Är du en person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare! Om tjänsten Vi söker studenter som vill jobba extra inom lager vid sidan av sina studier till våra kunder i Göteborg med omnejd. Vanligt förekommande arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Containerlossning Sortering, paketering Om dig som söker Du har en annan sysselsättning på minst 50%, antingen studier eller annat arbete. . Du är en noggrann och ansvarstagande person som trivs med fysiskt arbete. Eftersom du kan komma att bli bokad på pass hos olika kunder är det viktigt att du känner dig bekväm med detta. Du kan också bli bokad på arbetspass med kort varsel vilket är till stor fördel om du är flexibel med dina tider. Krav Du måste ha fyllt 18 år Du är studerande på minst 50 % Flytande svenska i tal och skrift Kunna arbeta 1-3 dagar/vecka Meriterande Körkort B och tillgång till bil Tidigare erfarenhet av arbete inom lager Truckkort Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Vi söker städare till offentliga toaletter i Göteborgs innerstad Arbetsgivare: Saps Service Management AB Plats: Göteborgs innerstad Anställningsform: Tillsvidare/Säsongsarbete Omfattning: Heltid/Deltid Startdatum: Enligt överenskommelse Vill du ha ett jobb där du gör skillnad varje dag? Tycker du om att arbeta självständigt och ser vikten av en ren och trivsam stadsmiljö? Vi söker engagerade och pålitliga städare som vill vara med och säkerställa att Göteborgs offentliga toaletter hålls fräscha och inbjudande för alla besökare. Som en del av Saps Service Management blir du en viktig del av vårt team och får arbeta i hjärtat av Göteborg. Vi värdesätter kvalitet, service och ansvarstagande – och vi hoppas att du gör detsamma! Dina arbetsuppgifter inkluderar: Städning och desinficering av offentliga toaletter Påfyllning av förbrukningsmaterial (tvål, toalettpapper etc.) Tömning av papperskorgar och avfallshantering Tillsyn och rapportering av skador eller underhållsbehov Bidra till en trygg och fräsch miljö för allmänheten Vem är du? Ansvarstagande & noggrann – Du har öga för detaljer och förstår vikten av hygien och renlighet B-körkort är meriterande – men inget krav Serviceinriktad & positiv – Du bemöter människor på ett trevligt och professionellt sätt Miljömedveten & ordningsam – Du trivs i ett jobb där du gör skillnad för stadens besökare Vad erbjuder vi? Ett fritt och självständigt jobb i Göteborgs stadsmiljö Trygg anställning med kollektivavtal och schyssta villkor En arbetsplats där vi värdesätter engagemang och noggrannhet Möjlighet till utveckling inom service och fastighetsskötsel Ansökan & Kontakt Skicka din ansökan redan idag! Har du frågor? Kontakta Mats Ljungberg, 0735-200200 Välkommen till Saps – tillsammans skapar vi en renare och trevligare stad! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Medarbetare till Rastplatsskötsel – Storgöteborg Arbetsgivare: Saps Service Management AB Plats: Storgöteborg Anställningsform: Säsongs- eller tillsvidareanställning Omfattning: 06-10, 15-20, sommarhalvåret ökas städningen med ett pass till Tillträde: Omgående Om tjänsten Vill du ha ett fritt och varierande arbete utomhus där du bidrar till en trivsam och ren miljö? Vi söker engagerade medarbetare till skötsel av rastplatser i Storgöteborg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Städning och renhållning av rastplatser Tömning av papperskorgar och sopkärl Påfyllning av förbrukningsmaterial i toaletter Gräsklippning, slyröjning och enklare trädgårdsskötsel Tillsyn av faciliteter och rapportering av eventuella skador Vi söker dig som: Har en positiv inställning och gillar att arbeta utomhus Är noggrann, självständig och tar eget ansvar Har god fysik då arbetet kan vara fysiskt krävande Har B-körkort (krav) – BE-körkort är meriterande Kan kommunicera väl på svenska Vi erbjuder: Ett fritt och självständigt arbete i en naturnära miljö Möjlighet till säsongs- eller tillsvidareanställning Kollektivavtal och schyssta villkor Ett trevligt team och en arbetsgivare som satsar på personalen Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan & Kontakt: Skicka in din ansökan omgående, eventuella frågor besvaras av Mats Ljungberg, 0735-200200 Välkommen till Saps Service Management – tillsammans skapar vi en renare och trevligare utemiljö!
Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag, som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vi lever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt. Vi tillhandahåller ett systematiserat entreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan! Nu finns möjligheten för en duktig kock att tillsammans med ett vasst team starta upp en sprillans ny lunchrestaurang i Landvetter. Här kommer vi servera modern och kreativ husmanskost. För rätt person finns stora möjligheter att påverka utbud och utvecklas som kock. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi söker: Dig som har ett stort intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Du har erfarenhet av kock- och serviceyrket och är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och du är respektfull mot din omgivning. Arbetstider: Främst dagtid, måndag till fredag Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Minst tre års arbetslivserfarenhet som kock Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort (ej krav) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Omfattning: Heltid Ansökan: Skicka din ansökan senast 28. februari. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: HRF Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Du som vi söker värdesätter hög kvalitet och har öga för detaljer. Vissa dagar kan vara hektiska med högt tempo så du bör trivas i en stundtals livlig miljö. Tjänsten tillsätts löpande så vänta inte med att ansöka Att kunna baka burek och albansk traditionell mat är ett krav.
Leverera IT-lösningar som gör skillnad! Som Senior IT-tekniker blir du en nyckelspelare i ett stort team. Är du redo för nästa steg? Vi söker nu en erfaren och serviceinriktad IT-tekniker till ett uppdrag med start den 1 mars 2025. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta i ett team som ansvarar för leverans och support av IT-utrustning. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Förberedelse och konfiguration av datorer och annan IT-utrustning. Leverans och installation av utrustning till användare. På-plats support och felsökning för att säkerställa att all utrustning fungerar som den ska. Hantering av inkommande och utgående leveranser inom teamets ansvarsområde. Arbetet utgår från Mölndal och största delen av supporten sker inom Göteborgsområdet, men resor inom regionen kan förekomma. Vem är du? Vi letar efter en engagerad och serviceorienterad IT-tekniker som trivs i en kundnära roll och har en lösningsorienterad inställning. Du är van vid att arbeta självständigt och i team och tycker om att hjälpa andra genom att leverera professionell IT-support. Obligatoriska krav: Minst 2-3 års erfarenhet av 2:a linjens IT-support. Kunskap i Microsoft SCCM och Windows OS. B-körkort. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av att arbeta i en större organisation. Kunskap i ServiceNow. Kunskap i Mac OS. Varför välja detta uppdrag? Du får möjlighet att arbeta i en av Sveriges största organisationer inom IT och digitalisering. Här finns stora utvecklingsmöjligheter och chansen att bidra till samhällsviktiga funktioner som påverkar många människors vardag. Praktisk information Uppdragsperiod: 1 mars 2025 – 31 augusti 2025. (Finns möjlighet till förlägning) Omfattning: 100% heltid Ort: Göteborg/Mölndahl Sista ansökningsdag: 20 februari Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som Solcellsmontör hos 1KOMMA5º kommer du främst att arbeta med monteringen av solcellsanläggningar på svenska villatak. Arbetsuppgifterna består bland annat av att montera byggställningar, skruva upp fästen och skenor, fästa solpaneler och slutligen dra kablar mellan alla solpaneler. Arbetet sker året runt oavsett väderförhållande. Vi söker dig som Vi söker dig som har hög arbetsmoral, vill utvecklas, och trivs med fysiskt arbete på höga höjder. Kanske har du jobbat som Solcellsmontör eller inom något hantverksyrke tidigare, men det är inget krav. Det viktigaste är att du ser fram emot att lära dig och vill ha ett fysiskt arbete. Du har B-körkort och behärskar både svenska och engelska. Vi tror att du Hög arbetsmoral och en vilja att lära dig och utvecklas. Erfarenhet inom service och förståelse för vikten av ett professionellt bemötande. Goda kunskaper i svenska och engelska. Bekväm med höga höjder och fysiskt arbete. Innehav av B-körkort. Meriterande Tidigare jobbat som Solcellsmontör START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: 100% 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Join Our Team VIPAS AB as a Embedded Software Product Owner, Göteborg Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are seeking a highly skilled and motivated Embedded Software Product Owner to join our dynamic agile product management team. In this role, you will own a part of the connectivity product, covering a set of solutions/functions developed by 1-2 scrum teams. You will work closely with stakeholders and other product owners to ensure the successful delivery of high-quality embedded software solutions. Key Responsibilities: Product Ownership: Own and manage part of the connectivity product, ensuring alignment with the overall product vision and goals. Stakeholder Engagement: Identify needs from stakeholders, including project managers, epic-owners, release management, and end-to-end testing teams. Backlog Management: Prioritize features in the team's backlogs, refine backlog items, and ensure clear and concise user stories. Agile Collaboration: Participate in agile ceremonies such as daily stand-ups, sprint planning, retrospective sessions, sprint reviews, and backlog grooming sessions. Cross-Functional Collaboration: Collaborate with other product owners in your product group and across other product groups to achieve shared visions and goals. Bug Tracking: Follow up on prioritized bugs, ensuring timely resolution and communication with relevant stakeholders. Requirements: Proven experience as a Product Owner in an agile environment, preferably within embedded software development. Strong understanding of embedded systems and connectivity solutions. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to engage effectively with stakeholders at all levels. Proficiency in backlog management and agile tools (e.g., Jira, Trello). Strong problem-solving skills and attention to detail. Ability to work collaboratively in a fast-paced and dynamic environment. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested, we recommend that you apply immediately.
På TechSeed är vi övertygade om att det är tekniken som kommer göra världen till en bättre plats. Vi ser ett stort behov i vårt samhälle att kombinera affärsförståelse, digitalt ledarskap samt innovativa arbetssätt och lösningar med framtidens tekniker i uppkopplade ekosystem. Vi tror på en hållbar framtid med säkra lösningar genom exempelvis IoT-lösningar, digitala tvillingar, AI och cybersäkerhet. Det här är vårt WHY och det fyller oss med energi varje dag. Det här är vår arena. TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag på en kraftig tillväxtresa och söker nu Data Engineer som även kommer få en stor grad av inflytande och insyn i hur vi växer framåt. Vi bygger med ambitionen att ta ett helhetsgrepp om uppkopplade ekosystem och lösningar. Vi söker dig som trivs i konsultrollen och samtidigt vill bidra till att skapa vägen framåt för TechSeed – Tillsammans. Som Data Engineer på TechSeed kommer du arbeta som konsult i samarbete med våra kunder. Detta är en bred roll där du får möjlighet att använda din tekniska expertis för att hantera och optimera stora datamängder. Du kommer arbeta med att utveckla och optimera datapipelines, arkitekturer och datamodellering för att stödja bearbetning och analys. Som en del av TechSeed Data Insights kommer du bidra till att företag kan fatta välgrundade beslut genom att dra nytta av insikter från AI, maskininlärning, IoT och traditionell Business Intelligence. Hos Data Insights hittar du engagerade och kunniga kollegor med kompetens inom data strategi, arkitektur, data engineering, AI/ML och rapportering. Som delägare och anställd kommer du vara med i utvecklingen av våra erbjudanden, få möjlighet att påverka de områden som du drivs av och samtidigt få tryggheten av ett team med gemensamt mål och gemensamma intressen. Vem söker vi? Vi söker dig vars expertis är Data engineering! Vi söker dig som är nyfiken på ny teknik, trivs i roller där du utvecklas och trivs i en kultur där vi hjälps åt och bygger bolaget tillsammans. För att trivas behöver du vara bekväm i rollen som Data Engineer och ha minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet. Du har omfattande erfarenhet av att arbeta med SQL, Python samt Cloud, antingen Azure eller AWS, och har praktisk erfarenhet av version control. Vidare är du lösningsorienterad och trivs i samarbete med andra. Eftersom vi arbetar med flera typer av kunder med olika behov krävs det för rollen att vara obehindrad i både svenska och engelska, tal och skrift. Om TechSeed Vi är ett medarbetarägt konsultbolag i ScaleUp-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi tror på kombinationen av nära samarbeten, framtidens tekniker och att gemensamt arbeta för att skapa ett bolag vi verkligen trivs på. Genom att erbjuda delägarskap till våra anställda ger vi möjligheten till insyn och påverkan, samtidigt som det gynnar samarbeten och att prioritera vad som är bäst för gruppen. Detta speglas både i vår kultur och våra erbjudanden, där vi kombinerar vårt stora tekniska intresse med ett kundanpassat förhållningssätt samtidigt som vi har många sociala aktiviteter och en härlig gemenskap på kontoren. Vår arena är uppkopplade ekosystem, där tekniker som IoT och Intelligent Edge används för att skapa uppkopplade tjänster och system inom ekosystem som Smart Cities, Smart Factories, Smart Companies och Smart Buildings. Vår grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig: Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonus och delägarskap Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov.
Vill du arbetar med högkvalitativa råvaror och drycker på en plats som blir nedsprungen av gäster från världens alla hörn. Har du ett kommersiellt driv, gillar mötet med människor och kan leda medarbetarna mot högt satta mål? Sjömagasinet är vackert beläget vid Göteborgs hamninlopp och har ett förflutet sedan 1775 som Ostindiska Kompaniets lagerhus. Magasinet har sedan varit tagits i anspråk av både tulltjänstemän och lotsar. Men mest känt har Sjömagasinet blivit för den fantastiska kokkonsten signerat av flera välkända krögare med Leif Mannerström, Ulf Wagner & Gustav Trädgård och sedan 2021 med krögarna Mats Sjölander och Jennie Selin. Jennie & Mats vision är att skapa en modern gastronomisk totalupplevelse med utgångspunkt i de bästa råvarorna från havet tillsammans med noggrant utvalda drycker. Allt i en mer stimmig och varm atmosfär med hjärtlig servering. ROLLEN För att lyckas som Restaurangchef på Sjömagasinet är vi övertygade om att din närvaro och ditt engagemang i verksamheten är avgörande. Vi ser dig som en coachande och inspirerande ledare som motiverar dina kollegor att nå våra högt uppsatta mål. Du har ett kommersiellt driv och trivs i en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i en anrik och vacker restaurang vid havet. Vi vet att ständiga förbättringar i leverans och utförande för gästupplevelser kräver att du kan leda medarbetare med spetskompetenser och styra verksamheten i enlighet med företagets värderingar och framtidsvisioner. För att passa i rollen har du erfarenhet av att leda en restaurang eller liknande verksamhet. Du har förmågan att arbeta strukturerat och organisera både dig själv och ditt team effektivt. Dessutom har du ett starkt fokus på att skapa en fantastisk upplevelse för gästerna genom högkvalitativ service och mat. Vi erbjuder möjligheten att vara en del av och leda ett engagerat och professionellt team, samt en arbetsplats där du kan vara med och forma framtiden för en av Göteborgs mest prestigefyllda restauranger. DET HÄR ÄR DU Har kunskap och erfarenhet inom mat och dryck på hög nivå Du gillar mötet med människor Du gillar att lära och lära ut Kreativ ådra när det kommer till försäljning Ekonomiska kunskaper Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor & schemaläggning DET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Utvecklingsmöjligheter - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Jobba på den högsta nivån DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att leda, inspirera och coacha andra människor - Noggrann i ditt arbete - Jobbar transparent och konsekvent - Coachande och inspirerande i ditt ledarskap TJÄNSTEN 100% tillsvidare (6 månader provanställning) Tillträde: omgående SISTA ANSÖKNINGSDAG 7 mars 2025 Urvalet sker löpande. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN KONTAKTA Magnus Olsson 0708-402940 [email protected] OM PROGRESSIO Progressio är ett närvarande och engagerat rekryteringsföretag som ser saker och ting lite annorlunda. För oss räcker det inte med att tillsätta rätt person på rätt plats; vi vill skapa förutsättningar för att helheten ska bli så bra som möjligt. Vi älskar människor, ledarskap och marknadsföring. Vi skräddarsyr alla våra lösningar för våra samarbetspartners med innovativa och kreativa metoder. Med en gedigen bakgrund inom hotell- och restaurangbranschen, och över 600+ lyckade rekryteringar de senaste åren, har vi den erfarenhet som krävs för att skapa långsiktig framgång. Vi hjälper er att bygga förutsättningar för att lyckas på lång sikt och är övertygade om att attityd, ambitioner och ett growth mindset är de viktigaste delarna idag. Vi erbjuder alltid mentorskap från våra experter för de tillsatta rollerna. Behöver du hjälp framåt? Besök oss på www.progressioswe.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer