Vi söker dig med erfarenhet av programmering som trivs i en omväxlande roll där du varvar din tid mellan kontor, verkstad och världen. Om företaget. ElectroHeat Sweden AB är ett företag med högt engagemang och en sprudlande framtidstro. Företaget har ca 35 anställda som bidrar gemensamt till ett stabilt och lönsamt bolag. Med 50 års erfarenhet är vi Skandinaviens ledande tillverkare av industriugnar och levererar både inom Norden som globalt. Vi finns på Tagenevägen i Göteborg, och här sker all tillverkning från laserskärning till slutmontage/testning. Om tjänsten. I rollen som Automationstekniker programmerar du PLC-program för våra kundprojekt. Du är med från projektuppstart till överlämning av anläggningen till kund. Du arbetar i team tillsammans med mek-konstruktörer och elkonstruktörer där du ansvarar för programmering och drifttagning. Vi använder framförallt Siemens PLC och programmerar i TIA-portalen. När ugnsanläggningen är klar för provkörning är det du som I/O-checkar ute i verkstan och ansvarar för provkörning av alla funktioner. Du åker även med till kunden och gör drifttagning på plats. Då våra kunder finns utspridda i hela Norden och världen, kan du t.ex. en vecka befinna dig i Ludvika för att senare åka med ett installationsteam till Portugal eller Argentina. I rollen ingår följande arbetsuppgifter PLC-programmering HMI-Programmering Provkörning och drifttagning i verkstad och hos kund Utbildning vid drifttagning (hos kund och/eller digitalt) Framtagning av teknisk dokumentation för styrsystem Teknisk support för styrsystem Krav Erfarenhet av Siemens-programmering i TIA-portalen Grundläggande elkunskap Meriterande Erfarenhet av arbete med elmontage Erfarenhet av provning och egenkontroll Arbete med andra PLC-fabrikat såsom Mitsubishi, Rockwell Personlighet Som person är du positiv, ansvarstagande och kan arbeta självständigt. Vi ställer även krav på att du Är kommunikativ och har lätt för att samarbeta Uppskattar variation och att ställas inför nya utmaningar Kan göra dig förstådd på svenska utan problem Vad gör ElectroHeat? Vår unika nisch är att tillverka industriugnar som är en viktig del i tillverkningen av alltifrån rotorn till vindkraft, härda kolfiberchassi till sportbilar eller komposithärdning av elflygplan. Man hittar därför våra kunder inom alltifrån rymdindustri till verkstadsindustri, vilket också gör vårt arbete så spännande. Vårt företag präglas av ett genuint intresse för teknik, affärer och människor, vilket genomsyrar vår affärsidé och företagskultur.
Arbetsbeskrivning: Vi söker en mångsidig och pålitlig expressarbetare som även har B-körkort! Om du har erfarenhet av flytt och har en passion för att ge utmärkt service, så är det här jobbet för dig. Du kommer att vara en viktig del av vårt flyttteam och ansvara för både transport och hantering av gods. Arbetsuppgifter: Utföra flyttningar av möbler och lösöre med stor försiktighet. Lasta och lossa gods från lastbilar och säkerställa att allt är korrekt säkrat under transport. Transportera gods till och från olika destinationer enligt schemalagda uppdrag. Ge exceptionell kundservice och upprätthålla goda relationer med kunder under hela flyttprocessen. Delta i packning, montering och installation av möbler och inventarier vid behov. Underhålla lastbilen och säkerställa en säker och ren arbetsmiljö. Kvalifikationer: Inneha giltigt B-körkort Erfarenhet av flyttning eller logistik är meriterande, men inte ett krav. God fysik och förmåga att lyfta tungt samt arbeta i olika miljöer. Positiv attityd och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Bra kommunikationsförmåga och fokus på kundservice. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att jobba i olika projekt. En vänlig och stödjande arbetsmiljö där teamwork värdesätts.
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello! Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste! Din roll Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på inledningsvis 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar. Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantera ärenden via telefon, chatt och mail Behjälplig gentemot kollegor Omfattning: Heltid (40h/vecka) Placering: Centrala Göteborg Start: Omgående/ så snart som möjligt Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har: Erfarenhet av service och kontakt med människor Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Gymnasial utbildning Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete. Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Garanti + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag
Är du van vid att arbeta under tryck, är en välbalanserad person och har erfarenhet? Då kan du vara däckmontören vår kund WEFA Däckservice i Trollhättan söker! Om tjänsten Till vår kund WEFA Däckservice i Trollhättan söker vi nu en duktig däckmontör. Arbetet går ut på att montera och balansera däck för privat- och företagskunder och även genomföra hjulinställning. Arbetet sker periodvis i högt tempo. På WEFA fokuserar man mycket på att ge kunden den bästa möjliga upplevelsen av besöket i verkstaden och kundkontakten är väldigt viktig. Om dig som söker För den här tjänsten kommer stor vikt läggas på personliga egenskaper. Du ska vara social, trevlig och positiv då du dels kommer jobba i ett litet, tight, team och dels kommer ha mycket kundkontakt. Erfarenhet som däckmontör eller på bilverkstad är också grundläggande. Krav Erfarenhet av liknande arbete Meriterande Erfarenhet av kundservice Erfarenhet av att ha arbetat med olika tekniska instrument kopplat till däck och hjulinställning Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid Omfattning: Heltid Lön: Enligt avtal Start: Omgående Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.
"Infinite motion for the future" InfiMotion Technology is a leading developer, manufacturer, and distributor of high-performance electric drive units for fully electric vehicles. We cover the entire value chain, from production software to individual components. Since our inception, we've experienced rapid growth and have consistently delivered outstanding results in technological innovation. InfiMotion Technology has enhanced the influence of the industry and enlightened new ideas for the future development of the electric drive field. The headquarters is situated in Wuxi, China and in June 2022, we launched our Swedish office with the goal of establishing local manufacturing. Our R&D site is structured with interconnected departments, ensuring quick and easy communication for maximum efficiency. The InfiMotion team has been responsible for over millions sold units to date, including the European market. Our Gothenburg office is now expanding and looking for a Lead Engineer Requirement Handling. Trust and effective communication shape the cornerstone of our culture. Here, you're not just joining a team; you're adding value. If you're seeking to be part of a flexible and dynamic team, we invite you to submit your application today! Responsibilities Join us as a Lead Engineer Requirement Handling where you'll play a crucial role in our dynamic team. In this role, you'll be a key person in developing cutting-edge electric drive units collaborating closely with our global InfiMotion team, customers and suppliers. You are expected to ensure fulfilment of our product development goals and their alignment with project goals. This includes documenting, reviewing, and prioritizing requirements to guide the engineering team regarding current and approved requirements. Tasks will include: Investigating project needs and documenting technical requirements Researching, developing, and communicating requirements for projects Ensuring that the project is meeting customer’s needs Driving on-point communication to ensure everyone understands the requirements Conducting routine investigations to make sure that requirements are met Having the required technical- and project management skills to stay on top of the job Work collaboratively within cross-functional teams, supporting both software and hardware development for electric drive units Engage in customer and supplier meetings, providing technical expertise and otherinsights while understanding the business impact Collaborate closely with colleagues in China and interact with our European customers. We are looking for Someone with a minimum of 5 years experience in product development and requirements handling, with a preference for automotive experience. We believe that you have a MSc within mechanical or electrical engineering, engineering physics or similar. To succeed in the role you have documented expertise in requirements handling systems e.g. DOORS, Codebeamer, Systemweaver etc. As a person you are excellent with details and a real problem solver. In parallel you are a great relationship builder that listens in an build trust and can naturally take on a leadership role when needed. We take it for granted that you are self-motivated enough to take ownership and drive your area with proactiveness and successful completion. Collaboration is key for us so you are a true team player with strong communication skills. You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin Chinese, Swedish or German it is a plus. To thrive in this role you are structured enough to manage multiple tasks and at the same time enjoy the fast moving pace and changes that comes with joining a growth company! We offer you An opportunity to be an integral part of business development and growth, then you've come to the right place. Here, you'll embark on an exciting journey within one of the automotive industry's most progressive and hottest topics. From conceptualization and development to production and sales, you'll play a pivotal role in shaping the entire lifecycle of our products. Our company embraces diversity and celebrates multiculturalism, fostering an environment where everyone's perspectives are valued and respected. Moreover, teamwork is at the heart of everything we do. As a small company within a larger context, we work closely as a team. We collaborate closely on projects and supports one another's growth and development. Whether it's participating in regular social events like after-work gatherings, group workouts, breakfasts and coffee breaks together, you'll find that camaraderie and collaboration are central to our workplace culture. Does this sound like you? Then you are welcome to join our team Our Office; The InfiMotion office is conveniently located within the Uni3 campus at Pumpgatan 1, on Lindholmen in Gothenburg. The office is easily accessible by car, bus, or the newly introduced ferry service. For those driving, there are parking facilities available around Lindholmen. Please note that ongoing extensive roadworks are in progress to enhance future tram connections which may cause delays and inconvenience. If you prefer public transport, simply get off at Pumpgatan or Regnbågsgatan when taking the bus. Alternatively, for ferry commuters, you'll get off at the Lundbystrand ferry terminal. Hiring process If you're ready to join a dynamic team where you can make a meaningful impact while enjoying a supportive and inclusive culture, then we invite you to be part of our exciting journey forward. The application process is currently underway, and the final deadline for submissions is 26th of May. We will review the applications continuously, so dont wait -apply now! Please note that in accordance with GDPR regulations, we can only accept applications through our system.
Om oss Ford Sverige, Hedin Motor Company AB, söker nu en Produktchef Personbilar som vill vara med och forma framtiden inom bilbranschen. Vi är stolta över att vara generalagent för Ford i Sverige och erbjuder allt från personbilar till transportbilar genom ett omfattande nätverk av återförsäljare och servicepunkter. Med flytt till vårt nya, toppmoderna huvudkontor i Mölndal våren 2025 och med en stark tillväxtambition är vi redo för nästa steg – är du det också? Om rollen Vi befinner oss i en spännande fas med lansering av ett brett utbud av elektrifierade transport- och personbilar under de kommande åren. Som Produktchef blir din uppgift att, tillsammans med teamet, utveckla attraktiva erbjudanden för både återförsäljare och slutkunder. Dina arbetsuppgifter: Du blir en nyckelspelare i vår personbilsorganisation, som idag består av fyra medarbetare. Du ansvarar för Fords personbilsprogram i Sverige och kommer bland annat att arbeta med: Framtagande av prislistor Produktutbildningar för återförsäljare Produktion av broschyrer och annat marknadsmaterial Prisförhandlingar i samarbete med Ford Europa Utveckling och implementering av kampanjer Support till återförsäljare gällande produkter och villkor Marknadsanalys och uppföljning av prisläget Strukturerat arbete med Fords personbilsprogram Din profil Vi söker dig som är strukturerad, analytisk och har en passion för fordonsbranschen. Du trivs i en roll där du kombinerar teknikförståelse med kundkontakt och har förmåga att förklara komplexa tekniska detaljer på ett lättförståeligt sätt. Du är en självgående teamspelare som arbetar mot högt uppsatta mål. Vidare ser vi att du har: Flytande språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God analytisk förmåga Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint B-körkort Vi ser gärna att du delar vårt starka intresse för bilbranschen och vill vara med på vår resa mot framtidens elektrifierade transporter. Varför jobba med oss? Du får möjligheten att bli en del av ett framgångsrikt företag där du kan växa och utvecklas i en spännande och dynamisk miljö. Hos oss är du en viktig del av att säkerställa vår fortsatta framgång. Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinmobilitygroup.com Övrigt Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Adam Hamilton, Projektledare. Tel: 031-790 03 22 Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en inledande provanställning på sex månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Placeringsort: Hedin Group HQ i Mölndal Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
People, culture, and leadership – our driving force Are you ready to take us to new heights? Because we are ready for you. At Centiro, people aren’t just part of the success — they are the heart of everything we do. We are leaders in the industry, and since 2010, we’ve been proud to call ourselves a Great Place to Work. But the best part? We’re just getting started. Here, your ideas and voice matter. You’ll be part of a community of innovators, explorers, and doers, where autonomous teams aren’t just buzzwords, it’s how we thrive. This isn’t just another role. It’s your chance to lead real change, inspire growth, and help us shape what’s next. Centiro is ready for the next chapter. The question is — are you? About the role Your mission will be to craft and implement a forward-thinking global HR strategy, drive impactful initiatives, and align them seamlessly with business objectives. As our Global HR Lead at Centiro, you will be responsible for leading and working closely together with the HR team on a global scale. You will work with our culture, people & leadership - taking us to the next level. With a strong understanding of global HR dynamics, you will ensure compliance with international labor laws, manage diverse teams, and encourage global collaboration. You will address complex challenges and stay updated with best practices and emerging HR trends. In this role, you will act as a trusted advisor, where a big part of your work will focus on coaching and supporting leaders and colleagues. You will craft development programs and workshops, empowering our people in different roles to succeed within the organization. You naturally inspire and engage others, spreading the message with confidence. Requirements Strong leadership and people management skills, with a proven ability to inspire, empower, and develop leaders and teams. You are a natural facilitator and thrive in conducting workshops. Experience fostering inclusive and innovative workplace culture. Demonstrated success in developing and implementing HR strategies aligned with organizational vision, mission and objectives. Experience in integrating data into daily operations to support decision-making and drive results. 7+ years leading HR functions. Experience in managing HR operations across multiple countries is a plus. Knowledge of labor laws and compliance standards. Excellent communication skills in both English and Swedish. Curious, self-driven and great at networking. Team-player? Yeah, that’s you… Why Centiro? Work toward a brighter future with the power to make a difference in the HR landscape. You’ll be surrounded by colleagues who share your passion for human resources and creating meaningful change. Enjoy the flexibility and agility of a fast-moving organization with short decision paths. Embark on an exciting journey in a successful and growing tech company serving the finest brands in the world. So. Don’t hesitate, linger, or let anything hold you back. Apply now Centiro is an award-winning Swedish tech company with more than 650 employees, founded in 1998. Our solutions enable and empower commerce for marquee brands and finer supply chains in 175+ countries. With our human-centric strategy, the company has ranked at the top 10 as a Great Place to Work for 15 years. Offices in Sweden, India, US, Canada, Spain and the UK. Read more at centiro.com.
ElectroHeat Sweden AB är ett företag med högt engagemang och en sprudlande framtidstro. Vi är Skandinaviens ledande tillverkare av industriugnar och levererar både inom Norden som globalt. I våra nya lokaler på Tagenevägen i Göteborg sker all tillverkning, montage och testning. Vi håller väldigt hög kvalitet på våra apparatskåp och arbetar med det senaste inom automation, PLC-system, säkerhetsapplikationer och vakuumstyrning. Företaget har ca 35 anställda som bidrar gemensamt till ett stabilt och lönsamt bolag. Vi söker just nu Industrielektriker: Om tjänsten Du varierar din tid mellan apparatskåpsbyggnation och maskininstallation. Vi bygger allt från små kopplingslådor till kraft -och styrskåp på 1000A. Varje anläggning som produceras är unik och du följer ofta ditt projekt och är även den som installerar elskåpet på ugnen och gör en komplett elinstallation av anläggningen. Våra ugnsanläggningar har ofta en hög automationsgrad och du får därför möjlighet att arbeta med det senaste inom automation. Beroende på erfarenhetsnivå så kan tjänsten utvecklas med I/O check, drifttagning hos kund och felsökning. Du kommer vara en del av vårt automationsteam som består av elkonstruktörer, PLC-programmeriare, elektriker och skåpsbyggare. Det finns alltså stora möjligheter att vidareutveckla dig brett inom el och automation hos oss. Erfarenhet Vi söker dig som är utbildad elektriker och har erfarenhet inom industriell automation. Du har förmågan att läsa kopplingsscheman. Om du är inriktad på installation och inte tidigare byggt elskåp så är inte det ett hinder för att söka. Är du intresserad av att lära dig nya saker så ser vi det som positivt. Din roll Elskåpsbyggnation Komplett maskininstallation Provkörning Installation hos kund Personlighet Du är tekniskt intresserad och noggrann Du uppskattar variation och att ställas inför nya utmaningar Du kan arbeta självständigt, men också samarbeta i arbetslag som tillsammans bygger en anläggning Du kan åka iväg på installationer några gånger per år Du kan göra dig förstådd på svenska utan problem B-körkort (eller att du har ambition att ta körkort inom kort) Vad gör ElectroHeat? Vår unika nisch är att tillverka industriugnar som är en viktig del i tillverkningen av alltifrån rotorn till vindkraft, härda kolfiberchassi till sportbilar eller komposithärdning av elflygplan. Man hittar därför våra kunder inom alltifrån rymdindustri till verkstadsindustri, vilket också gör vårt arbete så spännande. Vårt företag präglas av ett genuint intresse för teknik, affärer och människor, vilket genomsyrar vår affärsidé och företagskultur.
Är du driven, nyfiken och vill utvecklas tillsammans med oss? Vi söker nu en Beredare med fokus på lokalnät. Bli en framtidsintegratör och sök tjänsten redan idag! Läs mer om oss på vår Karriärsida Hos oss får du möjligheten att arbeta i tekniskt innovativa, nya och spännande uppdrag, samtidigt som du tillhör vår kultur och utvecklingsorienterade miljö. Du är en viktig del av Vinnergi och Powers region väst, där du bidrar till energiomställningen tillsammans med oss. Din roll som Beredare I din roll som beredare kommer du bland annat arbeta med att ta fram arbetsinstruktioner, materialsammanställningar, konstruktioner samt tillståndsansökningar. Du kommer även att ansvara för kontakten med markägare och myndigheter, hantera markvärderingar, utföra nätberäkningar, ta fram kostnadskalkyler och materiallistor samt bygghandlingar. Placeringsorten för den här rollen är Borås. Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta inom elkraft, med en utbildning på yrkeshögskola/högskola inom elkraft eller med tidigare praktisk arbetslivserfarenhet inom området. Vi är även intresserade av dig som har arbetslivserfarenhet i angränsande områden så som tillståndshantering hos Länsstyrelsen, byggnads- och anläggningsarbeten. I denna rollen sätter vi stort värde på personliga egenskaper som struktur, drivkraft, nyfikenhet och en vilja att ständigt lära och utveckla sig själv. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakt söker vi en person med god kommunikativ förmåga och som trivs med att samarbeta. Körkort B är ett krav för tjänsten. Då tjänsten innefattar en hel del arbete med dokumentation och tillstånd samt kontakt med såväl myndigheter som privatpersoner, ser vi att du har en god förmåga att utrycka dig muntligt såväl som skriftligt i svenska språket. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. Hos Power blir du del av ett växande team elkonsulter inom alla spänningsområden. Här finns stora möjligheter för dig att vara med och bygga vårt nya erbjudande och leda Vinnergi och samhället framåt med innovation och hållbarhet som ledord. Läs mer om oss på Power och lär känna oss som jobbar här eller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer