Eventsäljare med grundlön till Qiwi Mobil – Följ med på en resa full av ...
Q.I.W.I Technologies AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Har du ett driv utöver det vanliga och en passion för att möta människor? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som inte bara säljer, utan skapar relationer? Då är det här jobbet för dig! Om tjänsten Som Eventsäljare hos Qiwi Mobil får du möjlighet att resa runt i Sverige och arbeta på mässor, marknader, köpcentrum, torg och livsmedelsbutiker. Din huvudsakliga uppgift är att förmedla Qiwi Mobils tjänster till privatpersoner. Det är ett spännande och socialt jobb där du får träffa nya människor varje dag, och samtidigt bygga en karriär inom försäljning. Vad vi erbjuder Marknadens högsta provisioner – Tjäna riktigt bra med ett jobb där din insats belönas. Fri tjänstebil och bensinkort – Fokusera på jobbet utan att oroa dig för transportkostnader. Hotellnätter inkluderade – Vi står för din bekvämlighet när du jobbar på annan ort. En fantastisk säljskola – Vi utbildar dig i världsklassig försäljning, oavsett om du är nybörjare eller har erfarenhet. Tävlingar och incitament – Få extra motivation genom regelbundna tävlingar med attraktiva priser. Möjlighet att lära dig försäljning och event från oss som varit med längst i branschen – vi vet vad som krävs för att lyckas! Vem är du? Du är utåtriktad, driven och älskar att träffa nya människor. Du trivs med att jobba i team och motiveras av att nå gemensamma mål. Du pratar och skriver flytande svenska. Erfarenhet av försäljning är ett plus, men inte ett måste – vi lär dig! Om Qiwi Mobil Qiwi Mobil är en snabbväxande mobiloperatör som sätter kunden i centrum. Med våra flexibla och kundanpassade lösningar har vi byggt en stark och pålitlig närvaro på marknaden. Vi är stolta över att leverera högkvalitativa tjänster och brinner för att skapa långvariga kundrelationer. Ansökan Vill du vara en del av vårt fantastiska team och ta del av denna unika möjlighet? Skicka din ansökan via länken eller kontakta oss på [email protected]. Bli en del av Qiwi Mobil – där din karriär får möjlighet att växa, och din insats verkligen gör skillnad!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Treasury Accountant till långt konsultuppdrag i Göteborg
Delta Consulting AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Har du erfarenhet av Hedge Accounting? Bor du i Göteborg och är tillgänglig omgående för nya möjligheter? Var? Centrala GöteborgNär? OmgåendeAnställningsform?Konsultuppdrag via Delta Consulting För ett långt uppdrag till ett företag i behov av förstärkning, söker vi på Delta Consultingnu en Treasury Accountant med start omgående. Uppdraget är på heltid och arbetsuppgifterna inkluderar t.ex. finansiell bokföring (financial accounting) och corporate treasury. Uppdraget kräver flera års erfarenhet samt erfarenhet av Hedge Accounting. Har vi ringat in din profil? Välkommen in med din ansökan via denna annons, så pratar vi mer.Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Kundsupportmedarbetare
MMSports AB
Kundtjänstpersonal

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder, träningsredskap och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare -vill du hänga med? =) Kul att du kikat in och vill läsa mer om tjänsten!Vår fantastiska kundsupport ser till att alla våra kunder alltid får en riktigt bra upplevelse när de kontaktar oss. Vi är väldigt stolta över vårt höga kundomdöme och vi söker nu dig som vill ta hand våra kunder tillsammans med oss. ArbetsuppgifterDu kommer att vara företagets representant och hantera serviceärenden via mejl, telefon och chatt. Utöver detta hanterar du dagligen systemadministration. Du arbetar mot flertalet kontaktytor och samarbetar med våra avdelningar internt. Du kommer självklart att få utbildning och introduktion i våra system i samband med din upplärning. Under din arbetsdag besvarar du produktspecifika frågor men framförallt frågor kopplade till våra kunders beställningar. Din profilDu som person är positiv, driven och lyhörd för kundens behov. Det är väldigt viktigt att du har rätt inställning och brinner för att alltid erbjuda kunden bäst servicen. För att trivas i rollen behöver du gilla högt tempo och tycka om att att arbeta i ett litet tight team som tillsammans hjälps åt och levererar hög nivå. På MM Sports älskar vi all form av träning och vi tycker det är jättekul om du också delar det intresset med oss. Vi ser gärna att du kan identifiera dig med MM Sports som varumärke och med vårt sortiment. Kvalifikationer Du har ett par års erfarenhet ifrån kundsupport eller liknande arbetsuppgifter Du har mycket god datorvana och har lätt för att lära dig nya tekniska system Du behärskar svenska och engelska obehindrat Du gillar verkligen att arbeta med kundservice! Meriterande Produktkunskap kosttillskott Why be average when you can be morePå MM Sports är det alltid nära till beslut och nästa nivå. Hos oss är man en del av ett företag som präglas av gemenskap, ansvar och glädje. Under de senaste åren har vi tagit starka kliv framåt och vi befinner oss på en otroligt kul resa. Vi vill kunna arbeta enkelt och effektivt med snabba beslutsvägar för att snabbt komma framåt. Hos oss får man ett omväxlande arbete och ett starkt ägandeskap i en verksamhet som är under en spännande tillväxt och utveckling. På MM Sports står vi alltid för Kvalité, Kunskap och Passion -Why be average when you can be more!Var, när och hur Tjänsten är placerad på vårt nya kontor i Landvetter. Tjänsten är ett vikariat på heltid, 40h/vecka, året ut. Startdatum är något som vi kan kommer överens om, det viktigaste för oss är att hitta rätt person. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Låt oss veta i din ansökan varför du skulle passa för den här tjänsten.Är tjänsten och du en spännande match?Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Alla ansökningar görs via vår hemsida. Har du någon fråga eller fundering så är du varmt välkommen att kontakta vår kundsupportchef Louise Blom, [email protected] Why be average when you can be more!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Alingsås!
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en kvinna i 50 årsåldern bosatt i Alingsås Är rökfri Har goda kunskaper i svenska Har erfarenhet av att arbeta kväll och natt Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete Har B-körkort Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är ett vikariat som sträcker sig fram till 2025-12-31.Tjänstgöringsgraden är på ca 35%. Tjänsten innebär arbete under kvällstid eller nattetid. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde 2025-02-24 Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Customer Experience Agent
Lets Deal AB
Kundtjänstpersonal

Är du en positiv person med hög social kompetens som brinner för att ge service i världsklass? Då kanske detta är något för dig! Vi söker nu vår nästa stjärna till vår Kundtjänst i Göteborg. Vi erbjuder en stimulerande och bred roll där du ges möjlighet att utvecklas i en prestigelös atmosfär. Vi ser att du är relationsskapande i ditt sätt att arbeta och kommunicera, vilket innebär att du har förmågan att skapa förtroende, är lyhörd och kan anpassa dig till olika personer på ett vänligt sätt. För att trivas och lyckas i rollen är du strukturerad, ansvarsfull och noggrann, då du ofta arbetar med parallella arbetsuppgifter. För tjänsten ser vi också att du är en problemlösare som uppmärksammar detaljer och motiveras av ett högt tempo. Vidare söker dig som är nyfiken och initiativtagande, som brinner för kunden och vill bidra till att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Du ska tycka det är roligt att kommunicera med kunderna på ett personligt, engagerat och hjälpsamt sätt och förstå att din kommunikation med kunderna är avgörande i arbetet med att skapa beständiga kundrelationer. Avslutningsvis är du en person som tycker om ett högt tempo med en vilja att ta tag i uppgifter högt som lågt, där du utmanar och hittar lösningar. Som Customer Experience agent är du ett ansikte och röst utåt för Let’s deal och har en viktig funktion för att säkerställa att Let’s deal levererar genuin wow-service till våra kunder och partners. Utöver den dagliga hjälp du bistår våra kunder med på telefon, mail, chatt och sociala medier finns möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur vi förbättrar kundupplevelsen. Du hanterar tillsammans med dina kollegor administrationen kring kundernas alla ärenden. I rollen som Customer experience agent på Lets deal kommer du ingå i ett litet team och rapporterar till ekonomichefen. I din roll ingår: - Hantering av kund- & partner relaterade uppgifter - Identifiera och genomföra nödvändiga förändringar i våra kundtjänstkanaler - Utveckla och genomföra kommunikationsstrategier för kundtjänst såsom win-back, automatiseringar och andra initiativ som syftar till att öka kundnöjdheten. - Hantering av Klarna, ARN och andra kundrelaterade ärenden - Samarbeta mellan avdelningar för att ingjuta kundcentrerat tänkande i hela organisationen och driva på förbättringar av kundupplevelsen. Din profil - Minst 3-5 års dokumenterat arbete i en roll med kundkontakter från exempelvis kundtjänst eller annan supportverksamhet - Självgående, driven och van att ta eget ansvar för diverse relaterade arbetsuppgifter - Kan snabbt få en bra överblick över en situation och med öga för detaljer - God kommunikativ förmåga i tal och skrift - Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, ett plus om du förstår och behärskar norska - God systemvana, erfarenhet av Kundo och Oracle Netsuite är meriterande Let’s deal erbjuder - Glada och drivna kollegor - En arbetsplats med stort fokus på trivsel, miljö. - 4 Day Work Week, med möjlighet att vara lediga på fredagar - Kick-offs, frukostar och annat kul - Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. - Let’s Deal är anslutna till kollektivavtal Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig! Kolla mer på www.letsdeal.se Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen till oss! Letsdeal.se startades i mars 2010 och är idag den ledande dealsajten i Norden. De unga entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson ville skapa en digital tjänst som bland annat gjorde det möjligt för svenska konsumenter att göra snabba och bra deals på tjänster och produkter som matchade deras intressen. Oavsett hur billiga de må vara, var den lokala närheten i dealen viktig redan från start. Våra grundare trodde benhårt på idén – och det gjorde svenskarna (och senare norrmännen) också, för verksamheten växte snabbt. Vår vision är att alla älskar en bra deal och vi vill inspirera fler att upptäcka och uppleva mer på ett lekfullt, positivt och spontant sätt. Vårt mål är att alla ska få uppleva en massa spännande deals på en och samma plats. En deal som adderar något oväntat till vardagen. Som håller vad den lovar och som är relevant för kunden – oavsett vem hen är eller var hen bor. Vi nöjer oss inte förrän vi nått dit. Och egentligen inte då heller. För då är det dags för nästa mål, och nästa. I dagsläget är vi cirka 30 anställda i Sverige och Norge med kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. I slutet av 2021 förvärvades Lets deal av danska Deal Media Group ApS. På Let’s deal händer det hela tiden något nytt, vi är modiga och vågar testa nya saker och är nyfikna på nya trender. Företagskulturen har alltid varit en av våra stora framgångsfaktorer och Lets deal har alltid haft ambitionen att vara en attraktiv arbetsplats, både för befintlig och ny personal. Vi tror att genom nöjda och motiverade medarbetare ökar vår förmåga att utveckla vår verksamhet och nå våra gemensamma mål. Vi är därför väldigt stolta att ha hakat på den senaste trenden för arbetsplatser - 4 Day Work Week. Ett arbetssätt som innebär att vi arbetar fokuserat från måndag till torsdag med möjlighet att vara lediga på fredagen. Vi tror att genom att ändra vårt arbetssätt de dagar vi jobbar så kan vi öka vår effektivitet, närvaro och produktivitet. Vi tror att genom mindre stress hos våra anställda kan vi öka vår förmåga att prestera väl. Och för oss är det också viktigt att ha en hälsosam balans mellan arbete och fritid.

6 februari 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Fullstack Software Developer
Technogarden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Are you Maersks next Fullstack Software Developer? Joining Maersk will embark you on a great journey with career development in a global organization. As a fullstack software developer, you will engage with Platform product owners, scrum teams, solution vendors and platform vendors through the solution lifecycle with prime responsibility from requirement gathering, analysis, identifying technologies to be used, suggesting development strategies, coding to develop functionalities and deployment in production. This is an extremely exciting time to join a fast paced, growing, and dynamic team that solves some of the toughest problems in the industry and builds the future of trade & logistics. We aim to be a world-class professional IT organization that delivers business value through automation, standardization, and innovation. We believe in empowerment where each of us takes ownership and responsibility for developing and implementing new ways of working. Key responsibilities Develop data adaptors and integrate internal/customer applications with central databases. Collaborate with cross-functional teams to design and implement custom integration capabilities for global applications. Lead the full application lifecycle: research, design, development, testing, and continuous deployment. Champion adoption of new technologies and best design practices to enhance product usability and performance. Engineer highly resilient, cloud-native, distributed solutions, ensuring high availability and scalability. Provide technical leadership, guiding design and code reviews with a focus on user experience, performance, and scalability. Collaborate with R&D, IT, and Business Ops to align on product and operational needs. Ensure high-quality API design, including versioning, compatibility, authentication, and rate limiting. Support code quality through green builds, effective code management, and constructive peer feedback. Qualifications Bachelor’s degree in computer science or equivalent (master’s preferred). Several years of hands-on enterprise software development experience, focused on cloud-native, scalable, high-performance solutions. Proficient in API Gateways and integrations (e.g., Apigee, Akana). Strong knowledge of algorithms, data structures, OOP, design patterns, and multi-threaded programming. Skilled in unit and integration testing; advocates for automated testing. Experienced as a technical lead on major projects. Knowledgeable in MVC, Event-Driven Architecture, Domain-Driven Design, and Microservices. Solid background in low-level design, data modeling, and data quality governance. Technical skills Advanced backend design and programming skills with .NET, Azure, C++/C#, .Net Core/.NET 6/Java, focused on enterprise server solutions. Cloud native development experience with Kubernetes Proficient in developing/debugging RESTful & SOAP microservices. Skilled in low-latency, scalable, distributed, and multi-threaded applications. Experienced in designing service interfaces, public APIs, and working with databases (SQL, NoSQL). Familiar with messaging/streaming (Kafka, ActiveMQ, RabbitMQ) and Big Data tools (Spark, Hive, Elasticsearch). Strong CI/CD experience (Git, GitLab, GitHub Actions, Jenkins). Effective collaborator with technical teams and business leaders. Proficient in Agile, BDD, and TDD methodologies. We are looking for a detail-oriented individual with a strong sense of ownership and is committed to delivering high-quality solutions. You should be highly responsible, possess excellent communication skills, and be comfortable working both independently and collaboratively across functions. Strong organizational skills, a process-oriented mindset, and flexibility to support global projects across time zones are essential. If this sounds like you, we welcome your application!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Managementkonsult - verksamhetsutveckling
Canea Partner Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

CANEA är ett av Sveriges ledande och mest erfarna managementkonsultföretag inom verksamhetsutveckling. Vi söker nu dig som har arbetat några år inom verksamhetsutveckling och vill fortsätta utvecklas vidare hos oss som managementkonsult! Rollen består av att arbeta med följande delar: - Managementkonsulting: Brett konsultarbete inom verksamhetsutveckling, förbättringsarbete, projekt- och förändringsledning. - Utbildning: Kursledare på våra utbildningar, primärt inom området verksamhetsutveckling. - Försäljning: Kontinuerligt bidra till att få in uppdrag, främst genom merförsäljning i egna uppdrag men också genom nyförsäljning och som stöd i offertprocesser, på events och kampanjer. - Utveckling: Medverka vid utveckling av CANEAs tjänster inom området. Våra kunder består av en mix av stora och medelstora företag inom både privat och offentlig sektor där du även kan få arbeta som kundens projektledare i olika förändringsarbeten. Vi erbjuder dig En arbetsplats som erbjuder professionella och personliga utvecklingsmöjligheter genom bl.a. egen kompetensutveckling. Exempelvis har du tillgång till CANEAs kursutbud. Vi ger dig även flexibilitet, frihet och stora möjligheter att påverka i ett positivt och öppet arbetsklimat med engagerade, ambitiösa medarbetare och nöjda kunder. Genom att arbeta med olika intressanta uppdrag, företag och branscher får du ständigt nya kunskaper och insikter. Att arbeta på CANEA innebär att du kommer till ett stabilt tillväxtföretag med kompetenta och trevliga kollegor, samt en unik tjänste- och produktportfölj. Vårt arbetsklimat präglas av ödmjukhet inför varandras förmågor, prestigelös inställning, hjälpsam attityd, platt organisation, högt i tak samt en stark drivkraft att uppnå resultat. Kort sagt vi har kul på jobbet och möter dagen med ett leende! Vi tror att du som är rätt för den här rollen gillar att arbeta tillsammans med andra, är driven, trygg i dig själv och har en stark analytisk förmåga. Du är intresserad av att utveckla verksamheter med verktyg såsom processutveckling, agilt, lean, six sigma, 5S, nu-läge/bör-läge/handlingsplan, workshops, organisationsgenomlysning och förändringsledning. Du har intresse för kompetensöverföring och trivs i att hålla utbildningar som en del av ditt arbete. Vi ser även att du har: - Akademisk examen inom relevant område, exempelvis civilingenjör, civilekonom eller liknande. - Ca 3-10 års arbetslivserfarenhet inom relevant område. - Erfarenhet av att arbeta strategiskt och "hands on" med verksamhetsutveckling. - Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande - Erfarenhet av att ha arbetat som konsult. - Erfarenhet av att arbeta med sälj. - Det är ett stort plus om du har ett kontaktnät i Göteborgsregionen som kan generera ytterligare affärer. - Vi ser det som en fördel om du på sikt även vill utvecklas inom våra övriga kompetensområden och bli en bred managementkonsult. Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Plats: Placering på vårt kontor vid Stenpiren i Göteborg. Våra uppdrag och utbildningar utförs till viss del ute hos kund, därmed kan tjänsteresor runt om i Sverige bli aktuellt. CANEA levererar varaktiga resultat genom att kombinera konsulttjänster, IT-lösningar och utbildningar. Vi lever i en snabbt föränderlig värld där det ständigt ställs nya krav på en organisation. Vår filosofi är att ge företag och verksamheter de strategier, system, arbetssätt och den kompetens som skapar förutsättningar för framgång och säkerställer bästa resultat. Vi jobbar tillsammans för fortsatt utveckling – av våra kunder, företaget och dig som medarbetare. För om du är väl rustad och trivs i din roll, skapar du också de bästa förutsättningarna för oss och våra kunder. Med utveckling i fokus arbetar vi för att möjliggöra en kreativ miljö för innovation oavsett om det gäller arbetssätt, våra produkter eller tjänster. Vi är prestigelösa och du uppmuntras att komma med idéer och driva dem fram till att de blir förverkligade.

5 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Tre Stiftelser söker HSL-assistenter i sommar
Stiftelsen Göteborgs Sjukhem
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker dig som studerar till sjuksköterska, fysioterapeut, eller arbetsterapeut, alternativt är färdig till sommaren. Kom och prova på att arbeta hos oss som HSL-assistent! Kort om oss Tre Stiftelser är mångfaldigt prisbelönt för våra äldreboenden, som bedrivs utifrån den salutogena värdegrunden. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och roligt arbete i vackra miljöer. Dagarna är fyllda av såväl vård, omsorg och service samt en massa trevliga sociala aktiviteter. Vi sätter det friska i fokus! På Tre Stiftelser bor mer än 350 äldre personer med olika funktionsvariationer och/eller sjukdomar. Din roll, som en viktig nyckelspelare i HSL organisationen, innebär att nära samarbeta med enhetschefer, undersköterskor, sjuksköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeuter och andra professioner för att skapa trygga och meningsfulla dagar för hyresgästerna. Vi erbjuder Du erbjuds en möjlighet, att på någon av våra centrala adresser närma dig yrkesrollen, med trygg närvaro av erfarna kollegor. Du arbetar dagtid, måndag till fredag och assisterar legitimerad personal. Är du färdigutbildad arbetar du självständigt, men med stöd av ordinarie personal. Aktuella veckor är 25-33. Vår verksamhet ligger på Vegagatan 55 i Linné, Per Dubbsgatan 4 i Änggården, samt Stenungsundsgatan 19 i Björkekärr. Ange i ansökan vilka veckor du är tillgänglig för arbete, samt till vilken adress du helst söker till. Varm välkommen med din ansökan! Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse, månadslön eller timlön Sista ansökningsdag: 2025-03-23 Urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Kontakt Vid frågor om tjänsten: Madeleine Augustsson, HSL-chef 0725-171329 I den här rekryteringenhar vi gjort vårt val av annonseringskanaler och undanber oss vänligen med bestämt kontakt från annonsörer och andra säljare av rekryteringstjänster.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
AOSP Senior Software Engineer
Polestar Performance AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

The opportunity We're currently looking for an AOSP Senior Software Engineer. Someone with a passion for electric mobility, an interest in technology, and a desire to create the change we know is needed. The Infotainment Software team is a part of Connected Experience group in R&D and consists of specialists with broad expertise in Android Automotive OS. Currently the team is focused on development of a high-end infotainment system for the latest model of Polestar, which is not yet on the market. We’re committed to fostering our professional development with continuous learning, mentorship, and access to advanced tools and technologies. This position is located in Gothenburg, Sweden. We believe in a hybrid model when it comes to remote and onsite work, knowing that both in-person collaboration and individual time to focus are needed. What matters most is that people get the time, and support, to do what needs to be done. And to enjoy doing it, of course. The responsibilities In this role, this candidate will be expected to develop and modify Android-based applications and services for automotive platforms. Working as a member of the Infotainment Software team, the candidate will be instrumental in working closely with our supplier to ensure smooth integration of components developed by them. See below for a more thorough breakdown of the various tasks and areas you'll be responsible for: Design and implementation of new features tailored to automotive requirements. Identify and fix bugs in the applications, libraries, etc. ensuring reliability and stability. Develop unit tests to ensure code quality and reliability. Participate in code reviews to maintain high coding standards. Collaborate with cross-functional teams, including integration team, UI/UX, and systems engineers, and external suppliers to deliver a high-performing and secure in-car experience. The ideal candidate In order to succeed in this role, and at Polestar in general, there are a few characteristics you'll need to have. Tenacity. Flexibility. Curiosity. The ability to take the initiative, to meet deadlines and requirements, and to abandon ideas when they're not feasible. We are looking for an individual with strong communication and teamwork skills, capable of working cross-functionally with diverse teams to deliver complex, high-quality software. The ideal candidate is keen on innovations, forward-thinking, and values creativity, collaboration, and diverse perspectives. Flexibility in implementing new solutions is also essential, ensuring adaptability in a dynamic environment. In addition, you'll need the following: Degree qualified in Software Engineering, Computer Science, or similar. Experience in AOSP development and Android internals. Proven experience inbuilding or enhancing infotainment systems for automotive platforms. Proficiency in Java, Kotlin, C++, and familiarity with embedded systems development using low-level programming. Proficient in using development tools like Android Studio, Git, and GitHub. Familiar or having experience with Vehicle Hardware Abstraction Layer (VHAL). Familiar or having experience with Android Interface Definition Language (AIDL). Experience in working with signals related to Flexray, SomeIP, IPCP, etc. Hands-on experience in integrating Android apps and framework layer with platform; troubleshooting any miscommunication of interfaces and signals. Polestar is an international company, with various backgrounds represented. English, therefore, is the language of written and spoken communication. And though we have a global presence, we maintain the growth-mindset. Change happens often at Polestar. But so does progress. Expect an accelerating, exciting environment. The process If the above matches your ambitions, be sure to apply. Applications for this position will initially close on 10th January 2025. The Polestar journey is an electric one.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Fastighetsskötare

Fastighetsskötare – Göteborg med omnejd Vi söker dig som vill bli en del av vårt team! Är du händig, flexibel och gillar variation i arbetsdagen? Nu söker vi en fastighetsskötare till vår verksamhet i Göteborgs området. Vi förvaltar fastigheter på drygt 15 adresser från Partille till Torslanda. Här blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där vi tillsammans ser till att våra fastigheter och hyresgäster har bästa möjliga service. Om tjänsten I rollen som fastighetsskötare får du arbeta med allt från småfix som låsbyten och gräsklippning till större uppgifter som byte av VVS-utrustning (om du har rätt bakgrund). Din arbetsdag börjar i vår verkstad/kontor, där vi samlas för morgonmöte och gemensam frukost innan dagens uppgifter fördelas. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med: • Underhåll och reparationer av fastigheter. • Felanmälningar och dokumentation. • Snöröjning, trädgårdsskötsel och andra säsongsbetonade uppgifter. • Möbelmontering och liknande uppdrag i våra möblerade fastigheter. Våra fastigheter är varierade och inkluderar både bostäder och kommersiella lokaler, som pizzerior och frisörsalonger. Vad vi erbjuder • Tillsvidareanställning med start i april. (ev. tidigare om det passar) • Arbetstid: Vardagar kl. 7–16 (flex och beredskap ingår). • Kollektivavtal och goda arbetsvillkor. • Personlig arbets-bil (mindre skåpbil), arbetskläder, skor och mobil. • Platt ledarskap och stort eget ansvar. Vi söker dig som • Har en bakgrund inom hantverk, gärna med erfarenhet av el och/eller VVS. • Är positiv, hjälpsam, flexibel och prestigelös. • Är självgående, initiativrik och inte rädd för att be om hjälp. • Har stort tålamod med människor och van att möta olika personligheter • Har god fysik och trivs med en aktiv arbetsdag. • Har B-körkort (krav). • Kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. • Inte har astma eller pälsallergi, då arbetet ibland innebär närhet till djur. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och en arbetsplats där frihet under ansvar är ledorden.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025