Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som IT-supporttekniker arbetar du både on-site hos kund och med telefonväxelstöd från kontoret i Göteborg. Du kommer att hantera felsökning och support för hårdvara kopplad till användares arbetsplatser hos kund, samt assistera vid migrering och uppstart av telefonväxelsystem (Touchpoint till Smart Connect). Du utgår från Göteborg och ingår i ett team på 11 tekniker som är utspridda över hela Sverige. För att säkerställa hög kvalitet i arbetet samarbetar du nära både med kunder och kollegor. • Felsökning av datorer, nätverk och kringutrustning •Genomföra installationer och underhåll ute hos kund •Stödja kund vid migrering och uppstart av online telefonväxel Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet inom teknisk support och/ellerkundservice •God IT-vana och kunskap inom nätverk,PC och teknisk felsökning • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som trivs med att ta stort ansvar och har ett brinnande intresse för IT. Du hargod IT-vana ochhar erfarenhet av att arbeta med nätverk och teknisk felsökning. Du är självgående, strukturerad och har ett prestigelöst förhållningssätt. Din gedigna erfarenhet av kundkontakt gör att du förstår vikten av ett professionellt bemötande och har förmågan att lyssna på kunden samt anpassa dig efter deras behov. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Du utgår ifrån kontoret i Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 7+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning:Cyber Security Manager/Architect role description to support the Zone Controller product development.Placement: Within the QA & Compliance team in the Core System Components department.CSM - Cyber Security Manager 1. PurposeThe Cyber Security Manager provides support (when and as needed) to the Engineering organization (unit/department) regarding cyber security in technical, process, method, and documentation perspectives, and is organized as a shared service. The shared service can be realized on any organizational level (unit/department/team) as a part time or full-time engagement by one or multiple persons depending on the organizations need. 2. ConcernedA CSM shall be appointed when a department has ownership of cybersecurity related product structure element(s) that involve electric/electronics and/or software. The Responsible manager role used in this role description refers to the role that is assigned as responsible for a unit/department/team, in accordance with the Engineering Collaboration Framework. 3. AuthorityAuthority to take necessary actions to secure fulfilment of the defined responsibility. 4. Responsibilityo I support the unit's/department's management team with cybersecurity management competence as a speaking partner. On delegation, I can also perform cybersecurity management activities,o I support the unit’s/department’s technical roles (e.g., Engineering teams, Architects) with competence regarding cybersecurityo I support Engineering teams in performing and updating cybersecurity deliverables such as TARA, Cybersecurity Concept and Cybersecurity Specification developmento I work closely with Engineering teams to ensure the execution of security requirementso I support the unit's/department’s technical roles (e.g., Engineering teams, Architects) with cybersecurity development and V&V activities, but then always as a temporary team member, i.e., the responsibility for the work products always remain with the owning teamo I support the department's quality assurance by participating in verification reviews with a cybersecurity perspectiveo I support the department’s cybersecurity related sourcing (CS-SOW), evaluation of supplier’s cybersecurity work and achievement of cybersecurity (CS-JR)o I act as a first line cybersecurity contact (e.g. towards the CSMS Support team) for the unit/departmento I act as a first line cybersecurity contact for technical support questions (e.g. towards the Shield team).o I nurture the department’s cybersecurity culture and strive for making the department able and mature regarding cybersecurityo I contribute to the CS CoP as an active member 5. Competence Requirementso Knowledge of embedded and/or automotive systemso Knowledge of cybersecurity engineering best practices and standards (e.g., ISO/SAE 21434, SAE J3061, ISO 27001/27002)o Knowledge and practical experience with common cybersecurity controlso Knowledge and experience in cybersecurity threat analysis and risk assessment process and techniqueso Strong problem-solving skills to analyze cybersecurity issues and requirementso Technical Knowledge related to the product(s) that the CSM’s ART/Solution is responsible forAdditional (in case the department's product has elements related to off-board systems):o Knowledge about the extended vehicle ecosystemAbbreviations:o CoP: Community of Practiceo CS-SOW: Cybersecurity Statement of Worko CS-JR: Cybersecurity Joint Reviewo TARA: Threat Analysis and Risk Assessmento V&V: Verification &Validation Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Vill du bli vår nya tulladministratör? Vi växer och ska anställa två nya speditörer till vårt kontor i Svinesund. Vi söker självständiga, strukturerade och engagerade personer. I rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vill du utveckla dina tullkunskaper eller lära dig något nytt samtidigt som du blir en del av ett framåtsträvande team? Då ska du läsa vidare! Arbetsuppgifter: Dokumenthantering/tullklarering Besvara förfrågningar från kunder inom ämnesområdet Bidra till bästa service och kvalitet Skiftarbete Delta och samarbeta med BDM kring nyförsäljning Önskade kvalifikationer: Du är bekväm med att använda digitala verktyg och har god IT-kompetens. Lagspelare – god samarbetsförmåga internt och externt Kund- och serviceinriktad Erfarenhet av svensk import och norsk export är önskvärt, men inget krav Du har goda kunskaper i engelska Trivs i en stimulerande arbetsmiljö Körkort klass B Vi erbjuder: En spännande och lärorik vardag Bra villkor Arbete i ett engagerat och effektivt team En spännande roll i ett växande företag Din profil: Vi söker dig som är social och kan bidra till en bra arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta i team och vill utveckla dig själv. Inga uppgifter är för stora för dig, och du ger dig inte förrän du når ett bra resultat. Tycker du att detta låter som något för dig? Vi behöver din ansökan med CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten. Registrera din ansökan så snart som möjligt, då intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten? Kontakta kontorschef Bjørnar Brynildsen: E-post: [email protected] Telefon: +47 917 28 434 Vi ser fram emot att höra från dig!
Job Overview: We are seeking a highly motivated and experienced Senior Regulatory Affairs Specialist to join our team. This role is crucial in providing regulatory support throughout the lifecycle of Cochlear products. The Senior Regulatory Affairs Specialist will work closely with R&D cross-functional project teams, sustaining engineering, and manufacturing groups to ensure compliance with regulatory requirements. Key Responsibilities: * Regulatory Strategy and Planning: Support project teams with regulatory and standards compliance advice through product development. Define documentation needs and ensure they are delivered to quality and timeline requirements. Develop regulatory strategies in collaboration with regional regulatory teams, to support business plans for products or projects. Participate in strategic regulatory and continuous improvement projects as required. * Regulatory Submissions and Related Activities: Prepare and manage the submission process to gain new or modified product approvals and maintain product licenses. Adapt or create technical dossiers for regional market submissions and coordinate support for regional subsidiaries, offices, and distributors. Ensure timely regulatory assessments of sustaining changes, including submissions or the necessary documentation of them (e.g. Letter to File). * Cross-Functional Regulatory Direction: Evaluate labeling and manufacturing changes and promotional material for regulatory impact. Provide regulatory direction to the business and inform the organization about new or changing national regulations/trends and propose implementation plans. Drive the implementation of better regulatory practices and processes. Qualifications: * Proven experience in regulatory affairs, including management, compilation, submission, and maintenance of regulatory filings. * Strong skills in influencing in a matrix team environment and managing stakeholders at all levels within the business. * Ability to make judgments and provide advice that balances business interests and regulatory risk. * Excellent review, report writing and documentation skills. * Knowledge of global regulatory requirements and regulations for medical devices, with an emphasis on MDR. Certifications: * Regulatory Affairs Certification (RAC) is highly desirable. Education: * Minimum Bachelor's degree in engineering, legal, scientific, or healthcare; or 3+ years' experience in software or product development, quality, and/or regulatory affairs. Languages: * English - Advanced/Fluent. Work Experience: * 3+ years' experience in regulatory affairs, including a track record of management, compilation, submission, and maintenance of regulatory filings. * 3+ years' experience in medical devices product or software development (SaMD). * Ideally worked in a global matrix organization including manufacturing and logistics.
Välkommen till en sommar i Ulricehamn inom hemtjänsten Attendos hemtjänst i Ulricehamn ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren ochperioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Ulricehamn I Attendos hemtjänst i Ulricehamn är vi många erfarna och engagerade medarbetare som hjälper våra kunder med sina vardagsbestyr! I Ulricehamn erbjuder vi genom våra anställda en trygg personlig omsorg i hemmet. Till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav B-körkort Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!
Välkommen till en sommar där du gör verklig skillnad! Med årets mörkaste dag bakom oss börjar vi nu med entusiasm planera för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Göteborg ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba hos oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Göteborg Attendo hemtjänst i Göteborg har erfarna och engagerade medarbetare och tillsammans arbetar vi med att erbjuda våra kunder personlig omsorg och service i sitt hem. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande B-körkort är meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!
Arbetsuppgifter Är du en driven och erfaren inköpare som vill vara med och bidra till spännande projekt inom försvarsindustrin? Vi söker nu inköpare med några års erfarenhet till framtida uppdrag hos vår kund i Göteborg. Oavsett om du har erfarenhet av operativa, taktiska eller strategiska inköp har vi garanterat något som passar dig! Hos vår kund erbjuds du en varierad och utvecklande arbetsmiljö där din kompetens gör skillnad! Beroende på rollens karaktär så är såväl arbetsuppgifter som ansvarsområden varierande, men oavsett så spelar inköpare hos vår kund alltid en nyckelroll i att säkerställa effektiva inköpsprocesser och starka leverantörsrelationer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvar för ett antal leverantörer, inklusive att hantera relationer och leverantörsutveckling. Stöd till projekt och program genom hela inköpsprocessen. Upprätta förfrågningar, utvärdera offerter, genomföra förhandlingar och upprätta inköpsorder. Förhandla, aktivt hantera och vidareutveckla leverantörsavtal. Utveckla strategier för leverantörsbasen och säkerställa att de implementeras. Säkra att inköpsstrategi, inköpspolicy och rutiner följs och efterlevs. Uppföljning och hantering av avvikelser i leveransflödet både internt och externt. Kvalifikationer Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har några års erfarenhet av inköp, gärna från produktion, tillverkningsindustrin eller liknande branscher. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har erfarenhet av att driva förhandlingar och hantera leverantörsavtal. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift Personliga egenskaper Du är affärsmässig och resultatinriktad, med en förmåga att fatta välgrundade och strategiska beslut. Din självgående och initiativrika inställning gör att du driver processer framåt med energi och fokus. Samtidigt är du flexibel och anpassningsbar, vilket gör dig skicklig på att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa överblick eller kvalitet. Du trivs i samarbeten och har en stark förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer, vilket gör dig till en uppskattad partner i såväl interna som externa samarbeten. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa i minst 6 månadermed stormöjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om uppdraget Vår unga kvinnliga uppdragsgivare är i behov av omsorg dygnet runt gällande andning, kommunikation, sjukgymnastik, massage, hygien, aktivering, stimulans och sondmatning. Kvinnan har en så kallad trakeostomi vilken hon andas igenom. En stor del av uppdraget som assistent är att hålla denna fri från slem och att på så sätt säkerställa fria luftvägar. Utöver trakeostomin har hon hostmaskin och hemrespirator och inhalationer som hjälp för sin andning.Då kvinnan inte har ett talat språk är hon i behov av stöd med sin kommunikation vilken sker genom mimik, kroppsspråk och en ögonpeksdator. Assistansen utförs dygnets alla timmar av två assistenter samtidigt.Kvinnan är drygt 20 år och tycker om sång, beröring och utevistelse när vädret tillåter. Du kommer få introduktion på plats av erfaren personal. Vi jobbar med ett system som heter ViewMe där signering görs och där arbetsbeskrivningar finns. Schema dolumentation tidrapporter och genomförandeplan finns i ett annat system som heter AiaiNovum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behoven i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent.Vem är du som sökande?Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk och lyhörd. Som person ser vi att du är trygg och ansvarsfull. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Det är av stor betydelse att du som assistent både kan arbeta självständigt och i samspel med andra i grupp. Önskvärt är även att du har god fysik, är glad och positiv. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet.KravSvenska i tal och skrift är ett krav Ett krav är att du är rökfriErfarenhet av trackestomi inhallationer och hemrespirator är en stor merit.Om anställningenAnställningen är en tillsvidare anställning så länge uppdraget varar på ca 60-80%fördelat på2 st tjänster. Samt behovs- och sommarvikarier.Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.Arbetstiderna kan varierar mellan vakennatt kväll och helg.Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker så snart som möjligt.För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv ellerliknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!
Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrumsöker nu efter en mäklare för att utveckla distriktet vidare och fortsätta att leverera på våra kunders förväntan. Hos oss arbetar du engagerat hos ett välkänt varumärke som kunderna älskar och som medför en hel del förväntningar men också goda möjligheter till att utvecklas. Genom vårt unika arbetssätt säkerställer du att kunderna får en god upplevelse och bäst betalt oavsett om de säljer sin första lägenhet eller familjegården. OM DIG Som mäklare hos oss krävs det att du gillar försäljning och drivs av att skapa en smidig kundupplevelse med goda relationer på både kort och lång sikt. Vidare krävs det att du: Är utbildad till fastighetsmäklare och innehar en registrering (aktiv eller vilande) Vill lära dig ett välbeprövat sätt att arbeta som säkerställer att kunderna får bäst betalt Vi ser det som meriterande om du redan har lyckats driva igenom egna lyckade försäljningar, men vi känner oss också trygga i att vi annars har verktygen som krävs för att hjälpa dig att komma igång. SOM MÄKLARE HOS OSS Får du tillgång till marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Dessutom lär du dig vår framgångsrika försäljningsmetod, moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. Vi erbjuder även kontinuerlig kompetensutveckling och ett löpande arbete med ledarskapet för att säkerställa att du få allt stöd och utmaning du behöver för att fortsätta utvecklas i rollen. Du kommer också att ingå i en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. VILL DU VETA MER? Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta rekryterare Vendela Ejdenwik på [email protected] eller skicka in din ansökan via knappen "Ansök här". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. OM SVENSK FAST Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss här:https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Välj ett jobb för att visa detaljer