SHL söker Skyliftsoperatör Om du trivs med ett omväxlande arbete på höga höjder och har service i dig då har SHL jobbet för dig. SHL växer och behöver en ny medarbetare till vår Depå i Göteborg med start efter sommaren. I arbetet ingår att köra lastbilsburen skylift och att köra liften från korgen samt vara behjälplig vid olika typer av arbeten. Krav: C-kort, erfarenhet från chaufförs yrket eller ska du ha kört maskiner/skylift. Du ska vara självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad samt behärska svenska och- eller engelska i tal och skrift. Du ska klara av att arbeta på höga höjder i alla väder året runt. Meriterande: Hantverkarbakgrund, maskin vana. Nämn i ansökan varför du är rätt person för jobbet och varför du söker jobbet på SHL. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en skicklig och ansvarstagande tungbilsförare med CE-behörighet för arbete utgående från vår depå i Mariestad. Rollen innebär ett självständigt arbete där du representerar både oss och vår kund i varje leveransögonblick! Om jobbet Du kommer dagligen att köra rutter inom Västra Götalands län med omnejd, där du hanterar såväl torrvaror som temperaturreglerade gods. Tjänsten innebär att du planerar dina leveranser, lastar och lossar varor samt säkerställer att alla transporter genomförs enligt gällande säkerhetsföreskrifter och tidplaner. Arbetet är förlagt på heltid måndag till fredag med starttid tidig morgon. Utöver ordinarie schema kan övertid eller extra turer förekomma vid behov, vilket du ställer upp på i samråd med din närmsta kontakt. Krav Du har giltigt CE-körkort och digitalt förarkort samt är godkänd för att använda färdskrivare. Du innehar yrkeskompetensbevis (YKB) och behärskar svenska i både tal och skrift. Dessutom har du minst ett års erfarenhet av yrkesmässig tung trafik. Meriterande Erfarenhet av kyla och frys i transportledet är meriterande liksom ADR-intyg för farligt gods. Truckkort och vana vid terminalarbete ses som ett plus, likaså god samarbetsförmåga i lastnings- och lossningssituationer. För att söka in på tjänsten är du Du är noggrann, driven och har ett tydligt kundfokus. Du trivs med rutiner samtidigt som du anpassar dig till förändringar i trafik och tidsscheman. Din förmåga att kommunicera öppet och konstruktivt gör att du snabbt skapar goda relationer med kollegor och kunder. Övrigt Är du rätt person för tjänsten? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Tillträdesdag för tjänsterna sker enligt överenskommelse. Företaget erbjuder till sin personal flera olika personalförmåner. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Vid frågor kontakta Amir på [email protected]
Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Vår avdelning - Operation 3 och Operation 4 Mölndal För att närma oss normtalet för ett hållbart ledarskap och medarbetarskap kommer vi under 2025 att slå ihop Operation 3 och 4. Du kommer få vara med och utveckla formerna för ett gemensamt ledarskap. Tillsammans med befintlig chef och Vårdenhetsöverläkare kommer ni att utveckla enheten. För att möta våra produktionsmål kommer du att tillsammans med opererande verksamheter arbeta med att effektivisera och ytterligare förbättra den säkra patientkedjan inom det dagkirurgiska flödet. På Operation 3, som tillhör verksamhet AnOpIVA (Anestesi/Operation/Intensivvård) på Mölndals sjukhus, är vi specialiserade på främst (men inte bara) dagkirurgi inom ortopedi, öron-näsa-hals, kirurgi, tand- och käkkirurgi. Vi har sju operationssalar, en uppvakningsenhet och en vårdenhet för pre- och postoperativa förberedelser och information. På Operation 4, som tillhör verksamhet AnOpIVA (Anestesi/Operation/Intensivvård) på Mölndals Sjukhus, är vi specialiserade på handkirurgi och CARE (Centrum för avancerad rekonstruktion av extremiteter) men också viss ortopedisk kirurgi. Uppdraget för verksamheten är både internationellt, nationellt och regionalt. Cirka en tredjedel är akutkirurgi. Vi har tre operationssalar och en preop-postop-enhet. Det flesta av våra patienter kommer direkt hemifrån och stannar bara en del av dagen hos oss. Det innebär att vi arbetar med ett stort patientflöde i högt tempo, och för att lyckas med det, är det viktigt att vi har ett nära samarbete mellan kollegor inom enheten, verksamheten och med andra verksamheter inom sjukhuset. Vi arbetar i det dagliga med förbättringsarbeten i både stort och smått. Vi är cirka 90 anställda i fem olika professioner och har öppet måndag till fredag. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder gemensamt ledarskap med erfaren chef som var med och startade upp operation 4 när de flyttade till Mölndals sjukhus. Hon har av områdets ledningsgrupp fått uppdraget att arbeta områdesövergripande med opererande verksamheter för att optimera produktion och flöde. Arbetet som vårdenhetschef Som vårdenhetschef är du första linjens chef. Du kommer att ansvara för verksamhet, personal, arbetsmiljö och ekonomi. I rollen som vårdenhetschef arbetar du för att ta tillvara och utveckla medarbetarnas kompetens, skapa delaktighet i verksamheten samt ansvara för utvecklings- och lönesamtal liksom rekrytering och rehabilitering. Tillsammans med befintlig Vårdenhetschef och Vårdenhetsöverläkare arbetar du för att ta fram och arbeta mot uppsatta mål för enheten inom produktion, kvalitet, utveckling, utbildning och arbetsmiljö. Du är underställd verksamhetschefen och blir en viktig person i AnOpIVA Mölndals ledningsgrupp. Tjänsten innebär ett tidsbegränsat femårigt chefsförordnande med tillsvidareanställning i grundprofessionen. Om dig som söker tjänsten Vi vill att du har en högskoleutbildning inom och erfarenhet av legitimationsyrke inom vårdsektorn samt tidigare ledarskapserfarenhet. Erfarenhet av arbete på en operationsavdelning är starkt meriterande liksom om du genomfört Chefskandidatprogrammet inom Västra Götalandsregionen eller annan motsvarig chef-/ledarskapsutbildning. Akademisk bakgrund såsom magister, master eller forskarutbildning är meriterande. Som chef har du förmågan att utveckla och motivera dina medarbetare och skapa delaktighet, där ditt ledarskap i förändring är en nyckel. Du är målinriktad, strukturerad och har ett kommunikativt ledarskap. Till det är du flexibel och har en god samarbetsförmåga. Intervjuer kommer ske 1/9, 2/9 och 3/9. I ansökningsprocessen anger du vilket datum som passar dig bäst. De kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen kommer att genomgå tester vid Center för chefsrekrytering. Låter detta som tjänsten för dig? Vi är nyfikna på dig! Välkommen att söka dig till AnOpIVA Mölndals sjukhus Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Vi söker dig som har några års erfarenhet i branschen och som brinner för yrket! Om tjänsten Tjänsten innehåller arbetsuppgifter som t ex installation, reparation och service inom svagström. Allt från kabeldragning till driftsättning. Arbetsuppgifterna är omväxlande och varierande. Du kommer att jobba i ett team med härliga kollegor med högt i tak! Du utgår från kundens kontor i Göteborg. Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde Omgående efter ÖK. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med goda möjligheter att du efter en period som anställd via Boost, får erbjudande att gå över till anställning direkt hos kunden. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Om dig Du är en duktig elektriker/tekniker med utbildning från elprogrammet eller annan relevant yrkesutbildning och har jobbat några år med installationer på svagströmssidan. Det är viktigt att du är självgående i ditt arbete och att du har en vilja att nå uppsatta mål. Som person trivs du med att jobba tillsammans med andra och har god samarbetsförmåga. Ansökan Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Vid ansökan var god ange referens: Svagströmstekniker Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 16 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Som teamchef på Willys har du en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i Team Kolonial. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Som teamchef Kolonial ansvarar du för en mycket viktig del av butikens varuflöde. Ditt team ansvarar för att säljplanera, lägga beställningar och se till att butiken är säljande och säsongsaktuell. Du har personalansvar för medarbetarna i kolonialteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Du har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Alexandra Olsson, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-01. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Nordic Mechanical Solutions AB ingår i Granitor koncernen och utför kvalificerade installations- och underhållshållstjänster inom rörledning och mekaniska projekt. Bolaget utför underhållsstopp och revisioner i process- och energiintensiv industri samt underhållstjänster inom mekanik, rör och stål. Tjänsterna omfattar även förtillverkning och installation av industriella rörsystem med montage av pumpar, ventiler och annan processutrustning. Bolaget är främst verksamt i Sverige och på den nordiska marknaden. Kunder återfinns bland annat inom sektorerna VA, biogas, energi, förnybar energi, återvinning, stålindustri, olja/gas, petrokemi, infrastruktur och cementindustri. Omsättning ca 450 miljoner. https://www.granitor.se/mechanical Nordic Mechanical Solutions erbjuder stora företagets trygghet och långsiktighet men har mindre företags fördelar med korta beslutsvägar och familjär stämning. Som projektledare kommer du att driva och leda installationsprojekt genom att starta, genomföra och avsluta rätt. Du ansvarar för att leverera dina projekt inom fastställd budget, tidplan och kvalitet. Du för kontinuerlig uppföljning samt återrapportering av projektstatus till Projekt- eller Affärsområdeschef samt beställare/styrgrupp. Vi söker dig med en relevant utbildning eller minst 2 års erfarenhet som projektledare. Du är driven, strukturerad och har förmågan att driva och leda komplexa anläggningsprojekt inom process och petrokemi. Du är positiv, driven och lyhörd och har förmågan att samarbeta och etablera goda relationer och nätverk, internt såväl som externt. Du är motiverad och har en god förståelse för teknik samt förmågan att uttrycka dig väl på både engelska och svenska i såväl tal som skrift. Resor kan förekomma både för längre och kortare perioder i tjänsten, varför B-körkort är ett krav. Vi erbjuder dig Spännande och utvecklande uppdrag där du får möjligheten att arbeta med branschledande kunder såväl på nationell som nordisk nivå med hållbara projekt i fokus Trevliga och kompetenta kollegor; vi arbetar professionellt med att lösa projektfrågor via samarbete och nätverkande inom koncernen. Vi tar jobbet på allvar men har det också mycket trevligt tillsammans Goda villkor; eftersom vi sätter medarbetarna i centrum är vi stolta över att ge våra anställda goda villkor och förmåner. Together to get there Låter det intressant? Perfekt! Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, så tveka inte på att höra av dig eller skicka in din ansökan snarast, senast 1 juli 2025. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson [email protected]
Arbetsbeskrivning test Ansvarsområden test Kvalifikationer test Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 40-årig kvinna i Ulricehamn. Tjänsten en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, under sommaren. Möjlighet till förlängning kan öppnas upp, men är inget löfte eller måste. Arbetet innebär att du kommer att följa med i kvinnans vardag, förutom när hon är på daglig verksamhet (varje vardag mellan klockan 08.45-15.30). Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta att du är med henne när hon ska handla, följer med henne och fikar eller att ni går på stan och shoppar. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 15.30-08.45, mån-fre. 08.45-08.45 (dagen efter), lör-sön. Under veckorna 28, 29, 30 och 31 är arbetstiden förlagd mellan klockan 08.45-08.45 (dagen efter), mån-sön. Om kunden Fysisk aktivitet och bad är något denna kvinna tycker mycket om och därför är toppen om du också gör det. Hon kommunicerar med tecken som stöd, bilder och diverse andra kommunikationshjälpmedel. Kan du tecken som stöd är det meriterande, eftersom hon gillar att kommunicera med sin omgivning. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är positiv, lyhörd, ansvarstagande och tålmodig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans, Har erfarenhet av kommunikationshjälpmedel. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Hungrig mötesbokare med vinnarskalle? Tjäna obegränsad provision hos Tidio!Varför Tidio? Tidio är ett snabbväxande SaaS-startup i Göteborg som förenklar vardagen för svenska små och medelstora bolag med vårt moderna affärssystem. Hos oss får du ett extrajobb där varje samtal direkt påverkar din lön, samtidigt som du bygger branschens vassaste säljmuskler och får chans att avancera till nya roller i takt med bolagets tillväxt. Din uppgift Ringa kalla och varma leads och boka kvalificerade demos åt våra Account Executives. Logga alla aktiviteter i CRM och hålla din pipeline uppdaterad. Nå eller överträffa våra dagliga och veckovisa KPI:er. Det här får du Fast timlön + obegränsad provision på varje genomfört möte och affär – ju fler du bokar, desto mer tjänar du. Veckovis coachning av några av Göteborgs mest meriterade B2B-säljare. Klara karriärvägar: bevisa dig som mötesbokare och ta steget vidare till t.ex. Account Executive eller Customer Success. Energiskt kontor vid Kungsportsavenyn där du arbetar 10–20 timmar per vecka. Möjlighet att påverka flöden, processer och verktyg i ett tight team som älskar att vinna. Vi tror att du Pluggar på universitet/högskola och vill ha ett meriterande extrajobb. Är tävlingsinriktad, orädd för telefonen och motiveras av tydliga mål. Har dokumenterad grit – kanske från sälj, idrott, UF-företag eller föreningsliv. Kan jobba på plats i Göteborg och vid behov svara på mejl kvällstid. Talar och skriver flytande svenska; engelska är ett plus. Ansökan Klicka på Ansök i Teamtailor. Ladda upp ditt CV och gärna en kort video (max 60 sek) där du berättar varför just du bokar flest möten. Ange hur många timmar per vecka du kan arbeta. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag och låt varje samtal räknas! Frågor? Kontakta vår VD Nils Widmark på 070-46 26 455 eller via LinkedIn.
Vår vision är att Göteborg ska vara en internationellt ledande utbildnings- och kunskapsstad. Utbildningsförvaltningen i Göteborg bedriver verksamhet inom kommunal gymnasieskola, vuxenutbildning, yrkeshögskola, anpassad gymnasieskola, komvux som anpassad utbildning, studie- och yrkesvägledning, modersmål samt skolutveckling. I vårt arbete har vi ett tydligt elevfokus som sätter kunskap och färdigheter i ett sammanhang där inre motivation, medskapande och lust att lära är viktiga ingredienser. Vi arbetar utifrån alla människors lika värde och rättigheter. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där både elever och medarbetare är delaktiga och verkar för varandras framgång. ARBETSUPPGIFTER På Burgården utbildar vi för verkligheten, och precis som i verkligheten är vår skola en myllrande värld, med massor av inriktningar, människor och möten. Vi erbjuder yrkesprogram, högskoleförberedande program och introduktionsprogram. Hos oss får du möjlighet att växa i ditt yrke och vara en viktig del av vår utvecklingsresa för att bli en ännu bättre skola. Vi jobbar med öppet sinne, stort hjärta och yrkesstolthet som smittar. Vi är en mångkulturell skola med elever från alla stadsdelar och kranskommuner. Här rör sig framtidens frisörer, hår- och makeupstylister, barberare och fashion designers tillsammans med samhällsvetare, undersköterskor, barnskötare, stödassistenter, naturvetare och djurvårdare. Våra yrkesprogram ger grundläggande högskolebehörighet. På Burgården blir yrkesdrömmar till verklighet! Nu söker vi en lärare för undervisning i matematik på Individuellt alternativ- AST (IMA-AST). IMA-AST är en specialdesignad enhet för elever inom autismspektrat. Här finns specialpedagog, speciallärare och ämneslärare med bred kompetens och mångårig erfarenhet. Vårt förhållningssätt bygger på tillit, respekt och hänsyn till funktionsvariationer. Vi lyfter fram våra elevers starka sidor. På introduktionsprogrammet Individuellt alternativ lägger vi upp studierna så att de passar för elevens bakgrund och framtidsplaner. Individuellt alternativ är ett introduktionsprogram och riktar sig till elever som saknar gymnasiebehörighet. Här får eleverna hjälp att bli behöriga till ett gymnasieprogram eller skaffa sig en väg in i arbetslivet. Beroende på vilka ämnen eleven saknar hjälper vi till att göra en individuell studieplan som sedan ligger till grund för elevens utbildning. Hos oss kan eleverna läsa majoriteten av alla grundskoleämnen såsom matematik, svenska och engelska men även exempelvis samhällskunskap, slöjd och bild. Undervisningen sker i mindre grupper med elever som läser samma ämne. Tillsammans med skolledning och kollegor arbetar du för att skapa en trygg och stimulerande miljö där eleverna trivs, utvecklas och når sina mål. Du kommunicerar målen med undervisningen och tydliggör din bedömning för eleven. Du bedömer elevens måluppfyllelse och sätter betyg utifrån läroplan. I tjänsten ingår samtal med elever och föräldrar samt ett nära samarbete i det egna arbetslaget. Du blir en viktig del av ett arbetslag som strävar efter att varje elev ska få möjlighet att nå sin fulla potential både under skoltiden och i sitt framtida yrkesliv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är behörig lärare och har lärarlegitimation i matematik på gymnasienivå. Tidigare erfarenhet av att arbeta som lärare på grundskola eller gymnasiet är meriterande samt om du har behörighet och legitimation i ytterligare något ämne. För att lyckas i rollen som lärare på Burgården bidrar du till andras lärande och du skapar goda förutsättningar för att lärande ska kunna ske. Du brinner för att hjälpa elever att strukturera sitt arbete och utveckla sin potential. Du har tålamod och förståelse för alla individers olika förutsättningar. Du är också duktig på att differentiera din undervisning för att eleven ska nå sina mål. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang och är bra på att bygga goda relationer med eleverna. Som medarbetare är du flexibel och självgående, men trivs också med att jobba i team med övriga kollegor. På Burgårdens gymnasium är vi i starten av att utveckla matematikundervisningen och i detta utvecklingsarbete kommer du vara en viktig del tillsammans med dina matematikkollegor. ÖVRIGT Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Med hänvisning till lagarna som reglerar registerkontroll så måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer