Software Test Engineer Consultant
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities As a Software Test Engineer Consultant you will be responsible for designing, executing, and automating test plans to ensure the quality, reliability, and performance of automotive software systems. This role involves collaborating with development teams to define testing requirements, identify defects, and validate software functionalities under various conditions. You will employ advanced testing tools and methodologies to ensure compliance with industry standards and project requirements. Your expertise will play a vital role in delivering robust and high-quality software solutions for automotive embedded systems that are ready to meet the future. Create and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts. Set up and configure test environments to replicate real-world conditions. Identify, track, and prioritize software defects using defect tracking tools. Conduct performance, stress, and scalability testing to validate software reliability. Conduct root-cause analysis for defects and recommend solutions to prevent recurrence Ensure traceability of test cases to requirements for validation and compliance purposes. Education, Experience, and Personal Characteristics BSc in Computer Science or another related field. Minimum of 3 years of experience as Software Tester, preferably in the automotive or electric driveline sector. Strong knowledge of coding, including Python You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. We are looking for a detail-oriented professional who thrive on clear communication, fostering a collaborative team spirit. Flexibility and adaptability are crucial, as you'll quickly adjust to new tools and processes. We value holistic thinkers who see the bigger picture and continuous learners eager to stay updated on the latest tech. If you're someone who enjoys working in a dynamic environment and improving processes, we want to hear from you! If you are passionate about software quality and enjoy working in a collaborative environment where continuous improvement is encouraged, we would love to hear from you! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kock Extra 150 - 210 kr per timme
FRAM Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och driven person med passion för sitt yrke. Minst några års erfarenhet inom branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. Har rätt inställning och ser den som en viktig del av jobbet. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 150 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKAN I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Start: Enligt överenskommelse. Lön: 145-190 kr i timmen. Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

24 februari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
HiL Test Engineer Consultant
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities In the role as a HiL Test Engineer Consultant you are responsible for designing, developing, and maintaining Hardware-in-the-Loop test environments to validate automotive systems, ensuring the reliability and performance of electric drive units (EDU). This role involves developing and maintaining HiL, creating test cases, automating test execution, and analyzing results to improve system quality. Everyone in the team collaborates closely with software, hardware, and system engineers to develop robust validation frameworks. They also contribute to continuous improvements in testing methodologies and toolchains. Design and develop HiL test systems for validation of automotive powertrain components. Create, implement, and automate test cases for system validation and verification. Develop and maintain test scripts, models, and real-time simulations. Analyze test results, report issues, and collaborate with development teams to resolve defects. Integrate HiL systems with software components for comprehensive testing. Ensure compliance with industry standards and best practices for automotive testing. Maintain and enhance test automation frameworks for increased efficiency. Troubleshoot HiL hardware and software to ensure optimal functionality. Support root cause analysis of failures and assist in system debugging. Document test procedures, results, and improvements for knowledge sharing. Education, Experience, and Personal Characteristics MSc within Electrical Engineering, Computer Science or similar Minimum of 5 years experience in HiL Development and Software testing, with a preference for automotive experience. Documented expertise in setting up and maintaining HiL test environments (e.g., dSPACE, NI, Vector VT). You are on a proficiency level in scripting languages like Python, MATLAB, or CAPL for automating test cases. You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. As a person you are excellent with details and a real problem solver with a creative mind-set. In parallel you are a great relationship builder and can naturally take on a leadership role when needed. We take it for granted that you are self-motivated enough to take ownership and drive your area with proactiveness and successful completion. Collaboration is key for us so you are a true team player with strong communication skills. To thrive in this role you are structured enough to manage multiple tasks and at the same time enjoy the fast moving pace and changes that comes with joining a growth company! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Platschef Rasta Götene
Rasta Sverige AB
Restaurang- och kökschefer

Rasta Götene är en anläggning med restaurang, hotell och bensinstation som ingår i Rasta Sverige AB som driver 30st vägrestauranger i Sverige. Rasta ska vara det givna stoppet längs vägarna. Rasta Götene serverar till största delen husmanskost, a la carte och fika. Vi söker nu en drivande platschef som älskar service, har goda ledaregenskaper och som är van att jobba i högt tempo med många olika arbetsuppgifter. Som platschef driver du verksamheten på Rasta Götene till stor del i den dagliga driften, du ska säkerställa att restaurangen uppfyller och överträffar gästens förväntningar. Du leder verksamheten på ett effektivt och glädjefullt sätt såväl kvalitativt som ekonomiskt. Arbetsuppgifterna innefattar ekonomiskt ansvar, budget, kontakt med myndigheter, marknadsföring samt personalansvar. Du ska leda och fördela arbetet med ett tydligt fokus på gästen. Du motiverar och inspirerar din personal och naturligtvis så tror du på och vill arbeta för ett företag i utveckling. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan och få möjligheten att vara med och driva denna anläggningen framåt tillsammans med alla härliga kollegor på Rasta Götene.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kock 80%
Winn Hotel Group AB
Kockar och kallskänkor

Cuckoo’s Nest är en restaurang & bar och en mötesplats för visionärer och drömmare, kreatörer och tvärtomtänkare, innovatörer och möjlighetsmänniskor. Beläget i Radisson Blu Riverside Hotel på Lindholmen, Göteborg. Att Cuckoo’s Nest är en plats där man befinner sig i gränslandet mellan genialitet och galenskap avspeglar sig i allt från inredning till servicen till våra gäster. Eftersom gränsen mellan genialitet och galenskap är hårfin, döpte vi restaurangen till Cuckoo’s Nest. Vi tror att du kommer att känna dig som hemma. Vi söker nu en kreativ kock till Restaurang Cuckoo's Nest. Har du en passion för kockyrket och brinner för att få dela med dig av nya smakupplevelser och kombinationen av mat och dryck? Tycker du om innovativa trender inom mat & dryckeskonst och triggas av att ständigt få utvecklas? Drivs du av noggrannhet och kvalité och går i gång på att alltid få leverera det lilla extra? Som person sätter du gästernas behov främst och har ett stort servicetänk. Du är van att arbeta självständigt men brinner samtidigt för att få dela med dig av din yrkeskunskap till dina kollegor, för att ni tillsammans ska kunna ge en härlig middagsupplevelse till gästerna. Du behöver ett par års erfarenhet av professionell matlagning och ha arbetat aktivt i ett a la cartékök. Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet inom liknande a la cartéverksamhet. Din vilja att vara med och utveckla är stor och du har en ödmjuk framtoning. Vidare är du ordningsam, ansvarsfull, ambitiös och har ett öga för detaljer. Låter det spännande och som något för dig? Sök i dag - vi vill gärna höra ifrån dig! Intervjuer sker löpande, tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda över kvällar. Läs mer om restaurangen på www.cuckoosnest.se eller på Instagram Restaurangen är en del av Radisson Blu Riverside Hotel på Lindholmen och drivs av Winn Hotel Group AB.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Söker Engagerad och duktig däckskiftare
Ad Acto Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Till vår kund söker vi nu däckmontör i Trollhättan! Arbetsuppgifter I ditt arbete som däckmontör kommer du att få ta emot kunders bilar för att utföra byte av vinterdäck/sommardäck. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: att skifta däck balansera lagerföra däck tvätt av däck Då det förekomma en del tunga lyft ser vi därför att du som söker har god fysik. Du kommer även att få köra in kundernas bilar till verkstaden så B-körkort är ett måste. När säsongen kommer igång innebär det ett högt tempo på arbetsplatsen samtidigt som man måste hålla god kvalitet, därför spelar noggrannhet en stor roll. Arbetstiderna är förlagda på dagtid 7-16. Din profilFör att trivas som däckmontör hos vår kund ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av att byta och skifta däck. Du är en person som har ett intresse för bilar, lätt för att prata med kunder och du tycker om att arbeta med kroppen då detta är ett fysiskt krävande arbete. Som person är du en problemlösare, noggrann och stresstålig. Krav: B-körkort (även manuell växellåda) Prestigelös och hårt arbetande Talar svenska obehindrat Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Lön efter kollektivavtal. Du kommer att vara anställd hos oss på Ad Acto Rekrytering AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på Ad Acto Rekrytering är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adacto.se

24 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Marknadskoordinator till Tranpenad Group i Mölndal
Tranpenad AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du ha en bred och varierad roll inom marknadsföring där du får vara spindeln i nätet? Som marknadskoordinator hos oss arbetar du med marknadssupport för våra två verksamheter i Tranpenad och Eyes4Work!Om tjänsten Som marknadskoordinator hos oss är du spindeln i nätet och arbetar brett med marknadssupport för våra två verksamheter i Tranpenad och Eyes4work. Rollen är bred och kan innebära allt från att arrangera ett kundevent vid hockeyarenan till att hantera och beställa profilsortiment. Den största delen av din tid kommer att handla om att publicera och skapa, annonsering, presentationer och inlägg på hemsidorna och i sociala kanaler samt arbeta med leadsgenerering. Du har din arbetsplats på vårt fina huvudkontor i Mölndal där du kommer bli en del av ett härligt team av kollegor som arbetar med företagets ledning, HR frågor, lön och ekonomihantering och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Huvudsakliga arbetsuppgifter Producera och publicera personliga och inkluderande employer branding- innehåll för våra sociala medieplattformar, webb och sociala kanaler Säkerställa ett konsekvent budskap och visuell identitet för både Tranpenad och Eyes4work i alla kanaler som speglar våra värderingar personliga, kompetenta och ansvarstagande Ansvara för och beställa profilsortiment och exponeringsmaterial Producera enklare grafiskt material för digitala kampanjer, presentationer och trycksaker och hantera digitala inbjudningar m.m Projektleda och vara delaktig i olika kund och personalevent Stötta ledning och chefer i marknadsrelaterade frågor Vara delaktig i planering av innehålls- och aktivitetsplaner tillsammans med ledningen Om dig som söker För att trivas hos oss tror vi att du är en engagerad och kvalitetsmedveten doer som gillar att hålla en hög servicenivå. Det du inte kan, vill du lära dig! Du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du besitter en stor social kompetens och trivs i en central roll med många kontaktytor. Vi tror också att du är en prestigelös och anpassningsbar person som trivs med snabba beslut och att operativt genomföra dagliga uppgifter. Resor inom Sverige kan förekomma i tjänsten. Kvalifikationer Utbildning eller yrkeserfarenhet inom marknadsföring/kommunikation, inkl. digital marknadsföring Erfarenhet av marknadsföring B2B gärna inom bemanning och rekrytering Duktig på att själv kunna skriva och producera inlägg och annonser med bild och text anpassat mot målgrupp på våra hemsidor, Facebook, Instagram och Linkedin Kunskap i att skapa enklare rörligt material för våra sociala medier Känsla för layout för varumärket och att få ihop text, bild och form till en helhet Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande Grundläggande kunskaper i Google Ads, Google Analytics och Facebook Ads Manager Kunskap i SEO, SEM Vad vi kan erbjuda dig Vi erbjuder en spännande tjänst där du har stor frihet att forma din roll och din resa inom Tranpenad och Eyes4work! Som anställd hos oss är du del av ett entreprenörsdrivet företag med snabba puckar och mycket hjärta. Vi arbetar för en inkluderande arbetsmarknad och att göra positiva avtryck genom en lång tradition av samarbeten med idrottsföreningar och välgörenhetsorganisationer. Utöver detta erbjuder vi dig sex veckor semester, tjänstepension och förmåner som friskvårdsbidrag och förmånsrabatter. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få människor och företag att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom rekrytering, bemanning och driftlösningar för lager, logistik, e-handel, produktion och industri där vi med våra erbjudanden effektiviserar våra kunders verksamheter samtidigt som vi bidrar till en bättre och mer inkluderande arbetsmarknad. Vi finns idag i Stockholm, Göteborg, Skåne, Jönköping, Borås, Mälardalen och Trestad och har vårt huvudkontor i Mölndal. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Har du frågor kring tjänsten kontakta CHRO Camilla Thulin på 076-8557510.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Erfarna Skjutstativförare sökes till kund

Vill du jobba i lager? Är du en person med driv, är ansvarstagande och vill utvecklas inom lager och logistik? Har du erfarenhet av att köra skjutstativtruck? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi dig som har erfarenhet av att köra skjutstativ i arbete dagligen till vårt kunduppdrag i Göteborg där möjligheten att utvecklas finns hos en av våra kunder inom en fartfylld verksamhet! Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider vilket kräver att du kan vara flexibel och jobba både dag som kväll. Arbetstider: 06.00-15.00, 07.00-16.00, 15.00-00.00. Om jobbet: Arbetsuppgifterna innebär truckkörning med skjutstativstruck där man plockar enligt ordrar, man plockar ner pallar med varor från högre höjder med hjälp av trucken. Det kan även förekomma lastning och lossning av lastbilar. Arbetet kan kräva tyngre lyft så det är viktigt att man är fysiskt frisk. Som truckförare behöver du vara en strukturerad person som har en bra planering av hur man plockar varor effektivt och säkert. Vi söker dig: Som har en gedigen erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck. Vi ser gärna att du är skicklig, pålitlig och brinner för lagerarbete och truckkörning. Vi ser gärna att du vill arbeta i ett lager med högt tempo och förespråkar teamwork. Du måste vara stresstålig och kunna arbeta både självständigt och i grupp. Under högsäsong ser vi gärna att du är förberedd på större inflöden och strävar efter uppsatta mål. Krav: Truckkort A+B Erfarenhet av att köra skjutstativ Körkort B plus egen bil är starkt meriterande. Om oss: Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat: - Marknadsmässig lön - Personlig och stöttande konsultchef - Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Intervjuer sker löpande och tillsättning sker omgående. Varmt välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Servicetekniker till StrongPoint
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Söker du ett varierat arbete med teknisk utveckling, kundkontakt och nära samarbete med kollegor? Lockas du dessutom av möjligheten att arbeta i en roll med hög grad av självständighet? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos StrongPoint. Om företaget StrongPoint är ett teknikföretag som hjälper dagligvaruhandeln att bli mer effektiv, säker och kundvänlig. De utvecklar och levererar innovativa lösningar som självbetjäningskassor, elektroniska hyllkantsetiketter, hämtskåp för e-handel och smarta betalsystem – allt för att göra både butiksdrift och shoppingupplevelsen smidigare. Med huvudkontor i Norge och verksamhet i över 25 länder har de över 35 års erfarenhet och ett starkt team på fler än 500 medarbetare. Deras lösningar används av ledande aktörer som ICA, Coop och Rema 1000. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med installation, service och reparationsarbete av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln, såsom kontanthantering, betallösningar, elektroniska hyllkantsetiketter, självbetjäningskassor och hämtskåp för e-handel. Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment. Du blir tilldelad uppdrag som du genomför på plats i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg. I snitt hanterar du 3-4 uppdrag per dag. Vid behov har du stöd från supportavdelningen, produktspecialister och övriga servicetekniker. För att säkerställa rätt kompetens erbjuds du produktspecifika utbildningar. Utifrån upptagningsområdet bor du med fördel i södra Stockholm. I rollen ar du hemgaragering och tillgång till servicebil. Eftersom arbetet innebär hantering av kunders pengar kommer utdrag ur belastningsregistret att göras under rekryteringsprocessen. Installation och service av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment Uppdragen tilldelas via en app där delar hämtas från ett utlämningsställe Arbetet utförs i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg Åtgärderna dokumenteras i appen innan uppdraget klarmarkeras Prioritering av uppdragen sker utifrån avtal, där vissa kunder är återkommande Utdrag ur belastningsregistret sker under rekryteringsprocessen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av arbete med nätverk, mjukvara och data/IT Erfarenhet av mekaniskt arbete Kunskap inom ellära Erfarenhet av kylteknik är meriterande Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som servicetekniker pratar du med kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Laboratorieingenjör till Essity
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

Har du erfarenhet av kemiskt laboratoriearbete från studierna och är redo att ta ditt första steg i karriären? Söker du en dynamisk miljö där du arbetar i flera projekt i nära samarbete med andra i samma roll? Hos Essity får du möjlighet att utveckla dina kunskaper genom att arbeta med välkända varumärken i en global organisation! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående till augusti ut. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Tjänsten är placerad på Essitys kontor i centrala Mölndal. Arbetsuppgifter Som laboratorieingenjör har du en vardag med både praktiska utmaningar och teoretiskt arbete. Du kommer vara den som planerar och utför labbtester på nya produkter samt presenterar och analyserar resultatet. Ungefär hälften av din tid kommer att spenderas i laboratoriet och med analyser, där den andra halvan ägnas åt att skriva rapporter och göra analytiska beräkningar. Detta laboratorium arbetar med produkter inom området Tissue och är på så vis mer inriktat mot produkterna. Som ny erbjuds du en gedigen introduktion där du deltar i projekt för att lära dig de olika metoderna, samtidigt som du samarbetar nära med både juniora och seniora laboratorieingenjörer. Avdelningen har regelbundna möten och ett tätt samarbete mellan kollegorna, både i det dagliga arbetet och under olika projekt. Planera och utföra labbtester på nya produkter Presentera och analysera resultat Varierade projekt och metodiker Laboratoriet är inriktat mot produktutveckling Tätt samarbete med både juniora och seniora kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Universitet- eller högskoleexamen inom kemi, kemiteknik eller maskin Erfarenhet av laboratoriearbete Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs med att variera det abstrakta och komplexa arbetet med praktiskt laboratoriearbete. Du har en öppenhet för förändringar och trivs i en dynamisk miljö, där du snabbt kan ändra ditt förhållningssätt och se utmaningar i förändrade förutsättningar. Vidare är du noggrann och värdesätter en hög kvalitetsstandard och har förmågan att skapa och upprätthålla din struktur i arbetet. Vi tror också att du trivs du i en miljö där du i hög grad planerar ditt dagliga arbete samt dina projekt och att du motiveras av att driva ditt arbete framåt. Då avdelningen har ett tätt samarbete är du också en person som har förmåga och intresse av att samarbeta med andra. Övrig information Start: Omgående Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025