Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Konsult uppdrag!! 2-3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende. Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Erfaren skjutstativförare till Kid/Hemtex i Viared
Pokayoke AB
Truckförare

Om tjänsten Hos Pokayoke får du möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där ditt engagemang gör verklig skillnad. Just nu söker vi en driven och erfaren truckförare till vår kund Kid/Hemtex i Viared – en central roll i ett effektivt och samarbetsinriktat team som arbetar med att säkerställa smidiga logistikflöden. Vi söker dig som trivs med att arbeta strukturerat och i ett positivt arbetsklimat. Tjänsten är på heltid med arbetstider: Söndag kl. 17:00–23:30 samt måndag till torsdag kl. 15:15–23:45. Vi ser gärna att du är flexibel och öppen för att arbeta dagtid vid behov längre fram. Tjänsten tillsätts omgående och är på heltid. Dina arbetsuppgifter I den här tjänsten kommer du få arbeta med infackning och buffert men även plock, pack och övrigt förekommande lageruppgifter. Vad vi söker Vi söker dig som är en klippa på att köra skjutstativ och som har ett öga för detaljer, arbetar effektivt och alltid strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommunicerar obehindrat på svenska, både muntligt och skriftligt. För oss är dina personliga egenskaper viktigast. Vi ser gärna att du har en positiv inställning, tar ansvar för ditt arbete och har en stark vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Krav: -Truckkort och erfarenhet av skjutstativ (B3) -Lösningsorienterad -Engagerad -Strukturerad -Hjälpsam -God fysik -Lagspelare Meriterande: -Lagererfarenhet -Erfarenhet av automation -Erfarenhet av skjutstativtruck (B3) -Erfarenhet av ledstaplare Ansök nu och ta chansen att bli en del av vårt team! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av. Hos oss är alla lika värda. Vi tar hand om varandra och vill ständigt lära varandra och av varandra. Vi är öppna för utveckling och gör alltid vårt bästa i uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Inställningen är det viktigaste på Pokayoke!

24 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Farmaceut till DOZ Apotek i Lidköping

Välkommen till vårt fantastiska team i Lidköping på DOZ Apotek vid Änghagens handelsplats! Letar du efter en arbetsplats med bra laganda och möjlighet till omväxlande arbetsuppgifter som farmaceut? Vi är ett vinnande team som gillar att prestera i tävlingar och kundundersökningar. För oss är det viktigt med goda relationer både gentemot kunder och mot varandra i arbetsgruppen. Vi försöker alltid göra det ”lilla extra” och undrar om du vill bli en del av oss? Vi har ett gott kundflöde och vi fortsätter att växa för varje år. Vi letar efter dig som vill bli en del i vår fortsatta utveckling och som vill bidra till att apoteket når sina mål gällande försäljning, kvalitet och kundnöjdhet. Arbetsuppgifter I rollen som farmaceut arbetar du omväxlande med recepthantering, kvalificerad rådgivning av läkemedel och i egenvården, varuhantering, försäljning samt kvalitetsarbete. Vi har en hel del djurrecept så det är ett plus i kanten om du har en vana att med djurrecept. Har du egna önskemål om arbetsuppgifter är du välkommen att diskutera dessa. Du har en viktig roll i apoteket då du genom din kompetens bidrar med att ge bästa råd till våra kunder. En stor del av arbetet handlar om att skapa goda kundrelationer, ge service och arbeta med försäljning. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 10:00-19:00, lördagar kl. 10:00-16:00 och söndagar kl. 11:00-16:00. Vi delar på arbetspassen så du får räkna med rullande helgschema. Vårt team består i dagsläget av fyra farmaceuter, en egenvårdsrådgivare och samt en apotekschef/farmaceut i drift. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som gärna vill skapa goda relationer både till kunder och kollegor. Har du tidigare erfarenhet av arbete som farmaceut i apotek är det meriterande men inte ett krav. Personliga egenskaper Som person är du mån om andra människor och du vill hjälpa kunder och arbetskamrater till bra relationer. Du tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter och du tycker att det är inspirerande att arbeta på ett apotek med högt kundflöde. Du är noggrann, strukturerad och du har förståelse för att feedback är en del i din utveckling. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. Låter det här som en utmaning för dig? Sök då tjänsten snarast, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Elin, 073 520 5290. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Salladsbarista sökes!
Deli-Cate Sweden KB
Hovmästare och servitörer

Är du en glad och positiv person som älskar kundkontakt och brinner för hälsosam mat? Tjänsten är heltid. Ca 30 timmar i veckan. Med start i mitten på augusti. Vi söker en person som är redo att ta ansvar och gillar att ta en ledarroll. Du behöver tycka om fart och fläkt, ha många bollar i luften och ta egna initiativ. Du bör bemästra huvudräkning och tycka om att jobba i högt tempo och trivs i en stundtals stressig miljö. Erfarenhet är ett stort plus. Vi ser gärna att du är på en stabil plats i livet och vill stanna hos oss ett tag framöver. På Deli & Coffee jobbar vi i ett tight team och blir som en liten familj. Vi ser fram emot att höra från dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Group Financial Controller till Hjo Installation AB

Vill du arbeta i en förvärvsintensiv koncern med hög förändringstakt och tydliga tillväxtambitioner? Hos oss får du chansen att ta en nyckelroll inom koncernens finansiella kontroll och utveckla både rapporteringsstruktur och systemstöd i takt med koncernens expansion – med sikte mot framtida börsnotering! Om rollen Som Group Financial controller blir du en viktig kugge i koncernens centrala redovisningsfunktion. Du rapporterar till Koncernredovisningschefen och arbetar tätt tillsammans med Redovisningschef, Business Control och ekonomer i både hubb- och bolagsstruktur. Placering är på Göteborgs kontoret. I din roll kombinerar du avancerat redovisningsarbete med systemutveckling och processförbättring. Du ansvarar för korrekt koncernkonsolidering och rapportering, men är också en viktig kraft i våra utvecklingsinitiativ – inklusive förberedelser inför IFRS-konvertering, transfer pricing och framtida börsnotering. Huvudsakliga ansvarsområden: • Koncernrapportering: Sammanställa och kvalitetssäkra koncernens månads-, kvartals- och årsrapporter, inklusive kassaflödesanalyser och eliminering av interntransaktioner. • Årsredovisningar och deklarationer: Framtagande av koncernens årsredovisning samt samordna koncernens framtagandet av inkomstdeklarationer. • Cognosansvar: Vara systemansvarig för Cognos Controller – utveckla rapportstrukturer, automatisera processer och anpassa systemlösningar efter koncernens behov. • Komplexa redovisningstransaktioner: Hantera redovisningen av förvärv, nedskrivningar, refinansiering och andra transaktioner relaterade till kapitalstruktur. • Processutveckling: Identifiera och implementera förbättringar i rapporteringsprocessen, med fokus på kvalitet, effektivitet och skalbarhet. • Stöd till organisationen: Fungera som ett kvalificerat stöd inom redovisningsfrågor gentemot redovisningsekonomer i koncernen. • Onboarding av förvärv: Koordinera integrationen av nyförvärvade bolag i redovisningssystem och koncernens finansiella struktur. • Extern revision: Vara kontaktyta gentemot koncernens externa revisorer och säkerställa smidig kommunikation och dokumentation i revisionsprocessen. • Strategiska utvecklingsprojekt: Delta i utvecklingsprojekt kopplat till koncernens framtida notering, inklusive IFRS-konvertering, utveckling av intern kontroll, styrverktyg och dokumentation. Din profil: • Civilekonom eller motsvarande med inriktning mot redovisning • Erfarenhet inom kvalificerad redovisning, gärna från koncernmiljö • Gedigen kunskap om K3 – erfarenhet av IFRS är starkt meriterande • Bekväm med att arbeta i konsolideringssystem – erfarenhet av Cognos Controller är en stor fördel • Strukturerad, självgående och analytisk med hög leveransförmåga • Trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med strategisk och systemnära utveckling Vi erbjuder: • En spännande och varierad roll i en koncern med hög förändringstakt och tydlig tillväxtstrategi • Möjlighet att påverka och förbättra koncernens ekonomifunktion på riktigt • En kultur där vi värdesätter samarbete, framåtanda och engagemang • Plats på vårt huvudkontor i Göteborg Läs mer om oss på: www.http://hjoinstallation.se/ I den här rekryteringen samarbetar vi med The Finance Family och Marianne Seal. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Marianne: Välkommen att kontakta på [email protected] eller 0701 660863. P.S. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Urval sker löpande. .

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Specialistläkare radiologi

Sjukhusen i väster är en förvaltning inom Västra Götalandsregionen och består av fyra sjukhus – Alingsås lasarett, Angereds närsjukhus, Högsbo närsjukhus och Kungälvs sjukhus. Cirka 3000 medarbetare arbetar varje dag hos oss för att ge en god och säker specialistsjukvård av högsta kvalitet. Det här är vi Radiologin ingår i verksamhetsområde Diagnostik och service inom Sjukhusen i väster och finns på samtliga fyra sjukhus i förvaltningen. I verksamhetsområdet ingår förutom radiologi även Sjukvårdsapotek VGR SV och Medicinsk teknik. Radiologin inom Sjukhusen i väster har ett brett undersökningspanorama där vi dels ger service till sjukhusens verksamheter, dels till primärvården. Eftersom vi har mycket god tillgänglighet hjälper vi även andra sjukhus med att utföra undersökningar och, i mån av tid, granska dem. Vi är uppdelade i två läkarlag, ett för Alingsås lasarett och ett för Kungälvs sjukhus/Angereds närsjukhus med gemensamt ansvar för Högsbo närsjukhus. Läkargrupperna har varsin chef. Då vi tror på vinsterna med en tät dialog med våra verksamheter och korta beslutsvägar har vi valt att i huvudsak arbeta inom våra respektive sjukhus. Vi hjälps naturligtvis åt när behov finns, lär av varandra och samarbetar när det gagnar patient och verksamhet.  Vi erbjuder dig Arbete i ett lösningsorienterat lag där alla är med och utvecklar verksamheten för att få arbetet att flyta optimalt. Vi vågar testa nytt, utvärdera och skruva på olika sätt att arbeta. Vi är måna om varandra, har roligt tillsammans och brinner för radiologi, samarbete och lärande. Vi är väldigt generösa med vår kunskap och har under många år arbetat med att bygga upp en trygg miljö för utveckling och lärande. Hos oss är det en självklarhet att ha dagliga möten där vi hjälps åt med komplicerade fall. Trivseln hos oss skapas genom flexibilitet och ett gemensamt ansvar, något vi värdesätter högt och värnar om varje dag! Det här får du arbeta med Som radiolog hos oss består din vardag av bildgranskning inom akut och elektiv allmänradiologi, ronder/MDK, utveckling av verksamheten, fortbildning och utbildning av ST-läkare/randande kollegor. Jourtjänstgöring kväll och helg ingår i tjänsten (extern granskning via privat aktör nattetid såväl vardagar som helg).   Placering Du har din huvudsakliga placering på Högsbo närsjukhus men ingår i jourlaget i Alingsås och kan även tänkas arbeta för övriga sjukhus inom Sjukhusen i väster. Vi erbjuder möjlighet att arbeta från hemmet i den mån verksamheten tillåter. Vi är flexibla gällande olika tjänstgöringsgrader, delade tjänster med andra sjukhus och aktiv forskning. Vi söker Vi söker dig som har svensk läkarlegitimation och specialistkompetens inom radiologi. Du har kompetens inom konventionell röntgen, ultraljud, basal ultraljudsintervention och DT. Kompetens inom MR är inte ett krav men meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker medarbetare som kompletterar vår grupp! Så här gör du om du är intresserad Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att höra av dig till tf enhetschef Mari Henning, mobil 070-268 31 61, epost mailto:[email protected] eller verksamhetschef Hanne Wallström mobil 076-940 25 43, e-post mailto:[email protected] (sem v 27-29 samt v 31). Facklig företrädare Miklós Vass, Västra Götalands läkarförening, sektion SV, tel 0322-22 71 25 (sem v 26-27, 30-32). Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

24 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Städare (heltid, fast tjänst)

Städföretag Housekeeping Långedrag AB växer och söker hemstädare (tillsvidare anställning på heltid, Måndag - Fredag). Start: Augusti 2025. Gillar du att städa, vill ha ett heltidsjobb måndag till fredag, bra och stöttande team, fast månadslön, stabilitet och tillväxtmöjligheter, då är det här jobbet för dig! Om du talar engelska, har erfarenhet av hemstädning och B-körkort (personbil behövs ej), ansök genom att skicka ditt CV till [email protected] OBS! Engelska och B-körkort är ett krav! Hoppas vi ses snart!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
English speaking cleaner (full-time, 100%)

Cleaning company Housekeeping Långedrag AB is growing and looking for a new collegue to join our team of home cleaners to work full-time from Monday- Friday from August 2025. If you like cleaning, want to have full-time permanent employment, great and supportive team, fixed monthly salary, stability and growth opportunities, then this job is for you! If you speak English, have cleaning experience (private home cleaning, not office cleaning) and B category driver’s license (personal car is not needed), apply by sending your CV to [email protected] The application review process is ongoing, so do not hesitate and apply now. Hope to see you soon!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi söker en sjuksköterska till vårt team på Alepraktiken!
Praktikertjänst AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du bli en del av vårt team där arbetsglädje, samarbete och hög vårdkvalitet står i centrum? Då kan Alepraktiken vara rätt plats för dig! Vi är en välbemannad vårdcentral med omkring 9800 listade patienter, och vår vision är att erbjuda en hållbar arbetsmiljö där både medarbetare och patienter känner sig trygga och sedda. Hos oss är teamkänsla och trivsel viktigt. Vi värnar om ett öppet klimat där allas insatser är betydelsefulla, och där vi tillsammans skapar en arbetsplats vi är stolta över. Vad vi erbjuder Alepraktiken har ett brett vårdutbud med alla mottagningar du förväntar dig på en vårdcentral: BVC, äldremottagning, samtalsmottagning, diabetes- och astma/KOL-mottagning. Vi har som tilläggsuppdrag en enhet för Ungas psykiska hälsa, Älvan samt en även en familjecentral kopplad till oss. Som sjuksköterska hos oss blir du en viktig del av vårt team med nio sjuksköterskor och två undersköterskor. Arbetet är varierat och du roterar mellan sköterskemottagning, telefonrådgivning, arbete i vår digitala app Mitt PTJ samt bedömning av akuta patienter. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad sjuksköterska och har ett genuint intresse för att arbeta med människor i alla åldrar. För att trivas hos oss tror vi att du är flexibel, ansvarstagande, positiv och trygg i att fatta egna beslut. Tidigare arbete i primärvården är meriterande. Anställning Tjänsten är en visstidsanställning från 18 augusti till 31 december. Vi ser gärna att du vill arbeta heltid, men är öppna för att anpassa omfattningen efter dina behov. Ansökan Sista ansökningsdag är 31 juli 2025, men vi intervjuar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt person. Vänta därför inte – skicka in din ansökan redan idag! Varmt välkommen till Alepraktiken – vi ser fram emot att lära känna dig!   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
HR-chef till Tibro kommun
Tibro kommun
Personal- och HR-chefer

Nu söker vi en strategisk och drivande HR-chef till Tibro kommun! Vill du vara med och forma framtidens arbetsplats i en kommun som satsar på utveckling, ledarskap och hållbarhet? Då kan detta vara din nästa utmaning och möjlighet att göra verklig skillnad. Tibro kommun intar en viktig position i Skaraborg och arbetar aktivt för att vara en modern, utvecklande och attraktiv arbetsplats där medarbetarna ges ansvar, utvecklas och växer i sina roller. Tibro är en västsvensk kommun med ca 11 400 invånare som präglas av engagemang, samverkan och utveckling. Tibro kommun, som är Tibros största arbetsgivare, jobbar målmedvetet med utveckling och att erbjuda invånarna en hög nivå på den kommunala servicen. Tibro har den lilla kommunens fördelar; nära till varandra, till idéerna och till besluten. Vi som arbetar här gör det för att vi vill ge bästa möjliga service till våra medborgare. ARBETSUPPGIFTER Som strategisk och drivande HR-chef tar du en central roll i att fortsätta utveckla och forma en självgående HR-funktion. Med en stark utvecklingsvilja och ett helhetsperspektiv bidrar du aktivt till organisationens framgång och arbetar strategiskt tillsammans med kommunledningen för att utveckla organisationen. Du skapar strukturer som främjar initiativkraft och ansvarstagande där HR blir en dynamisk och värdeskapande kraft. Du leder och utvecklar arbetet inom HR-området och blir en viktig drivkraft för organisationens kompetensförsörjning, ledarskapsutveckling, arbetsgivarvarumärket och arbetet med en ansvarstagande och utvecklande kultur. Du är föredragande i olika mötesformer, verkar nära de politiska processerna och stöttar de kommunala bolagen vid behov. Du leder och ansvarar för HR-enheten som består av tre HR-konsulter. Tillsammans arbetar ni med stöd, service och styrning gentemot verksamheterna inom både operativa och strategiska HR-frågor. Du rapporterar till kommunchefen och ingår i kommunledningsgruppen, där ni tillsammans tar ett gemensamt ansvar och helhetsperspektiv att driva kommunövergripande utvecklingsprocesser. I rollen som HR-chef ansvarar du för enhetens ekonomi, personal och arbetsmiljö. Ditt uppdrag är utåtriktat, med en central roll både inom organisationen och i regionala samt nationella HR-nätverk. Du bygger långsiktiga relationer och driver strategiska frågor som främjar utveckling och samarbete över organisationsgränserna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en akademisk utbildning inom personalvetenskap, HR eller annan relevant högskoleexamen som vi bedömer som likvärdig. Du har gedigen kunskap om offentlig förvaltning och det kommunala uppdraget samt värdesätter samverkan med kommunledning, verksamhet och förtroendevalda. Din kompetens inom strategisk HR, ledarskap och organisationsutveckling gör att du aktivt kan bidra till kommunens långsiktiga utveckling. Vi ser gärna att du är intresserad av och har erfarenhet av att jobba med digitalisering och utvecklande stödprocesser inom HR samt att du har erfarenhet av att leda i dialog och samverkan med fackliga organisationer. Som person och ledare är du trygg, kommunikativ, inspirerande och får medarbetare och kollegor att växa du både ger och skapar energi i mötet, och bidrar till ett drivande och samarbetsinriktat klimat med ett tydligt fokus på organisationens syfte och behov. I dina tidigare roller har du framgångsrikt skapat en positiv, inkluderande och engagerande organisationskultur. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och ditt engagemang för uppdraget. Det är meriterande om du har haft personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar. Vi ser fram att höra ifrån dig som med handlingskraft och driv, vill vara med och bidra till Tibro kommuns fortsatta utveckling både som attraktiv arbetsgivare och samhällsaktör. Välkommen för intresseanmälan och kontakt! Vi ser fram emot din ansökan redan nu och allra senast den 11 augusti 2025. ÖVRIGT Intresseanmälan och konfidentiell kontakt: I den här rekryteringen samarbetar Tibro kommun med Solum Search. För frågor om rekryteringsprocess, kravprofil och för en konfidentiell kontakt är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Dahl, Solum Search.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025