SOMMARJOBB SNICKARE
Skanwork AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker dig som vill ha ett spännande sommarjobb som snickare med omgående anställning. Du bör ha tidigare arbetslivserfarenhet inom området. Det är även önskvärt om du har någon form av utbildning inom ett eller flera områden inom bygg och snickeri. Om du även har erfarenhet inom betong, plattsättning, el och annat byggrelaterat arbete är det positivt men ej krav. Du måste kunna arbeta självständigt och lösa problem på egen hand. Välkommen med din ansökan till [email protected] Bifoga gärna ditt CV och personligt brev. Vänligen märk din ansökan med BYGG-033

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Montörer till världsledande aktör inom fordonsindustrin
Adecco Sweden AB
Fordonsmontörer

Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via hemsidan. Ansökningar via mail hanteras ej. På grund av högt söktryck kan svarstiden vara längre än vanligt. Vi uppskattar din förståelse! Om tjänsten Vi söker montörer till vår kund inom fordonsindustrin i Skövde. Som montör kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att montera fordonskomponenter med fokus på noggrannhet och kvalitet. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid där arbetstiderna kommer att vara förlagda ständig dag, kväll eller natt beroende på kundens behov. Om dig Vi söker dig om är ansvarsfull, driven och har ett kvalitetstänk. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt. Det är centralt att du trivs med att arbeta fysiskt med kroppen samt kan hantera ett högt arbetstempo då många praktiska och fysiska moment ingår i arbetsuppgifterna. Som uthyrd konsult får du en möjlighet i att bidra till bättre arbetsprocesser, utveckla nya produkter och forma en hållbar framtid hos våra kunder. Vi värdesätter rätt inställning och viljan att omfamna ny teknik och effektiva arbetsmetoder. Krav för tjänsten: • Trivs med att arbeta fysiskt och har med fördel erfarenhet av att arbeta med händerna • Trivs med repetitiva arbetsuppgifter i ett bestämt arbetstempo • Förmåga att ta egna initiativ och ansvar Meriterande: • Godkänd i svenska 1, matte 1 och engelska 5. Detta ska bifogas i samband med ansökan. • Erfarenhet av att arbeta med montering • Erfarenhet från industri, produktion eller liknande • Truckkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Bakgrundskontroll kommer att genomföras på samtliga slutkandidater i processen. Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag inom montering. Vi använder oss av videointervju i denna rekrytering vilket är ett obligatorisk steg för att vi ska kunna ta dig vidare i processen. Vänligen genomför den så snart som möjligt efter att du har fått den. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Wilma Lindstam via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Upphandlare till Stenungsunds kommun
Stenungsunds kommun
Inköpare och upphandlare

Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunens vision är att vi ska bli 35 000 invånare år 2035. Stenungsunds kommun ingår i Göteborgsregionens kommunalförbund som är ett forum för samarbete och erfarenhetsutbyte samt i ett antal andra mellankommunala samarbeten. Kommunen är organiserad i en förvaltning med fyra sektorer. I sektor stödfunktioner ingår bland annat ekonomi, personal, administration och digitalisering, kommunikation och samordning samt service. Stödfunktionernas uppdrag är att underlätta för kommunens sektorer att fokusera på sin verksamhet. Upphandlingsenheten är tillsammans med ekonomienheten och fastighetsenheten en del av ekonomifunktionen. Vi som arbetar på ekonomifunktionen strävar hela tiden efter att vara ett team där vi kompletterar varandra på ett bra sätt. Vi drivs av ett stort engagemang, glädje i arbetet och är inte främmande för utmaningar. Upphandlingsenheten är ett stöd till verksamheterna i upphandlings- och inköpsfrågor samt leder, samordnar och utvecklar kommunens upphandlings- och inköpsverksamhet. Enhetens uppdrag är att genomföra upphandlingar, förvalta avtal, möjliggöra effektiva inköp samt biträda verksamheter och bolag med kvalificerad rådgivning i frågor som rör upphandling, inköp och avtal. Upphandlingsenheten, som är gemensam för Stenungsunds, Lilla Edets och Tjörns kommuner samt bolag, är i stark tillväxt vilket ställer krav på vår upphandlings- och inköpsorganisation. Då en av upphandlarna valt att gå vidare finns möjligheten att bli en del i vårt team. Arbetsuppgifter Drivs du av att göra bra affärer? Kul! Det gör vi på Stenungsunds upphandlingsenhet också och nu kan du bli en av oss.Som upphandlare i Stenungsunds kommun är du en strategisk och viktig medarbetare i inköpsprocessen och i våra tre kommuners utvecklingsarbete inom området. Upphandlingsenheten skapar mervärde till sina kunder genom att stötta och vägleda i den offentliga upphandlingen. Enheten arbetar också som stöd, rådgivare och kvalitetsgranskare i upphandlingsjuridiska och avtalsrättsliga frågor utifrån ett affärsmässigt perspektiv.Upphandlingsenheten kännetecknas av utveckling, nytänkande och ständiga förbättringar. Som upphandlare i Stenungsunds Kommun finns det stor möjlighet till delaktighet och personlig utveckling.Enheten består av tolv medarbetare som stöttar kommunens verksamheter i alla frågor avseende inköp, upphandling, e-handel, avtalsuppföljning med mera. Rollerna på enheten är fördelade mellan upphandlare (med olika inriktningar), inköpare, e-handelssamordnare, och avtalscontroller.Förutom upphandlingar åt kommunerna Stenungsund, Tjörn och Lilla Edet och dess bolag, samverkar vi med övriga grannkommuner och Göteborgs stad.Som upphandlare i Stenungsunds kommun arbetar du självständigt och affärsmässigt med kommunens upphandlingsärenden. Detta omfattar allt från marknadsanalys, upprättande av upphandlingsdokument tillsammans med kravställare, till publicering av upphandling, utvärdering och avtalsuppföljning. I denna roll ingår att självständigt genomföra upphandlingar för både interna och externa kunder, främst med tonvikt på IT-upphandlingar, men även av löpande ramavtal, objektspecifika upphandlingar samt avrop genom förnyad konkurrensutsättning. Uppdragen är av varierande storlek och komplexitet. Utöver upphandlingar så ingår det i rollen att genomföra utbildningsinsatser, agera rådgivande vid avtals- och inköpsfrågor samt övriga, för uppdraget, relevanta arbetsuppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig som har:- högskoleutbildning, yrkesutbildning eller annan utbildning eller erfarenhet som vi bedömer som relevant för tjänsten.- dokumenterad arbetslivserfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt lagen om offentlig upphandling (LOU).- goda kunskaper inom LOU.- hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift.- god pedagogisk förmåga att förstå verksamheternas behov och att kunna formulera om dessa till krav och avtalsvillkor - B-körkortEftersom arbetet är serviceinriktat och innebär många kontakter krävs det att du har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga samt att du trivs med ett konsultativt arbetssätt. Vi förutsätter att du har en affärsmässig och analytisk förmåga samt är utvecklingsintresserad och kreativ med ett mycket positivt synsätt. Vidare har du hög integritet, är strukturerad, pedagogisk, noggrann och har förmåga att jobba självständigt. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift samt har god datorvana.  Tjänsten är placerad i Stenungsund och kan vissa dagar per månad att innebära bemanning i Skärhamn samt i Lilla Edet. Möjlighet till bil finns. Distansarbete erbjuds när utrymme ges. Upphandlingsenheten i Stenungsunds kommun är ett gott team och vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och gruppens bredd.

16 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Välkommen till oss på Klinisk Immunologi och Transfusionsmedicin!
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Biomedicinska analytiker m.fl.

Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Regional laboratoriemedicin tillhör Sahlgrenska Universitetssjukhuset, område 4 och har ett tydligt samordningsuppdrag för hela Västra Götalandsregionen. Organisationen består av de laboratoriemedicinska verksamheterna på Södra Älvsborgs sjukhus, Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Sjukhusen i väster och i NU-sjukvården. Om verksamheten Vill du som biomedicinsk analytiker specialisera dig och få en bred kompetens? Trivs du på ett högteknologiskt laboratorium och gillar att arbeta med både manuella metoder och avancerad teknik? Är du biomedicinsk analytiker som vill bidra till bättre livskvalitet för våra patienter? Då kan du vara den vi söker! På immunhematologi och transplantationsimmunologiskt laboratorium kommer du till en arbetsplats med mycket kunskap och erfarna kollegor som delar med sig av den till dig som är ny. Vi erbjuder våra kunder, både inom och utanför Sveriges gränser, en stor bredd av analyser. Det är vi stolta över!  Vad erbjuder vi? Vi är ackrediterade, arbetar kvalitetssäkrat och går en spännande framtid till mötes där vi både kommer att växa och utvecklas i takt med teknikutvecklingen. Hos oss arbetar du med korta eller längre utredningar, både planerade och akuta. Vi erbjuder en meningsfull och spännande arbetsplats där vårt arbete spelar stor roll för våra patienter. Nu söker vi totalt fyra biomedicinska analytiker till två olika enheter ( Två tjänster per enhet). Vad är du mest nyfiken på? På Transplantationsimmunologiskt laboratorium görs utredningar inför eller efter transplantation av organ eller stamceller innefattande bland annat HLA typning, undersökning av HLA-antikroppar och deras specificitet, samt olika typer av korstester. Metoderna som används är molekylärgenetiska, och serologiska analyser. Beredskap för akuta utredningar vid transplantationer på nätter och helger ingår i arbetet. Du utför laborativa uppgifter och rutiner som ingår i provhantering, analysering och svarsutlämning. Immunhematologi utreder patienters och blodgivares blodgrupper, utreder huruvida patienter har antikroppar mot olika blodgrupper. Detta för att säkra att transfusion av blodkomponenter görs på ett patientsäkert sätt. Man utreder även de fall då patienten av någon anledning reagerat negativt på en transfusion. Enheten servar sjukhusets och regionens akutverksamhet med olika blodkomponenter dygnet runt. Metoder som används är främst serologiska och molekylärgenetiska.  Man jobbar kvällar och helger utöver dagtid. Önskar man finns det möjlighet att arbeta natt. Om dig Vi söker dig som är legitimerad biomedicinsk analytiker. Du tar ansvar och driver dina arbetsuppgifter i mål men är samtidigt bra på att samarbeta i team och tydlig när du kommunicerar med andra. Du är noggrann, planerar och dokumenterar ditt arbete. Du är flexibel och vill lära dig nya metoder och tekniker. Vi tror att du trivs med vad dagen har att bjuda på, kan omprioritera vid behov. Sist men inte minst, du vill leverera en god service och kvalitet, samt har ett gott bemötande! Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!  Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Social Media and Customer Relations Coordinator - Orvelin E-handel
Orvelin Sportkost AB
Kundtjänstpersonal

Social Media and Customer Relations Coordinator – Sätt din prägel på vår e-handel, digitala marknadsföring och kundservice Är du redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av en spännande tillväxtresa? Hos oss på Orvelin E-handel söker vi en Social Media and Customer Relations Coordinator som vill utveckla och driva vår marknadsföring för fyra starka e-handelsvarumärken inom träning, hälsa, nutrition och fitness. Det här är en unik roll där du kombinerar kreativ digital marknadsföring med att skapa en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att ansvara för att vår närvaro i sociala medier engagerar och inspirerar, samtidigt som du bemöter våra kunder med snabb och professionell service när de har frågor eller behöver rådgivning. Här får du möjlighet att påverka både hur vi kommunicerar utåt och hur vi bygger relationer med våra kunder. Om rollen Som Social Media and Customer Relations Coordinator blir du ansvarig för att: Utveckla och producera innehåll för sociala medier som bygger våra varumärken och driver trafik till våra e-handelsplattformar. Planera och genomföra kampanjer som genererar både engagemang och försäljning. Bygga relationer med influencers och ambassadörer som hjälper oss nå ut till rätt målgrupp. Hålla koll på trender inom sociala medier och kundrelationer för att ligga steget före och skapa resultat. Hantera kunddialoger via våra kanaler mot kunden – svara på frågor, hantera klagomål och lösa problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Sammanställa insikter från kundfeedback för att förbättra vår kommunikation, våra erbjudanden och kundupplevelsen. Vi söker dig som... • Har utbildning inom marknadsföring, kommunikation, digital media eller liknande. • Har erfarenhet av (eller ett stort intresse för) att skapa framgångsrika marknadsföringsstrategier för e-handel. • Är serviceinriktad och har förmågan att bemöta kunder på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. • Är kreativ och skicklig på att omvandla idéer till engagerande innehåll och professionell kommunikation. • Trivs med att kombinera självständigt arbete med samarbete i ett team. • Är bra på att strukturera ditt arbete och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på detaljerna. Vad vi erbjuder En plats i en förändringsresa där du är med och formar vår framtid från grunden. En dynamisk arbetsmiljö i Strömstad, med en kombination av kreativ frihet och tydliga mål. Stöd vid flytt – vi kan vid behov hjälpa till med boende för att göra din övergång smidig. Karriärutveckling – möjligheten att växa tillsammans med oss i en bransch där möjligheterna är stora. Vilka är vi? Orvelin e-handel är en etablerad e-handlare inom kosttillskott och hälsokost. Vi har växt stadigt sedan starten 2011 och erbjuder ett brett utbud av kosttillskott, hälsokost och träningsutrustning. Vår målsättning är att leverera ett brett sortiment med smidiga leveranser. Vi är en del av Orvelin Group Holding AB, en familjeägd koncern med verksamheter inom fastigheter, handel och investeringar. Orvelin Group har cirka 500 anställda och en omsättning på 2 miljarder kronor. I koncernens portfölj finns bland annat Sportkost, BodyPower, Gottebiten och ett stort antal fastigheter. Precis som Orvelin Group har vi vårt sitt säte i Strömstad och är känt för stabila och framgångsrika affärer. Praktisk information Tjänsten är på 100% och placerad i Strömstad. Vi ser gärna att du skickar in cv, ett kortfattat personligt brev samt arbetsprover som visar din skicklighet i rollen som Social Media and Customer Relations Coordinator. Redo för oss? Skicka in din ansökan redan idag, vid rätt match kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vi ser fram emot att höra från dig!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Linux Systemadministratör för Operations
Mullvad VPN AB
Systemadministratörer

Om oss Mullvad VPN är ett svenskt VPN-bolag som drivs för att motarbeta massövervakning och censur. Vi gör det framförallt genom vår VPN-tjänst och vår webbläsare. Vi tror på ett fritt och öppet samhälle där människor har rätt till personlig integritet; rätt till sina egna tankar och åsikter, och rätten att själva bestämma exakt när och till vilka de vill yttra dem. Vi är övertygade om att personlig integritet är grundrättigheten som alla andra rättigheter vilar på, och att demokratiska samhällen måste bygga på rätten till personlig integritet för att kunna utvecklas. TjänstenVi söker en systemadministratör till vårt team Operations på Mullvad. Teamet ansvarar för våra VPN-servrar, nätverket samt hårdvara. Du kommer spela en nyckelroll i drift av våra VPN servrar och alarmsystem. Vem är du Du gillar att arbeta i team, bidrar med idéer och har ett starkt intresse för integritet, säkerhet och Linux. Du värdesätter kvalitet och noggrannhet. Du är nyfiken och lär dig snabbt. Arbetsuppgifter Underhålla vår Ansible-kod Drifta VPN-servrar Förbättra vår monitorering och alerting Felsökning i servermiljöer som kör Linux Kvalifikationer 3+ års erfarenhet av att ha arbetat med Ansible 5+ års erfarenhet av drift och underhåll av Linux-servrar Flytande svenska och engelska i tal och skrift Varför Mullvad? Vi är ett blandat gäng: från veganer till maratonlöpare, audiofiler till bönder och kaffebryggare. Så vad förenar oss? Vår vilja att leva och andas vårt uppdrag: att göra massövervakning och censur opraktiskt. Övrig information Plats: Göteborg, Sverige Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid, på plats Detta är en pågående rekrytering och vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Som en del av rekryteringsprocessen genomför vi en bakgrundskontroll för att säkerställa en trygg och säker arbetsmiljö.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Gymnasielärare i kemi och biologi
Fridaskolorna AB
Gymnasielärare

Hej! Fridagymnasiet i Mölnlycke öppnade upp dörrarna år 2020 och är i dagsläget en gymnasieskola med ca 250 elever fördelade på årskurs 1,2 och 3. Fridagymnasiet är en del av Frida Utbildning AB och vår vision är att bli Sveriges tongivande utbildningsföretag. Verksamheten är personalägd och består av moderbolaget Frida Utbildning och dotterbolagen Fridaskolorna AB och Frida Professional AB. Inom Fridaskolorna AB ryms vår skolverksamhet från förskola till gymnasium. På Fridagymnasiet i Mölnlycke erbjuder vi fyra programinriktningar -  Ekonomi, Naturvetenskap, Teknik och Samhällsvetenskap. Skolan är vackert belägen i Saabs före detta designcenter i Mölnlycke och har nyrenoverade och trivsamma lokaler som bidrar till en god och inspirerande lärmiljö. På Fridagymnasiet arbetar vi ofta programöverskridande, i syfte att skapa en trygg miljö och stark gemenskap.  Nu söker vi en lärare i kemi och biologi. Ditt uppdrag blir att undervisa elever i dina ämnen, samtidigt som du som Fridalärare får ett stort ansvar för att bidra till helheten, gemensamt med dina kollegor och elever. Fridagymnasiet är en mindre gymnasieskola där det relationella ledarskapet står i centrum för lärandet. Vi drivs av ett starkt entreprenöriellt förhållningssätt där ett nära samarbete med näringsliv och andra samhällsaktörer spelar en viktig roll. Vår vision är att utbilda tågluffare. Med det menar vi att vi utbildar personer som är beredda på utmaningar och oförutsedda händelser, som anstränger sig för att skaffa information och för att lösa problem och som intar ett aktivt förhållningssätt med eget ansvar och initiativtagande. Tillsammans arbetar vi för att utveckla dessa förmågor hos våra ungdomar genom bland annat hög grad av tillit och positiv förstärkning. Kompetensprofil Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet i kemi och biologi samt gärna har några års arbetslivserfarenhet som lärare.  Då vi har som målsättning att bli Sveriges tongivande utbildningsföretag ställer vi höga krav på våra medarbetare. För att verkligen göra skillnad för våra elever behöver de vuxna förebilder med hög förmåga att skapa goda relationer och som tar ett stort ansvar och drivs av förändringsarbete. Du behöver också vara en person som både trivs som ledare i klassrummet och som en lagspelande kollega i nära samarbete med andra vuxna. I gengäld erbjuder vi ett väldigt utvecklande arbete, där du får möjligheten att bli en del av en positiv och härlig gemenskap tillsammans med kollegor och elever. Om du känner igen dig i vår beskrivning och ser att du skulle passa in hos oss  är du varmt välkommen in med din ansökan!  Tjänsten är en tillsvidareanställning (100%), med 6 månaders provanställning, som startar den 14/8-25.  Vi tillämpar löpande urval och intervjuer, så tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan, utan ansök redan idag vid intresse! Har du några frågor om tjänsten, vänligen kontakta rektor Christina Svea på [email protected] eller på 072-1524121.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Vi söker träarbetare till projekt i Göteborg – start efter semestern!
A-Staffing Sweden AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Arbetsbeskrivning Som träarbetare hos A-Staffing Construction AB i Göteborg kommer du att vara ansvarig för att utföra olika typer av träarbeten på byggarbetsplatser. Dina uppgifter kommer att inkludera att såga, hyvla, och montera olika träkomponenter enligt ritningar och instruktioner. Du kommer att arbeta både självständigt och i team för att säkerställa att arbetet utförs effektivt och enligt hög kvalitetsstandard. Det är viktigt att du har god kunskap om olika trämaterial och verktyg samt följer arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter på arbetsplatsen. Du förväntas ha en noggrann och kvalitetsmedveten arbetsinställning för att leverera hållbara och välarbetade träkonstruktioner. Ytterligare uppgifter kan tillkomma beroende på projektets behov, men huvudfokus kommer att ligga på att utföra träarbeten av högsta kvalitet inom angivna tidsramar. Erfarenhet Vi söker en erfaren träarbetare med gedigen erfarenhet inom byggbranschen för att ansluta sig till vårt team på A-Staffing Construction AB i Göteborg. Den ideala kandidaten kommer att ha minst 3 års erfarenhet av träbearbetning, inklusive snickeri, montering av träkonstruktioner och allmänna snickeriarbeten. Lön och anställningsvillkor Enligt kollektivavtal (byggavtalet). Ansökan A-Staffing Construction sköter rekryteringsprocessen för denna tjänst löpande. Startdatum Enligt överenskommelse. Om oss A-Staffing är medlemmar i Byggföretagen, Installatörsföretagen och Almega Kompetensföretagen så du kan vara säker på att du alltid har rätt anställningsvillkor och kollektivavtal. I snart 15 år har vi försett Sverige med duktiga yrkesarbetare på Byggavtalets område. Som anställd på A-Staffing kan du räkna med vårt engagemang för dig, dina arbetsuppgifter och din arbetsmiljö. Vår prioritet är öppenhet och tillgänglighet samt din trivsel, hälsa och säkerhet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. A-Staffing hette tidigare VMP Group, men namnändrades under 2021. Inom kedjan verkar A-Staffing Sweden AB och A-Staffing Construction AB.

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Psykiatrisjuksköterska/Sjuksköterska till BUP Mariestad
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Grundutbildade sjuksköterskor

Skaraborgs Sjukhus (SkaS) har verksamhet på flera orter i Skaraborg bl.a. i Falköping, Lidköping, Mariestad och Skövde. Vi ger specialistsjukvård inom ett trettiotal specialiteter och arbetar tillsammans för patientens hälsa genom livet, där vi erbjuder en sammanhållen och trygg vård. Varje dag och varje timma gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv. Vi bryr oss om dig som gör skillnad för andra och tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats. Vill du vara med och bygga Sveriges bästa Barn- och ungdomspsykiatri. Att jobba på BUP är att jobba med några av samhällets mest utsatta – barn och unga med en psykisk ohälsa. Din insats är guld värd för våra barn och deras familjer. Du gör skillnad! Låter detta intressant, då ska du söka till vårt härliga gäng på BUP i Mariestad. Vi söker just en psykiatrisjuksköterska/sjuksköterska till vår mottagning. Om tjänsten Vi arbetar med att bedöma, utreda, behandla och habilitera barn och unga med psykisk ohälsa. Som sjuksköterska arbetar du med psykiatrisk omvårdnad hos barn och unga. I den här tjänsten ingår att göra bedömningar, psykoedukation och medicinuppföljningar samt telefonrådgivning. Du kommer att vara placerad i Mariestad och möjlighet till arbete hemifrån viss del av arbetstiden finns. Arbete kan även förekomma i vårt akutansvar som är placerat på sjukhuset i Skövde. Vi erbjuder individuellt anpassad introduktion enligt vårt interna introduktionsprogram.  Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad psykiatrisjuksköterska och/eller legitimerad sjuksköterska samt tycker om att arbeta med barn och ungdomar och deras nätverk. Du ska ha god förmåga att organisera och prioritera. Vi vill att du ska tycka om att arbeta i team, men samtidigt vara trygg i att arbeta självständigt. Erfarenhet av arbete med psykiatri och/eller barn är meriterande samt om du har utbildning inom KBT steg 1. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Övrigt Vid tillsättning inom psykiatrin begär vi utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Denna förfrågan sköts av arbetsgivaren.  Om BUP Skaraborg Barn- och ungdomspsykiatrin i Skaraborg har ansvaret för den specialiserade barn- och ungdomspsykiatrin för ca 56 000 barn och ungdomar. Vår verksamhet består av två större öppenvårdsmottagningar. Till verksamheten hör även enheter som har hela Skaraborg som upptagningsområde. Dessa enheter är vår akutverksamhet och mellanvård. Vid eventuell rekrytering av sjuksköterskor/läkare med utländsk legitimation/specialistbevis föregås den aktuella tjänsten av process för att uppfylla kraven för svensk legitimation/specialistbevis. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Elgiganten Trollhättan söker Service Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, dagligvaror

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor  Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.    Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service  • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor  • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Generöst bonusavtal  • Förmåner inom friskvård och personalköp  • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter    Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 50% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 - kan avslutas tidigare om lämplig kanditat hittas.  På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025