Administratör
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara ansiktet utåt i en dynamisk och mångkulturell miljö där service, struktur och kommunikation står i centrum? Som Administratör hos Cabonline Region Väst har du en nyckelroll i att ge både våra förare en positiv upplevelse – varje dag. Genom nära samarbete med kollegor och professionellt bemötande bygger du förtroende, skapar struktur och bidrar till att utveckla våra arbetssätt och höja kvaliteten i verksamheten. I denna roll är du en central funktion i teamet och arbetar tätt tillsammans med kollegor inom bland annat förarservice, kvalitet och support. Du är ofta den första kontakten våra förare eller kunder har med oss, vilket gör din roll både viktig och meningsfull. Du trivs med att hålla ordning och struktur samtidigt som du snabbt kan växla fokus när nya ärenden uppstår. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Vara första kontakt för besökare, kunder och förare via telefon, mejl och i receptionen. Registrera, följa upp och avsluta ärenden i vårt CRM-system. Arbeta med kvalitetssäkring och uppföljning – exempelvis genom att samla in feedback, hantera avvikelser och föreslå förbättringsåtgärder. Stötta förarverksamheten med information, dokumenthantering och enklare utbildningsinsatser. Sprida korrekt och tydlig information till förare via nyhetsbrev, utskick och fysiska möten. Samarbeta med övriga team för att säkerställa att våra förare har rätt förutsättningar att leverera hög service till våra kunder. Sköta administrativa uppgifter såsom schemaläggning av möten, beställningar och arkivering. Du kommer att rapportera till Area Manager, Dennis Isic, och arbeta från Cabonlines kontor i Göteborg. Din profil Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med mycket kontakt med människor. Du har en naturlig känsla för service, en god kommunikativ förmåga och trivs med att vara spindeln i nätet. Du är självgående, strukturerad och ser till att saker blir gjorda – samtidigt som du alltid möter andra med ett leende. För att lyckas i rollen behöver du: Ha mycket god administrativ förmåga och erfarenhet av att arbeta med ärendehantering eller kundservice. Kunna hantera flera uppgifter samtidigt med bibehållen kvalitet. Ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska – ytterligare språk är meriterande. Ha god datorvana, särskilt i Office-paketet och gärna erfarenhet av CRM-system. Inneha B-körkort är meriterande. Om företaget Cabonline är Nordens ledande taxiföretag med cirka 2 500 anslutna åkerier och cirka 4 900 bilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som TaxiKurir, Taxi Skåne, Taxi Väst, Umeå Taxi, Sverigetaxi, TOPCAB, Norgestaxi, och Kovanen. Genom Cabonline får åkerierna tillgång till attraktiva kundavtal, stöd från branschledande teknikutveckling samt nytta av stordriftsfördelar, effektiv service och en gemensam infrastruktur. Gruppen omsatte 2022 cirka 5,5 Mdr SEK. Läs mer på: www.cabonlinegroup.com Vad händer nu? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Cabonlines kontor i Göteborg. Om du tycker att det här låter som något för dig – skicka in ditt CV. Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 4 juli. Vid frågor om rollen, kontakta Area Manager Dennis Isic på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Yrkeslärare el och energi sökes till Yrkesgymnasiet Göteborg
Thorengruppen AB
Installations- och serviceelektriker

Hos oss på Yrkesgymnasiet får elever möjlighet att lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med stöd av kunniga handledare och yrkeslärare. På Yrkesgymnasiet förläggs mer än hälften av utbildningstiden på en arbetsplats vilket skapar en stabil grund och en konkurrensfördel på arbetsmarknaden. Genom stöd från sina inspirerande handledare och engagerade pedagoger på skolan, rustas våra elever på bästa sätt inför det framtida arbetslivet. Yrkesgymnasiet Göteborg söker i första hand en legitimerad yrkeslärare i el och energi, även du som har minst fem års arbetslivserfarenhet som elektriker är välkommen att söka. Hos oss får eleverna lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med erfarna handledare. I denna tjänst får du möjlighet att dela med dig av dina kunskaper till framtidens elektriker. Mer än hälften av elevernas utbildningstid sker ute på en arbetsplats vilket ger dem en stabil grund och fördel på arbetsmarknaden. Våra elever förbereds på bästa möjliga sätt inför deras framtida yrkesliv med stöd av sina handledare och engagerade pedagoger. Vi söker dig som: - Är legitimerad lärare i el och energi alternativt har minst fem års erfarenhet som elektriker och en stark drivkraft att undervisa och handleda elever. - Är en utmärkt kommunikatör och lagspelare som kan verka som en brobyggare mellan skola, elever och näringsliv. - Har B-körkort och helst tillgång till egen bil. - Har en förmåga att både arbeta självständigt samtidigt som du är teamorienterad och tillsammans med kollegorna samarbetar för att på bästa sätt förbereda eleverna inför deras framtida yrkesliv. Kvalifikationer Lärarexamen alternativt gedigen erfarenhet inom el och energibranschen och en vilja att inspirera och utveckla nästa generation av elektriker. Lärarlegitimation och pedagogisk erfarenhet är önskvärt, men ej ett krav. Arbetsgivare satsar tillsammans med dig på att utbilda dig till en pedagog. Om du vill vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i framtidens elektriker  – ansök idag! Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Engagerad Learning & Development Specialist
Jula AB
Personal- och HR-specialister

Vill du jobba med Learning & Development i en internationell miljö? Motiveras du av variationen i att både utveckla kompetensutvecklingsstrategier som stöder bolagets tillväxt och att hands on skapa effektfulla utbildningar? Härligt! Vi söker nu en engagerad Learning & Development Specialist som kommer att vara en nyckelspelare i att utveckla och implementera Julakoncernens strategi för kompetensutveckling och se till att vårt utbildningserbjudande stödjer vår ostoppbara resa mot tillväxt. Eftersom rollen är nyinrättad kommer du ha stora möjligheter att påverka och bygga upp en ny funktion tillsammans med vårt team av HR kollegor. Som Learning & Development Specialist identifierar du våra nuvarande och framtida utbildningsbehov och designar skräddarsydda utbildningsprogram som möter dessa behov. Du skapar en stark lärandekultur och ger förutsättningar för medarbetare att utveckla de kompetenser som krävs för att nå sina mål och fortsätta växa. I samarbete med interna avdelningar säkerställer du att utbildningsprogram speglar organisationens behov och prioriteras utifrån verksamhetsnytta. En vanlig dag kommer du också att designa, skapa, implementera, underhålla och följa upp utbildningsprogram på egen hand, med kollegor i verksamheten och i samverkan med externa partners. Du ansvarar även för att utveckla rätt systemstöd för att kunna arbeta effektivt och datadrivet med utbildning och uppföljning. Vad finns i ditt CV? För att trivas i denna roll bör du ha några års erfarenhet inom Learning and Development, gärna i en internationell miljö. Vi tror att du har en akademisk utbildning inom HR, pedagogik, lärande eller liknande och att du är nyfiken på digital utveckling och vad AI-skapar för möjligheter inom lärande. Vi ser framför oss att du erfarenhet av att utveckla effektiva kompetensutvecklingsprogram innehållande e-learnings och andra utbildningsinitiativ samt har vana av olika digitala lärplattformar, både operativt och i strategiarbetet. Har du också erfarenhet av att facilitera workshops och hålla utbildning är det ett extra plus. God engelska i tal och skrift är ett krav då vi verkar i ett internationellt bolag. Vem är du? Gissningsvis är du en nyfiken lagspelare som lockas av att arbeta i ett entreprenörsdrivet och internationellt företag. Addera sen ett härligt driv, vilja att arbeta utvecklingsinriktat och brett i nära samarbete med verksamheten – då är vi en match! Du har en passion för att utveckla människor och organisationer genom lärande och utveckling.  Som person är du en säker kommunikatör, den man gärna lyssnar på då din förmåga att inspirera, utveckla och utmana andra är stark. I denna roll kommer du ha stor nytta av att tänka långsiktigt och du har förmågan att bygga upp en hållbar process som skapar struktur och tydlighet för övriga organisationen i linje med företagets mål.  Vad erbjuder vi? Vår ostoppbara resa innebär expansion och förändring – och vi välkomnar dina tankar och idéer! Från de uppgifter du utför till hur vi tillsammans utvecklar vår verksamhet, dina åsikter, insatser och nya idéer spelar roll. Det finns inga förutbestämda karriärvägar på Jula. Hos oss erbjuds du istället möjligheten att nå precis hur långt du vill.  Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning. Placering på vårt huvudkontor i Skara, med möjlighet att arbeta viss del flexibelt. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Sista ansökningsdatum är 10 augusti. Frågor? Har du frågor kontakta HR Manager Specialists, Stina Kihlén, [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Product Engineer - Wire Harnesses
Incluso AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

We are seeking two product engineers with experience in wire harnesses to join a global company in Gothenburg. This is a one-year consultant position starting August 2025. The assignment To be responsible for designating wire harnesses to customer demands and according to our client's guidelines and policies. • Ensure that all engineering-related specifications are available and distributed in time. • Ensure full change management and traceability in designated engineering change systems. Act as change owner. • Maintain good customer relationship. • Review and provide feedback on design issues to the customer to ensure a robust design. • Actively contribute to cross-functional project teams. • Be the main engineering contact between Customer Engineering Teams and the client's manufacturing plants. • Secure and coordinate the Change Management and Release Management flow between the client's manufacturing plants and the Customer Engineering teams. • Ensure close collaboration with our client's manufacturing plants and client's technical/service centers • Identify all drawing issues and coordinate affected counterparts to resolve any feasibility issues. • Participate and drive all issues defined for your harnesses in the BOD reviews to ensure manufacturability. • Contribute to a positive working climate. Please get in touch with Karin Persson if you have any questions.

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Projektledare med inriktning anläggning
Kungälvs kommun
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Kungälvs kommun söker dig som vill göra skillnad! Vi behöver professionell och motiverad personal för att leverera välfärdstjänster med hög kvalitet. Här går engagemang och professionell service hand i hand samtidigt som du är med och påverkar människors vardag och samhället i stort. En bra arbetsplatskultur och stöd för din personliga utveckling är viktigt för oss. Din insats räknas!  Beskrivning Kungälvs kommun är inne i ett expansivt skede och planerar nu för fler bostäder med tillhörande infrastruktur, vägar, VA med mera. Verksamhetsområde Teknik ingår i sektor Samhällsbyggnad som består av enheterna: Trafik- gata- och park (TGP), VA-teknik, VA-drift, Hamn, Fastighetsprojekt, Fastighet drift och underhåll Lokalförsörjning, Fritid drift samt Byggledning. Enheten Byggledning består av 11 Projektledare och 14 anläggare med olika specialkompetenser.  I enhetens uppdrag ingår att driva olika typer av infrastrukturprojekt, till exempel väg- och VA byggnad, gator, belysning och överföringsledningar för VA med flera. Kungälv expanderar och för att nyttja allas kompetenser på rätt sätt arbetar vi ofta tillsammans i olika projekt. I tjänsten ingår kontakter med såväl konsulter, entreprenörer och medborgare. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag samt flextid. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär att du ingår i och/eller leder arbete med pågående och planerade investeringsprojekt samt leder arbetet med att genomföra beslutade investeringar. I rollen som Projektledare hos oss ansvarar du för ledets alla delar, där ingår planering, projektering och genomförande samt att detta sker på ett ekonomiskt och effektivt sätt. Du ansvarar även för att ta fram projektplaner, projektbudget samt rapportering till styrgrupp. I tjänsten ingår kontakter med såväl konsulter, entreprenörer och medborgare. Kvalitet- miljö- och arbetsmiljöfrågor i samverkan med andra kollegor inom förvaltningen och med externa kontakter är en viktig del i arbetet. Kvalifikationer Vi söker dig som idag arbetar som Arbetsledare eller Platschef eller liknande inom anläggningsbranschen. - Du har högskoleutbildning inom anläggningsteknik eller erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. - Du har god kunskap inom AMA anläggning, MER-anläggning, AB/ABT/ABK, Entreprenadjuridik, Entreprenadekonomi, Arbete på väg, BAS-P och BAS-U samt känner dig bekväm inom dessa områden. - Du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. - B-körkort är ett krav. Välkommen med din ansökan! Övrigt - Ansökan tas endast emot digitalt via kungalv.varbi.com - Betyg/intyg lämnas på begäran eller vid en eventuell intervju. - Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten ej behöver tas i anspråk av befintlig personal på grund av övertalighet eller annan orsak. - Urvalsprocessen sker löpande under ansökningstiden. - Vi använder oss av digitala verktyg och i arbetet kan du komma att behöva använda dig av e-legitimation. - Innan eventuell anställning kräver vi att giltigt identitetskort där medborgarskap framgår samt giltigt arbetstillstånd uppvisas. - Provanställning kan komma tillämpas enligt kollektivavtal. - Inom de verksamheter där arbete med barn förekommer kräver arbetsgivaren in utdrag ur belastningsregistret innan tillsättning av tjänsten. - Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan. - Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. - Kungälvs kommun har upphandlade avtal.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Specialpedagog Fridhemsskolan F-6
Vårgårda kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Välkommen till Vårgårda kommun och en arbetsplats där du får utvecklas och göra skillnad varje dag. Med respektfullt bemötande och hög tillgänglighet gör vi allt för att leverera välfärdstjänster som överträffar förväntningarna hos invånarna i vår kommun. Med utgångspunkt från vår vision, vår gemensamma värdegrund och tydliga politiska mål bygger vi för stark tillväxt och starkt arbetsgivarvarumärke i kommunen. Fridhemskolan är en F-6-skola med cirka 235 elever och 30 lärare som växer. Skolan ligger i centrala Vårgårda och har en stor, tillgänglighetsanpassad skolgård med fina grönområden och ett skolbibliotek. I skolans lokaler finns även anpassad grundskola.   På skolan arbetar vi tillsammans för god utbildning utifrån elevernas behov och vi strävar efter att skapa en lärmiljö där varje elev ges bästa möjliga förutsättningar att lyckas. Trygghet, studiero, närvaro och undervisningskvalitet är i fokus. ARBETSUPPGIFTER Som specialpedagog på Fridhemskolan bidrar du med erfarenhet, kompetens och är en drivkraft i skolans förebyggande, främjande och åtgärdande arbete. Du har en handledande och utvecklande roll. Arbetet präglas av såväl självständigt arbete som samarbete med andra. Inom dina ansvarsområden bidrar du till lärande, utveckling och en trygg skola där elever och medarbetare trivs och växer. Du har en god elevsyn och verkar för att alla elever ska få en god utbildning utifrån behov och för dig är det självklart att eleverna görs delaktiga i eget lärande och i beslut som rör deras vardag. Som specialpedagog ingår du i ett elevhälsoteam lett av rektor bestående av ytterligare en specialpedagog, en skolsjuksköterska, en kurator och en skolpsykolog. Tjänsten passar dig som ser det som självklart att arbeta systematiskt och strategiskt. Du behöver tycka om att ha många bollar i luften och ta ansvar för att leda processer framåt. Tjänsten är på 100% och det är en semestertjänst. KVALIFIKATIONER Vi söker en behörig, erfaren och engagerad specialpedagog; gärna med kompetens inom värdegrundsarbete, NPF, flerspråkigt lärande och/eller teckenspråk/TAKK. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i grundskolans årkurser F-6. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du som söker har:   • god samarbetsförmåga och vill utvecklas tillsammans i elevhälsoteam och arbetslag. • förmågan att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor.  • god förmåga att handleda arbetslag och kollegor i arbetet med att differentiera undervisningen och skapa goda lärmiljöer för att möta elevers olikheter, utmaningar och behov.   • tydligt ansvarstagande, lösningsfokus och ser möjligheter. • förmåga att bidra med nya idéer och perspektiv. • vana att arbeta mot elever från 6 till 12 år.  Stämmer det här in på dig? Då är du en person som kommer att passa in i vårt team. ÖVRIGT I Vårgårda kommun gäller heltid som norm med möjlighet till deltid. Då heltidsuppdrag saknas innebär det att tjänster kan kombineras med andra arbetsuppgifter, eller vid annan arbetsplats. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Vårgårda kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som säljare: Vårgårda kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

19 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Personlig assistent vid semesterresa i Grebbestad.
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Sommarjobb som personlig assistent i Grebbestad Hej! Jag är en aktiv tjej på 47 år som söker en personlig assistent för perioden 14 juli - 3 augusti i Grebbestad. Du jobbar dygnsvis. Lediga pass är 21 juli, 23 juli, 25 juli och 1 augusti. Om mig Runt mig är det alltid fart och fläkt, och jag sitter sällan stilla trots att jag använder manuell rullstol som du som assistent hjälper mig att köra. Jag har hyrt en stuga i Grebbestad där du kommer att arbeta varannat dygn med sovande jour. Under ditt arbetspass bor du tillsammans med mig i stugan, och under ditt lediga dygn disponerar du ett hotellrum i närheten. När du är ledig är du självklart fri att utforska vackra Bohuslän på egen hand. Dina arbetsuppgifter Tjänsten är av servicekaraktär och jag har inga medicinska behov. Jag har en kraftig synnedsättning, så det är viktigt att du talar och förstår svenska då du behöver läsa och ibland syntolka. Du behöver inte vara Hulken, men det är bra om du kan ta i lite om situationen kräver det. Vem är du? Du är en pigg och aktiv tjej, troligtvis mellan 20-40 år. Personkemi är a och o, så tidigare erfarenhet är ej nödvändig. Jag ser gärna att du har möjlighet att provjobba några pass hos mig i Stockholm så vi ser att vi funkar ihop. Jag förutsätter dock att du är vaccinerad mot Covid-19. Ersättning och villkor Ersättning för resa och traktamente betalas ut i enlighet med KFO/Fremias avtal. Stil kommer att vara din arbetsgivare och jag din arbetsledare. Låter detta intressant? Maila ditt CV och personliga brev till [email protected].     STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Elevkoordinator, pedagogiskt arbete i SU-grupp och på fritidsklubb
Ale kommun
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Nödinge/Kyrkbyskolan är en f-6 skola som ligger bakom Ale torg i Nödinge. Skolan är uppdelad i en lågstadiebyggnad och en mellanstadiebyggnad på två sidor om en stor skolgård. Skolan har cirka 700 elever.  Tjänsten du söker är att stötta i socialt och pedagogiskt arbete i en SU-grupp och på fritids, tillsammans med lärare och resurspedagoger.  Arbetsuppgifter Att stötta socialt och pedagogiskt under skoltid och tillsammans med kollegor planera och genomföra undervisning på fritidstid. Kontinuerliga vårdnadshavarkontakter.  Kvalifikationer Relationskompetens: Du har förmågan att skapa och upprätthålla goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Du är lyhörd och empatisk, och kan bygga förtroende och trygghet. Lågaffektiv: Du har erfarenhet av att arbeta med lågaffektivt bemötande och kan hantera utmanande beteenden på ett lugnt och respektfullt sätt. Du strävar efter att minska stress och konflikter i lärmiljön. Flexibel: Du är anpassningsbar och kan snabbt ändra arbetssätt och metoder utifrån elevernas behov och situationer som uppstår. Du är kreativ och lösningsorienterad. Lösningsfokuserad: Du har ett positivt förhållningssätt och fokuserar på att hitta lösningar och möjligheter istället för hinder. Du arbetar målmedvetet för att stödja elevernas utveckling och lärande. Digital kompetens: Du har god digital kompetens och kan använda digitala verktyg och resurser för att stödja elevernas lärande och kompensatoriska behov. Du är bekväm med att integrera teknik i undervisningen. Du har en genuin passion för att arbeta med barn som utmanar och ser deras potential. Du är tålmodig och engagerad i att hjälpa dem att övervinna hinder och nå sina mål. Övrigt Vi lägger stort vikt vid personlig lämplighet, du är en person som kan skapa en trygg och stödjande lärmiljö och som har förmågan att inspirera och motivera eleverna. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra skillnad för elever som behöver extra stöd. Om du känner igen dig i beskrivningen och vill vara en del av vårt team skicka in din ansökan idag. Intervjuer kommer att ske löpande.  Tjänsterna tillsätts om ingen internsökande gör anspråk på tjänsten.  Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker samt vid eventuell intervju ha möjlighet att uppvisa giltig ID-handling. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Varbi. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
MAX Bäckebol söker medarbetare varannan helg
Max Burgers AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.    Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Servicetekniker kyla och ventilation till Ömangruppen i Borås!
Ömangruppen Svenska AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner och P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på ett 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vill du utvecklas i din yrkesroll? Ömangruppen i Borås söker nu en servicetekniker inom kyla och ventilation som vill bli en del av vårt kompetenta och sammansvetsade team. Här arbetar du tillsammans med verksamhetschef, serviceledare, projektledare, OVK-konsult, montörer och tekniker med expertis inom ventilation, kyla och OVK. Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och en skicklig problemlösare – någon som trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med kollegor och kunder. Hos oss får du en dynamisk arbetsmiljö där din tekniska kompetens och initiativförmåga uppskattas och utvecklas. Ta chansen att bli en del av ett företag som värdesätter kvalitet, engagemang och långsiktiga kundrelationer! "Mitt namn är John och jag är Verksamhetschef på Ömangruppen Väst. Min tro och övertygelse är att Människor avgör! Jag vill fylla på vår grupp med fler drivna och engagerade medarbetare som både vill göra ett bra jobb samtidigt som man har roligt på sin arbetsplats. För mig är relationen avgörande, relation inom företaget och relationen mot våra kunder. Det är så vi bygger långsiktigt. Hos oss finns alltid möjligheten att växa och utvecklas samtidigt som man alltid kan få hjälp av mig och sina kollegor. Jag hoppas att du är den jag söker!" - John Ragnar Verksamhetschef Ömangruppen erbjuder fullständiga lösningar inom allt som rör ventilation, värme, kyla och automation. Vi verkar inom områdena energi, miljö och projekt. Ömangruppen är ett värderingsstyrt företag. Våra värderingar skapar inte bara en gemenskap och vi-känsla, utan styr också hur vi arbetar i vardagen. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Ömangruppen har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Ömangruppen är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som servicetekniker hos oss på Ömangruppen arbetar du med servicearbete inom områden som ventilation, kyla, styr/regler, och värme/energi samt genomför läcksökningar. Du ser till att ditt arbete ute hos våra kunder leder till väl underhållna anläggningar med sänkta energi- och driftkostnader. Du etablerar och underhåller relationer med såväl nya som befintliga kunder. Du ansvarar för att självständigt driva projekt. • service och underhåll • genomföra felsökningar • utföra mindre servicemontage • injusteringar och styr- och regler • akutservice ute hos kund • bedriva merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Utbildning eller erfarenhet från VVS-branschen eller liknande • Kylcertifikat • F-gas certifikat nivå 1 • God systemvana • Goda kunskaper i Office. • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som servicetekniker hos oss är du en engagerad problemlösare som trivs i en roll där du möter många människor och levererar hög service och kvalitet. Du är självgående, tar egna initiativ och uppskattar friheten att arbeta med ansvar. Din ödmjukhet hjälper dig att bygga starka relationer med både kunder och kollegor, och din samarbetsförmåga bidrar till ett positivt arbetsklimat. I region Väst är vi ett sammansvetsat team med montörer, energitekniker, OVK-konsulter, serviceledare och projektledare, som är fördelade över våra kontor i Halmstad, Göteborg, Borås och Karlstad. Vi samarbetar också nära med vårt syskonbolag, Axcell Fastighetspartner, som är en självklar del av vårt team. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör var vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om vårt arbete med hållbarhet och våra förmåner HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Borås • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta John Ragnar på +46334309074. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-15. Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

19 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025