Har du en naturlig förmåga för service och är nyfiken på att arbeta med försäljning? Motiveras du även av att arbeta mot uppsatta mål i en roll där du får chans att påverka din egen lön genom provision? Rollen som säljare passar dig som vill ha roligt på jobbet, och samtidigt ha möjlighet att utvecklas på ett stort företag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia:https://www.bravura.se/karriar/telia/ Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljare hanterar du inkommande samtal och frågor från Telias privatkunder via telefon. I början på anställningen kommer du hantera service-samtal från privatkunder för att utveckla dina kunskaper kring Telias produkter och tjänster. När du kan detta är målet att du istället tar emot Telias beställa-samtal som berör frågor gällande en beställning eller leverans av en produkt. Din huvudsakliga uppgift är att lyssna in till kundens behov och erbjuda bästa möjliga service. Därtill är försäljning en naturlig del av varje samtal där du förväntas informera om Telias tjänsteutbud och erbjuda kunden tilläggstjänster. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Provisionen är något vi ser växer månad för månad och du har mycket goda möjligheter att kunna nå 16.000kr i månaden efter 6 arbetade månader. Vid start erbjuds du en teoretisk samt praktisk utbildning där du kommer få alla verktyg för att bli trygg i din roll som säljande kundtjänstmedarbetare. Du har löpande dialog med din närmsta chef för att få stöttning samt utvecklas inom service och försäljning. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots utmaningar och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 3 MarsPlats: GöteborgLön:Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-12
Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven Göteborgsöker just nugruppträningsinstruktörer för våra seniorpass STRONG Senior- vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi över 20 olika gruppträningspass – allt från styrkepass, funktionell träning, kondition och HIIT till dans, boxning och yoga. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Olskroken. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
Tacos & Tequila är en festlig, levande och färgstark mötesplats på Tredje Långgatan i Linné. Här äter du mexikanskt med en internationell twist, klassiska tacos och tillbehör som med fördel delas med sällskapet. Tacos och drinkar står i fokus! Om digVi söker dig som är en naturlig ledare med bred erfarenhet och stora ambitioner. Du har ett öga för detaljer och säkerställer att rutiner och myndighetskrav följs utan undantag. Din passion för matlagning har genom åren formats till en förståelse för vikten av att alltid leverera på högsta kvalitetsnivå. Din personlighet kommer att vara avgörande – här är det människorna som gör skillnaden! Om tjänstenVi siktar högt, och vi söker dig som delar vår strävan efter kvalitet och noggrannhet. Du kommer att planera och leda det dagliga arbetet, alltid med gästen i fokus. Genom ditt engagerade ledarskap motiverar och driver du ditt team framåt. Du ansvarar även för personalplanering och ekonomistyrning, och kommer att ha ett nära samarbete med vår Food & Beverage-grupp. Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående! www.Tacosandtequila.se
Polestar is an electric performance brand, determined to improve the society we live in. Our focus is on uncompromised design and technology. We constantly redefine the norm and challenge ourselves to shine. Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. Our products are excellent, efficient, and entertaining. In Polestar’s future, there is no room for shortcuts, excuses, or compromises. We are all in, dedicated on our ambition. Guiding our industry forward through pure, progressive performance. Polestar is currently looking to recruit a Verification & validation Engineer. Let us describe the challenge we offer. Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience as Verification & validation Engineer within Software Integration & Test Team would be invaluable to us both in component development and concept studies. If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you. What you’ll do: The Polestar Software Integration and Test team is responsible for the design and development of Hardware-in-the-Loop (HIL) rigs ,box cars and the software testing of Electronic Control Units (ECUs). As a Verification & Validation Engineer, you will play a key role in designing and developing HIL rigs. Collaborating with your colleagues, you will perform HIL development and testing activities, establishing the necessary processes and workflows. Your duties will include setting up processes, defining ways of working, executing tests, and analysing results to ensure the highest quality and performance of our ECUs Your responsibilities will be: Design and develop automated test scripts and tools for test rigs Collaborate with development teams to Design and Construct HILs according to needs Support our internal customers in a way that makes HIL usage effective and successful. Troubleshoot and resolve issues with the HIL infrastructure. Propose solutions as well as bring support to define requirements to the present and future in the growing area of HIL. Work with team to maintain and improve the automated testing infrastructure. Maintain and improve the testing infrastructure with regards to simulations and plant models. Keep up to date with industry trends and best practices in test automation and HIL development. Who you are To be a great fit for this position we believe you have a strong will to create the future of electric vehicles. As a person you are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You have a good understanding of how you can apply your knowledge and modify models to current issues within the working area. To be successful in this role, we believe you have: M.sc or B.sc in Electronics, Software or equivalent university degree Experience with HIL (Hardware-in-the-Loop) testing and simulation rigs, especially Vector based systems. Experience with Agile development methodologies. Experience in scripting language like: CAPL/Python Experience in Automotive communication protocols (CAN/Flex ray/Ethernet) Experience with design and development of "Test Solutions" Excellent collaboration skills, with the ability to work effectively in a team environment. At Polestar, you will be part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication. Since Polestar’s in a scale-up phase you thrive by working in a fast-paced environment. People at Polestar We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility. We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in. If you believe you have what it takes to work at the heart of automotive innovation, then we look forward to reviewing your application. At Polestar, the sky is not the limit.
Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Göteborg Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Göteborg. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal, men även förekommande mail. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har regelbundna tävlingar och events på kontoret. Du har även möjlighet att nyttja gymmet som finns i samma lokal, utan kostnad. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt möjlighet till bonus. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Johan Wilins gata 8. Vad vi erbjuder dig · Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år · Tillgång till lokalens gym · Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning · Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram · Betald grundutbildning · Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning · Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare · Möjlighet till prestationsbaserad bonus · Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: - Start: Löpande under 2025 - Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. - Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 08.30-22:00 - Tjänsten är på plats från kontoret i Göteborg. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.
Om tjänstenHealsafe Interiör söker en Junior Logistiker som vill spela en nyckelroll i företagets växande logistik- och inköpsverksamhet. Du kommer att arbeta nära säljteamet, leverantörer och kunder för att säkerställa effektiva och precisa leveranser. Rollen är operativ och kräver en strukturerad och självgående person som trivs med flera parallella arbetsuppgifter. Dina framtida arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med hela logistikkedjan – från order till leverans. Du hanterar administrativa och operativa uppgifter kopplade till transport, inköp och lager. Boka och följa upp transporter samt planera leveranser till kunder och lager. Skapa handelsfakturor och hantera exportrelaterade dokument. Övervaka lagersaldon, göra dagliga avstämningar och operativa inköp. Hantera returer, reklamationer och kundserviceärenden kopplade till logistik. Administrera artikelvård och systemuppdateringar. Bidra till effektivisering av logistikprocesser och kvalitetsförbättringar. Vi söker dig somHar ett stort intresse för logistik och inköp samt är redo att ta mycket eget ansvar. Du trivs i en operativ roll där struktur och noggrannhet är avgörande. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning med relevant arbetslivserfarenhet, alternativt eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller administration. Goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel. Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande. Intresse för hållbarhet och livscykelanalyser (LCA) är ett plus. Som person är du strukturerad, självgående och prestigelös. Du trivs i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt och ser lösningar snarare än problem. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats:Skeppsbron 4, Göteborg. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Om Healsafe Interiör Healsafe Interiör utvecklar skade- och suicidpreventiv inredning för vårdmiljöer där säkerhet och läkande miljöer är avgörande. Företaget är ungt och expansivt, med kunder i över 15 länder. Här får du arbeta i ett engagerat team där innovation och kvalitet står i fokus. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Nu har du möjlighet att bli endel av vårt skickliga team på XXL Sisjön! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning -Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nusöker vi säljare som,i en crossales-roll, ska arbeta över våraavdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fåttden hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer mestadels att bestå av försäljning och kundservice i butik. Som säljare 13%är det viktigt att du har möjlighet att arbeta kvällstid och helger. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuderbra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida:Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personligabrevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Taxiförare sökes till Roshan Taxi AB och Khapo AB / Taxi Göteborg Roshan Taxi AB är medlem i Taxi Göteborg (650 000) och kör även för Uber. Vi söker nu 3 taxiförare på heltid som kan arbeta heltid, Dag eller nattpass och helger. Dessutom söker vi förare för extra-/deltidsarbete. Vi driver också Khapo AB, ett företag med 8 Tesla-taxibilar, som är anslutet till Taxi Göteborg och Uber. Krav och kvalifikationer: Giltig taxiförarlegitimation. Erfarenhet av taxiyrket är meriterande. God lokalkännedom i Stor-Göteborg. Om du tidigare har arbetat för Taxi Göteborg behöver du endast uppdatera ditt interna Taxi Göteborg-kort för att börja direkt. För nya förare erbjuder vi en internutbildning för att ge dig en bra start. Vad vi erbjuder: Möjlighet till heltid, deltid eller extraarbete. Arbetspass anpassade efter din tillgänglighet. Stöd och utbildning för att komma igång snabbt. Öppen för alla Vi värderar din kompetens och erfarenhet framför allt annat. Rollen och arbetsplatsen kan anpassas för att möta dina individuella behov. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en förtroendeingivande och analytisk person som dessutom får saker att hända och brinner för tillväxt? Är du redo att starta din karriär i en dynamisk bransch? Då ska du läsa vidare om vår tjänst inom M&A– en viktig del i vår fortsatta tillväxtresa som scale up-bolag! Progrits är ett ledande programvarubolag inom vertikal mjukvara och informationstjänster för business to business. Vi utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror och informationstjänster inom fordonshandel, transport och logistik, samt integrerad e-handel. Med 260 anställda, 5000 privata och offentliga kunder i 20 länder, och en omsättning på drygt 450 MSEK är vårt fokus att leverera produkter och lösningar som förenklar och automatiserar arbetet för våra kunder och deras organisationer. Genom att vi, personerna bakom och i Progrits, alla har erfarenheter från att vara entreprenörer, ledare eller experter så vet vi att det oftast inte är att tycka rätt som är det viktigaste och svåraste, utan mer att få rätt saker att hända. Vi är en platt och prestigelös organisation, all form av image, ”det där är inte mitt bord” och politik lämnar vi åt andra. Vi vill se människor och vår verksamhet utvecklas, och för det krävs handling, inte tyckande. Om rollen Vi är mitt uppe i vår tillväxtresa, och för att ytterligare accelerera den utökar vi vårt centrala team med en tjänst inom M&A. I rollen som M&A Analyst kommer du arbeta brett inom hela förvärvsprocessen – från analys och värdering till förhandling och genomförande av transaktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Ta fram strategiska analyser för att stödja beslutsfattande Analysera och värdera företagstransaktioner Arbeta med deal sourcing, inklusive search, deltagande på mässor, initiering av kontakter via mail och samtal samt administrering av möten Över tid ser vi att du tar ett större ansvar genom hela transaktionsprocessen. Du kommer att arbeta nära vår ledningsgrupp och nyckelpersoner i bolaget, vilket ger dig en unik inblick i affärsstrategi och företagsutveckling. Du får en unik möjlighet att sätta dig in i olika branscher, och dessutom få göra skillnad ”på riktigt”. Du kommer att rapportera till M&A Manager. Tjänsten är placerad i Göteborg. Om dig Du har nyligen klivit ur skolbänken och vill börja din karriär inom M&A i en transaktionsnära roll. Du har en stark analytisk förmåga och trivs i en dynamisk miljö där både strategi och genomförande står i fokus. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har en akademisk examen inom företagsekonomi, finans, industriell ekonomi eller teknik . Har genom studier eller i arbete kommit i kontakt med företagsvärdering, finansiell analys eller M&A, gärna från investment banking, private equity, management consulting eller corporate finance Har god förståelse för affärsmodeller och finansiella nyckeltal Är kommunikativ och duktig på att bygga förtroendefulla relationer Är självgående och har en stark “doer”-mentalitet Meriterande är om du haft tidigare internship eller arbete inom Private Equity, management consulting eller corporate finance, men det är inte ett krav. Kort och gott: vi söker dig som kan kombinera analytiskt skarpsinne med en öppen och förtroendeingivande approach till människor – för det är i slutändan människor vi gör affärer med. Låter det intressant – sök tjänsten här eller tipsa någon du tror skulle passa bra! Bra att veta: vi tillämpar löpande urval, så vänta inte med att söka om du tycker denna annons har ditt namn på sig. Vi tar inte emot ansökningar via mail. .
Är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer? Nevita söker nu en engagerad Projektadministratör som kommer att spela en central roll i hanteringen av ingenjörs- och projektdokumentation. Dina arbetsuppgifter: Ansvara för generering av DDM (Digital Document Management) Uppdatera huvuddokumentregister kontinuerligt Generera och sammanställa rapporter för Project Managers Utföra noggrann granskning av dokumentation Stödja användare i dokumenthantering och ge administrativt stöd Vi söker dig som: Har erfarenhet av dokumentkontroll eller liknande administrativa roller Är strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer Trivs med att arbeta i en dynamisk projektmiljö Har god kommunikativ förmåga och är en lagspelare Hos Nevita får du möjlighet att arbeta i ett utvecklande och spännande arbetsklimat där din insats är viktig för att säkerställa att våra projekt och dokument alltid håller högsta kvalitet. Låter detta som din nästa utmaning? Vi utvärderar ansökningar löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer