Vi skapar framtiden i Göteborg – en lektion i taget Varje vardag möts tusentals barn och unga i våra skolor – med dem formar vi framtidens Göteborg. I grundskoleförvaltningen är vi 10 000 engagerade medarbetare som jobbar tillsammans för att alla elever ska få lyckas och växa, oavsett bakgrund eller förutsättningar. Du har en viktig roll i att skapa en likvärdig skola med hög kvalitet, där du både får utvecklas och utveckla verksamheten. Du bygger kunskap, gemenskap och framtidstro tillsammans med dina kollegor. Hos oss får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Göteborgs grundskoleförvaltning ansvarar för stadens närmare 140 kommunala skolor, från förskoleklass till årskurs 9, anpassad grundskola, fritidshem och Kulturskola. Välkommen att arbeta nära skogen, staden eller havet. Vi är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och bidra till en meningsfull fritid för Dalaskolans elever? Som lärare i vårt fritidshem arbetar du med att utveckla och bedriva pedagogiskt arbete tillsammans med arbetslagen som består av både grundskolelärare och lärare i fritidshem. Du tycker det är viktigt att skapa förutsättningar för alla barn så de får en god utveckling i en stimulerande miljö där lärande lek står i fokus. Du planerar, genomför och följer upp din egen undervisning och fritidsverksamheten tillsammans med dina kollegor i arbetslaget. Förutom fritidsuppdraget kommer du under skoltid att arbeta tillsammans med grundskollärare som stöd- och resursuppdrag i klass. Den här tjänsten har sin placering på avdelningen för årskurs F-3. Du kommer att tillhöra arbetslaget för årskurs 2. På Dalaskolan går det drygt 400 elever från förskoleklass till årskurs 6. Dalaskolan hittar du i Grimmered, vid foten av kullarna mot Ekebäck. Här vill vi ge barn från 6 år till 13 år lust att lära och alla de grundläggande kunskaper som behövs för att leva ett rikt och meningsfullt liv, tillsammans med andra. På fritidshemmet går cirka 250 elever uppdelade i 5 avdelningar. Vill du vara med och utveckla skolans verksamhet med oss? Välkommen till vår vackra Dalaskola! Tjänsten är ett vikariat under läsåret 25/26. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet att arbeta i fritidshem. Är du behörig att undervisa i musik i årskurs 2 är det meriterande. Har du erfarenhet av yrket är det också meriterande. Personliga kompetenser: För att passa i rollen vill vi att du har en god förmåga att arbeta målinriktat och att utveckla kvalitén för verksamheten. Du bidrar med nya idéer och perspektiv i arbetsrelaterade frågor samt i situationer som behöver lösas. Du tar initiativ och ansvar för att arbetet går framåt, oavsett om du arbetar ensam eller tillsammans med andra. Du ser möjligheter och finner glädje i att arbeta tillsammans med andra för att skapa en så utvecklande, inspirerande och utmanande fritidshemsverksamhet som möjligt. Du är nyfiken, initiativrik, nytänkande och vill utvecklas i ditt arbete. Du har förmåga att skapa goda relationer till elever, vårdnadshavare och till dina kollegor. Du arbetar lågaffektivt och är lyhörd för elevernas olika behov. Du ger eleverna trygghet genom tydliga ramar samtidigt som du inbjuder till inflytande. Varmt välkommen med din ansökan! Vi välkomnar också dig som nyexaminerad att söka tjänsten. För att du som är nyexaminerad lärare skall få bästa tänkbara start i yrket kommer du att ingå i Grundskoleförvaltningens Lärarakademis introduktion för nyexaminerade lärare. Introduktionen ger dig som nyexaminerad ett nätverk med andra nyexaminerade och riktade aktiviteter under ditt första år som lärare. I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område. Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Ellos Group är en av Nordens ledande e-handelsgrupper med e-handelsplatserna Ellos, Jotex och Homeroom samt betalvarumärket Elpy. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva och hållbara erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder och på utvalda marknader i Europa. Ellos Group har ca 500 medarbetare och omsätter runt 3,3 miljarder SEK. https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ellosgroup.se%2F&data=05%7C01%7C%7C75dbb43e6d0642160ab708da43ad11dd%7C805ac62a0d8e455d90b15eb5c04a72d0%7C1%7C0%7C637896707890999722%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=V3QXUDT%2B30ROV99RtcRbxa2S4PdUaBsEr%2FHxU0xKhoI%3D&reserved=0 Vill du driva nästa nivå av Jotex närvaro i sociala medier? Vi söker dig som brinner för strategi, kreativ höjd och datadrivet innehåll. Du har koll på trender, vet hur man bygger varumärke med känsla och resultat – och du får saker att hända. Ditt uppdrag Som vår Social Media Manager ansvarar du för att utveckla, driva och optimera vår strategi för ägda sociala medieplattformar – främst Instagram, TikTok och Pinterest. Ditt fokus är att stärka varumärket Jotex, öka engagemanget och säkerställa ett innehåll som andas vårt Brand DNA. Du är en del av vårt in-house Creative team bestående av CD, AD, Copywriter, PR/Influencer Marketing Manager och Content Creator. Teamet arbetar tillsammans med att utveckla kampanjkoncept, genomföra produktioner och stötta kanalägare med idéer och innehåll för respektive kanal. Dina ansvarsområden Ägda sociala kanaler Utveckla och implementera en tydlig strategi för att bygga varumärke och skapa engagemang. Säkerställa relevant och inspirerande innehåll i linje med Jotex tonalitet. Planera, schemalägga och publicera innehåll kontinuerligt. Ta fram KPI:er, mäta, analysera och presentera insikter med konkreta förbättringsförslag. Skapa tydliga processer som säkerställer ett jämnt, högt flöde av innehåll. Innehåll & produktion Tillsammans med vår Content Creator skapa och beställa innehåll till både organiska kanaler och annonser. Samarbeta nära Copy och CD för att ta fram budskap, caption och kreativa idéer. Annonser – Social Media Säkerställa kreativ höjd och relevans i annonsmaterial, i linje med vårt Brand DNA. Testa, utvärdera och optimera innehåll baserat på insikter och datadrivna hypoteser. Ta fram KPI:er och leda analysarbetet för sociala medier i annons. Utveckla UGC/IGC-material för organiska kanaler Kreativt samarbete Vara delaktig i utvecklingen av kampanjkoncept för sajt och externa kanaler. Bidra till planeringen av varumärkesaktiviteter. Fotografera och styla vid behov. Vem du är Du har minst 5 års erfarenhet som Social Media Manager inom e-handel. Du har jobbat med innehållsproduktion samt varumärkesbyggande aktiviteter Du är både kreativ och strukturerad – strategisk i tanken, snabb i genomförandet. Du trivs i en datadriven miljö och har koll på vad som engagerar. Du driver projekt från idé till publicering och får andra med dig på vägen. Du är självgående, lösningsorienterad och gillar tempo och utveckling. Varför Jotex? Vi är ett varumärke i ständig rörelse – hos oss får du chansen att påverka, testa nytt och skapa på riktigt. Vi tror på kreativitet, idéer och mod. Och vi älskar att göra det snyggt. Tjänsten är tillsvidare med placering i Borås med tillsättning enligt överenskommelse. Du kan läsa mer om tjänsten och söka via www.ellosgroup.se/jobb. Sök tjänsten senast 10 augusti, för frågor om tjänsten kan du kontakta Simon Schlüter via mail till [email protected]
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 70% Frågor? Kontakta Adis Mahmutovic på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift. Anställningsform: Sommaranställning på visstid vid behov Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Nicole Zackrisson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – tar ansvar och arbetar strukturerat och pålitligt – även när ingen annan ser. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 50% Frågor? Kontakta Anas Binsidin på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Arbetsbeskrivning Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Spolbilsoperatör: Vi söker nu en engagerad Spolbilsoperatör till vår samarbetspartner i Göteborg, ett etablerat fullserviceföretag inom AVA – avlopp, vatten och avfall. Som en del av deras expanderande avdelning för högtryckspolning kommer ditt huvudsakliga fokus att vara på stopp- och underhållsspolning av bland annat avlopps- och dagvattenledningar. Arbetet är varierat och innefattar både planerade uppdrag och akuta insatser hos privatpersoner och företag. Det är en heltidstjänst, måndag till fredag, mellan 07:00 och 16:00, med start omgående. Ansvarsområden Utföra stopp- och underhållsspolning av avlopps- och dagvattenledningar. Genomföra planerade och akuta uppdrag hos både privatpersoner och företag. Säker och effektiv framförande av spolbil. Självständigt planera och utföra arbetsuppgifter med hög flexibilitet och initiativförmåga. Kvalifikationer C-körkort YKB (Yrkeskompetensbevis) Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift Meriterande: ADR-utbildning Vi söker dig som är van vid att framföra tunga fordon och som trivs med ett fysiskt krävande arbete. Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och självgående, med en god förmåga att samarbeta. Du är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och tar egna initiativ. Dessutom är det viktigt att du är en trygg och säker förare som kan planera din körning effektivt, med hänsyn till både trafiksäkerhet och miljöpåverkan. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Content & Campaign Specialist Älskar du skönhet, har fingertoppskänsla för sociala medier och vill vara med och bygga ett av Sveriges mest snabbväxande varumärken? Lenoites söker nu en erfaren Content & Campaign Specialist till vårt team i Borås. Om rollen Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av content marketing, kampanjarbete och digitala kanaler - gärna från skönhets-, livsstils- eller modebranschen. Du kommer att spela en central roll i vårt marknadsteam med fokus på att planera, driva och följa upp kampanjer över våra egna kanaler, i nära samarbete med vårt kreativa team. Det här är en operativ roll där du tar ansvar för våra sociala medier, från idé till genomförande. Du jobbar nära vår copywriter/art director, social media-team och Lenoites grundare Laila Högfeldt. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för våra sociala kanaler - Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube och Pinterest - från innehållsplanering till publicering Planera och driva kampanjer utifrån lanseringar, säsong och kampanjkalender Identifiera vad vi ska göra, var och hur - i rätt kanaler och med rätt format Samordna publicering i sociala medier, nyhetsbrev och på hemsidan Optimera och analysera kampanjresultat tillsammans med teamet Hålla koll på trender och vad som engagerar i vår målgrupp Koordinera samarbeten med influencers och ambassadörer Delta i community management och följa upp dialogen med våra följare Vi söker dig som är driven, engagerad och brinner för marknadsföring - framför allt digital. Du har flera års erfarenhet från en liknande roll och är van att arbeta med både innehåll och kampanjer som driver resultat. Du förstår hur man bygger varumärke och samtidigt driver försäljning genom content och kampanjskapande. Du har ett skarpt öga för vad som fungerar i olika kanaler och hur det visuella, budskapet och tajmingen samspelar. Du arbetar med vårt marknadsteam och bidrar med idéer, struktur och genomförandekraft i ett snabbrörligt och växande företag. Vart vi är på väg På Lenoites får du chansen att vara med från insidan när ett svenskt beauty-varumärke tar fart på allvar. Vi har fördubblat vår omsättning varje år sedan starten och siktar nu mot att nå 100 miljoner SEK inom två år. Under hösten lanserar vi flera spännande nya produkter, och vi kommer att utöka vår närvaro med fler etablerade återförsäljare. För rätt person finns mycket stora utvecklingsmöjligheter - du växer med oss. Vi erbjuder Hos oss får du mer än bara ett kreativt jobb – du får vara med och bygga något på riktigt. Vi erbjuder: En nyckelroll i ett snabbväxande svenskt beauty-varumärke med stark entreprenörsanda Möjligheten att vara med på resan att ta Lenoites till en internationell marknad Stora möjligheter att påverka - både innehåll, kampanjer och varumärkesutveckling Trygga anställningsvillkor genom kollektivavtal med Unionen (från 1 september 2025) Tjänstepension (ITP) med extra avsättning på 1,7 % utöver grundnivån Ett engagerat team där vi stöttar varandra och har kul längs vägen Placering: Borås Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Lön: Marknadsmässig lön enligt överenskommelse Är du rätt person för den här rollen? Ansökan sker via vår rekryteringsplattform med CV och personligt brev: 👉 https://careers.lenoites.com/jobs/6098897-content-campaign-specialist Urval sker löpande vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till Lenoites!. Vi ser fram emot att höra från dig!
Mölndals Flytt söker nya medarbetare! Vill du jobba i ett team där ordning, service och arbetsglädje står i centrum? Vi söker nu fler medarbetare som vill vara med och stärka vårt växande företag. Arbetet utgår från vårt kontor på Ringön i Göteborg, med uppdrag i Göteborg, kranskommunerna och långdistansflyttar inom Sverige. Vi söker dig som: Talar flytande svenska Har god servicekänsla och ett trevligt bemötande Är ansvarsfull, noggrann och har god fysik Har B-körkort (krav) Har tidigare erfarenhet av flytt eller transport Har tidigare erfarenhet av pianoflytt (meriterande) Vi har tydliga rutiner och upplärning – du får allt stöd du behöver för att lyckas i rollen. Tjänsten är timanställning till att börja med och om vi får rätt person kan du bli vår nya arbetslagsledare. Rekryteringsprocessen sker först digitalt, därefter träffas vi för intervju på plats. Skicka din ansökan till [email protected] eller kontakta oss på 073-6249202 om du har frågor.
Om tjänsten Är du en flexibel person som har erfarenhet av administrativt arbete? Är du en effektiv problemlösare som gillar att ha många bollar i luften? Tycker du om ett fysiskt jobb och vill bli en del av ett familjärt team? Sök då tjänsten som order- och lageradministratör via oss och bli en del av Canons härliga team i Mölndal! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om kunden I över 70 år har Canon levererat den senaste bildtekniken till deras kunder i hela världen. Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja deras produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik. ”Leva och arbeta tillsammans för allas bästa” – en princip som ligger till grund för Canons värderingar och ger form åt deras moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare. Arbetsuppgifter Tjänsten är tvådelad, i första hand är tjänsten administrativ där du kommer att supportera våra tekniker så att de får sina reservdelar samt styra deras arbetsbelastning så att de får rätt reparation vid rätt tillfälle. Du kommer även att arbeta i våra affärssystem med att ta emot kundserviceärenden, skriva in produkter, hantering av produktutbyten och bemöta dessa med högklassig service. Den andra delen är lagerhantering med arbetsuppgifter som till exempel att ta emot och registrera pall och produkter, se till att kunder får de leveranser som önskats. Då vi har kunder i Norge och på Island blir det även en del tullhantering samt att strukturera och hålla ordning i lagerlokalen. Vi ser gärna att du trivs med fysiskt arbete då det kan förekomma tunga lyft. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Då rollen är bred ser vi gärna att du är flexibel och prestigelös med arbetsuppgifter. Vi ser även att du har ett logiskt tänkande samt är noggrann och effektiv i ditt arbete. Det är även till din fördel om du tycker om att hantera siffror och är lösningsorienterad. Som person är du stresstålig, kommunikativ och engagerad i ditt arbete. Självklart är du även serviceinriktad och hjälpsam mot de kollegor och kunder du möter. Vi ser även att du är en trygg person som bidrar till en positiv arbetsmiljö och är den sista pusselbiten till Canons sammansvetsade gäng! Krav: • God datorvana, gärna erfarenhet av olika affärssystem • Hög servicekänsla • Klarar lyft och fysiskt arbete • Talar, förstår och skriver både svenska och engelska Övrigt Start: Mitten av augusti Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30
Har du ett intresse för logistik, struktur och kundkontakt? Är du lösningsorienterad, gillar att skapa ordning och vill ha en varierad vardag? Vi söker nu en logistikkordinator till vår kund i Göteborg, via hyrköp med stor möjlighet till överrekrytering. En roll för dig som vill bli en nyckelperson i företagets logistikkedja och samtidigt ge god service till både kunder och kollegor. Arbetsuppgifter Ansvara för koordinering av in- och utleveranser tillsammans med sälj och lager Planera, boka och följa upp transporter samt administrera tull- och fraktdokumentation Ha daglig kontakt med kunder och svara på förfrågningar via telefon eller mejl Sköta ordermottagning och registrering i affärssystemet Lösa eventuella problem och avvikelser som uppstår längs leveranskedjan Delta i utveckling av arbetsrutiner och bidra till förbättringsarbete inom logistik Ansvara för övrig logistikadministration som returer, reklamationer och dokumentation Krav och kvalifikationer Minst 3 års arbetslivserfarenhet av administrativt/logistiskt arbete, gärna inom transport, lager eller liknande God svenska och engelska i tal och skrift Bekväm i digitala system och grundläggande datorvana (Officepaketet) B-körkort är meriterande Eftergymnasial utbildning inom logistik, administration, ekonomi eller motsvarande är meriterande Så lyckas du som logistikkordinator Strukturerad, noggrann och lösningsfokuserad Prestigelös och handlingskraftig – du tar tag i det som behövs och ser till att saker händer Van vid att arbeta i ett stundtals högt tempo och trivs med många kontaktytor Kommunikativ, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga Flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter och att hugga i när det behövs Mer om tjänsten Start: Enligt överenskommelse, gärna slutet på augusti Omfattning: Heltid, måndag–fredag dagtid Placering: Göteborg, full tid på plats Anställning: Du inleder som konsult via Andara Group i sex månader med möjlighet att rekryteras över till kundföretaget Rekryteringsprocess och ansökan Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef på [email protected]. Välkommen med din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer