Bilskadereparatör till Mechanum - Partille

Nu söker vi en Bilskadetekniker till vår kund Mechanum i Partille. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Mechanum Om tjänsten I din roll som skadereparatör ansvarar du för att göra reparationer enligt biltillverkarens anvisningar. Arbetet är varierande där alla typer av skadereparationer för bilar ingår, för att återställa kundens bil till ursprungsskick. Tillsammans utvecklar ni Mechanum som företag och arbetar som ett lag. Mechanum erbjuder dig Kvalificerande utbildning, både internt och externt Friskvårdsbidrag En arbetsplats där god kamratskap är en viktig del Kvalifikationer Har gått en utbildning för yrket eller besitter motsvarande förkunskaper Är kvalitets- och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet från yrket Har ett stort personligt engagemang Strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Är positiv och självgående Krav Svenska i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet från yrket Meriterande Erfarenhet av att arbeta i Automaster, TACDIS och Cabas Ansökan För frågor om tjänsten, kontakta Karwan på mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Mechanum Mechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Konstruktör inom Fastighetsautomation
Borås Elektrokyl-Energiteknik AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Är du redo att ta nästa steg i din karriär hos en ledande aktör inom energiteknik? Elektrokyl Energiteknik söker nu en driven konstruktör med passion för ny teknik och hållbar utveckling. Om rollen: Som Konstruktör inom Fastighetsautomation hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och implementera energieffektiva lösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Projektering och konstruktion: Utforma och programmera system för fastighetsautomation. Materialhantering: Ta fram materialbeställningar för projekten. Samarbete: Arbeta nära projektledare och kollegor för att säkerställa högkvalitativa och energieffektiva anläggningar. Testning och driftsättning: Testa program, skapa dynamiska bilder och bistå vid driftsättning, både på plats och på distans. Övervakning: Arbeta med webbaserade övervakningssystem för att säkerställa optimal drift. Projektledning: Säkerställa att projekten följer uppsatta tidplaner och kvalitetsmål. Hållbarhet: Beakta energi- och klimatpåverkan för att skapa hållbara fastigheter. Kvalifikationer: Relevant teknisk utbildning och erfarenhet inom konstruktion eller liknande område. Innovativ och ständigt på jakt efter förbättringar och effektiviseringar. Förmåga att ta ansvar och fatta självständiga beslut. Starkt intresse för energi- och miljöfrågor. Vi erbjuder: Möjlighet att arbeta i spännande projekt med den senaste tekniken. En stabil arbetsplats med långsiktig vision. Konkurrenskraftiga villkor och goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan: Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Bli en del av vårt team och hjälp oss att skapa energieffektiva lösningar för en hållbar framtid. Skicka in din ansökan idag!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Serviceelektriker till Elektrokyl Energiteknik
Borås Elektrokyl-Energiteknik AB
Installations- och serviceelektriker

Elektrokyl Energiteknik söker nu en driven och erfaren Serviceelektriker för att stärka vårt team. Vi söker dig med ett genuint teknikintresse och en vilja att bidra till utveckling inom energiteknik. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Om rollen:Som Serviceelektriker hos oss kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet och tillförlitlighet i våra styrsystem. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Systemoptimering: Analysera och optimera befintliga system för att förbättra effektivitet och prestanda. Elinstallationer: Installera och driftsätta lösningar med fokus på kvalitet och energieffektivitet. Service och felsökning: Lösa akuta problem och genomföra förbättringsåtgärder på kunders anläggningar. Dokumentation: Ansvara för att upprätthålla korrekt dokumentation och rapportering som stöd för våra projekt. Driftsättning och injustering: Säkerställa att våra installationer fungerar enligt checklistor och kundens önskemål. Kvalifikationer: Relevant utbildning inom el, gärna med erfarenhet av styr- och reglerteknik. God kunskap inom el och automation, gärna med erfarenhet från energitekniksektorn. Problemorienterad och analytisk med förmåga att lösa tekniska utmaningar. Stark kommunikationsförmåga och vana att samarbeta med olika intressenter. Körkort B är ett krav. Kunskaper inom energieffektiva installationer och felsökning är meriterande. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas inom ett företag som värdesätter både hållbarhet och innovation. En trygg arbetsmiljö med starkt fokus på teamkänsla och gemenskap. Varierande arbetsuppgifter som ger dig chansen att växa i din roll. Är du redo för en spännande och utmanande roll som Serviceelektriker hos Elektrokyl Energiteknik? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Souschef
Göteborgsfamiljen AB
Köksmästare och souschefer

Ilse Krog är en restaurang med fokus på vällagad mat och en varm, inbjudande atmosfär. Ilse Krog har blivit en plats där människor samlas för att njuta av bra service och trevligt sällskap. Du ansvarar för våra enheter, Ilse Krog och vår espressobar Shtisel, som erbjuder en avslappnad och social miljö med en meny som kompletterar dess livfulla atmosfär. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med vår kökschef för att säkerställa riktningen för restaurangen och kvalitén på produkten. Administrativt ansvar såsom planering, beställning och inventering ingår i rollen. Stort fokus ligger på service där ditt ledarskap står i centrum och som Souschef föregår du med gott exempel och är en given ledare för ditt team. Du jobbar aktivt för en positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt mellan kollegor. Tidigare erfarenhet från liknande roll är meriterande men det viktigaste är din inställning! Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående! Arbetstiderna styrs av verksamhetens öppettider.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Junior Transport & Logistik Administratör till Borås!
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Transport & Logistik Administratör – Bli en del av vårt dynamiska team! Är du en organiserad och serviceinriktad person med intresse för transport och logistik? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får möjlighet att hantera transportlösningar både lokalt och globalt? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen: Vi söker en Transport & Logistik Administratör som vill bli en viktig del av vårt team. I denna roll kommer du att ansvara för att boka och koordinera transportlösningar för våra leveranser inom Sverige och internationellt. Du kommer att arbeta med både land-, sjö- och flygtransporter samt hantera transportofferter och andra logistikrelaterade uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Boka transport via lastbil, båt och flyg för att säkerställa effektiva leveranser. Inhämta och hantera transportofferter för att optimera kostnader och service. Arbeta nära interna team för att koordinera transportlösningar. Bidra till att förbättra logistikprocesser och leveranskedjan. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av transport- och logistikarbete. Har kunskap i SAP eller är villig att lära dig. Är serviceinriktad och trivs med att samarbeta i team. Är noggrann, strukturerad och har en lösningsorienterad inställning. Är flytande i svenska och engelska. Vad vi erbjuder: En spännande roll i en internationell arbetsmiljö. Möjlighet att utveckla dina färdigheter inom transport och logistik. En engagerad och stöttande arbetsgrupp. En tillsvidareanställning på 100% med placering i Ryssby eller Borås. Praktisk information: Uppdragsperioden: 2 mars 2025 -2 september 2025 Placering: Ryssby eller Borås (ej distansarbete) Omfattning: Heltid, 100& Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan omgående vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Heltid och deltidsmedarbetare till uppdrag i Göteborgs hamn!

Vi söker både heltid och deltidstjänster. Du kommer ha möjlighet att välja vilken sysselsättningsgrad du är intresserad av i din ansökan! Om tjänsten I tjänsten förekommer arbete som bl.a maskinkörning, lossning och lastning av gods, samt handfast arbete som tex bilkörning och surrning av gods. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan även omfatta truckkörning, effektivt stapla och lagra produkter samt arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete. I arbetet i hamnen jobbar du tillsammans med andra skift vilket innebär att du kommer få varierade arbetsuppgifter med fokus på maskinkörning. För att du och ditt team ska utföra operationen så effektivt som möjligt använder man sig av komradio mellan olika funktioner, där av är det viktigt att du kan föra en tydlig kommunikation på svenska. Engelska kan även förekomma vid kontakt med kunderna. Verksamheten är öppen alla dygnets timmar under alla veckodagar. Om dig Vi söker dig som trivs att arbeta både fysiskt och utomhus. Du tycker om varierande arbetstider och har inga problem att arbeta oavsett väderlek. Du ser säkerhet som en viktig del i ditt utförande, detta för att motverka att olyckor uppstår. Viktigt är också att du kan hantera stress och hålla fokus i pressade situationer då det är högt tempo på terminalen. En annan viktig faktor är arbetstiderna som kan variera på dygnet samt omställningar från dag till natt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att det här är en tjänst för dig som är trygg i dig själv, ansvarsfull och trivs med lagarbete. Krav för tjänsten Examen på gymnasial nivå Minst tre års arbetslivserfarenhet Körkort B (manuell växellåda) Truckkort A+B Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Många av arbetsuppgifterna på terminalen är specifika för arbetsplatsen och kräver omfattande utbildning. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. OBS! För att vara aktuell för deltidstjänsten behöver du studera på 100% eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på 100%. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Hamnarbetare | Fordonsförare | Terminalarbete

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Heltid och deltidsmedarbetare till uppdrag i Göteborgs hamn!

Vi söker både heltid och deltidstjänster. Du kommer ha möjlighet att välja vilken sysselsättningsgrad du är intresserad av i din ansökan! Om tjänsten I tjänsten förekommer arbete som bl.a maskinkörning, lossning och lastning av gods, samt handfast arbete som tex bilkörning och surrning av gods. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan även omfatta truckkörning, effektivt stapla och lagra produkter samt arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete. I arbetet i hamnen jobbar du tillsammans med andra skift vilket innebär att du kommer få varierade arbetsuppgifter med fokus på maskinkörning. För att du och ditt team ska utföra operationen så effektivt som möjligt använder man sig av komradio mellan olika funktioner, där av är det viktigt att du kan föra en tydlig kommunikation på svenska. Engelska kan även förekomma vid kontakt med kunderna. Verksamheten är öppen alla dygnets timmar under alla veckodagar. Om dig Vi söker dig som trivs att arbeta både fysiskt och utomhus. Du tycker om varierande arbetstider och har inga problem att arbeta oavsett väderlek. Du ser säkerhet som en viktig del i ditt utförande, detta för att motverka att olyckor uppstår. Viktigt är också att du kan hantera stress och hålla fokus i pressade situationer då det är högt tempo på terminalen. En annan viktig faktor är arbetstiderna som kan variera på dygnet samt omställningar från dag till natt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att det här är en tjänst för dig som är trygg i dig själv, ansvarsfull och trivs med lagarbete. Krav för tjänsten Examen på gymnasial nivå Minst tre års arbetslivserfarenhet Körkort B (manuell växellåda) Truckkort A+B Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Många av arbetsuppgifterna på terminalen är specifika för arbetsplatsen och kräver omfattande utbildning. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. OBS! För att vara aktuell för deltidstjänsten behöver du studera på 100% eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på 100%. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Hamnarbetare | Fordonsförare | Terminalarbete

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Systemingenjör
Futuria People AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i teknikprojekt hos några av Sveriges ledande företag inom fordons- och techindustrin? Då kan detta vara jobbet för dig! Kund är ett teknikkonsultföretag som erbjuder tjänster inom mjukvaruutveckling och hårdvarudesign till några av Sveriges ledande företag inom fordons- och techindustrin. Företagets framgång bygger på att möjliggöra medarbetares fulla potential - deras viktigaste tillgång. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. Om tjänsten Vi söker kandidater med fokus på kravställda system, där din roll anpassas efter din kompetens och dina önskemål hos kunden. Spela en central roll i projekt där du bidrar med ett helhetsperspektiv, säkerställer att kundens krav uppfylls och dokumenterar tekniska specifikationer för att vägleda utvecklingsprocessen Ha tekniskt ansvar för systemet, inklusive funktions- och prestandaanalys för att säkerställa att lösningen uppfyller både krav och förväntningar. Vara en nyckelperson i samarbetet mellan kunder och utvecklingsteam, med ansvar för att systemet lever upp till höga kvalitetsstandarder. Arbeta nära produktägare, projektledning och kunder för att driva utvecklingen framåt. Verka inom försvarssektorn och/eller fordonsindustrin i tekniskt utmanande projekt. Vi söker dig som Har minst 4+ års erfarenhet inom embedded systems, mekatronik, elektronik, fordonsindustrin, försvarsindustrin eller liknande tekniska områden. Besitter gedigen erfarenhet av att arbeta med kravställda system och hantera kravnedbrytning i tekniska leveranser. Har djup kompetens inom systemintegration och en bred förståelse för att arbeta i komplexa tekniska miljöer. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta i team, men som också kan arbeta självständigt och driva arbetet framåt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sofie Andersson: [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Stödperson familjeprogrammet
SOS-Barnbyar Sverige
Personliga assistenter

Vill du arbeta praktiskt, vardagsnära och behovsanpassat med att stötta en nyanländ familj i deras etablering och integrationsprocess? SOS Barnbyar bedriver, med stöd av den Europeiska unionens Asyl-, migration och integrationsfond (AMIF), projektet Familjepartner för att stötta flyktingfamiljer under deras allra första tid i Sverige. Genom att stötta familjer i den första etableringen i samhället vill vi tillsammans med dem skapa goda förutsättningar för den framtida integrationen. Vår erfarenhet visar att nyanlända familjer i många fall får information och stöd från många olika myndigheter, men att det saknas ett helhetsstöd. Familjepartner riktar sig till nyanlända familjer som kommit till Sverige som kvotflyktingar, på anhöriginvandring eller via massflyktingsdirektivet. Vi riktar oss till hela familjen och lägger stor vikt vid barnens och de ungas deltagande. Vårt arbete utgår alltid från barnkonventionen och syftar till att förebygga familjesplittring. Om uppdraget som stödperson Som stödperson är du anställd per timme och ditt uppdrag innebär att stötta en deltagare genom individuella träffar under ca ett års tid. Stödet kan tex handla om kontakter med myndigheter, vård och bankärenden. Allt för att förstå hur det svenska samhället fungerar och för att på sikt kunna hantera det själv. Ni träffas på de tider och platser som passar er, vanligtvis efter kontorstider, kvällar eller helger. Familjepartners mål är att ge varje familj just det stöd de behöver utifrån de individuella behoven. Din uppgift och mål är att skapa en förtroendefull och respektfull relation med varje familjemedlem. Anställningsformen som stödperson i våra nationella program är flexibel, med andra ord är du inte garanterad timmar. Vi matchar våra stödpar utifrån ungdomen/familjens behov och din erfarenhet. När du tillfrågas om uppdrag stämmer vi av om du har möjlighet att starta upp samt omfattningen av uppdraget. I regel omfattar ett uppdrag cirka 10 timmar/månad och utförs utöver din ordinarie sysselsättning. Inför uppdraget genomgår du en utbildning i SOS Barnbyars regi. Inom ramen för varje stödpersonsuppdrag ingår handledning och kompetenshöjande aktiviteter. Inför anställning kommer utdrag ur Polisens belastningsregister att begäras och referenstagning göras. Vi söker dig som: har utbildning inom socialt arbete eller är under utbildning, alternativt har inhämtat motsvarande kunskaper på annat sätt har erfarenhet av arbete med nyanlända familjer och integration har god kännedom om det svenska samhället och dess struktur god förmåga att kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska är minst 25 år eller äldre Meriterande: Att du behärskar något av följande språk; ukrainska, dari, tigrinja, somaliska, arabiska eller ryska. Erfarenhet av arbete som kontaktperson inom kommunal, privat eller ideell sektor. Erfarenhet av föräldraskaps stöd och/eller arbete med barn och unga. Som stödperson hos SOS Barnbyar har du ett ansvar att efterleva och följa vår Uppförandekod samt Child and Youth Safeguarding Policy med tillhörande riktlinje. Detta innebär att vi arbetar utifrån ett riskmedvetet läge och att den enskilda arbetaren är ansvarig för att hens arbete inte på något sätt utsätter barn och unga för risk att fara illa. Svaret på din ansökan kan råka hamna i din skräppost.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Administratör - Transport & Logistik
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

ArbetsuppgifterVi söker en serviceinriktad och noggrann Administratör inom Transport & Logistik för ett spännande uppdrag hos vår kund i Borås. I denna roll kommer du att ansvara för att koordinera och administrera transportlösningar både lokalt och internationellt. Du arbetar i ett mindre team och bidrar till effektiva logistikflöden. Arbetsuppgifter inkluderar: - Bokning av transporter (lastbil, båt och flyg) för lokala och internationella leveranser - Inhämta och hantera transportoffert - Säkerställa smidig och kostnadseffektiv frakt - Övriga arbetsuppgifter inom transport och logistik Kvalifikationer Du har några års erfarenhet av administration inom transport och logistik Du har goda kunskap i SAP Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Administratör inom Transport & Logistik ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och bidra till effektiva transportlösningar. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-09-02 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Borås. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025