Är du redo för nya utmaningar och vill utvecklas inom försäljning? Vi har nu öppnat upp fler kontorsplatser! Är du vår nästa talang? Om oss Vi är ett av Sveriges största konsultföretag med över 200 anställda. Sedan starten 2008 har vi arbetat med storkunder såsom Google, Telia, Netflix m.fl. - Årets byrå 2019 (Telia) - Årets bästa återförsäljare 2018 & 2019 (EON) - Årets innovativa partner 2020 & 2021 (Global Connect) - En av Sveriges Bästa Arbetsplatser (Great Place to Work) Vad erbjuder vi ? Fast månadslön + marknadens bästa bonusar Goda chanser att klättra inom företaget Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Tjänstebil och andra förmåner Hjälp med att ta körkort Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Vi ser gärna att du som söker är... - En sann glädjespridare och har god social kompetens - Tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar och skriver obehindrat på svenska - Har körkort (ej ett krav men det är meriterande) Inga tidigare erfarenheter krävs. Vi hjälper dig med personlig utveckling och att växa inom din karriär! Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till [email protected] Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet! Vad vi erbjuder: Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill. Inga förkunskaper krävs. Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster. Vad vi söker: Du som har grundläggande kunskaper i svenska. Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling. Kom igång redan idag! Det tar bara 1 minut att registrera sig: Gå med här ➡️ https://bit.ly/JoinPanelSweden Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad!
Vi växer och söker nu en driven serviceelektriker med utgångspunkt i Göteborg med omnejd. Det här kommer du att göra i din roll hos oss: Utföra laddbox-installationer, utefter arbetsbeskrivningar, hemma hos våra privatkunder Tar ansvar och planerar arbetet på den tiden som passar dig bäst Ständigt sträva efter att leverera kundbemötande i världsklass till alla våra kunder Vem tror vi att du är? Du är självständig och tar ansvar för ditt jobb Teknisk intresserad Har yrkeserfarenhet som elektriker Har goda kunskaper i svenska Innehar B-körkort Varför Chargefy? En spännande chans att vara med på en utmanande resa i ett start-up bolag där du är med och bidrar till en meningsfull vision och vårt mål om att elektrifiera Sverige Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus Tillgång till egen servicebil (som du får använda i tjänsten - du utgår hemifrån och åker direkt till projektet)
Fjordtank Rederi AB söker Maskinist till M/T Tresfjord! Om oss: Fjordtank Rederi är ett företag med bas i Göteborg, specialiserat på säkra och effektiva bunkeroperationer i norra Europa. Tjänsten: Vi söker nu en Maskinist/Motorman med ett genuint intresse för fartygsdrift och underhåll. Du blir en viktig del av vårt team och arbetar nära befälhavare och rederiets tekniska chef för att säkerställa att fartyget fungerar optimalt. Arbetsuppgifter inkluderar: · Drift, övervakning och underhåll av fartygets maskinanläggningar och tekniska system · Felsökning och reparationer · Dokumentation och rapportering enligt gällande regler Vi söker dig som har: · Maskinbefäl klass VIII eller högre · Basic Safety · Läkarintyg för sjöfolk · Matros/lättmatros är meriterande · God samarbetsförmåga, flexibilitet och ett säkerhetsmedvetet arbetssätt · Vi erbjuder: · 1/1 system med 2 veckors perioder · En trygg arbetsgivare med familjär stämning · Svensk flagg Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected] Har du frågor? Kontakta Andreas Magnusson, på 0707254905 Välkommen ombord på MT Tresfjord!
Vill du vara med och bygga framtidens Göteborg tillsammans med ett engagerat team? Vi på Peab – Nordens samhällsbyggare – söker nu en erfaren Blockchef / Arbetsledare till bygg bostad väst. Som en del av vår Göteborgsgrupp kommer du att arbeta i ett sammansvetsat team med stark laganda, där vi stöttar varandra och har kul på vägen. Vi tror på att bygga både bostäder och relationer – och vi hoppas att du vill vara med! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och följa upp produktionen inom ett eller flera byggblock Samordna underentreprenörer och säkerställa att arbetet sker enligt tidplan och kvalitetskrav Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö Vara en förebild i Peabs värderingar: Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga Vi söker dig som har: Relevant utbildning inom bygg, exempelvis byggnadsingenjör eller likvärdigt Mångårig erfarenhet som arbetsledare eller blockchef inom större byggprojekt God förståelse för byggprocessen, arbetsmiljölagstiftning och entreprenadjuridik Förmåga att leda och motivera team samt skapa struktur i en dynamisk miljö I denna roll så behöver man kunna leda genom andra Flytande svenska i tal och skrift Krav på B-körkort Vi erbjuder dig: Hos Peab får du mer än bara ett jobb – du blir en del av något större. Vi erbjuder en central roll i en av våra Göteborgsgrupper där vi bland annat jobbar med flera spännande bostadsprojekt, där du får möjlighet att påverka och bidra till stadens utveckling. Du kommer att arbeta i ett engagerat och kompetent team med stark gemenskap, där vi värdesätter samarbete, öppenhet och arbetsglädje. Vi tror på att utvecklas tillsammans, och därför erbjuder vi goda möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom koncernen. Du får arbeta i en trygg och stabil organisation med tydliga värderingar, konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner som speglar vårt engagemang för våra medarbetare. Kontakt: Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Arbetschef Pontus Gejervall på [email protected] Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta HR Kristin Hafstad på [email protected] Vi ser fram emot att träffa dig! Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Peab söker nu en Utvecklingsledare för ett 12 månaders heltidsvikariat med goda möjligheter till förlängning. Du kommer ingå i koncernens funktion för Inköp och arbeta med uppföljning och inköpscontrolling, du kommer även vara en viktig del i vårt arbete för att nå Inköps övergripande KPI:er. Gruppen som du kommer att tillhöra består av både juniora och seniora medarbetare som stöttar och inspirerar varandra i arbetet och i den fortsatta utvecklingen hos oss på Peab. Vi har många spännande initiativ inom uppföljning som du kommer att driva tillsammans med andra personer inom Inköp. Vi söker dig som vill vara med och ta stort ansvar från början och som gillar utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta fram uppföljningsstatistik på köpbeteende för att styra framtida inköp arbeta med utveckling och förvaltning av vårt uppföljningsverktyg (Qlik Sense) stötta verksamheten i frågor kring data, KPI:er och rapporter stämma av och koordinera utskick av inköpsrapporter kvartalsvis till verksamheten skapa, delta och hålla utbildningar vara länken mellan Inköp, utvecklare och Peabs ledning Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du är examinerad ekonom eller ingenjör från universitet/högskola (4-5 årigt program), och har upp till 3 års erfarenhet av utvecklingsarbete inom inköp. Kanske har du tidigare erfarenhet av att arbeta som projektmedlem i ett utvecklingsprojekt inom Inköp eller som konsult inom samma område. Vi tror att du är en duktig kommunikatör och gillar att leda och driva förändringsarbete. Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen eller inom inköp är meriterande men inget krav. Har du erfarenheter från företag/branscher med liknande karaktär, dvs. decentraliserade och distribuerade verksamheteter är det positivt. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av uppföljningsverktyg eller inköpssystem. Som person tror vi att du: tar initiativ, är drivande och lyhörd stimuleras av att lösa problem och bidra till förbättringar är strukturerad och metodisk utgår från ett helhetsperspektiv tycker om att samarbeta och att arbeta i team för att lösa gemensamma utmaningar Placeringsort för tjänsten är Göteborg. Vi erbjuder dig ett kvalificerat arbete med stora möjligheter att utvecklas inom vår organisation. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: V. 27-30, Alina Nilander, Utvecklingsledare inom uppföljning och inköpscontrolling, tel: 0733 37 10 41 V.31 – vidare, Sverker Karltorp, rekryterande chef, tel: 0733 37 56 90 Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
We<skill> är ett konsultföretag som erbjuder specialistkompetens för IT/tech-uppdrag inom både mjukvara- och hårdvara. Nu söker vi flera seniora systemutvecklare inom .NET till ett långsiktigt kunduppdrag Vad vi erbjuder En tillsvidareanställning med början i ett långsiktigt projekt hos kund. En skräddarsydd löne- och förmånsmodell där du har möjlighet att välja mellan olika upplägg beroende på var i livet du befinner dig. Oavsett val är du med och sätter din löne- och förmånspaketering utifrån dina önskemål. Fri personlig pensionsrådgivning samt övrig finansiell rådgivning förutom andra förmåner du själv har möjlighet att välja. Möjlighet att vara med och påverka företagets riktning och utveckling framåt. Arbete inom ett konsultbolag med modern prägel där hållbarhet, flexibilitet och inkludering utgör en stor del av kulturen. Med mera... Om uppdraget I uppdraget kommer du arbeta i ett team av entusiastiska och engagerade utvecklare och i nära samarbete med övriga företagsverksamheten. Tillsammans kommer ni att utveckla och upprätthålla digitala lösningar som förbättrar kundupplevelserna inom e-handel. Du blir en nyckelspelare i ett sammansvetsat utvecklingsteam där du tar ansvar från idé till färdig lösning. Uppdraget kräver att du kan arbeta självständigt, driva initiativ och bidra aktivt till tekniska beslut – både arkitekturmässigt och lösningsorienterat. Vi söker dig som har: Mycket god erfarenhet av .NET-utveckling (C#) på seniornivå Djup kompetens inom Azure-miljöer inklusive molnbaserade lösningar Erfarenhet av mikrotjänstarkitektur i produktion Stark kunskap i SQL och databashantering Erfarenhet av RESTful API:er Om dig Du är självgående, initiativrik och tar ansvar för att driva uppgifter framåt. Du har vana av att fatta egna beslut men har samtidigt ett teamorienterat mindset. Struktur och kvalitet är i fokus för dig; du kommer in med en stark problemlösningsförmåga och strävar efter teknisk excellens. Varför välja Weskill? Weskill är specialiserade på att matcha seniora IT-konsulter med uppdrag där de verkligen kan göra skillnad. Vi erbjuder: Skräddarsydd lön & förmånsmodell – välj upplägg som passar dig Flexibilitet & inkludering i vår kultur – forma din arbetssituation Fri finansiell och pensionsrådgivning via våra partners Möjlighet till delägarskap - Vid gemensamt intresse och långsiktigt engagemang finns en öppning för dig som kan bidra till vår tillväxt regionalt Ett professionellt nätverk av seniora kollegor Om WeSkill WeSkill strävar efter att bli drömpartnern för både kund, medarbetare och samarbetspartners. Idag har vi flertalet kunder där vi levererar exempelvis systemutveckling, test- och kvalitetssäkring, IT-säkerhet, infrastruktur och automation m.m. Inom WeSkill arbetar vi främst i regionerna Skellefteå, Luleå, Umeå och Göteborg/Alingsås, men vi har även uppdrag i andra delar av Sverige. WeSkills grundvärderingar handlar om inkludering, flexibilitet och hållbarhet. Det har alltid varit viktigt för oss att våra anställda känner att de kan vara sig själva och blir inkluderade i företaget och därmed en del av We:et i WeSkill. Genom att prioritera förmåner och flexibilitet för våra anställda skapar vi tillsammans ett hållbart arbetsliv där du får vara med att påverka din arbetssituation. Vill du läsa mer om oss och hur vi jobbar kan du besöka vår karriärsida - https://karriar.weskill.se/ Varmt välkommen att skicka in din ansökan! Övrig information Start: Enligt överenskommelse, senast 1 sep Placering: Borås/Alingsås Omfattning: 100% Kontakt: Per Bleckberg, 072-245 92 88 eller [email protected] Sista ansökningsdatum: 1 aug
Drivs du av att arbeta med ett verklighetsbaserat och ämnesöverskridande lärande? På Sjölins gymnasium uppmuntrar vi till nyfikenhet, samarbete och kritiskt tänkande genom vårt unika arbetssätt med casemetodik - baserad på Harvardmodellen. Genom casemetodiken skapar vi en dynamisk arbetsmiljö där du tillsammans med dina kollegor jobbar över ämnesgränserna och drar nytta av varandras kunskaper. Det här är Sjölins gymnasium i Göteborg Sjölins gymnasium Göteborg startade 2001 och erbjuder tre högskoleförberedande program, Samhällsvetenskapsprogrammet, Naturvetenskapsprogrammet och Ekonomiprogrammet. Vi är en fristående skola centralt belägen vid Vasaplatsen i ett vackert stenhus från 1890-talet och vi har i dagsläget 480 elever som studerar hos oss, samt 35 medarbetare som arbetar på skolan. Det här söker vi Vi söker dig som är legitimerad lärare, behörig att undervisa i Spanska på gymnasienivå samt har erfarenhet av undervisning på gymnasiet. Vi värdesätter att du är målinriktad, har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera våra elever. Vi söker dig som brinner för utbildning och har en stark vilja att samarbeta över ämnesgränserna. Du är en engagerad och självständig lärare som trivs med att arbeta med verklighetsbaserat lärande och casemetodik. Du har förmågan att inspirera och motivera elever. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö där vi tillsammans strävar efter att nå höga mål och skapa en innovativ lärandemiljö. Det här erbjuder vi dig Som medarbetare hos oss på Sjölins gymnasium arbetar du nära dina kollegor i ämnesöverskridande case. Sedan 2019 har vi samarbetat med en professor på Harvard Business School för att ytterligare stärka vår metodik. Vi värdesätter dina idéer och initiativ och ser fram emot att fira både små och stora framgångar tillsammans. Hos oss får du möjlighet att växa professionellt och bidra till att forma framtidens utbildning. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrig information Tillträdesdag: 2025-08-08 Placeringsort: Göteborg Anställningsform: Tillsvidare, deltid 70% • Tjänsten är en tillsvidaretjänst om 70 % med sex månaders provanställning, tillträde den 25/8 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: Vi kallar löpande till intervju så skicka in din ansökan redan idag. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rektor Jonas Kornbrink via mail: [email protected], eller via telefon: 070-9438960. Det går också bra att ta kontakt med skolans fackliga ombud, Petter Hajtowitz via mail: [email protected]. Är du den vi söker? Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig så snart vi fattat ett beslut. Om du erbjuds anställning är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.
Därför är du viktig Har du öga för siffror, sinne för struktur och gillar att snabbt sätta dig in i nya sammanhang? För vår kunds räkning söker vi nu en redovisningsekonom till ett konsultuppdrag med start i september. Uppdraget sträcker sig över 6–9 månader och du kommer in i en viktig fas där din kompetens verkligen gör skillnad. Kunden är ett välkänt bolag i Göteborg – men uppdraget är konfidentiellt i nuläget. Fokus i din roll Som redovisningsekonom kommer du att vara en viktig del av ekonomiavdelningen och arbeta brett med löpande redovisning, avstämningar och månadsbokslut. Du blir en nyckelperson i det dagliga arbetet, men också i den fortsatta utvecklingen av rutiner och processer inom redovisning. Du kommer till en stabil och välfungerande ekonomiavdelning med engagerade kollegor. Rollen passar dig som är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya system och arbetsflöden. Att kunna jobba strukturerat och leverera med hög kvalitet är en självklarhet för dig – och det är precis vad som behövs här. Om vi får önska Vi tror att du har minst ett par års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och är trygg i att hantera bokslut, avstämningar och momsredovisning. Du har god systemvana och trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Att du är prestigelös och lösningsorienterad ser vi som en självklar del av din personlighet. Erfarenhet av större ekonomisystem är meriterande, likaså om du tidigare har arbetat i konsultroll eller projektbaserad verksamhet. Det här uppdraget passar dig som vill arbeta i en professionell och dynamisk miljö, där du får bidra från dag ett. Du kommer att spela en viktig roll i att hålla ihop redovisningen under en övergångsperiod – samtidigt som du får möjlighet att vidareutvecklas i din yrkesroll. Bra att veta Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6-9 månader med start i september, med möjlighet till förlängning. Placering hos kund i Göteborg. Urval sker löpande, så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt. Frågor? Kontakta rekryteringskonsult Martin Olofsson Carlbom på [email protected] eller 076-163 02 12.
Vi erbjuder dig ett omväxlande jobb som distriktssjuksköterska på Meliva vårdcentral & BVC Landvetter Meliva Landvetter är en vårdcentral och BVC med helhetsperspektiv som sätter kvalitet och tillgänglighet i fokus. Hos oss får du engagerade kollegor, möjlighet till utveckling och en arbetsplats med närhet till patienterna. Som distriktssjuksköterska hos oss i Landvetter blir du en del i vårt team som tillsammans är med och utvecklar den bästa primärvården. Du kommer jobba både på vårdcentralen och BVC. Kvalifikationer/Arbetslivserfarenhet Distriktssjuksköterska med erfarenhet av BVC Om jobbet Hos oss arbetar ambitiösa och kunniga läkare, distrikts- och sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog och sekreterare. Vi värnar om närheten till våra patienter där tillgänglighet är en självklarhet för oss liksom kvalitet och bemötande. Din roll I rollen som distriktssjuksköterska består dina arbetsuppgifter av sedvanligt arbete på BVC där du möter barn och deras föräldrar. Förskrivning ingår som en del i ditt uppdrag. Hos oss kommer du att arbeta i nära samarbete med samtliga professioner på mottagningen och du kommer att vara en viktig del i att utveckla vår verksamhet. Din profil Stor vikt läggs på personlig fallenhet och vi söker dig som: Är distriktssjuksköterska med BVC erfarenhet Är stabil, har lätt att anpassa dig till olika situationer och arbetar bra i team men också självständigt. Är en person som gillar ansvar och visar engagemang för ditt arbete. Om oss Meliva är en bred vårdgrupp som växer på den svenska marknaden med primärvård, BVC och företagshälsa i fokus. Med innovativa vårdlösningar och en stark närvaro både fysiskt och digitalt, har vi ambitionen och kunskapen att bidra till utvecklingen av ett hållbart svenskt vårdsystem med patienten, kunden och vårdpersonalen i centrum. Melivas resa i Sverige började under 2020 i samgåendet med ett flertal erfarna vårdgivare. Vi har en gedigen erfarenhet bakom oss med rötter från den finska vårdgivaren Mehiläinen, som sedan 1909 varit ledande inom sjuk- och hälsovården i vårt nordiska grannland. Precis som Mehiläinen tar Meliva stolt arbetet vidare med livet som uppdrag. Oavsett var du möter oss har vi alltid den mänskliga omtanken i främsta rummet. Välkommen att följa med på resan Om anställningen Omfattning: Deltid 50-60% Anställningsform: Tillsvidare Lön: Fast månadslön Arbetsgivare: Meliva vårdcentral Landvetter Kontakt: Verksamhetschef Emma Andersson Mail: [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer