Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 40-årig kvinna i Ulricehamn. Arbetet innebär att du kommer att följa med i kvinnans vardag, förutom när hon är på daglig verksamhet (varje vardag mellan klockan 08.45-15.30). Detta kan exempelvis innebära att du är med henne när hon ska handla, följer med henne och fikar eller att ni går på stan och shoppar. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är varierande och förläggs dygnet runt, mån-sön. Om kunden Fysisk aktivitet och bad är något denna kvinna tycker mycket om och därför är toppen om du också gör det. Hon kommunicerar med tecken som stöd, bilder och diverse andra kommunikationshjälpmedel. Kan du tecken som stöd är det meriterande, eftersom hon gillar att kommunicera med sin omgivning. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är positiv, lyhörd, ansvarstagande och tålmodig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfaren inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans, Har erfarenhet av kommunikationshjälpmedel. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välkommen till REMONDIS Traineeprogram 2025 Är du redo att forma din framtid och göra skillnad? REMONDIS, en av världens ledande företag inom återvinning och avfallshantering, söker nu engagerade och ambitiösa talanger till vårt traineeprogram. Om Traineeprogrammet Vårt 1,5-åriga traineeprogram erbjuder en unik möjlighet att utvecklas och forma din roll inom företaget. Under programmets gång kommer du att få arbeta på uppdrag av framtiden och bidra till vår vision om en hållbar värld. Du kommer att ha en dedikerad mentor i en ledande position som stöttar dig och ger ett bolagsövergripande perspektiv under hela programmet. Trainee inom redovisning Vi söker nu en trainee till vår ekonomiavdelning med fokus på redovisning. Här får du möjlighet att utveckla dina kunskaper inom ekonomi samtidigt som du får djup insyn i branschen. Genom ett tvärfunktionellt arbetssätt bidrar du till bolagets tillväxt och framgång. Vi söker dig som har en stark vilja att lära dig och som vill växa tillsammans med vårt team. Du behöver inte kunna allt från början, men vi kommer att se till att du får en bra grund att stå på. Med din entusiasm och vårt stöd kommer du att utvecklas och bli en viktig del av vår verksamhet. Huvudsakliga ansvarsområden: Assistera vid löpande bokföring och avstämningar Delta i arbetet med kund- och leverantörsreskontra Medverka vid månads- och årsbokslut Stötta vid moms- och skatteredovisning Analysera och sammanställa ekonomiska rapporter Administrativa uppgifter relaterade till ekonomi och redovisning Samverka med andra avdelningar för att säkerställa korrekt ekonomisk hantering Automatisera processer och implementera AI-lösningar Kompetenskrav: Högskole- eller universitetsexamen inom ekonomi. Grundläggande förståelse för redovisning och ekonomiska processer. Kommunikativ på ett tydligt och pedagogiskt vis. Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av ekonomisystem ser vi som meriterande. Personliga egenskaper: Noggrann Ansvarstagande Engagerad Serviceinriktad God samarbetsförmåga Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Placering: Göteborg Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placeringsort är Göteborg. Start: September 2025. I den här rekryteringen kommer arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet.
Vill du vara med och forma framtiden? Innovatum Science Center är en plats där experiment, innovation och lärande står i fokus. Med 4200 m² fyllda av interaktiva stationer och spännande utställningar är vi en plats för både nyfikenhet och kunskap. Nu är vi på jakt efter en projektansvarig/projektledare redo att inspirera och utveckla vår verksamhet. Är du den vi söker? Om rollen Som projektansvarig/projektledare hos oss är du motorn som driver projekt framåt – från idé till verklighet. Du ansvarar för att skapa struktur och se till att projekten når sina mål, samtidigt som du är öppen för att de ibland tar en ny och oväntad riktning. Rollen innebär bland annat att: Driva och koordinera flera parallella projekt, från upplevelsenäring till framtidstro för unga, samt interna projekt. Söka projektfinansiering, inklusive EU-ansökningar, och ansvara för rapportering. Bygga nätverk och samarbeta med partners för att dela kunskap och resurser. Vara en del av verksamhetsutvecklingen Vi söker dig som... … inte lämnar något åt slumpen och din fiende är "det löser sig nog". Du älskar att göra skillnad och ser glädje i att skapa något större än dig själv. Du är trygg, flexibel och har erfarenhet av att hantera förändringar utan att tappa fokus. Du har en förmåga att få andra att känna sig delaktiga och engagerade. Dessutom har du: Eftergymnasial utbildning, allt från ingenjör till besöksnäring. Erfarenhet av att leda projekt med flera parter, gärna från offentlig eller ideell sektor. Erfarenhet att leda individer och grupper. Förmåga att hålla projekt på rätt spår, även när riktningen ändras. Körkort. Varför Innovatum Science Center? Välkommen till en arbetsplats fylld av energi, kreativitet och glädje! På Innovatum Science Center i Trollhättan arbetar passionerade kollegor med att inspirera och utbilda människor i alla åldrar – från nyfikna barn till kluriga vuxna. Här förverkligas idéer, drömmar tar form och innovation möter lärande. Hos oss hjälps vi åt med allt – från att styra stora projekt till att plocka undan i vår klimatbutik, sortera legobitar eller till och med agera taxi för en kollega som behöver skjuts. Vi är som kuggar i ett maskineri – alltid redo att hålla varandra i rullning, oavsett om det gäller stora beslut eller små vardagsutmaningar. Vi värnar om våra medarbetare och en stark gemenskap där vi har kul tillsammans. Är du redo att hjälpa oss forma framtiden? Varmt välkommen till Innovatum Science Center! START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vi söker nu däckskiftare till höstens däcksäsong hos vår kund i Trollhättan. Tjänstens omfattning och startdatum: Tjänsten är på heltid och startar i oktober, med en varaktighet på cirka 2 månader. Arbetsuppgifter som däckskiftare i verkstadenDu kommer att arbeta i verkstaden med att byta däck på olika typer av fordon. Lagerarbete och hantering av däck kan också ingå i dina uppgifter. Möjligheter till att förlänga anställningenFör rätt person finns det goda möjligheter till förlängning efter däcksäsongens slut. Egenskaper vi söker hos vår framtida däckskiftareVi söker dig som har tidigare erfarenhet av däckskifte eller ett stort intresse för fordon och motorer. Du bör vara arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för fysiskt arbete. Du bör kunna arbeta självgående samt i team. Det är viktigt att du är lösningsorienterad, noggrann och kan ge ett professionellt kundbemötande. Förutsättningar för rollen som däckskiftareB-körkort är ett krav och du bör ha goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt. Ansök till rollen som däckskiftare idag!Vid frågor om tjänsten, kontakta oss via mail: [email protected]. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Om FordonsakademinVi är specialiserade på att förse fordonsbranschen med kompetent personal. Företaget startades av experter inom fordonsindustrin med lång erfarenhet av verkstadsarbete. Vi är engagerade i att matcha rätt person med rätt arbetsgivare vid rätt tidpunkt. Våra tjänster inkluderar rekrytering, bemanning och utbildning, med fokus på att höja kompetensen inom branschen. Vi ingår i Arenakoncernen, som med över 160 lokala kontor i Sverige, är aktiva över hela landet. Vi tror på varje individs potential och genom att lyfta varandra skapar vi tillväxt och utveckling för både medarbetare och företag. Värderingar och vårt sätt att arbetaVi strävar efter att skapa framgångsrika matchningar mellan kandidater och arbetsgivare, genom att arbeta personligt, engagerat och professionellt i hela rekryteringsprocessen. Vi sätter stort värde på långsiktiga relationer och hållbara resultat för alla parter.
Vi söker nu däckskiftare till däcksäsongen hos vår kund i Borås. Tjänstens omfattning och startdatum: Tjänsten är på heltid och startar i oktober, med en varaktighet på cirka 2 månader. Arbetsuppgifter för däckskiftare i verkstadSom däckskiftare kommer du att arbeta i verkstaden med att byta däck på olika fordonstyper. Det kan också ingå lagerarbete och hantering av däck. Förlängningsmöjligheter vid däckservice i BoråsDet finns goda möjligheter till förlängning efter däcksäsongens slut för rätt person. Egenskaper som uppskattas hos vår framtida däckskiftareVi söker någon med erfarenhet av däckskifte eller ett stort intresse för fordon och motorer. Du bör vara arbetsvillig, stresstålig och beredd på fysiskt arbete. Förmågan att arbeta självgående såväl som i team är viktig, liksom att vara lösningsorienterad, noggrann, och ha en trevlig och professionell kundbemötande. Krav för rollen som däckskiftareB-körkort och goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Ansök om tjänsten som däckskiftare idag!Vid frågor om tjänsten, kontakta oss via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan snarast. Om Fordonsakademin och vårt uppdragVi specialiserar oss på att förse fordonsbranschen med kompetent personal. Vårt företag startades av experter med lång erfarenhet inom fordonsindustrin. Vi syftar till att matcha rätt person med rätt jobb och rätt tidpunkt. Våra tjänster innefattar rekrytering, bemanning och utbildning, med fokus på kompetenshöjning i branschen. Som en del av Arenakoncernen, med över 160 lokala kontor över hela Sverige, är vi tillgängliga nationellt. Vi tror på potentialen i varje individ och genom att stötta och lyfta varandra, hjälper vi individer och företag att växa och förädlas. Våra värderingar och samarbeteVi arbetar för att skapa effektiva och framgångsrika matchningar mellan kandidater och företag genom att alltid vara personliga, engagerade och professionella hela processen igenom. Vi strävar efter att skapa positiva och hållbara förändringar för alla involverade parter.
Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får möjlighet att påverka, utvecklas och skapa framgångsrika affärer? På PS Finance Group värdesätter vi engagemang, kundfokus och innovation. Vi söker nu en driven Sales & Business Developer som vill vara med och forma framtiden med oss! Rollen som Sales & Business Developer Som Sales & Business Developer hos PS Finance Group är ditt uppdrag att bygga och vårda starka kundrelationer inom fordringshantering. Du ansvarar för hela säljprocessen, från första kontakten till affärsavslut, och bygger upp din egen kundstock med fokus på långsiktig framgång. Tillsammans med vårt sälj- och marknadsteam, bestående av sex kollegor, utvecklar du vår nyförsäljning och bidrar till företagets fortsatta tillväxt. På PS Finance Group erbjuder vi smarta lösningar som förbättrar företags kassaflöden och säkerställer att betalningar flyter in som de ska. Vem är du? Vi söker dig som drivs av att skapa resultat och bibehålla goda kundrelationer. Ord som beskriver dig är social, energisk, analytisk och resultatinriktad! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att arbeta mot uppsatta mål. Med hög social kompetens är det heller inga konstigheter för dig att kommunicera med kunder och affärspartners. Vi söker dig som, Trivs i ett högt tempo och motiveras av att arbeta mot tydliga mål Är en skicklig kommunikatör som enkelt skapar förtroende hos kunder och affärspartners Är resultatdriven och affärsmässig, du ser affärsmöjligheter och agerar på dem Är uthållig och kan behålla fokus, då B2B-affärer ofta är komplexa och kräver långsiktighet Har B-körkort - rollen innebär resor då våra kunder finns över hela Sverige Meriterande Erfarenhet av strategisk försäljning – gärna inom B2B Djup förståelse för hela säljprocessen – från prospektering till avslut Eftergymnasial utbildning inom relevant område från högskola eller YH-utbildning, exempelvis inom ekonomi, försäljning eller Account management. "Jag söker dig som älskar att skapa affärer och bygga relationer. Vårt sälj- och marknadsteam präglas av hög energi, vinnarmentalitet och teamkänsla. Att vi dessutom erbjuder marknadens bästa tjänster inom vår nisch gör jobbet extra roligt. Jag ser fram emot din ansökan!" – Eric Winter, Försäljningschef Vilka är vi? På PS Finance Group är vi stolta över att ta ansvar, både för våra uppgifter och för våra kunders framgång. Vi skapar resultat genom att vara engagerade i vårt arbete och genom att alltid erbjuda en personlig touch i allt vi gör. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett stöttande och ambitiöst team där vi tillsammans strävar efter att nå våra mål. Med korta beslutsvägar och en kultur som uppmuntrar ansvarstagande, ser vi till att varje medarbetare kan påverka och utvecklas. Här är det högt i tak, och vi tror på att framgång byggs genom samarbete, gemenskap och att ha kul på jobbet! Vi ser till att skapa trivsel i vardagen med små men viktiga detaljer – vi bjuder på kaffe, läsk, mellanmål och färsk frukt varje dag. På måndagar startar vi veckan med en gemensam frukost, och på fredagar avrundar vi med härlig fredagsfika. Dessutom styr vi regelbundet upp afterworks och deltar i gemensamma friskvårdsaktiviteter för att stärka sammanhållningen. Hos oss på PS Finance Group erbjuds du inte bara ett jobb, utan en plats där du kan växa, ta ansvar och bidra till att skapa resultat. Ta chansen att bli en del av vårt härliga team – vi ser fram emot att växa tillsammans med dig! Är du intresserad och känner dig redo för att bli en del av PS? Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag! Ansök genom att klicka på knappen ”ANSÖK”. Sista ansökningsdatum är den 6e mars 2025. Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning:Heltid, 100% Placering:Lindholmen, Göteborg Har du frågor om rekryteringsprocessen eller övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta Amelia Kayser, People & Talent Acquisition Generalist på[email protected] 0735-20 66 84
Är du en passionerad Digital Content Creator med ett öga för design, UX/UI och rörligt content? Vill du arbeta med några av de mest välkända varumärkena inom hälsa och hygien? Vi söker nu en Senior Digital Content Creator med bred erfarenhet inom grafisk design, motion graphics och digital marknadsföring. Om rollen Som Digital Content Creator får du en nyckelroll i att skapa och vidareutveckla engagerande digitalt innehåll för varumärken med global räckvidd. Ditt arbete kommer att synas på flera digitala plattformar – från sociala medier som Instagram, TikTok och Snapchat till webbplatser, digitala tjänster och e-postkampanjer. Du kommer att ansvara för: UX/UI & Visuell Design – Skapa enhetliga och användarvänliga digitala upplevelser. Grafisk & Motion Design – Designa både statiska och animerade assets för sociala medier och digitala kampanjer. Illustrationer – Ta fram skräddarsydda illustrationer för webben och sociala medier. Video & Content Creation – Redigera och producera kortformat videoinnehåll för digitala kanaler. Koncept & Strategi – Samarbeta med marknads- och varumärkesteam för att utveckla kreativa kampanjer. Agilt Arbete & Iteration – Arbeta datadrivet och anpassa design baserat på insikter och feedback. Vem vi söker Vi letar efter dig som har: Minst 3 års erfarenhet av digital design, UX/UI eller content creation – gärna från byrå eller inhouse-team. Expertis i Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere Pro) samt Figma. Erfarenhet av branding, typografi och visuell storytelling för digitala kanaler. Vana att skapa rörligt material och videoredigering anpassat för sociala medier. Förmåga att arbeta i ett högt tempo, prioritera uppgifter och hantera flera projekt samtidigt. Flytande svenska och engelska – både i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet från en stor matrisorganisation med många intressenter. Förmåga att hantera flera projekt och budgetar parallellt. Fotografi- och filmkunskaper är ett stort plus! Praktisk information: Plats: Mölndal, Sverige Uppdragsperiod: 7 april 2025 – 31 december 2025 Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan senast 2 mars 2025! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om tjänsten Vi söker dig som vill jobba som truckförare för en livsmedel grossist. I rollen som truckförare kan arbetsuppgifterna varierar väldigt mycket allt ifrån lossning och lastning av lastbil, flytta pallar och hålla ordning på lagret. Arbetet sker hos vår uppdragsgivare i Ulricehamn måndag till fredag, med skiftschema. Varannan vecka 05:50-14:40 och veckan efter 14:30-23:30. Kvalifikationer 18 år fyllda Tryckkort A1-A4 & B1-B4 Kan tala svenska i tal och skrift Klarar av ett fysiskt arbete i temperaturer mellan 6-16 grader celsius Trivs med tidiga mornar och kan börja arbeta från kl 06.00 och framåt Kan jobbar vardagar Meriterande som alltid med idrottsbakgrund Övriga personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och alltid presterar ditt bästa på arbetsplatsen för att utvecklas. Vi ser även att du trivs att jobba i ett högt tempo och är stresstålig. Du ska vara noggrann och organiserad i det arbete du gör då kvalitet är något som alltid ligger i fokus. Du bör trivas med att jobba självständigt samtidigt som du ska kunna hjälpa dina medarbetare när det behövs.
We are seeking a talented Digital Content Creator with expertise in UX/UI design to support a leading company in the consumer goods industry. In this role, you will craft engaging, high-quality digital content that strengthens the visual identity of well-known global brands. The assignment is full-time and based in Sweden. The assignment is half-time (20 hours per week) and for a period from April to December 2025, with possible extension. About the Role As a Designer, you’ll be at the heart of creating captivating digital experiences across platforms like Instagram, TikTok, Facebook, Snapchat, websites, digital services, and email marketing. Your work will combine UX/UI design, motion graphics, and visual storytelling to shape impactful brand experiences. Collaborating closely with marketing and brand teams, you’ll translate creative concepts into polished digital content that resonates with audiences. Key Responsibilities UX/UI & Visual Design: Create user-centric, visually compelling content that ensures consistency across digital touchpoints. Graphic & Motion Design: Design static and animated assets, such as social media graphics, banners, and GIFs. Illustrations: Produce custom illustrations tailored for web and social media platforms. Video Editing & Content Creation: Edit and adapt short-form video content for digital channels. Concept & Strategy Development: Collaborate with marketing and brand teams to develop and execute creative campaigns. Collaboration & Iteration: Work in an agile environment, iterating designs based on feedback and performance insights. About You We’re looking for a creative and detail-oriented designer with a strong eye for aesthetics and storytelling. Your background in digital content creation, combined with UX/UI expertise, equips you to produce impactful designs while managing multiple projects efficiently. Experience working within cross-functional teams and adapting to fast-paced environments will set you up for success. Experience and Skills 3+ years of experience as a Digital Content Creator, UX/UI Designer, or Visual Designer, ideally from an agency or in-house creative team. Proficiency in Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere Pro), Figma, and other design tools. Strong understanding of branding, typography, and composition. Experience with motion design and video editing for social media. Ability to prioritize tasks and meet deadlines in a dynamic environment. Fluent in Swedish and English. Bonus: Experience working in matrix organizations, managing multiple project timelines and budgets, along with photography and filming skills. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Om rollen Som Rituals nya butikssäljare brinner du för kundupplevelse och teamwork. Varje Rituals-kund är unik. Med dina färdigheter och kunskap guidar du varje kund till rätt produkter för att möta deras behov. Utöver detta ansvarar du för att: Ha ett nära samarbete med dina kollegor för att nå dina och butikens mål. Ta kontakt med kunderna och leverera en kundupplevelse som är Best in Class. Hålla butiken ren och prydlig enligt företagets standard, så att produkterna alltid presenteras enligt Rituals riktlinjer för visuell merchandising. Följa säkerhetsrutinerna i butiken. I gengäld får du möjlighet att växa med oss utveckla dina kunskaper och färdigheter inom detaljhandeln genom våra globala utbildningsprogram där du lär dig mer om vårt produktsortiment och vår säljteknik. Kravspecifikation I butiken jobbar du tillsammans med passionerade och entusiastiska kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Precis som du brinner de för att skapa en magisk kundupplevelse. Du är one of a kind eftersom du har förmågan att få genuin kontakt med kunder och få dem att känna sig som hemma i våra butiker. Som Rituals butikssäljare är du även professionell och är en ambassadör för vårt varumärke. Du har även: Relevant erfarenhet från en liknande tjänst inom detaljhandel, kundservice eller vård och omsorg. Resultatdrivet tänk och är en lagspelare. Förmåga att ta beslut och lösa problem. Öga för detaljer, är organiserad och strukturerad. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på 5 tim/vecka. Tidsbegränsad anställning: Omgående – 30 juni Startdatum: Omgående Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i rekryteringsprocessen! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Välj ett jobb för att visa detaljer