). att hålla rent och ordnat i blandningsområdet. att rapportera avvikelser, tekniska problem eller störningar i processen. Företaget stödjer utveckling och erbjuder utbildning och möjligheter att vidareutveckla dina kvalifikationer, inklusive kurser inom elementtillverkning för de som ännu inte har dem, samt fortsatt stöd för de som vill uppnå klass II. Vi värdesätter följande egenskaper: har erfarenhet från betongproduktion eller är villig att lära sig arbetet från grunden. är fysiskt frisk och stark. kan hålla ordning och struktur på sin arbetsplats. är organiserad, noggrann och självständig. är handlingskraftig och kan fatta beslut under tidspress, är kommunikativ och samarbetar bra med andra avdelningar (armering, formning, interntransport). följer säkerhetsföreskrifter och bidrar till en trygg arbetsmiljö. Vi lägger givetvis stor fokus på våra 10 beteenden som är: punktlig, positiv, förberedd, anstränga sig, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching samt att göra det lilla extra. Heltid och arbetstiderna är förlagda under dagtid. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 070- 549 50 27

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Enhetschef Försörjningsstöd till socialförvaltningen Nordost
GÖTEBORGS KOMMUN
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Socialförvaltningen Nordost arbetar för att ge invånare i nordöstra Göteborg en likvärdig och effektiv välfärd med möjlighet att leva trygga och självständiga liv. Förvaltningen ger stöd till individer och familjer enligt Socialtjänstlagen. Vi erbjuder också aktiviteter och mötesplatser som kan ge barn och ungdomar en meningsfull fritid. Dessutom arbetar förvaltningen aktivt med krisstöd, trygghetsfrågor, föreningsliv, folkhälsa samt kontakter med invånare och civilsamhälle. Välkommen till en levande förvaltning i ett dynamiskt stadsområde - här jobbar vi för gemenskap och öppenhet med fokus på dem vi är till för! ARBETSUPPGIFTER Avdelning Försörjningsstöd i socialförvaltningen Nordost är i ständig förändring och vi söker dig som vill vara med och utveckla avdelningen tillsammans med oss. Ett viktigt mål för oss är att våra enhetschefer skall ha en god arbetsmiljö med ett rimligt antal medarbetare. Vi söker nu en engagerad enhetschef som vill vara en del i denna utveckling och vara med och göra skillnad för dem vi är till för. I förvaltningen arbetar vi med ett brett spektrum av sociala frågor. Avdelningen består av åtta enheter. Vi har ett aktivt samarbete mellan våra olika verksamheter med brukarens bästa i fokus. Omvärldsorientering och samverkan med såväl interna som externa aktörer och organisationer är viktiga framgångsfaktorer i verksamhetens utveckling. I rollen som enhetschef har du ett helhetsansvar för verksamhetsutveckling, ekonomi, personal och arbetsmiljö. Ditt uppdrag innebär att du leder, planerar, utvecklar och följer upp enhetens arbete och uppdrag utifrån gällande lagstiftning, uppställda mål, planer och en rättssäker handläggning. Du ansvarar för att effektivisera arbetsprocesser samt att utveckla samarbetet och samverkan såväl internt som externt. Som enhetschef ansvarar du självständigt för enheten med uppdrag från avdelningschef och sätter den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Som enhetschef hos oss ingår du i en ledningsgrupp där vi tillsammans arbetar för helheten och stöttar varandra i olika frågor. Du ingår även i nätverk över staden med andra chefer för att hålla samman frågorna för Göteborgs Stad. Inom förvaltningen finns en mångfald av kompetens och vilja till att utvecklas tillsammans. Du har självklart även tillgång till våra stödfunktioner såsom verksamhetsutvecklare, HR, ekonomi och administration. Socialförvaltningen Nordost är en förvaltning med ett spännande utvecklingsarbete där du kan få möjligheten att vara en del av detta. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en socionomexamen eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Du som söker behöver också ha gedigen erfarenhet inom socialtjänstområdet som chef, arbetsledare eller förste socialsekreterare. Du behöver ha god kunskap om den lagstiftning inom området ekonomiskt bistånd men också inom områden som arbetsrätt, socialtjänstlagen och förvaltningslagen. För tjänsten krävs också att du har erfarenhet av arbete med myndighetsutövning inom socialtjänsten. Eftersom dokumentation är en central del av enhetschefens uppdrag krävs det att du har god vana att arbeta med dokumentation och uppföljning. Goda IT-kunskaper är ett krav och det är meriterande om du tidigare arbetat i stadens system som t.ex. treserva, personec m.m. Du behöver också ha god förståelse i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser det som meriterande om du talar fler språk utöver detta. Har du gått en chefsutbildning som t.ex. morgondagens chef eller annan likvärdig utbildning är det meriterande. Följande kompetenser ingår i Göteborgs stad ledarkriterier; analytisk, förändringsorienterad, helhetssyn, lyhörd, mål- och resultatorienterad och påverka andra. Dessa kriterier kommer därför att vara av särskild vikt i urvalsarbete och i intervjusituation. - Du kan på ett effektivt sätt identifiera och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. Du har förmåga att se samband och kan dra logiska slutsatser utifrån begränsad och/eller komplex information. - Du ser möjlighet till förändringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas. Du motiverar och beskriver pedagogiskt förändringar samt hanterar kritik mot förändring på ett konstruktivt sätt. - Du är uppmärksam och öppen för att förstå andra människors behov, känslor och åsikter. Du är mottaglig för vad andra säger eller uttrycker och visar respekt, hänsyn och omtanke i ditt bemötande. - Du motiveras av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling. Med fokus på målet kan du omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov. Du följer upp och rapporterar resultat och måluppfyllelse. - Du är tydlig, får gehör för tankar och idéer och kan påverka beslut i en viss riktning. Du kan genom övertygande argument tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation. - Du kan se ditt arbete som en del i ett större sammanhang och förstår hur det påverkar och påverkas av andra delar av organisationen. Du samverkar med andra i övergripande frågor för att skapa värde. Du tar hänsyn till olika perspektiv samt kan anpassa andras idéer till den egna verksamheten. Att arbeta hos oss förutsätter lyssnande och lärande, närvaro och lyhördhet. Det dagliga arbetet kan innehålla både oväntade och svårhanterade situationer och det är därför viktigt att du är trygg i din yrkesroll och kan ge råd och stöd till dina medarbetare. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT I denna rekrytering kan vi komma att genomföra bakgrundskontroller i samband med erbjudande om tjänst. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, uppfylla kraven i GDPR samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller brev. Har du skyddade personuppgifter skall du INTE ansöka via systemet utan kontakta rekryterande chef för hantering av din ansökan. Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Manager Business Support & Executive Administration till Emerson
Randstad AB
Fastighetsskötare

Arbetsbeskrivning Är du en driven ledare med exceptionell organisationsförmåga och en passion för att skapa struktur och effektivitet i en dynamisk arbetsmiljö? Då är detta din chans att kliva in i en spännande och mångfacetterad roll som Manager Business Support & Executive Administration hos vår kund Emerson. I denna nyckelposition kombineras strategiskt ledarskap med avancerat chefsstöd. Du ansvarar både för att leda ett högpresterande Business Support-team och att fungera som en betrodd och professionell partner till vår ledningsgrupp. Rollen kräver integritet, flexibilitet och ett öga för detaljer – du kommer att spela en avgörande roll i vår organisations dagliga framgång. Ansvarsområden I denna kombinerade roll ansvarar du för två huvudområden: att leda och utveckla vårt Business Support-team, och att ge kvalificerat administrativt stöd till ledningsgruppen. Du är den person som ser till att det dagliga arbetet flyter, att möten, resor och kommunikation sker smidigt – och att hela stödfunktionen håller hög kvalitet och effektivitet. Du planerar, prioriterar och koordinerar – men du förbättrar också. Du driver utvecklingsinitiativ, effektiviserar processer och ser till att rätt verktyg och rutiner finns på plats. Samtidigt fungerar du som ett viktigt bollplank till ledningen, med uppgifter som kräver förtroende, diskretion och stor flexibilitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har flera års erfarenhet från en liknande roll – gärna med personalansvar – och som är van att navigera i en komplex och snabbrörlig miljö. Du har mycket god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, en naturlig känsla för service och ett starkt inre driv. Du är den som alltid ligger steget före, som håller ihop trådarna och får saker att hända – både i det lilla och i det stora. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 september 2025