Projektledare till världsledande företag inom energiteknik
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Vi söker en engagerad och erfaren Projektledare som att ha en nyckelroll i planering, genomförande och uppföljning av våra projekt. Du kommer att arbeta nära interna team och externa intressenter för att säkerställa att projekten levereras i tid, inom budget och med hög kvalitet. Projekten kommer att inkludera en mix av digitaliseringsprojekt, produktutvecklingsprojekt och maskininköp. Som Projektledare kommer du att: Leda projekt från start till mål – Du ansvarar för planering, genomförande och uppföljning av projekt, alltid med fokus på att leverera i tid, inom budget och med hög kvalitet. Utveckla och implementera projektplaner – Tidslinjer, budgetar och resursfördelning blir din vardag. Samarbeta och kommunicera – Du är länken mellan interna team och externa intressenter, och du ser till att alla är informerade och engagerade. Hantera risker och utmaningar – Du identifierar potentiella hinder i tid och hittar lösningar för att säkerställa projektets framgång. Följa upp och rapportera – Regelbundna statusmöten och tydlig rapportering till ledningen är en självklar del av ditt arbete. Din profil Vi tror att du som söker har: En relevant utbildning inom projektledning, teknik, ekonomi eller liknande. Dokumenterad erfarenhet av att framgångsrikt leda och leverera projekt. En naturlig förmåga att kommunicera och leda, både inom team och mot externa parter. Ett strukturerat arbetssätt med ett öga för detaljer. Goda kunskaper i både svenska ochengelska, både i tal och skrift. Det är en fördel om du även har: Erfarenhet av att arbeta med SAP och Teamcenter. Tidigare erfarenhet inom svetsindustrin eller komponenttillverkning för flyg- och gasturbiner. Utbildning eller erfarenhet inom Lean, Six Sigma eller flödesoptimering. Ansökningsförfarande Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. eller på 031-3803324 Vi ser fram emot din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Tugmasterförare sökes till Logistikföretag i Arendal
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker nu en driven och engagerad medarbetare till rollen som tugmasterförare till DFDS Professionals. Som tugmasterförare ansvarar du för att lossa och lasta gods med hjälp av vår tugmaster. Utöver detta ansvarar du som tugmasterförare även att placera trailers i tomficka samt lastsäkra och stänga trailers. För att säkerställa att allt gods hanteras på ett säkert sätt krävs det att du har goda kunskaper inom lastsäkring och arbetar noggrant. Kommunikation är en viktig del av arbetet och du kommer att ha daglig kommunikation med arbetsledare samt daglig kommunikation med trafikplanerare. Detta gör att du behöver ha god kommunikativ förmåga och vara bekväm med att kommunicera på svenska och engelska. Arbetstiderna är varierande och både dag och kvällsskift förekommer. Start: Omgående. Om digVi tror att du är en person som är serviceorienterad och är van vid att möta kunder och kan bibehålla ett lugn i din körning och i andra situationer. Vidare tror vi att du kan arbeta självständigt och vara noggrann i ditt arbete. Som medarbetare hos oss erbjuder vi en stimulerande arbetsmiljö med högt i tak och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är självständig och har goda samarbetsförmågor. Om du har tidigare erfarenhet av att hantera olika typer av laster och har kört tugmaster tidigare är detta meriterande. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av teamet på DFDS Logistics Services! Meriterande för tjänsten Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska C & CE Körkort Certifierad med truckkort D1 God fysik Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Tugmasterförare | Fordonsförare

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Transportkoordinator
Jobbusters AB
Speditörer och transportmäklare

ArbetsuppgifterI rollen som Transportkoordinator kommer du att ansvara för att boka och följa upp expresstransporter från materialleverantörer som finns runt om i världen, till våra svenska fabriker inom vår kund. Då transporterna ofta handlar om kritiska produktionsgods kommer det att finnas ett stort fokus på att upprätthålla en god relation med såväl våra transportörer som med fabrikerna, för att kunna erbjuda och leverera bästa möjliga transportlösning för varje specifik bokning. I rollen ingår också att arbeta med teamet för att fortsätta driva digitaliseringsresan framåt. Detta ger också möjlighet att på sikt vara involverad i olika typer av projekt med samma mål. Kvalifikationer Du har enuniversitetsexamen inom relevanta områden eller tidigare erfarenhet av logistik. Du harmycket goda kunskaper i både svenska och engelska. Erfarenhet av väg- och flygtransporter är särskilt meriterande då detta är de enda transportsätt som vår kund använder för deras expresstransporter. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Transportkoordinator så ser vi gärna att du har ett gott självförtroende och drivkraft att utmana andra att genomföra och lyckas med förändringar. Du vet hur man bygger förtroende, skapar engagemang och kommunicerar effektivt med nyckelintressenter. Vår kund värdesätter initiativförmågaoch förmågan att planera, arbeta strukturerat och prioritera med ett flexibelt tänk. Företagspresentation Vår kund är en ledande aktör inom logistik- och transportlösningar, med fokus på att skapa effektiva och hållbara flöden för globala verksamheter. Med ett starkt engagemang för innovation och kvalitet arbetar företaget för att säkerställa smidiga processer från produktion till leverans. Här blir du en del av en dynamisk och internationell miljö där samarbete och utveckling står i fokus. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-03-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-06-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan på engelska (gärna i Word-format).

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kvalitetsledare till världsledande företag inom energiteknik
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en Kvalitetsledare som vill ta en central roll ivår kundskvalitetsarbete. I den härrollen blir du en nyckelperson i att säkerställa högsta möjliga kvalitet i företagets produkter och processer. Som Kvalitetsledare kommer du att: Hantera avvikelser i SAP: Registrera, följa upp och avsluta avvikelser samt säkerställa dokumentation och åtgärder. Utföra rotorsaksanalyser: Identifiera grundorsaker till avvikelser och föreslå effektiva korrigerande och förebyggande åtgärder. Analysera kvalitetsdata: Sammanställa och analysera statistik samt nyckeltal för att identifiera trender och förbättringsområden. Rapportera och presentera: Förbereda kvalitetsrapporter och rekommendationer till ledningen. Samarbeta tvärfunktionellt: Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa att kvalitetsstandarder efterlevs och processer förbättras. Bidra till revisioner och förbättringsinitiativ: Delta i både interna och externa kvalitetsrevisioner samt driva förbättringsprojekt. Din profil Vi tror att du som söker har: En relevant utbildning inom kvalitet, teknik, produktion eller liknande område. Erfarenhet av avvikelsehantering och rotorsaksanalyser. God kunskaper inom SAP eller liknande ERP-system. Starka analytiska färdigheter och erfarenhet av att arbeta med statistik. Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt.Det är en fördelom du dessutom har: Erfarenhet av kvalitetsstandarder som ISO 9001 eller liknande. Kunskap om kvalitetverktyg och metoder som t.ex. Six Sigma, FMEA. Tidigare erfarenhet från svets- eller tungindustrin. Ansökningsförfarande Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag via oss och planeras starta så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. För rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos kund efter konsultperioden. Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. eller på 031-3803324 Vi ser fram emot din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Lexly söker affärsjurist till vårt kontor i Mölndal
Lexly AB
Affärs- och företagsjurister

Vår filosofi är enkel - vi tror på att göra juridiken tillgänglig för alla. Hos oss får du möjlighet att ta ett ansvar i en dynamisk organisation med korta beslutsvägar och med fokus på kundbemötande i världsklass. Ditt bidrag kommer verkligen att göra skillnad i denna snabba och utvecklande miljö. Med din hjälp kommer Lexly fortsätta att utveckla kundupplevelsen och bidra till mindre konflikter och mer förutsägbarhet. Bli en i teamet bland kunniga, drivna och engagerade kollegor. Hos oss får du arbeta med en tydlig värdegrund samt vara med och påverka verksamhetens utformning. Vem vi söker Vi söker dig som vill göra skillnad och vara med ochutveckla juristbranschen. Du behöver tycka om att möta företagare i olika faser och vilja arbeta i ett engagerat team med högt tempo. I teamet uppskattas prestation och förmågan samt ha roligt på arbetet. För att trivas hos oss behöver du vara driven, resultatinriktad och ansvarstagande. Det är också viktigt att du är utåtriktad, initiativtagande och har god samarbetsförmåga. Rollbeskrivning och huvudsakliga ansvarsområden I rollen som affärsjurist hos oss ska du kunna axla ansvaret och se fram emot utmaningen att ta ställning till alla de juridiska frågor och utmaningar som små och medelstora bolag ställs inför. Du har förmågan att hitta lösningar, ge konkreta råd och vågar ta ställning till hur våra kunder ska gå till väga. Du kommer att bli en del av ett team där du aktivt deltar i utvecklingen av våra produkter och tjänster och där du har som målsättning att erbjuda våra olika kundsegment optimala kombinationer av personlig rådgivning och digitaliserade lösningar. För att lyckas hos oss behöver du - Vara redo för nya grepp inom affärsjuridiken - Vara utåtriktad, förtroendeingivande och ha förmåga att skapa goda relationer - Kunna uttrycka komplexa saker på ett enkelt och begripligt sätt i såväl tal som skrift - Vara prestigelös, ha en positiv attityd och vara en problemlösare Kvalifikationer - Fullständig examen inom juridik - Minst tre års arbetslivserfarenhet som praktiserande affärsjurist - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - Du har initiativförmåga och förmågan att arbeta självständigt - Du drivs och motiveras av att arbeta mot tydliga mål Vi ser även gärna att du har - Erfarenhet av service och/eller försäljning mot SME - Erfarenhet av processföring Vad kan Lexly erbjuda dig? Hos oss får du ta ett stort ansvar i en dynamisk organisation med korta beslutsvägar och stort fokus på kundbemötande och arbetsmiljö i världsklass, professionalitet och försäljning. Söker du en dynamisk miljö präglad av service, glädje och tillväxt är Lexly rätt för dig. - En riktig chans att lysa - En möjlighet att vara en del av Lexlys spännande resa - Ansvar och frihet i din arbetsroll - En rolig, omtänksam och professionell arbetsmiljö - Placering: Mölndal, Göteborg - Flexibel arbetstid - Startdatum: Omgående - Omfattning: Heltid - Arbetstyp: Tillsvidareanställning - Lön: Efter överenskommelse För frågor angående denna rekrytering, kontakta Teresa Doré på [email protected]. Intervjuer och anställningar pågår löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Livet på Lexly Vi är en engagerande arbetsplats med ett tight team av kunniga och drivna människor. Förutom juridisk rådgivning på flera marknader utvecklar en plattform för digitala juridiska tjänster och satsar på att bli ”the go to brand” i Norden. Vi är kreativa, orädda och framför allt engagerade i att skapa en fantastisk kundupplevelse och vi är stolta över att sätta våra kunder först i allt vi gör. Mellan hårt och hängivet arbete tar vi oss tid att umgås och bygga vår starka företagskultur. Som arbetsgivare ser vi positivt på mångfald och är engagerade i att skapa en inkluderande miljö för alla anställda och kandidater. Om du vill vara med och förändra en hel bransch och vara en del av en dynamisk organisation där dina färdigheter verkligen kan göra skillnad, är Lexly platsen att börja på. Law made easy Lexly grundades 2004 och är ledande aktör inom juridiska digitala tjänster och personlig juridisk rådgivning i Norden. Lexlys mission är att göra juridik tillgängligt för alla och var det första företaget i Europa som skapade en skalbar plattform för juridiska tjänster. Lexly samarbetar med banker, försäkringsbolag och redovisningsföretag. Med huvudkontor i Stockholm finns Lexlys kontor också i Göteborg ochOslo.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Copy of Servicepersonal inom städbranschen - Deltid

Engagerad servicepersonal inom städbranschen Är du en driven och noggrann person som brinner för att skapa rena och trevliga miljöer? Har du öga för detaljer och vill göra ettmeningsfullt arbete? Då kan du vara den vi söker för att förstärka vårt team som engagerad servicepersonal inom städbranschen! Om ossStädalliansen växer och vi söker nu fler duktiga medarbetare till Göteborg som vill jobba med städning. Städalliansen är ett medelstort västsvenskt städföretag med inriktning både mot privat och företagstäd. Vi är ca 50 medarbetare på fält och vi erbjuder företag och privatpersoner allt inom städning. Om rollenSom servicepersonal i vårt företag kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder alltid möts av ett rent och välkommande hem eller lokaler.Arbetsuppgifterna varierar från daglig underhållsstädning till större städprojekt och speciellauppdrag. Vi söker dig som: Har erfarenhet av städarbete eller stark vilja att lära Är noggrann, ansvarsfull och självgående Har en positiv inställning och är serviceinriktad Är flexibel och kan anpassa dig till skiftande arbetsuppgifter och arbetstider Har grundläggande språkkunskaper isvenska och/eller engelska Vi erbjuder: Omväxlande arbetsuppgifter inom en växande bransch Härliga kollegor från hela världen Marknadsmässig lön enligt kollektivavtal, utbildning samt möjlighet till personlig utveckling Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Flexibilitet i arbetsschema - Du kan välja att jobba vardag eller helg, förmiddag eller eftermiddag. Perfekt att kombinera med skola, exempelvis SFI Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och välkommen att bli en del av vårt engagerade team!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Copy of Service staff in the cleaning sector - Part time

Dedicated service staff in the cleaning sector Are you a driven and meticulous person who is passionate about creating clean and pleasant environments? Do you have an eye for detail and want to have ameaningful work? Then you may be the person we are looking for to strengthen our team as a dedicated service staff in the cleaning industry! About us Städalliansen is growing and we are now looking for more talented employees in Gothenburg who want to work with cleaning. Städalliansen is a medium-sized Swedish cleaning company specializing in both private and corporate cleaning. We are about 50 employees and we offer companies and private individuals everything in cleaning. About the roleAs service personnel in our company, you will play a key role in ensuring that our customers are always met by a clean and welcoming home or premises. The tasks vary from daily maintenance cleaning to larger cleaning projects and special assignments. We are looking for you who: Have experience in cleaning work or a strong desire to learn Are thorough, responsible and self-motivated Have a positive attitude and are service-oriented Are flexible and can adapt to changing tasks and working hours Have at leastbasic language skills in Swedish and/or English We offer: Varied tasks in a growing industry Great colleagues from all over the world Good salary according to collective agreement, training and education and the possibility for personal development Liability insurance, health insurance, pension insurance and wellness allowance Flexible work schedule - You can choose to work weekdays or weekends, mornings or afternoons. Perfect to combine with school, such as SFI. We process applications on an ongoing basis and the position may be filled before the deadline, so don't wait to send in your application! We look forward to hearing from you and welcome you to join our dedicated team!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Sommarvikarier till Klövedals Äldreboende
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Klövedals Äldreboende sommarvikarier till sommaren 2025.Vi söker dig som vill bli vår nästa omsorgsstjärna!Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning• Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Arbetskläder• KollektivavtalOm rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande.Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Klövedals ÄldreboendePå Klövedals Äldreboende bor 20 personer som alla har en kognitiv svikt. Vi arbetar personcentrerat och är måna om att varje individ ska uppleva god vård och omsorg och livskvalitet. Som sommarvikarie kommer du utföra alla vård och omsorgsuppgifter tillsammans med kunniga och engagerade kollegor På sommaren satsar vi extra på utevistelse och aktiviteter utomhus, bland annat på vår fina uteplats med skogen som granne. • Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget.• Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:- lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.- trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum:Efter överenskommelseSista ansökningsdag:Ansökningar behandlas fortlöpande så ansök idag! Sista dag för ansökan är 28/2Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Annika Ståhl på mejl: [email protected] att det inte går att ansöka via E-post.Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ålderskontrollant Göteborg
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Kul att du vill söka detta utmanande, dynamiska och roliga jobb! Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k. provköp på t.ex. Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitetsmätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personalbemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Nu söker vi dig som är intresserad av att utföra mystery shoppinguppdrag i form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Enligt krav från vår uppdragsgivare behöver du vara mellan 20 – 24 år. Du behöver ha manuellt Bkörkort samt god körvana för att kunna resa med de fordon som vi tillhandahåller. Du arbetar i team om två personer, ni arbetar normalt morgon till kväll under normala öppettider i handeln. Vi väljer ut lämpliga kandidater löpande och kallar till intervju för närmare presentation om tjänsterna, upplägg och ersättning. För att lyckas i jobbet ska du tycka om att resa, köra bil och vara social. Du gillar att ta ett stort ansvar, kan planera dina dagar och vill leverera hög kvalité. Välkommen med din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
GDPR- & Dataskyddsjurist till Sejfa // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Övriga jurister

I takt med att vår digitala satsning Sejfa växer letar vi nu efter en nyckelperson som kan navigera frågor inom GDPR, dataskydd och AI med både precision och nytänkande. Med vårt nya bolag Supersejf AB, som drivits fram av innovationsbolaget Lfant, har vi tillsammans med en rad externa partners tagit fram ett Fighter Brand och en ny digital kanal – framtidens försäkringstjänst: Sejfa. Nu söker vi dig som vill ta del vår spännande utvecklingsresa och bidra med dina erfarenheter för att ta Sejfa genom ny terräng på vägen mot framgång. Supersejf AB ägs av Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän, Länsförsäkringar Stockholm, Länsförsäkringar Östgöta, Länsförsäkringar Älvsborg, Länsförsäkringar Värmland, Länsförsäkringar Uppsala, samt Länsförsäkringar Halland. Om din nya roll Som expert på GDPR, dataskydd och AI kommer du att: Sätta sig in regelverk och förstå hur de samspelar med dataskyddsregler för att kunna bistå verksamheten på bästa sätt. Ge verksamheterna stöd och tydlig vägledning i dataskyddsfrågor och frågor om AI, resp. koordinera och driva dataskyddsfrågor och frågor om AI i nya och pågående projekt. Upprätta och granska dataskyddsrelaterade avtal (ex. PUB eller underbiträdesavtal) och kravställa mot leverantörer om dataskydd och AI. Bistå vid ev. personuppgiftsincidenter och konsekvensbedömningar. Ansvara för framtagning, förvaltning och implementering av policys, riktlinjer och arbetsinstruktioner om dataskydd och AI. Din roll kommer utgå från Supersejf AB men du kommer också göra insatser, inom din expertis, kopplat till projekt som genomförs av vårt systerföretag Lfant AB. Du blir en del av ett engagerat team där vi arbetar i högt tempo, hittar lösningar tillsammans och har riktigt kul under tiden. Med högt i tak, värme och humor bygger vi en kultur som inspirerar och utvecklar. Det är extra viktig då vissa faser blir klart intensiva. Det här har du med dig Vi ser att du: Har stor och bevisad erfarenhet av att arbeta med GDPR och dataskyddsfrågor och kan tolka regelverk i praktiken. Stark förmåga att både göra insatser liknande ’utredningar’ i blandning med löpande insatser (inom området) efter behov. Stark förmåga att upprätta avtal, rutiner och policys – respektive implementering och uppföljning av dessa. Är analytisk, lösningsorienterad och gillar att tänka utanför boxen – men samtidigt vet när det är dags att avgränsa och fokusera. Har vana av att kravställa mot leverantörer och hantera avtal kopplade till GDPR, dataskydd och AI. Är nyfiken på tekniska lösningar och har ett driv att förstå hur de kan förbättra våra arbetssätt. Erfarenhet av försäkringsbranschen är meriterande. Är du vår nästa kollega? Tillsammans med våra partners, ägare och moderbolag är vi en organisation med skarp kunskap och dörren till framtidens innovation och utveckling inom försäkring och bank. Just detta är en av USP:arna i vår setup - att kunna driva strax ’utanför’ med mindre legacy, men med Länsförsäkringars många styrkor i ryggen. Vi vill att våra kunder ska möta dagen med en känsla av enkelhet och trygghet, och med samma prestigelösa oräddhet vill vi att du kliver in i vår kreativa miljö innan snön börjar falla! Är du redo? Klart du är redo! START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönSISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-02-11 (urval sker löpande, vänta inte med din ansökan)KONTAKT:Senior Talent Manager Mikaela Ehk,[email protected](för frågor om tjänsten, ej ansökningar) Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025