Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Konsult uppdrag!! 2 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående 2 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

21 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Konsult uppdrag!! 2 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående 2 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

21 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Butiksmedarbetare - Extrajobb
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.  Just nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team på Storesupport by Job&Talent! Vi söker vi dig som är positiv, engagerad och redo att hoppa in där det behövs – både vid akuta behov och planerade uppdrag. Om tjänsten Som ambulerande butikskonsult får du ett varierande arbete där du arbetar i olika butiker runt om i Trollhättan och Uddevalla. Det blir allt från kassaarbete till varuplock – och ibland ett extra handtag på andra avdelningar. En perfekt chans att samla värdefull erfarenhet och få in en fot i dagligvaruhandeln! Vem är du? Du har gärna jobbat i butik tidigare. Kanske på ICA, Coop eller Willys? Oavsett var, så vet du hur man plockar varor snabbt och sitter i kassan med ett leende. Du har ett genuint intresse för service och trivs med att hjälpa andra – både kunder och kollegor. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Vi ser att du kan arbeta cirka 2 vardagar i veckan. Du kommer att ingå i vår pool i Trollhättan/Uddevalla. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma och vi ser att du är flexibel med resor till och från Trollhättan/Uddevalla med omnejd. Vi söker dig som har ✔ Fyllt 18 år ✔ Körkort och tillgång till bil ✔ En huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, studier eller ett annat jobb ✔ En vilja att ge det lilla extra i butiksmiljö Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Om Job&Talent  Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl – sök istället direkt via vårt formulär. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig – varmt välkommen med din ansökan!

21 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Vi söker förskollärare som vill vara del av ett utvecklingsarbete för barne
GÖTEBORGS KOMMUN
Förskollärare

Göteborgs Stads förskoleförvaltning ansvarar för utbildning och omsorg för cirka 25 000 barn i närmare 360 kommunala förskolor. Förvaltningen har cirka 7000 medarbetare som tillsammans arbetar med barnens lärande och utveckling i centrum. Förskoleförvaltningen söker dig som vill vara med att utveckla en trygg och lärorik förskola för alla barn. Hos oss ger du barnen möjligheter till en bra framtid, varje dag! Välkommen till världens viktigaste jobb. Du är Göteborg. Följ gärna vår resa på LinkedIn: https://se.linkedin.com/company/f%C3%B6rskolef%C3%B6rvaltningen-g%C3%B6teborgs-stad ARBETSUPPGIFTER Som förskollärare hos oss blir du en viktig del av ett engagerat arbetslag som tillsammans skapar en trygg och inspirerande miljö för barnen. Med ditt pedagogiska ledarskap planerar, genomför, dokumenterar och analyserar du verksamheten utifrån förskolans läroplan. Vi lägger stor vikt vid att bygga goda relationer både med barnen, dina kollegor och vårdnadshavarna och du är en trygg och ansvarstagande förebild som bidrar till en positiv atmosfär. Genom ditt arbete säkerställer du att varje barn känner sig sett och får möjlighet att utvecklas i en stimulerande och trygg miljö där deras behov alltid står i centrum. Är du nyutexaminerad förskollärare får du vid din anställning en mentor. Mentorn ingår i en central grupp och har som uppgift att bidra till att du får en bra start i ditt yrkesliv hos oss. Förstamajgatans förskola är en av 2 förskolor som tillsammans befinner sig på en spännande utvecklingsresa mot ökad kvalitet och likvärdighet. Här arbetar vi nära varandra i ett sammanhang som leds av två rektorer, utvecklingspedagog och specialpedagog med gemensamma mål och kollegialt lärande i fokus. I enheterna pågår också ett arbete med att ta fram en pedagogisk helhetsidé med tillhörande ställningstaganden för vad barn i våra verksamheter ska ha rätt till. Vi tror på ett projekterande arbetssätt där barnens tankar, intressen och frågor får styra lärandet. Alla barn ska få möjlighet att uttrycka sig genom olika språk och förmågor i rika och tillgängliga lärmiljöer. Vi har tagit ställning för våra 5 valda T och arbetar aktivt med att skapa lärmiljöer som är: Trygga, Tydliga, Tillåtande, Tilltalande, Tillgängliga. Vi utgår från en lyssnande pedagogik där barnens delaktighet och inflytande tas på allvar i både det lilla och det stora. Förskolan är tillfälligt evakuerad till en närliggande byggnad men flyttar våren 2026 tillbaka till vår nyrenoverade förskola, där vi kommer arbeta mer åldershomogent. I området möts vi dagligen av flerspråkighet och kulturell mångfald, vilket vi ser som en fantastisk möjlighet att göra verklig skillnad för barn och familjer. Vi bär vårt kompensatoriska uppdrag med stolthet och utgår från ett inkluderande förhållningssätt: alla barn gör rätt om de kan och vi formas tillsammans i våra relationer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har förskollärarexamen och legitimation enligt Skollagen. Du har en stark förmåga att planera, genomföra, dokumentera och analysera pedagogisk verksamhet enligt förskolans läroplan. Du har också en god förståelse för och förmåga att arbeta utifrån förskolans styrdokument, värdegrund och mot förskoleförvaltningens gemensamma mål. Dessutom har du en naturlig förmåga att leda både barn och vuxna. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Du har en utmärkt förmåga att skapa goda samarbeten och relationer till barn, kollegor, vårdnadshavare och andra du möter. Du är ansvarstagande, har gott självledarskap och kan skapa en trygg och utvecklande lärmiljö. Vi ser även att du har förmåga att vara en god förebild, både för barn och vuxna. Vidare har du god digital kompetens och kan använda digitala verktyg som datorer, iPads och dokumentationssystem för pedagogiskt arbete. Meriterande: • Utbildning som pedagogista eller ateljerista • Erfarenhet av språkutvecklande arbetssätt • Kunskap om tydliggörande pedagogik, TAKK och AKK • Tidigare arbete med projektinriktad undervisning Välkommen med din ansökan! Intervjuer planeras att genomföras under vecka 32. Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av redan tillsvidareanställd personal. ÖVRIGT Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? Kontakta Göteborgs Stads växel, Kontaktcenter på telefonnummer 031-365 00 00 och förklara ditt ärende så kopplas du vidare till ansvarig HR-specialist på Enheten för Kompetens och Arbetsmarknad. Fortsätt alltså inte med din ansökan här. Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

21 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Verkstadschef till Göteborg
Intenso Teknikrekrytering AB
Produktionschefer inom tillverkning

Verkstadschef till Göteborg Vi är i ett expansivt skede och då vår nuvarande verkstadschef tar sig an en central roll i koncernen söker vi nu en engagerad och lösningsorienterad ersättare till vår toppmoderna anläggning i Kungälv. Arbetsuppgifter Som verkstadschef hos oss ansvarar du för verkstaden och fördelar arbetet för våra servicetekniker och utrustningstekniker, samt är en viktig kontaktperson mot våra kunder. En del av verksamheten består av svenskutrustning av nya maskiner och den andra delen av serviceverksamhet. Du ingår i ett starkt och erfaret team och har centrala supporterande funktioner till din hjälp i arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att våra kunders verksamheter fungerar smidigt och effektivt. Du har även budget- och personalansvar och rapporterar till platschef. Leda och stödja servicetekniker i deras dagliga arbete Vara ansiktet utåt och hantera kundkontakter Prioritera och omfördela arbetsuppgifter baserat på aktuella behov Säkerställa att säkerhetsföreskrifter och rutiner följs Samarbeta nära maskinsäljare, reservdelsförsäljare, servicetekniker, servicepartners och platschef Arbeta tätt ihop med central garantihandläggare för att säkerställa bästa möjliga kundservice Vad har Gustaf Thuresson, VD, att säga om företaget? "Som anställd i Söderberg & Haak koncernen blir man en del av en stabil organisation med offensiva visioner. Det är en stor fördel att jobba i en organisation med korta beslutsvägar och där varje individ har stor frihet under ansvar. Vi erbjuder våra anställda löpande utbildningar, men också möjligheter till att växa eller ändra inriktning inom bolaget. De flesta som har ledande positioner inom koncernen idag har börjat sin karriär hos oss i en annan befattning. Jag som VD tror på varje anställds engagemang och vilja att utveckla sig själv och företaget i en positiv riktning. Jag älskar att jobba omgiven av människor som är specialister inom sitt område och som kan och vill ta de beslut som krävs för att verksamheten skall utvecklas i den riktning vi stakat ut."  Din profil För att lyckas i rollen som verkstadschef ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande roll sedan tidigare, har ett stort teknikintresse och gillar att ta ansvar. Som person är du strukturerad, noggrann och relationsorienterad i din framtoning. Du knyter många kontakter både internt och externt vilket ställer stora krav på att du är serviceinriktad, kommunikativ och professionell i ditt bemötande. Genom dina ledaregenskaper skapar du en lösningsorienterad och positiv arbetsmiljö. Erfarenhet av verkstads- eller servicearbete Vana av att leda och koordinera team Erfarenhet av att arbetat med entreprenad eller lantbruksmaskiner är meriterande Vana vid administrativa uppgifter och datoranvändning Svenska i tal och skrift, engelska är meriterande Vi erbjuder Som verkstadschef hos oss är du en del av ett etablerat företag som erbjuder produkter av bästa kvalitet. Vi har en öppen företagskultur med ett kunnigt, hjälpsamt och engagerat team, där laganda och att ha roligt på jobbet värderas högt. Vi erbjuder bra villkor med kollektivavtal samt en väl genomarbetad introduktion. Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten kontakta Joacim Bengtsson, platschef Göteborg på  0725-847477. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Söderberg & Haak grundades 1866 och är i dag en av de största privata aktörerna inom svensk lantbruksmaskin- och entreprenadmaskinhandel. Vi ser oss som ett serviceföretag med uppgift att förse svenska entreprenörer med teknik som gagnar effektivitet och ekonomi. Försäljning, service och reservdelsförsörjning sker genom ett rikstäckande nätverk av interna och externa återförsäljare och servicepartners från Ystad i söder till Kiruna i norr. Våra entreprenadvarumärken är Komatsu, Bomag, Terex Finlay, Terex Ecotec och Metsjö. För mer information om verksamheten besök www.sodhaak.se.

21 juni 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Personlig assistent
Kristersson, Robin
Personliga assistenter

Personlig Assistent sökes! Främst helg jobb varannan eller var tredje helg, fre - sön samt enstaka nätter och semestervikariat. – för dig som är ödmjuk, ordningsam och gärna häst/hundvan! Söker en trygg och omtänksam personlig assistent. Är du en varm person som gillar att hålla ordning, laga mat och trivs i stallmiljö? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Dina arbetsuppgifter inkluderar personlig omvårdnad, hushållsarbete, matlagning och stöd i vardagens alla delar. Då häst och hund finns i familjen behöver du vara orädd och villig att lära dig att hantera häst och hund. Du behöver känna dig bekväm med personlig hygien och se det som en naturlig del av arbetet. Söker dig som: -Är ödmjuk, lyhörd och har ett genuint engagemang -Gillar att hålla rent/ordning och skapar trivsel runt dig -Tycker om att laga hemlagad mat -Är orädd för hästar och hundar -Är ansvarstagande, noggrann och flexibel -Har känsla för hårvård och smink Krav: -B-körkort (ett absolut krav då du kör), gärna B96 -Du behöver ha bil pga dåliga bussförbindelser. -Flytande svenska i tal och skrift -Du ska känna dig bekväm med att hjälpa till med personlig hygien -Kvinnliga sökanden Anställningsform: Timanställning, kväll/natt med väntetid samt helgjobb. Söker även Semestervikarie v.28-31 dag och kväll/natt Plats: Kode Tillträde: Enligt överenskommelse Kontakt för frågor och CV: [email protected]

21 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Paid Search Specialist
Noor Digital Agency AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi på Noor Digital söker vår nästa Frontrunner, en Paid Search Specialist som med sin erfarenhet av digital marknadsföring och passion för analys och kundkontakt är redo att ta nästa steg! Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Vi på Noor fortsätter att bygga ett team inom Google Ads som ligger i framkant i Sverige. Du får nu en unik möjlighet att vara med på resan. Nu är vi på jakt efter en person som kan vidareutveckla vårt arbete inom Google Ads. Vi söker dig som är en tekniskt kunnig marknadsförare och som vill bli vår nya Paid Search Specialist (SEM Specialist) för våra kunder.     I rollen kommer du bland annat... skapa kampanjer och annonser samt optimera kunders och interna projekt i Google Ads ha löpande kontakt med kunder  utveckla våra processer och vidareutveckla nya system Rollen är mångsidig och innefattar allt från löpande kundkontakt till operativt arbete med Google Ads-annonsering för våra kunder. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du är skicklig i kontakten med kund. Vi är övertygade om att din hälsa och välmående är avgörande för din prestation och trivsel på arbetet. Hos oss har du som anställd flexibla arbetstider, en vecka extra semester och 5000 kr i friskvårdsbidrag.   Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort intresse för att arbeta med betald digital marknadsföring som sökmotorannonsering (Google Ads), och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från det. Det är viktigt att du är analytiskt lagd för att löpande kunna förbättra resultaten för våra kunders annonser. Du motiveras av utmaningar och kommer in som en viktig lagspelare i ett team som jobbar agilt. Du trivs med att arbeta mot mål och gör allt för att uppnå företagets, teamets och dina personliga mål. Då du kommer in i ett växande bolag är det viktigt att du är flexibel och prestigelös. TILLTRÄDE: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid PLACERINGSORT: Göteborg, on-site URVAL: Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan Om Noor På Noor Digital är vi ett trettiotal dedikerade medarbetare som arbetar tillsammans med visionen om att  vara Frontrunners. Tillsammans med våra värdeord Unity, Honesty och Courage genomsyrar det allt från våra arbetsdagar till vår strävan  att leda utvecklingen av det digitala landskapet. Sedan starten 2015 har vi varit ett team av vassa kreatörer och tekniska specialister som hjälper företag att nå sin fulla digitala potential. Vi har kontor på fyra orter i landet, från Umeå i norr till Malmö i söder.

21 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Fönstermontör sökes minst två år
MV PULS ENTREPRENAD AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Fönstermontörer sökes för uppdrag i Göteborg Vi söker nu erfarna och engagerade fönstermontörer för spännande projekt i Göteborg med omnejd. Som en del av vårt team kommer du att arbeta med installation och byte av fönster i både nyproduktion och renoveringsprojekt. Kvalifikationer: • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av fönstermontage. • Förmåga att arbeta självständigt och i team. • Noggrannhet och fokus på kvalitet i utfört arbete. • God kommunikationsförmåga på svenska. • B-körkort är ett krav. Vi erbjuder: • En dynamisk arbetsmiljö med varierande projekt. • Möjlighet till personlig och professionell utveckling. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. Om du är en driven fönstermontör som söker nya utmaningar, ser vi fram emot din ansökan

21 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Vi söker dig som vill driva exklusivt affärsnätverk inom Nordic Investin...
Ecareer AB
Personal- och HR-specialister

Starta och leda ett exklusivt affärsnätverk inom Nordic Investin Group – och ta svenska företagsledare till nya insikter världen över Vi på Nordic Investin Group lanserar en ny, banbrytande satsning: ett exklusivt affärsnätverk för Sveriges mest drivna företagsledare, visionära entreprenörer och strategiska beslutsfattare. Syftet? Att skapa en plattform där affärer, idéer och nya perspektiv möts – inte i ett konferensrum, utan på världens mest dynamiska platser. Nu söker vi dig som vill bygga upp, driva och leda detta globala nätverk från grunden. Om uppdragetDet här är inte ett traditionellt jobb. Det är ett initiativ för dig som vill stå i centrum för framtidens affärer – där du bygger långsiktiga relationer med några av Nordens mest inflytelserika företagsledare och för dem till miljöer som inspirerar till kraftfull tillväxt, självsäkra beslut och kloka affärskliv. Som ansvarig för nätverket kommer du: Bygga och kurera ett medlemskap för ett noga utvalt antal ledare och bolagsbyggare Planera och leda exklusiva affärsresor till världsstäder och affärsknutpunkter – från New York till Tokyo, från Zürichs finanskvarter till Nairobis växande techhub Säkerställa att varje träff och varje resa genererar konkret affärsvärde, djupare nätverk och nya affärsinsikter Arbeta nära koncernledningen i Nordic Investin Group, samt med våra partners inom finans, tech, utbildning och hållbarhet Etablera partnerskap med lokala aktörer, investerare och innovationsmiljöer globalt Vem vi söker Vi söker en affärsmässig, kulturellt nyfiken och strategiskt lagd nätverksbyggare. Du bör ha: Gedigen erfarenhet av affärsutveckling, ledarnätverk, internationell expansion eller liknande Förmåga att bygga förtroende med beslutsfattare och C-level-profiler En naturlig känsla för värdskap, relationer och affärsmässig elegans Internationell erfarenhet och gärna ett eget globalt kontaktnät En självklar passion för att skapa något nytt och meningsfullt Vad vi erbjuder  Möjligheten att driva en exklusiv och självständig satsning under Nordic Investin Groups flagg Ett starkt nätverk av systerbolag inom IT, hållbarhet, utbildning och finans att bygga synergier med Fullt stöd från koncernen när det gäller varumärke, administration och uppstart En långsiktig och provisionsbaserad ersättningsmodell med möjlighet till partnerskap Intresserad Urval sker löpande – så vänta inte med att höra av dig. Skicka din ansökan, presentation eller idé om hur du skulle bygga upp nätverket.

21 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
AREA SALES MANAGER TILL MANNTEK
Hirely AB
Försäljnings- och marknadschefer

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta med internationell försäljning, bygga relationer och vara med och forma framtidens lösningar inom industrin? Söker du ett arbete där du får växa, påverka och utmanas, på riktigt? Då kan rollen som Area Sales Manager hos MannTek Solutions vara det du letar efter. Som Area Sales Manager blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar globalt med att sälja tekniska helhetslösningar. Du är med från första kontakt till färdig affär – alltid med fokus på att förstå kundens behov, skapa värde och bygga långsiktiga relationer. Hos oss får du arbeta nära en chef som är närvarande, genuin och passionerad i sitt ledarskap. Här får du inte bara utrymme att ta ansvar, utan också möjlighet att växa, både som person och i din roll. Vi tror på att utvecklas tillsammans, och du kommer få ta del av mycket kompetens, stöttning och ett lag som vill framåt. Du har med dig en teknisk bakgrund, gärna inom industrin eller från liknande tekniskt komplexa miljöer. Det viktigaste är dock att du har ett starkt intresse för teknik, systemförsäljning och att förstå kundens behov. Du är nyfiken, har ett affärsdriv och motiveras av att skapa värde genom smarta och hållbara lösningar. DIN VARDAG Du kommer ha ett omväxlande och dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. Rollen är internationell, men du utgår från vårt kontor i Mariestad, där du har nära till både kollegor, kunder och teknisk expertis. I din vardag kommer du att: Identifiera nya affärsmöjligheter och bygga upp kundrelationer världen över Ta fram kundanpassade lösningar tillsammans med projektteam och specialister Driva hela säljprocessen - från första möte till offert, förhandling och avslut Representera företaget på mässor, seminarier och kundevent Vara en naturlig brygga mellan teknik, kund och marknad Resa internationellt i samband med mässor, seminarier och kundevent VEM ÄR DU? Vi söker dig som är trygg i mötet med människor och har ett naturligt affärstänk. Du gillar att ta initiativ, bygga relationer och skapa resultat tillsammans med andra. Du är nyfiken, snabbfotad och trivs i en roll där tempot ibland är högt – men där glädje, lojalitet och laganda alltid är grunden. Vi tror att du har: Minst tre års erfarenhet av försäljning, affärsutveckling eller kundrelationer God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt – på svenska och engelska Ett intresse för teknik och system, gärna med förståelse för industrins vardag En vilja att växa – både professionellt och personligt Förmåga att se helheten och tänka långsiktigt i det du gör Men framför allt söker vi dig som har en passion för försäljning och en stark drivkraft att utvecklas, tillsammans med oss. VILL DU VETA MER? I den här rekryteringen samarbetar MannTek tillsammans med Nexer Recruit. Kontakta gärna ansvarig rekryterare Amanda Eksell via e-post: [email protected]. telefon 070-7434173. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2025-06-18. OM MANN TEKNIK AB MannTek är världsledande inom sina produktområden med säte i Mariestad. Företaget omsätter cirka 400 Mkr, har 130 medarbetare och dotterbolag i Kina, Indien och UAE samt säljkontor i bl.a. Tyskland, Holland, Spanien, England och Argentina. Exportandelen är 99 %. Vi tillverkar utrustning för säker och spillfri hantering av bränslen, kemikalier och gaser, där LNG är ett växande segment. MannTek är marknadsledande på kompletta bunkringssystem för fartyg, inklusive installation och global service. Expansionen omfattar även automation, slangar, säkerhetskopplingar och system för framtida bränslen som vätgas, metanol och ammoniak. Vi leder utvecklingen inom system för hantering av flytande vätgas (LH2) och är först i världen med sådan utrustning för bl.a. fordonstillverkning, rymdindustrin och skeppsbyggnad. Vi är stolta över vår företagskultur och är fullständigt övertygade om att kultur slår strategi. Vi tror på en stark gemenskap och att allas insatser är lika mycket värda. Vill du ha ett jobb där du kan utveckla dina idéer och få utlopp för din framåtanda och kreativitet då är möjligheterna obegränsade. Hos oss får du vara med på en resa där du lär dig mycket, får stort ansvar och blir en viktig del av ett lag som jobbar nära varandra. Vi är stolta över det vi gör - och ännu stoltare över hur vi gör det.

20 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025