Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Arbetsmarknads- och socialförvaltningen befinner sig i en spännande tid att ställa om till den nya socialtjänstlagen. Användande av teknikens möjligheter och digitala lösningar hjälper oss i omställningsarbetet att bli en mer förebyggande, lätt tillgänglig och kunskapsbaserad socialtjänst. Därför utökar vi nu med ytterligare en tjänst inom områdena systemförvaltning, IT/digitalisering och intranätet. Tjänsten är förlagd till Arbetsmarknads- och socialförvaltningens centrala Verksamhetsstöd, ett tvärprofessionellt team som består av en administrativ chef och 12 medarbetare med olika specialistkunskaper. Vi strävar efter att vara ett effektivt, utvecklande och kvalificerat stöd till förvaltningen inom områdena kvalitet och utveckling, ekonomi, dokument- och ärendehantering, kommunikation samt IT- och digitalisering. På verksamhetsstöd hjälps vi åt och jobbar tillsammans då vi vet att det blir bäst när olika professioner samverkar för att nå våra gemensamma mål. Arbetsuppgifter I nära samarbete med dina kollegor på Verksamhetsstöd kommer du att arbeta med planering, förvaltning och utveckling av verksamhetssystemet Viva samt bidra i kommande upphandling av nytt verksamhetssystem. Du är en av förvaltningens kontaktpersoner mot systemleverantören samt mot stadens IT-enhet. Exempel på arbetsuppgifter är uppgraderingar, konfigurationer, behörighetshantering samt support och utbildning till användare i verksamhetssystemet. I rollen kommer du att bidra i utvecklingsarbete som syftar till att säkerställa kvalitet och effektivitet med en hög grad av digitalisering. Detta innebär exempelvis fortsatt implementering av stadens nya systemförvaltningsmodell, som syftar till att vara ett stöd till verksamheterna så att de på ett strukturerat, enhetligt och proaktivt sätt ska kunna planera, förvalta och utveckla sina system så de är säkra, effektiva och ändamålsenliga. Du kommer också att vara delaktig i förvaltningens alldeles nya digitaliseringsnätverk. I tjänsten ingår också att arbeta med stadens alldeles nya intranät, t.ex. att publicera, strukturera och säkerställa informationstillgänglighet. Visst arbete med andra administrativa arbetsuppgifter ingår i tjänsten. Du kommer finna ett gott stöd både från dina närmsta kollegor och från centrala funktioner med stadsövergripande ansvar inom systemförvaltning, IT/digitalisering och intranätet. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att förvalta och utveckla verksamhetssystem. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom socialtjänstens område, samt att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du har högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig för tjänsten. Du har goda IT-kunskaper och som person är du strukturerad, lyhörd och lösningsfokuserad. Du drivs av viljan att utveckla och förbättra utifrån verksamhetens behov. Du har en stark kommunikativ förmåga, är en god analytiker och kan se till helheten. Du har förmåga att hantera flera parallella processer och på ett strukturerat sätt planera och prioritera ditt arbete. Du kan arbeta självständigt men är även en lagspelare som är duktig på att samverka med många olika professioner. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.
Om kundföretaget AI och robotar är coolt, men de klarar sig inte utan dig. Vi söker dig som vill vara med på resan mot framtidens industri. Här finns möjligheten att växa, lära sig nytt och påverka på riktigt. Kom med och skapa nästa kapitel i din karriär! Arbetsuppgifter Till våra kundföretag som är verksamma inom fordon-, metall-, trä-, plast- och textilindustrin söker vi nu fler Produktionsmedarbetare. Vi söker bland annat: • Montörer • Svetsare • Maskinoperatörer • Lagerarbetare • Truckförare Arbetstid: Dagtid eller skiftarbete. Placeringsort: Borås med omnejd Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som har någon form av industri- eller lagerbakgrund. Exempelvis har du arbetat med tekniska arbeten sedan innan, alternativt gått en teknisk eller praktisk utbildning. Du har inget emot att arbeta fysiskt med kroppen. Krav: Körkort och bil Meriterande: Truckkort A+B Gillar du exempelvis att skruva och meka på fritiden ses det som en fördel. Som person är du noggrann och engagerad i ditt arbete samt nyfiken på att lära dig nytt. Du är noggrann och ansvarsfull och förstår vikten av att ha en hög kvalitetsnivå på det som ska tillverkas. Vidare är du en trevlig kollega som bidrar med positiv inställning på din arbetsplats. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Är du den frisör vi söker? Är du en passionerad och erfaren frisör som söker nya utmaningar? Lemoo Beauty Salon, en av Göteborgs mest trendiga salonger, söker nu en driven och kreativ frisör. Beläget i det charmiga och natursköna Öjersjö, erbjuder salongen en elegant och harmonisk miljö där kundupplevelsen alltid står i centrum. Hos Lemoo Beauty Salon får du chansen att arbeta i en lyxig och modern salong som kännetecknas av hög kvalitet och personlig service. Med en stabil kundkrets och en arbetsmiljö som främjar både professionell och kreativ utveckling, finns det stora möjligheter att växa, både personligt och karriärmässigt. Här kan du välja att bli en del av teamet som anställd eller hyra en stol och driva din egen verksamhet – vi skräddarsyr upplägget för att du ska trivas! Vi söker dig som: Har erfarenhet som frisör och passion för yrket. Är social, utåtriktad och har en genuin vilja att skapa långvariga kundrelationer. Behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Har erfarenhet av sociala medier och ser värdet i att bygga ett starkt varumärke. Vad Lemoo erbjuder dig: En exklusiv och inspirerande arbetsmiljö där kvalitet och service alltid är i fokus. Möjlighet att arbeta med en väletablerad och lojal kundkrets i en snabbt växande del av Göteborg. Flexibilitet – välj mellan anställning eller att hyra en stol. Välkommen till Lemoo Beauty Salon – där skönhet och stil möts! Låter detta som en plats för dig? Skicka din ansökan så snart som möjligt – vi behandlar ansökningar löpande. Ta gärna kontakt via telefon: 0738769298 eller mejl: [email protected] om du är intresserad. plats Öjersjö, Partille.
OBS! Denna annons vänder sig enbart till dig som har stöd från Arbetsförmedlingen. Är du redo för en sommar fylld med energi, god mat och fantastisk stämning vid havet? Du ska ha en positiv inställning och gilla att arbeta i ett högt tempo samt ha en hög arbetsmoral. Vi söker omgående ett restaurangbiträde till vårt härliga gäng på Orust. Du hjälper till i köket; med disken, servering och står i kassan. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet. Vi erbjuder en fartfylld, inspirerande arbetsplats samt en bra lön. Vill du vara en del av vårt glada team? Ansök via epost omgående. Tjänsten är inledningsvis en visstidsanställning. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi skapar framtiden i Göteborg – en lektion i taget Varje vardag möts tusentals barn och unga i våra skolor – med dem formar vi framtidens Göteborg. I grundskoleförvaltningen är vi 10 000 engagerade medarbetare som jobbar tillsammans för att alla elever ska få lyckas och växa, oavsett bakgrund eller förutsättningar. Du har en viktig roll i att skapa en likvärdig skola med hög kvalitet, där du både får utvecklas och utveckla verksamheten. Du bygger kunskap, gemenskap och framtidstro tillsammans med dina kollegor. Hos oss får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Göteborgs grundskoleförvaltning ansvarar för stadens närmare 140 kommunala skolor, från förskoleklass till årskurs 9, anpassad grundskola, fritidshem och Kulturskola. Välkommen att arbeta nära skogen, staden eller havet. Vi är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Välkommen till Hovåsskolan - en skola mitt mellan havet och skogen. Som kurator ingår du i elevhälsans team bestående av rektor, biträdande rektor, skolsköterska, specialpedagog, speciallärare, logoped, kurator och psykolog där teamet samverkar med övrig personal samt externa aktörer. Teamets uppdrag är att tillsammans med rektor och arbetslag arbeta förebyggande och hälsofrämjande för att utveckla goda lärmiljöer i en skola för alla. Du kommer att arbeta mot årskurserna 7-9 och särskilda undervisningsgrupper. Arbetsuppgifterna utgår ifrån elevens lärosituation och innebär psykosocialt arbete på individ, grupp och organisationsnivå. Detta kan ske genom elevsamtal, föräldrasamtal och gruppsamtal. Du kommer bland annat att arbeta med elevgrupper samt individuella samtal. Du kommer att bidra med det psykosociala perspektivet i till exempel utredningsarbete. Du kommer även att arbeta med skolans kontinuerliga värdegrundsarbete och kan till exempel delta i planering och genomförande av utbildningsinsatser i ämnesområden, som berör elevers hälsa, sociala och emotionella utveckling. På Hovåsskolan går cirka 600 elever från förskoleklass till årskurs 9 i grundskola och från årskurs 1 till årskurs 9 i anpassad grundskola. Skolans fritidshem har fyra avdelningar. Vi använder oss av naturen under lektionstid och fritids. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: Vi söker dig som har en socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med barn och unga eller inom socialtjänsten. Meriterande är även: - erfarenhet av sociala utredningar, språkstörning och NPF - erfarenhet av att dokumentera i PMO - kännedom om socialtjänstlagen - erfarenhet av förebyggande arbete inom skolan utifrån ett psykosocialt perspektiv - kunskap om läroplanens mål, värdegrund och syn på lärande Personliga kompetenser: Vi söker dig som har ett stort engagemang för barn och ungdomars psykosociala situation och en förmåga att omsätta detta i arbete såväl på individnivå som mot grupp och organisation. Du är strukturerad och tydlig i ditt arbete och trivs både med att arbeta självständigt och i samverkan med andra professioner. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och prioriterar dina insatser tillsammans med rektor och övrig elevhälsa. Du är professionell och respektfull i ditt bemötande av elever och i kontakten med vårdnadshavare och kollegor. Välkommen med din ansökan! I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område. Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Du ska ha jobbat framgångrikt som utesäljare ett antal år. Du är skicklig på att prospektera, kontakta kunder, gå på fysiska möten och göra avslut. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss
I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Som säkerhetssamordnare i Mölndals stad är du placerad på stadens säkerhets- och beredskapsenhet som tillhör avdelningen för juridik och myndighetsstyrning inom stadsledningsförvaltningen. Enheten består för närvarande av en enhetschef, tre säkerhetssamordnare och en informationssäkerhetssamordnare. Tillsammans ansvarar enheten för styrning, samordning, stöd och uppföljning av stadens arbete med krisberedskap, civilt försvar, informationssäkerhet och vissa andra säkerhetsfrågor enligt gällande lagstiftning och överenskommelser. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill vara med och stärka stadens förmåga att motstå störningar i samhällsviktiga verksamheter. Din huvuduppgift kommer initialt att vara att ansvara för planering och genomförande av stadens övergripande risk- och sårbarhetsanalys. Du kommer även att, genom rådgivning och utbildning, ge stöd till övriga förvaltningar i deras arbete med kontinuitetsplanering. Du kommer också att vara sammanhållande för stadens arbete med Styrel - prioritering av samhällsviktiga elanvändare. Arbetsuppgifterna innebär mycket samverkan med stadens olika verksamheter och du kommer att delta i interna och externa nätverk. I uppdraget ingår att i tillämpliga delar ta fram styrdokument och rutiner, delta i upphandlingar samt svara på remisser. Du kommer även att delta i andra uppdrag inom enhetens ansvarsområde, exempelvis kris- och krigsorganisation, utbildning och övning. Innehållet i tjänsten kan komma att utvecklas efter hand. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning inom exempelvis statsvetenskap, eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Du bör ha kompletterande utbildningar och erfarenhet av krisberedskap, civilt försvar, säkerhetsskydd och informationssäkerhet. Det är meriterande om du har arbetat inom ovanstående områden i offentlig verksamhet. Som person är du ansvarstagande, strukturerad, analytisk och noggrann. Du är en god skribent med erfarenhet av att utforma handlingsplaner, rapporter och utvärderingar. Du har en god kommunikativ och pedagogisk förmåga och är van vid att arbeta självständigt. Vi förutsätter att du har lätt för att samarbeta både inom egna förvaltningen och med andra verksamheter i kommunen, kommunledning, kommunala bolag, andra myndigheter och övriga externa parter. I rollen som säkerhetssamordnare krävs både lyhördhet, riskmedvetenhet och hög integritet. För att bli aktuell för tjänsten som säkerhetssamordnare behöver du ha svenskt medborgarskap, då anställningen innebär placering i säkerhetsklass. ÖVRIGT Provanställning kan komma att tillämpas. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Kontaktuppgifter hittar du i annonsen. Innan en eventuell anställning kommer vi att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Hi We are looking for a chef mainly for our events and exhibitions that would help us to present our products in various creative ways. We wish to see applicants that have experience and knowledge from both chocolate and desserts as well as hot food. In addition to that also having experience in managing kitchen stuff and creating menus and presentation samples. Please add your diplomas, cv and resume.
Vi söker dig som är utbildad barnskötare och har erfarenhet av arbete i förskolan. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, med en inledande provanställning på sex månader. Om oss Föräldrakooperativet Bybarna är en liten och familjär förskola i Ubbhult, vackert belägen i en naturskön miljö med öppna ängar och en egen skog precis intill. Vi är organiserade i två avdelningar – Humlan för de yngre barnen och Ekorren för de äldre. Från och med hösten 2025 utökar vi vår verksamhet med fritidsverksamhet i småskalig omfattning. Som kooperativ drivs vi av engagerade vårdnadshavare i nära samverkan med personalen. Det innebär ett gemensamt ansvar för att skapa en trygg, kreativ och hållbar verksamhet där delaktighet, dialog och samarbete är viktiga hörnstenar. Som personal är du en central del av detta partnerskap. Vi bedriver större delen av vår undervisning utomhus och har tillgång till en fantastisk gård samt vår egen skog. Utemiljön möjliggör varierad undervisning med flera projektgårdar som inbjuder till skapande, rollek, bygg och konstruktion, drama, sagoberättande, odling, matlagning, naturvetenskap, teknik, samlingar, motorik, vattenlek och återhämtning. Våra pedagoger arbetar nära barnen och med stort självständigt ansvar, där de stöttar, inspirerar och vägleder i lek, lärande och relationsskapande. På Humlan sover våra yngre barn utomhus på en altan, där de även har möjlighet att äta sina måltider. Maten lagas på plats av vår egen kock och vi äter i små grupper för att skapa lugn och trygghet kring måltiderna. Vi arbetar tematiskt med sagor och drama som en del av vår pedagogik. Det stimulerar barnens språkutveckling, fantasi, känslor och sociala kompetens på ett kreativt och lekfullt sätt. Hos oss är lek, rörelse, relationer och återhämtning centrala delar av vardagen. Den pedagogiska miljön är planerad för att skapa en hållbar balans mellan trygghet, omsorg och lärande – både inne och ute. Mer information om vår verksamhet hittar du på bybarna.se, vår Instagram samt Facebooksida: Föräldrakooperativet Bybarna. Om tjänsten Vill du ha ett varierat, självständigt och meningsfullt arbete i barngrupp? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en initiativrik och engagerad barnskötare med god förmåga till självledarskap och flexibilitet! Hos oss får du arbeta både inomhus och utomhus, där en stor del av undervisningen sker i våra naturnära och inspirerande lärmiljöer. Vi ser gärna att du har erfarenhet av –intresse av att arbeta med sagor, drama och kreativt berättande som pedagogiska verktyg och det är positivt om du har erfarenhet av arbete med bildstöd, tecken som stöd och en relationsgrundad pedagogik. Tidigare erfarenhet från arbete i fritidshem är meriterande, då vi från hösten 2025 erbjuder fritidsverksamhet som en del av vårt helhetsperspektiv på barnets dag. Om dig Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är: -Positiv, flexibel, engagerad och lösningsfokuserad -Strukturerad och initiativrik, med god självinsikt -Lyhörd, empatisk och professionell i mötet med barn, kollegor och vårdnadshavare -Trygg i din yrkesroll och har ett genuint intresse för barns utveckling och lärande -Intresserad av att vara delaktig i en kooperativ verksamhet, där samarbete, transparens och gemensamt ansvar är naturliga delar av arbetskulturen Vi vill att du – liksom vi – värnar om att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag, där varje barn blir respekterat, lyssnat till och delaktigt. Vi erbjuder dig -En trivsam arbetsmiljö i vacker naturmiljö -Engagerade kollegor med pedagogisk utbildning och lång erfarenhet -Fria pedagogiska måltider -Friskvårdsbidrag -Arbetskläder för utevistelse -Tid för både enskild och gemensam planering -Kollektivavtal -Lön enligt överenskommelse Vill du bli en del av vårt engagerade team? Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in den senast den 10 augusti. Vi har längre svarstid under semesterveckorna 28-31 men läser ansökningarna löpande. Tjänsten tillsätts efter överenskommelse. Enligt skollagen ska utdrag ut polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Vi undanber oss all extern rekryterings och annonseringshjälp i samband med denna annons.
Om kundföretaget Ulricehamns Energi AB driver samhällsnyttig infrastruktur inom elnät, fibernät, fjärrvärme, VA, miljö och entreprenader. Vi är ungefär 100 anställda som strävar efter att göra Ulricehamns kommun till en bekväm plats för alla invånare. Vår familjära anda präglas av ansvarstagande, engagemang och entreprenörskap. Välkommen till Team Energi - tillsammans för Ulricehamn! Läs mer på www.ueab.se Vill du ha ett jobb där varje dag räknas – på riktigt? Bli Driftingenjör VA hos Ulricehamns Energi! Arbetsuppgifter och mål Ulricehamns Energi söker nu en tekniskt kunnig och engagerad Driftingenjör som vill vara med att driva, utveckla och säkra framtidens vattentjänster. Det här är en roll för dig som vill kombinera teknik, problemlösning och samhällsnytta – och som vill göra skillnad i en växande kommun. I rollen som Driftingenjör får du ett brett och varierat uppdrag. Du ansvarar för att utrustning fungerar som den ska – du kalibrerar, besiktar och utvecklar underhållsplaner där du arbetar både operativt och strategiskt och är den som ser till att maskiner och system håller hög driftsäkerhet. Ibland handlar det om att kravställa och följa upp externa entreprenörer, ibland om att själv leda felsökningar och reparationer när något krånglar. Du analyserar befintliga processer och letar alltid efter nya, smartare lösningar. Du får också en viktig roll i både mindre och större investeringsprojekt, där du bidrar från planering till genomförande. Du rapporterar till Sektionschef inom VA-drift. Din Profil Vi tror att du har med dig flera års erfarenhet från tekniska miljöer, gärna som arbetsledare inom exempelvis VVS, ventilation eller industriellt underhåll. Kanske har du arbetat inom VA eller processindustri tidigare – och kanske har du lett projekt eller team. Vi ser gärna att du har en ingenjörsutbildning inom maskinteknik, automation eller drift eller motsvarande kunskap som du skaffat dig på annat sätt. Hos Ulricehamns Energi blir du en del av ett kunnigt team med en kombination av teknisk kompetens med lokal närvaro och stort engagemang. Vi värdesätter initiativ, ansvarstagande och att man hjälps åt i olika situationer och att tillsammans med dina kollegor skapa förutsättningar för det hållbara samhället. Här får du både trygghet och frihet – en arbetsplats där du verkligen kan vara med och påverka. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Låter det som en roll för dig? Då hoppas vi att du hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig! Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Ulricehamns Energi med Human & Executive. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att maila till [email protected] Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 10 augusti 2025!
Välj ett jobb för att visa detaljer