Om tjänsten Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen! Vi letar efter personer som inte rynkar på näsan åt att ge service och trivs i en rörlig och livlig arbetsmiljö. Det viktigaste är att du har en positiv inställning och vill leverera toppservice till våra många kunder i Göteborgsområdet med hjälp av våra superduktiga medarbetare. Häng med oss och bli en del av vårt härliga team! Vi på Carotte Staff jobbar med ett brett urval av kunder inom besöksnäringen. Olika event, företagsfester, storslagna banketter, cateringuppdrag och mer inom besöksnäringen. Hos oss kan dina arbetsplatser vara allt ifrån glamorösa konferensanläggningar och lyxiga hotellkedjor till trendiga kontorshotell och egna Carotte restauranger. Vad som är extra bra? Du kan anpassa dina arbetstider efter ditt eget schema. För de som är extra ambitiösa finns möjligheter till vidareutbildning, mer ansvar och fasta uppdrag runt om i hela Sverige. Här kan du verkligen göra karriär med stil! Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera hög servicenivå i sann Carotte anda till våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter: Servera på storslagna banketter Jobba servis, bar, runner på A la Carte restauranger Leverera personlig service på små till stora cateringuppdrag Bemöt olika typer av gäster på olika typer av event Hur kan en arbetsdag se ut? Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service. Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt. Vi letar efter någon som: Älskar att ge bra service och sprida glädje. Har alltid ett leende på läpparna, är flexibel och prestigelös. Är en riktig social fjäril Har full koll på svenska och engelska, både när det gäller att prata och skriva. Kan du checka av dessa punkter? Om ja, då är du precis den vi vill ha! I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt. Vi jobbar nära vårt systerbolag Carotte Food & Event som arrangerar flera spännande uppdrag framöver. Vad har vi på Carotte Staff framför oss? Efter en hektisk eventsommar där vi tagit Göteborgs livescen med storm går vi mot en fullspäckad sensommar och höst där mäss- och bankettsäsongen startar igång ordentligt. Från mitten av augusti ska vi tillsammans med våra kunder göra fantastiska leveranser på exempelvis: Banketter Mässor Eventuppdrag Om Carotte Academy I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Alla som arbetar med oss behöver genomgå första steget i vår utbildning. Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
ICA Kvantum Skövde söker Varmköks ansvarig till butiksköket ICA Kvantum i Skövde är ett familjeföretag med ca 70 anställda. Vi jobbar oavbrutet för att vara Skövdes bästa matbutik, för dig som vill leva lite godare. Vi är i en utvecklingsfas och förnyelse för att skapa och utveckla vår butik till Skaraborgs modernaste matbutik med fokus på mat och måltidslösningar. Som Varmköks ansvarig hos oss kommer du vara delaktig och styra över ansvarsområdet varmkök gällande drift, inköp, produktutveckling och inspiration tillsammans med Säljledare kök som är avdelningsansvarig för butiksköket. Arbetsuppgifter: - Du är en av kockarna i butikskökets produktionsteam där produktionen består av varmmat till lunchbuffén, portionsrätter, pajer, soppor, förrätter, desserter, tillbehör, sallader, smörgåstårtor, smörgåsar, grillat, festbrickor, bufféer, samt vara behjälplig i manuella försäljningsavdelningen där vi i dagsläget säljer fisk och delikatesser. - Tillsammans med säljledaren planera den dagliga driften i varm köks området som består av produktion och packning av portionsrätter, omsorgssortiment, varmlunch, kundbeställningar samt produktion av olika tillbehör. - Ansvara över och bidra till att hålla uppe säljtrycket i avdelningen, säljplanera tillsammans med säljledaren, variera sortimentet efter säsong och utsatt plan. - Säkerställa att innehållsförteckningen för all mat vi producerar är korrekta mot recepturer. - Vara delaktig vid inköp av råvaror till varmköks produktionen. - Vara delaktig i egenkontrollen samt säkerställa att den följs i produktionen. - Vara drivande i framtagning av sortiment som inspirera kunden med nyheter och säsonger från köket tillsammans med säljledaren. En viktig del i arbetet är att jobba med effektivisering, struktur i kök samt lagret, bidra med mycket energi till teamet i kök samt ha ett gott ordningssinne. Kökets organisation är säljledare kök som är avdelningsansvarig med helhetsansvaret gällande ekonomi och driver hela produktionsteamet i köket med rätt prioriteringar i daglig drift. Vi söker dig som: · har erfarenhet inom matlagning från dagligvaruhandeln eller restaurang · vill vara med att skapa och utveckla ICA Kvantums butikskök. · har god analytisk förmåga, gott ordningssinne samt god förmåga att strukturera upp arbetet för att säkerställa både produktion och mat säkerhet. · har goda ekonomiska kunskaper. · har goda ledaregenskaper. · har god kunskap inom data · god fysik då tunga lyft förekommer dagligen. · gillar att arbeta i högt tempo · kan ha många bollar i luften samtidigt Du är en person med initiativförmåga och har stark positiv energi. Du skall vara ett föredöme. Viktigt att se kundens behov och med glädje ge det bästa kundbemötandet. Skall kunna hantera stressiga situationer och ha förmågan att se helheten i ditt arbete. Du skall vara utåtriktad, strukturerad och ha gott ordningssinne, tycka om utveckling och vara engagerad, ha fokus på försäljning, drift och skapa god lönsamhet. Kvalifikationer: · Erfarenhet från ledande befattning i restaurangbranschen eller dagligvaruhandeln · Goda kunskaper i butiksekonomi/företagsekonomi · Är strukturerad och har bra kvalitetsmedvetenhet. Som Varmköks ansvarig rapporterar du till säljledare kök. Tjänsten är en deltidstjänst på ca 95%. Vi tillämpar tillsvidareanställning med inledande provanställning i 6 månader. Tillträde till tjänsten är 11/8-25 eller enligt överenskommelse. Lön enligt överenskommelse. Tycker du detta låter intressant och vill satsa fullt ut tillsammans med oss. Välkommen med din ansökan till oss omgående då löpande intervjuer sker. Skicka in ansökan med CV och personligt brev senast 24/8-25 till [email protected]. Märk din ansökan med ”Varmköks ansvarig” ICA Kvantum Skövde har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Är du en noggrann och kvalitetsmedveten lackerare med känsla för detaljer? Vill du bli en del av ett engagerat team i en miljö där yrkesskicklighet och stolthet i arbetet värdesätts högt? Då kan du vara den vi söker! Beskrivning Alingsås Citylack AB har varit verksamma i Alingsås sedan 1991 och är sedan 2023 ett samarbete mellan Brandt Bil och Börjessons Bil. Alingsås Citylack utför kaross och målningsarbeten på personbilar, lackeringsjobb, grundning, slipning, strukturlackering och plastreparationer. Om tjänsten Som lackerare på Alingsås Citylack kommer du att arbeta med allt från förarbete till färdig lackering av fordon eller komponenter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Slipning, spackling, grundarbete, maskering och förberedelse av objekt, sprutmålning/lackering, efterkontroll och kvalitetssäkring. Vem är du? Vi söker dig som är händig, framåt och brinner för bilar. Som person är du ansvarstagande, noggrann och kvalitetsmedveten. Du vet att ytan är det första kunden ser efter en reparation och är mån om att lämna ifrån dig högsta kvalitet samtidigt som du kan hålla ett högt tempo. Du har god samarbetsförmåga och är van vid att jobba både i team och självständigt. Är du dessutom en serviceinriktad och positiv person kommer du passa in mycket bra hos oss. Kvalifikationer Du har - Gymnasiekompetens, gärna fordonsprogrammet - B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet som lackerare. Villkor Anställningen är en tillsvidareanställning med sexmånaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urval kommer att ske löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Välkommen med din ansökan! Vilka är vi? Brandt Bil AB grundades år 1929 av Stanley Brandt och är en av Sveriges första Volvo-handlare. Genom åren har familjeföretaget Brandt vuxit och består idag av moderbolaget Brandt Bil och fyra dotterbolag Brandt Personbilar AB, Brandt Fordon AB, Brandt Lastvagnar AB och Brandt Båt AB. Vi har 34 anläggningar på 26 orter och är cirka 800 medansvariga. Genom våra värdeord Engagerade, Personliga och Ansvarstagande – strävar vi tillsammans mot vår vision Rörelsefrihet i världsklass, genom generationer! Vi erbjuder På Brandt erbjuder vi en trygg och förmånlig anställning som omfattas av lön och försäkring enligt kollektivavtal. Utöver detta ingår förmåner såsom friskvårdsbidrag, en mängd personalrabatter och förmåner. På Brandt kan du förvänta dig ett utvecklande och stimulerande arbete med stora möjligheter till kompetensutveckling. Vi utbildar inom den senaste tekniken både internt och genom våra generalagenter. Vi investerar i våra anläggningar och erbjuder en trivsam arbetsmiljö. Brandt månar om en säker arbetsmiljö och verkar för en drogfri arbetsplats, drogtest kan därför förekomma slumpvis under anställningen. Välkommen att bli en Brandtare! Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Från hjärtat av Göteborg erbjuder Svenska Mässan Gothia Towers allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Vår verksamhet innefattar många starka varumärken som tillsammans skapar en unik och attraktiv mötesplats där vi varje år välkomnar nästan två miljoner besökare. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden. Vi söker en Housekeeping Manager till Gothia Towers och Upper House Trivs du i rollen som ledare med att coacha och motivera ditt team? Brinner du för kvalitet och service? Gillar du bredden i att både arbeta operativt, med planering på kortare och längre sikt samt att sätta upp och följa nyckeltal? Då kommer du gilla den här rollen! Beskrivning av rollen Som en av två Housekeeping Managers driver du rumsstäd inom våra två hotellkoncept, Gothia Towers och Upper House. Att vi erbjuder våra gäster rena, fräscha rum och överträffar gästens förväntan gällande kvalitet och bemötande är ett av dina viktigaste uppdrag. När gäster väljer att återkomma för den grymma helhetsupplevelsen där ett välstädat rum är en viktig ingrediens, då har du lyckats! Du har personalansvar för ca 30 medarbetare och i ditt team ingår även Supervisor och Shiftleaders. Exempel på arbetsuppgifter: - Leda det dagliga operativa arbetet inom avdelningen. Ge våra medarbetare rätt förutsättningar för att ha en bra dag på jobbet. - Systematiskt arbeta med städkvalitet och uppföljning av gästnöjdhet. - Förbättra och utveckla nya arbetsrutiner för teamet. - Rekrytering och introduktion av nya medarbetare. - Optimera schemaläggning tillsammans med vår Staffing-avdelning. - Löpande arbeta med våra ekonomiska nyckeltal såsom estimat för timmar och omkostnader. - Vara delaktig i rumsrenoveringar och projekt. Du har ett nära samarbete med flera avdelningar såsom Reception, Supply och Inköp. I denna roll rapporterar du till Director of Hotel & Spa och ingår i ledningsgruppen för Hotel & Spa. Vem vi söker Vi söker dig som har minst tre års dokumenterad erfarenhet av en serviceroll i en ledande position, med ansvar för både personal och ledarskap inom större hotell- eller restaurangverksamheter. Du har en utbildning inom Hospitality Management eller annan relevant eftergymnasial utbildning. Det är meriterande om du kan ge exempel på framgångsrika projekt eller initiativ som har bidragit till ökad trivsel för gäster och besökare. Du uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats på ett av Europas största hotell och mötesplatser. Vi söker dig som är driven, strukturerad och prestigelös. Du har ett högt engagemang och en genuin passion för service. Du är handlingskraftig och sprider positiv energi omkring dig. Du motiveras av att se människor växa och du trivs i en roll där du får stötta och utveckla dina medarbetare. Du har lätt för att prioritera, tar gärna initiativ och är inte rädd för att ta tag i arbetsuppgifter där det behövs – särskilt i en snabb och händelserik arbetsmiljö. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 15 augusti – men vänta inte för länge! Vi intervjuar och gör urval löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Så skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig. Frågor om tjänsten Lisette Norberg, Director of Hotel & Spa, [email protected] Välkommen med din ansökan! Bli en del av vår värld – det är här vi skapar upplevelser för livet. Läs mer om oss på www.svenskamassan.se och www.gothiatowers.com. Inom Svenska Mässan Gothia Towers strävar vi efter en mångfald hos våra medarbetare och vi arbetar aktivt för att främja en inkluderande kultur. Våra kärnvärden - engagemang, samarbete och mod - är grunden för vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör både internt och externt.
Kom och utvecklas med oss - Oavsett om det handlar om att skapa grön energi, utveckla läkemedel med potential att rädda liv eller möjliggöra nanoteknologi är användning av vakuumlösningar avgörande för att ta hand om vår framtids utmaningar. Precis som vakuumvärlden är mångsidig och gränslös, erbjuder Busch Pfeiffer Vacuum en bredd av karriärmöjligheter och spännande roller. Det här är den karriär du har letat efter. Att bli en del av teamet innebär att arbeta i en familjeägd, spännande och innovativ miljö med stöd av över 8000 medarbetare i 44 länder över hela världen. Du är någon som ser möjligheter, som inte är rädd för att utmana, som älskar att hitta nya vägar till lösningar och som i slutändan vill leverera bästa möjliga service till våra kunder. Är du en tekniskt intresserad problemlösare som vill jobba med avancerad vakuumteknik? Vill du arbeta i en spännande bransch och med ett starkt varumärke? Då kan du vara den vi söker! Tjänsten är en serviceroll för dig som vill arbeta med ett starkt varumärke och uppskattade produkter samt erbjuda förstklassig service! Busch Group är en av de största tillverkarna av ett komplett sortiment produkter inom vakuumindustrin. Vårt produktsortiment omfattar lösningar för vakuum- och övertrycksteknik inom alla industrisektorer. Vi söker nu en teknikstark och serviceinriktad servicetekniker till vårt servicecenter i Mölnlycke. Vi erbjuder en utvecklande roll i en framtidsbransch! Vi sätter stor vikt vid personalen, och vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär där trygghet och öppenhet genomsyrar hela organisationen. Det är ett självständigt och utmanande arbete med stor frihet under ansvar. Du får arbeta i ett marknadsledande och stabilt internationellt företag med det lilla teamets flexibilitet. Vi gör alla vårt yttersta för att våra kunder och medarbetare skall trivas och utvecklas. Vi har moderna lokaler i Mölnlycke med bra plats för parkering och goda kommunikationer. Inom Busch Group ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling I rollen som servicetekniker kommer du ha en varierande vardag där du arbetar på vår verkstad och ute hos kunder, som finns inom allt från forskning och industri till högteknologisk produktion. Dina primära ansvarsområden är underhåll, felsökning och reparation av vakuumutrustning. Arbetet omfattar teknikområdena vakuumteknik, mekanik, masspektrometri och till viss del elektronik. Du kommer att få utbildning och stöd i ditt arbete, och du har möjlighet att bli den på företaget med spetskompetens. Som servicetekniker kommer du att utgå från serviceverkstaden i Mölnlycke. Resor ingår i tjänsten och antalet övernattningar per år kan uppgå till 40 nätter. För att trivas i rollen tror vi att du har en teknisk utbildning, inom exempelvis el, mekanik eller automation. Du har erfarenhet som servicetekniker eller liknande arbete. Du är en nyfiken, lösningsorienterad och kvalitetsmedveten person som trivs med att arbeta med frihet under ansvar i en omväxlande miljö. Du är serviceinriktad och lyhörd med ett starkt kundfokus i arbetet. Du är också en praktisk och noggrann samt kvalitetsmedveten person som trivs med att arbeta självständigt såväl som i nära samarbete med dina kollegor. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Att du är flexibel och kan ta dig an varierande uppgifter beroende på uppkomna situationer, alltid med kundens bästa för ögonen, ser vi som en självklarhet. Hos oss trivs lagspelaren som är prestigelös och gillar att göra det lilla extra. Du bör även ha: Datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska Ett krav är B körkort. Truckkort är meriterande Om anställningen Lönetyp: Månadslön Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning Heltid med tillträde enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Alla sökande som är kvalificerade kommer att beaktas för anställning utan hänsyn till kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning och ålder.
Därför är detta jobb för dig På Knightec Group förstår vi att förbättrad livskvalitet för patienter genom att säkra medicintekniska produkter är av yttersta vikt. Genom att balansera kvalitet och regulatorisk efterlevnad under produktutvecklingsprocessen, spelar du en avgörande roll i att introducera ny teknik och effektivare medicinteknisk utrustning till marknaden. Här blir du en del av vår nationella satsning inom Medtech Compliance där utbildningar, workshop och strategiska initiativ är en central där. Här får du växa professionellt i en organisation där din erfarenhet och dina idéer värdesätts. Inom vårt affärsområde Compliance & Management stöttar vi en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Rollen är för dig som känner igen dig i nedan: Du vill förbättra livskvaliteten för patienter genom säkra medicintekniska produkter Du strävar efter att hitta rätt balans mellan kvalitet och regulatorisk efterlevnad under produktutvecklingsprocessen Du vill vara en viktig del av att introducera ny teknik och mer effektiv medicinteknisk utrustning till marknaden Du vill använda hela din kompetens i varierande projekt, från start-ups till väletablerade internationella företag Du har erfarenhet inom Design Control, teknisk dokumentation, Quality Assurance eller regulatoriska krav och vill ta stort ansvar i dina uppdrag Du värdesätter att arbeta i en miljö präglad av tillit, transparens och samarbete Kvalifikationer Dina viktigaste egenskaper är din vilja att lära och dela din kunskap med andra. Då vår ambition är att hjälpa våra kunder ta nästa steg in i framtiden genom digitala verktyg, ser vi att du har intresse för ny teknik och digitalisering. Extra intressant är det om du har erfarenhet eller intresse för att arbeta med kvalitetssäkring av mjukvara eller uppkopplad utrustning. Du har även: Ingenjörsexamen i bioteknik, medicinteknik, kemiteknik eller liknande Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med produktutvecklingskvalitet inom den medicintekniska industrin, exempelvis Design Control, CE-märkning, Quality Assurance, Regulatory Affairs eller kvalitetsledningssystem God kunskap om relevanta regulatoriska krav och standarder som MDD/MDR, ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304 och GMP En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Göteborg, Fabrikstorget 1, CityGate. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om jobbet Vi på Gr8 partner group söker nu duktiga chaufförer. Vi söker dig som har C-kort, eller CE-kort med YKB. Du värdesätter ordning och reda och har god förmåga att förhålla dig till periodvis hög arbetsbelastning. Du har lätt för att samarbeta och sätter kunden i fokus. Vidare ser vi att du är flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som C-behörighet på körkort CE-behörighet på körkort YKB Har god servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor Flytande i svenska eller engelska Om oss Gr8 Partner Groups arbetssätt präglas av personligt engagemang. Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar mot hållbara och långsiktiga personallösningar inom bygg och industri. Som ett mindre företag arbetar vi nära varandra, vilket gör att varje individ blir en värdefull del av vårt team. Vi fokuserar på att bygga starka och förtroendefulla relationer – både med våra medarbetare och våra kunder. Genom att noggrant matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats skapar vi förutsättningar för långsiktiga samarbeten där både företag och anställda kan utvecklas och växa. Varje medarbetare är för oss mer än bara en resurs – vi fokuserar på människan bakom kompetensen och arbetar tillsammans för en hållbar och långsiktig framtid. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Obs! Märk din ansökan med "Chaufförer Göteborg". Omarkerade ansökningar kommer ej att kunna hanteras.
Vi söker en personlig assistent till vår kund som är en ung man på 20 år med autism. Vår kund söker en trygg, lugn och problemlösande person. Stor del av ditt jobb kommer att innebära att vara hans pedagogiska, vägledande vän som stöttar och hjälper honom i hans vardag. Din arbetsplats kommer vara i kundens hem samt följa med på hans aktiviteter. Kunden bor hemma med sin familj. Kunden kommer påbörja daglig verksamhet efter sommaren. Arbetstiderna är förlagda eftermiddag/kväll samt helg. På lediga dagar och helger är passen även förlagda på dagtid. Tjänsten påbörjas som timanställning under sommaren för att lära känna kunden. Efter sommaren är tjänsten på 75 % tillgänglig. Företagsinformation Bärkraft Assistans AB är ett företag som arbetar med personlig assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS.
Gr8 Partner Group söker nu en lastbilsmekaniker till vår kund i Göteborg. Företaget är verksamt inom service och reparation av motorfordon, med särskilt fokus på tunga fordon som lastbilar. Vi söker dig som har: Minst 2 års erfarenhet som lastbilsmekaniker eller liknande. Goda kunskaper i felsökning, reparation och underhåll av tunga fordon. Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. God fysisk styrka och vana vid tungt arbete. B-körkort (krav), C-körkort är meriterande. Om oss Gr8 Partner Groups arbetssätt präglas av personligt engagemang. Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar mot hållbara och långsiktiga personallösningar inom bygg och industri. Som ett mindre företag arbetar vi nära varandra, vilket gör att varje individ blir en värdefull del av vårt team. Vi fokuserar på att bygga starka och förtroendefulla relationer – både med våra medarbetare och våra kunder. Genom att noggrant matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats skapar vi förutsättningar för långsiktiga samarbeten där både företag och anställda kan utvecklas och växa. Varje medarbetare är för oss mer än bara en resurs – vi fokuserar på människan bakom kompetensen och arbetar tillsammans för en hållbar och långsiktig framtid. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Obs! Märk din ansökan med "Lastbilsmekaniker Göteborg". Omarkerade ansökningar kommer ej att kunna hanteras.
Därför är detta jobbet för dig Hos oss får du möjlighet att leda projekt som fokuserar på mer än bara leveransen – det handlar om att skapa verklig skillnad. Vi söker dig som är en driven projektledare alt. några år som Projektkoordinator och som tillsammans med våra kunder vill vara med och forma framtiden genom innovation, teknik och engagerat ledarskap. Du kommer att vara del av vårt nationella initiativ för projektledare vilket ger dig tillgång till utbildningar, certifieringar och möjligheten att jobba tillsammans med några av de skickligaste projektledarna i branschen. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du gillar att leda, driva och engagera människor i din omgivning. Har du ett stort intresse för teknik, förmåga att leda tekniska projekt oavsett om det är vattenfall eller Agilt som främjar projektens framgång inom olika industrier – med inslag av både hårdvara och mjukvara - är detta rollen för dig. Kvalifikationer Vi söker dig som trivs med att leda och engagera andra. Du är ansvarstagande och är nyfiken på konsultbranschen. Utöver detta ser vi att du har: Erfarenhet av att arbeta i både traditionella och agila projektmodeller Minst 3 års erfarenhet av att leda projekt. Gärna inom teknikdrivna branscher, såsom Fordonsindustrin Erfarenhet av att arbeta i en miljö av både hårdvara och mjukvara Har en ingenjörsexamen En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor Göteborg, Fabrikstorget 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer