Personlig assistent i Mölnlycke!
Bra Assistans i Örebro AB
Personliga assistenter

Du som anställd är vårt företags viktigaste resurs! OM TJÄNSTEN Du erbjuds ett roligt och varierande arbete både vad det gäller arbetsuppgifter och arbetstempo, ingen dag är den andra lik! Arbetet innebär att du jobbar som personlig assistent till en hos en aktiv kille i 35-årsåldern, med en fysisk funktionsvariation som bor med sin familj med småbarn och hund i hemmet. Arbetet kan innefatta allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, matlagning, hushållssysslor, hjälp vid fritidsaktiviteter, m.m. Du hjälper till att utföra vardagsbestyr tillsammans med den enskilde, såsom att laga mat, städa och tvätta, promenera, aktiviteter med sonen och andra fritidsaktiviteter, m.m. Du måste också kunna anpassa dig efter den enskildes eget tempo som varierar från dag till dag. Din arbetsplats är i brukarens hem eller där brukaren vid varje tillfälle befinner sig. Du får arbeta på ett löpande schema där arbetstiderna är förlagda både dag- och kvällstid, måndag-söndag på löpande schema. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som vill jobba ca 50% plus extra vid behov. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Körkort är en merit. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi intervjuar löpande och anställning kan komma att ske innan annonstiden är slut, så skicka in din ansökan redan idag! Ange referensnummer MF25 i mailets ämnesrad! ATT ARBETA HOS OSS PÅ BRA ASSISTANS Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av vårt branschanpassade kollektivavtal samt avtalspension. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! Bra Assistans har huvudkontor i Örebro men andra lokala kontor i Göteborg, Västerås och Stockholm. Vi har också kunder och anställda på andra orter runt om i hela landet.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Personlig assistent i Mölnlycke!
Bra Assistans i Örebro AB
Personliga assistenter

Du som anställd är vårt företags viktigaste resurs! OM TJÄNSTEN Du erbjuds ett roligt och varierande arbete både vad det gäller arbetsuppgifter och arbetstempo, ingen dag är den andra lik! Arbetet innebär att du jobbar som personlig assistent till en hos en aktiv kille i 35-årsåldern, med en fysisk funktionsvariation som bor med sin familj med småbarn och hund i hemmet. Arbetet kan innefatta allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, matlagning, hushållssysslor, hjälp vid fritidsaktiviteter, m.m. Du hjälper till att utföra vardagsbestyr tillsammans med den enskilde, såsom att laga mat, städa och tvätta, promenera, aktiviteter med sonen och andra fritidsaktiviteter, m.m. Du måste också kunna anpassa dig efter den enskildes eget tempo som varierar från dag till dag. Din arbetsplats är i brukarens hem eller där brukaren vid varje tillfälle befinner sig. Du får arbeta på ett löpande schema där arbetstiderna är förlagda både dag- och kvällstid, måndag-söndag på löpande schema. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som vill jobba ca 50% plus extra vid behov. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Körkort är en merit. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi intervjuar löpande och anställning kan komma att ske innan annonstiden är slut, så skicka in din ansökan redan idag! Ange referensnummer MF25 i mailets ämnesrad! ATT ARBETA HOS OSS PÅ BRA ASSISTANS Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av vårt branschanpassade kollektivavtal samt avtalspension. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! Bra Assistans har huvudkontor i Örebro men andra lokala kontor i Göteborg, Västerås och Stockholm. Vi har också kunder och anställda på andra orter runt om i hela landet.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Skruva, ställa, köra – jobba med maskiner i produktion!
Nr.1 Personalpartner AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om kundföretaget Har du skruvmejsel i ena handen och problemlösning i den andra? Gillar du att få saker att fungera, förbättra, fixa och justera? Vi söker dig som trivs bland maskiner, verktyg och tekniska utmaningar oavsett om du är självlärd, gårdsvan eller industribiten. Arbetsuppgifter Du kommer att jobba praktiskt, med maskiner, verktyg och utrustning. Det handlar om ett tekniskt jobb där du får både tänka och göra. • Sköta och övervaka maskiner i drift • Ställa in, justera och felsöka vid behov • Fylla på material, kontrollmäta och dokumentera • Hålla ordning på verktyg, utrustning och arbetsyta Arbetstiderna är förlagda till skiftarbete men dagtid kan även förekomma. Placeringsorten är strax utanför Borås Bakgrund och personliga egenskaper Vi bryr oss inte om fina titlar, det viktiga är att du är händig, noggrann och gillar att jobba både självständigt och med andra. Det här ser vi som viktigt för rollen: Krav: • Vana vid verktyg och maskiner • Svenska i tal och skrift • Körkort Meriterande: • Erfarenhet av verkstad, fordon, jordbruksmaskiner eller underhåll • Du har mekat sen barnsben, hemma, i garaget eller på jobbet • Förstår ritningar och kan hantera mätinstrument Vi söker dig som trivs när det händer saker, tar ansvar för det du gör och ser till att jobbet blir ordentligt gjort. Du har ett öga för detaljer, gillar att hålla ordning och fixar både samarbete i grupp och att jobba själv när det krävs. Här är det viktigt att man bidrar till en schysst stämning! Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Bibliotekarie med inriktning på skolbibliotek och ungdomsverksamhet
Götene kommun
Bibliotekarier och arkivarier

Som medarbetare i Götene kommun blir du en del av en helhet där engagemang och samarbete över gränser är en självklarhet. Här värdesätter vi mod och nytänk i allt vi gör och vi eftersträvar arbetsplatser som stimulerar kreativitet, initiativförmåga och ansvarstagande. Hos oss får du möjlighet att bidra till meningsfulla och samhällsnyttiga insatser som gör skillnad i människors vardag. Vi har en tydlig vision – vi ska bli Sveriges bästa landsbygdskommun. Götene kommun är platsen där man, ung som gammal eller mitt i livet, känner trygghet och har förutsättningar att utvecklas. Här står barnen i centrum. Vi tar vara på varje ung individs drivkraft och kreativitet genom att erbjuda en utbildning i toppklass, ett rikt kulturliv och en meningsfull fritid som ger barn och unga möjlighet att utvecklas till sina bästa jag. Lugnet, gemenskapen och enkelheten hos oss tillsammans med pulsen i städerna runt oss ger förutsättningar för ett rikt liv, oavsett var i livet man befinner sig. Runt knuten väntar Vänern och Kinnekulle med ett friluftsliv som många bara kan drömma om. Vill du vara med och forma Sveriges bästa landsbygdskommun? Läs mer om Götene kommun på http://www.gotene.se , och vad livet i Skaraborg har att erbjuda på https://www.livetiskaraborg.se/kommuner/gotene https://www.youtube.com/watch?v=nCtx-cGrzis Kulturskola, kultursamordnare och fritid senior Beskrivning Vill du vara med och göra Götene kommunbibliotek till en självklar plats för barn och unga? Är du en bibliotekarie som vill göra skillnad i människors liv och skapa en positiv inverkan i samhället med ett särskilt intresse för barn och ungdomar? Då kan det här arbetet vara något för dig. Hos oss använder vi vår fantasi och kunskap till att forma ett bibliotek, som är tillgängligt och angeläget för alla. Vi har ett nära samarbete med medborgarkontor, växel och allmänkulturell verksamhet. Arbetet är engagerande och varierande och har fokus på barn och ungas läsning. Fokus i den här tjänsten kommer att vara biblioteksverksamheten på kommunens högstadieskola, Olinsgymnasiets skolbibliotek, en F-6 skola och huvudbibliotekets ungdomsverksamhet. Arbetsuppgifter Du utför samtliga ordinarie arbetsuppgifter som förekommer på ett bibliotek. Tjänsten är placerad inom barn- och ungdomsverksamheten Som skol- och ungdomsbibliotekarie bedriver du pedagogisk och läsfrämjande verksamhet gentemot pedagoger och elever på skolorna i kommunen. Du arbetar också pedagogiskt med medie-och informationskunnighet och allmän digital kompetens. Du planerar och genomför bokprat samt arrangerar författarbesök för olika årskurser. Du håller i årliga träffar för skolbiblioteksombud, samt ansvarar tillsammans med kollegor för all kommunikation gentemot pedagoger och rektorer. Du ansvarar för inköp, gallring och medieplanering till tre mindre skolbibliotek. Tillsammans med kollegor introducerar du elever i biblioteksanvändning och i böckernas värld. Tillsammans med kollegor kommer du också att arbeta med att fördjupa samarbetet skola-skolbibliotek och driva utvecklingen framåt. Kvalifikationer Vi söker dig som: - har högskoleexamen inom biblioteks/informationsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - har god samarbetsförmåga med kollegor, lärare och fritidspersonal - har förmåga att arbeta självständigt - har goda datakunskaper - har goda kunskaper om sociala medier samt olika tekniska plattformar. - har lätt för att skapa kontakter då du kommer leda och delta i bokprat och bokklubbar - har körkort och tillgång till bil Erfarenhet av biblioteksarbete är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Villkor Tillsvidareanställning, tillträde enligt överenskommelse.  Vid eventuell intervju ska du kunna identifiera dig med pass eller internationellt ID-kort. För eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret kunna visas upp, därför rekommenderar vi att du ansöker om detta i god tid via www.polisen.se Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden så ansök redan idag! Välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt via vår hemsida. Bemannings-och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser undanbedes. Götene kommun tillämpar rökfri arbetstid. Götene kommun strävar mot jämställdhet och mångfald i våra verksamheter och arbetar därför aktivt för en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald.

19 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Tidaholm
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu efter två personliga assistenter till en rullstolsburen kvinna som bor i Tidaholm. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, tunga lyft och förflyttningar av olika slag, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Intressen hos kvinnan är att gå på promenader, sjunga, vara aktiv inom näringsliv och PRO. Vi söker dig som kan arbeta extra vid behov med möjlighet till fasta tider varannan helg och varje onsdag fr o m september. Arbetstiderna är förlagda mellan följande klockslag 07.00-23.00. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du B-körkort Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans, Har genomgått en vårdrelaterad utbildning. Omfattning: Extra vid behov med möjlighet till fasta tider varannan helg och varje onsdag fr o m september. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

19 juni 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
CNC operatörer med erfarenhet sökes
Add-Up Bemanning AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Falköping. Arbetet kommer bl.a. bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Erfarenhet av mätmaskin är meriterande. Vi söker dig som är noggrann, som har hög arbetsmoral och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden: punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarenhet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 070–5495027

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Vi behöver fler CNC operatörer
Add-Up Bemanning AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Tidaholm. Arbetet kommer bl.a bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Erfarnehet av mätmaskin är meriterande. Vi söker dig som är noggrann, som har hög arbetsmoral och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden: punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarnehet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökingstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på telnr: 070–5495027

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Butikssäljare till Synsam Skara 50%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Operatör till Landqvist Mekaniska
NearYou Sverige AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om företaget Grunden till Landqvist Mekaniska skapades redan 1929 i form av en lokal smedja. Sedan slutet av femtiotalet har en stor del av verksamheten utgjorts av legotillverkning inom bland annat varvs-, pappers- och fordonsindustrin. Idag arbetar företaget åt cirka 20 kunder runt om i Sverige och dessutom även med viss export. Våra produkter återfinns inom vitt skilda verksamhetsområden som truckar, transporthantering, båtar, processindustrin med flera. Över 70 års erfarenhet av metallförädling till industrin, automotive och byggindustrin har givit oss stor erfarenhet av skärande bearbetning. Våra hörnstenar är att använda modern teknik tillsammans med duktig och motiverad personal. Det säkerställer att vi kan erbjuda våra kunder vad man förväntar sig av oss, avseende kvalité, leveranssäkerhet till rätt pris. På plats utanför Nossebro jobbar strax över 30 anställda i olika roller och ansvarsområden. Tjänstebeskrivning Vi på Landqvist Mekaniska är i behov av en noggrann och tekniskt intresserad operatör som vill vara en del av vårt team. I denna roll kommer du arbeta med varierande uppgifter inom verkstaden, med särskilt fokus på att köra och övervaka CNC-styrda maskiner. Har du erfarenhet inom CNC eller produktionsteknik är det ett stort plus – men viktigast är ditt engagemang, din nyfikenhet och vilja att lära. Som operatör hos oss kommer du bland annat: • Köra och övervaka CNC-styrda maskiner • Utföra enklare programmering och justering av maskiner • Mäta och kontrollera detaljer enligt ritning • Arbeta med andra moment i produktionen som exempelvis pressning, montering och allmänt verkstadsarbete • Bidra till löpande underhåll och skötsel av maskiner och verktyg Arbetstiderna är kl. 07:00–16:00. Du kommer till en början att bli inhyrd konsult via NearYou, men för rätt person finns goda möjligheter till direktrekrytering hos Landqvist Mekaniska. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Erfarenhet från industri/verkstad, gärna med bakgrund inom CNC • Grundläggande kunskaper i ritningsläsning och mätteknik • Ett genuint tekniskt intresse och vilja att utvecklas • God förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Ett positivt och ansvarstagande förhållningssätt Har du utbildning från industriprogrammet eller motsvarande är det meriterande. Truckkort är också ett plus. Hos oss får du chansen att växa i ett tekniskt avancerat företag med bredd i produktionen och nära samarbete mellan kollegor. Vi värdesätter ordning, noggrannhet och driv – och vi tror att du gör detsamma. Tjänsten är på heltid med tillträde så snart som möjligt och du kommer att bli inhyrd konsult via NearYou alternativt bli direktrekryterad av Landqvist Mekaniska. Låter detta intressant? Är du Landqvist Mekaniskas nästa kollega? Vi ser fram emot din ansökan och att få höra mer om varför just du skulle passa för denna tjänst! Skicka in din ansökan via NearYous hemsida, www.nearyou.se. Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Varmt välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

19 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
CNC-operatör sökes för omgående start
Add-Up Bemanning AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Tidaholm. Arbetet kommer bl.a bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Vi söker dig som är noggrann, som gillar att arbeta och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden. punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarenhet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökingstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på telnr: 070–5495027

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025