Är du i början av karriären med ett intresse för konstruktion, design, testning och produktanpassning? HydraSpecma växer i takt med sina kunder och söker nu en Design Engineer som vill vara med på den fortsatta resan. Om tjänsten I rollen som Design Engineer kommer du att få arbeta brett med varierande arbetsuppgifter med flertalet kontakter såväl internt som externt. Du ingår i vår Mobile OEM avdelning där såväl kommersiellt kundansvariga som tekniska experter ingår. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med fokus på samarbete, problemlösning och förståelse för kundens behov. Arbetsuppgifter Rollen innefattar ett nära samarbete med HydraSpecmas kunder. Här blir du ansvarig för framtagning av kundanpassade ritningar och konstruktioner vid offert- och orderberedning. Det krävs noggrannhet då det är viktigt att granska specifikationer, underlag och krav, så att de lever upp till kundernas önskemål och krav. Du blir också tekniskt sakkunnig gentemot kunder, leverantörer samt internt med avseende på egenkonstruerade produkter. Det ingår även administrativa uppgifter i form av att ritningar, specifikationer och dokument arkiveras och distribueras enligt interna samt externa rutiner. Produkttestning och utveckling av testmetoder i HydraSpecmas labb är också en naturlig del i ditt arbete. En del av arbetet i labbet kan även innebära praktiskt arbete såsom igångsättande av tester och att stötta med enklare underhåll. Vi söker dig som Är utbildad civil- eller högskoleingenjör inom maskinteknik eller likvärdigt Behärskar engelska och svenska obehindrat i tal och skrift Har goda kunskaper i CAD-verktyg. Hos HydraSpecma använder vi Inventor. Har goda kunskaper i Excel Grundkompetens inom hydraulik är fördelaktigt men inte nödvändigt då vi erbjuder intern utbildning efter behov. Utöver dessa erfarenhet och kunskaper ser vi att du har ett stort tekniskt intresse och trivs i en roll som kombinerar teori med praktik samt motiveras av en tjänst där du får arbeta brett i projektform. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i rollen tror vi att du är analytisk samt har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt. Du agerar på eget initiativ och får saker att hända. Vidare har du ett kundorienterat förhållningssätt, är relationsskapade och har en social kompetens. Du trivs i rollen som tekniskt sakkunnig och att föra resonemang och diskussioner framåt, såväl internt som med våra kunder. Du är trygg och pålitlig och har en ambition att utvecklas i din yrkesroll, för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. HydraSpecmas Göteborgskontor, tillika huvudkontor, ligger i vår helt nybyggda produktionsanläggning i Bårhult mellan Mölnlycke och Landvetter. Vi erbjuder Hos oss får du en roll med ansvar, vilket är en fin språngbräda in i vår organisation där det finns goda utvecklingsmöjligheter. I denna roll får du möjlighet att påverka, driva och bidra genom att lyfta och utveckla vår verksamhet. Vi erbjuder dig en tjänst i en koncern som är professionell, långsiktig och snabbrörlig med tillväxt och stort framtidsfokus. Du kommer även in i en prestigelös kultur med högt engagemang! Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval dock senast 12 april 2025. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på [email protected] eller via telefon 073-624 77 24. Om oss HydraSpecma är branschledande inom applikationsanpassade system och komponenter för hydraulik på den nordiska marknaden. HydraSpecma ingår i börsnoterade Schouw & Co i Danmark, har mer än 1500 medarbetare och omsätter över 4,6 miljarder. Verksamheten är övergripande uppdelad i tre divisioner, Global OEM, Renewables och Industry & Aftermarket. Vi skapar värde genom att tillhandahålla teknisk rådgivning om hydrauliska lösningar och produkter, snabba leveranser och har marknadens mest omfattande produktsortiment. På HydraSpecma är vi måna om att ta vårt företagsansvar såväl inom klimat-och miljöpåverkan som i arbetsvillkor och ledning och i arbetsmiljö. Läs mer på vår hemsida https://www.hydraspecma.com
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 8+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We're seeking a Test rig Engineer to join our dynamic team and contribute to the development of our new Test environments and increase our test coverage. As a Rig Engineer, you will be responsible for ensuring that we deliver test results and test facilities that meet the highest standards of quality and reliability. You will work closely with other engineers and cross-functional teams Main area of responsibility: • Prepare and perform testing activities • Ensure all tests are carried out in an efficient manner • Break down function requirements and use cases into test cases and maintain them • Analyze the verification outcome and create test reports • Update and maintain test facilities when needed. • Increase Automation rate for our test cases in the rigs Requirements: - Experience within automotive world - Having a good understanding of automotive software development processes - Strong Knowledge in Vector and D space - Strong analytical and problem-solving skills - Excellent communication and teamwork skills - Working with Vector Tools is required Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
GOWELL, ett företag som revolutionerar dryckesbranschen, söker nu en Area Sales Manager för att förstärka vårt team. Vi letar efter dig som har en positiv attityd, är målmedveten och som brinner för försäljning och kundrelationer. Vi söker en driven och engagerad säljare till vårt team på GOWELL. Som säljare kommer du att spela en nyckelroll i vår verksamhet och bidra till vår fortsatta tillväxt och framgång. Ett spännande och omväxlande arbete i ett framgångsrikt företag med starkt varumärke. Du blir en del av ett engagerat team med stor passion för hälsa och välmående. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön med bonusprogram, möjlighet till tjänstebil och möjligheter till personlig och professionell utveckling. Dina arbetsuppgifter: - Ansvara för att uppnå försäljningsmål inom tilldelat distrikt Göteborg med omnejd. - Aktivt bearbeta nya och befintliga kunder för att öka försäljningen av våra produkter och tjänster. - Bygga och underhålla långsiktiga relationer med kunder. - Genomföra produktpresentationer och demonstrationer för kunder. - Delta i mässor och event för att representera företaget och våra produkter. - Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och rapportera resultat. Kvalifikationer: - Erfarenhet från dagligvarubranschen, helst dryckesindustrin. - Minst 2 års erfarenhet av försäljning, helst inom B2B-sektorn. - Stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att bygga relationer och skapa förtroende hos kunder. - Resultatorienterad och självmotiverad med en positiv attityd. - Grundläggande kunskaper i CRM-system och Microsoft Office-paketet. - Flexibilitet att resa till Stockholm och andra delar av landet vid behov. - Giltigt körkort i minst 3 år utan anmärkningar Personliga egenskaper: - Utåtriktad och social med förmåga att skapa god stämning i teamet. - Flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö. - Proaktiv och initiativrik med en stark vilja att lära och utvecklas. Vi erbjuder: - En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. - Konkurrenskraftig lön och provision baserat på försäljningsresultat. - Tjänstebil. Är du den vi söker? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] senast 2025-01-31. Intervjuerna sker löpande och tjänsten kan därför bli tillsatt innan slutdatum för ansökningarna. Välkommen till GOWELL – Vi revolutionerar dryckesbranschen!
Swisslog ansvarar för Varners automatiserade centrallager i Vänersborg. Uppdraget omfattar att säkerställa en trygg och effektiv drift av anläggningen, System Operation, genom ett Swisslog-team på plats under större delen dygnet. Du kommer att arbeta med ansvar för driften genom förebyggande och avhjälpande underhåll i anläggningen tillsammans med din teamledare och ditt team. Vi söker tekniker för skiftarbete. Under de inledande veckorna introduceras du och får upplärning med möjlighet till bredvidgång DINA ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta med felavhjälpning, förebyggande underhåll och arbeta proaktivt för att hela tiden förbättra anläggningens kapacitet. Din erfarenhet av både el- och mekanisk felsökning är viktig i de situationer anläggningen står stilla och snabbt måste igång igen. Det du upptäcker och åtgärdar skall rapporteras i underhållssystem. Du arbetar tillsammans med ditt team för att se till att kunden- Varner- levererar sina kläder till butiker i Norden, varje dag med hög kvalitet och precision. Arbetet består av mekaniskt och eltekniskt underhåll, bland annat: Proaktivt avhjälpa fel och brister och lösa dessa på ett långsiktigt sätt. Vara Swisslogs ansikte utåt på anläggningen vilket innebär nära samarbete för att utveckla förtroendefull och långsiktig relation med kunden. DIN PROFIL Du har ett stort intresse för teknik och utveckling. Du tror på att det alltid finns en lösning och ger inte upp. Du är bra på att samarbeta bra med alla typer av människor. Du bidrar med en trygg arbetsmiljö och jobbar aktivt i enlighet med våra HMS-rutiner Vi letar efter en person som är: Kundfokuserad Engagerad med stark arbetsmotivation Bra på att prioritera Tydlig och strukturerad Trivs i högt tempo med en föränderlig miljö Minst 1-3 års erfarenhet av liknande underhållsarbete DINA ERFARENHETER/KUNSKAPER Erfarenhet som industrielektriker/mekaniker alternativt automationstekniker/underhållstekniker Talar och skriver god engelska Kan kommunicera tydligt, både skriftligt och muntligt, på svenska eller norska. Bra på felsökning Är i god fysisk form och kan arbeta på hög höjd, vår längsta stege är 30 m. Erfarenhet av Siemens S7, Beckhoff Erfarenhet av en eller flera av följande; Festo CPX, SICK säkerhetssensorer, Profinet, Profibus och SEW och ABB Frekvensomvandlare Erfarenhet av Microsoft Office VI ERBJUDER Ett jobb med stor variation och intressanta arbetsuppgifter Gott arbetsklimat med bra kollegor och uppskattade ledare Högt kund- och affärsfokus Innan anställning kommer vi att genomföra medicinska kontroller med bedömning för tjänstbarhetsintyg enligt AFS 2023:15 ANSÖKAN Vi samarbetar med PSXpress i denna rekrytering. För frågor kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson [email protected] 0706780333.Registrera din CV och svara på frågeformuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart du kan.
Om rollen Vi söker en senior och resultatinriktad Data Management Konsult med djup kompetens inom Data Quality och Data Governance. Du kommer att arbeta som rådgivare för våra kunder och hjälpa dem att utveckla samt implementera effektiva strategier för datahantering. Vi söker dig som vill arbeta i gränslandet mellan IT-och verksamhet, och som kan fungera som bryggan mellan dessa. Exempel på arbetsuppgifter: Samarbeta med kunder i analys och förstå affärsbehov och utforma skräddarsydda datamanagementstrategier. Tillhandahålla expertis inom Data Quality och Data Governance för att säkerställa att strategierna möter bästa praxis och branschstandarder i linje med kundens affärsbehov. Utvärdera befintliga kunddata för att identifiera problem med datakvaliteten och föreslå lösningar. Designa och implementera processer för att övervaka och förbättra datakvaliteten över tid. Stödja kunder vid etablering och förvaltning av data governance-ramverk, inklusive policyutveckling och efterlevnad av regelverk. Arbeta med kundens tekniska team för att implementera lösningar för datahantering och datakvalitet, inklusive dataintegrering och automatisering. Utveckla och leverera utbildningsprogram för kunder och deras team för att öka medvetenheten om datamanagement och datokvalitet. Kvalifikationer En relevant examen inom datavetenskap, informationssystem, ekonomi, matematik eller motsvarande. Minst 3-5 års erfarenhet av att arbeta som konsult inom datahantering, datakvalitet eller data governance. Djup förståelse för databaser, datamodellering, ETL-processer och dataanalysverktyg. Utmärkta kommunikationsfärdigheter för att samarbeta med kunder och presentera tekniska ämnen på en förståelig nivå. Stark förmåga att analysera datakvalitetsproblem och erbjuda såväl praktiska som strategiska lösninga Förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla sig inom tidsramar och budgetar. Erfarenhet av förändringsarbete är meriterande. Personliga Egenskaper Förmåga att bygga förtroendefulla relationer med kunder och agera som pålitlig rådgivare. Självgående och proaktiv i att identifiera möjligheter till förbättring. Flexibel och anpassningsbar till olika kundmiljöer och utmaningar. Förmåga att tänka kreativt och hitta praktiska lösningar på komplexa problem. Som person är du initiativtagande och motiveras av möjligheten att påverka både din egen och Implemas utveckling, vare sig det gäller erbjudandeutveckling, expertområden, affärsutveckling eller liknande. Du gillar en varierande längd på kunduppdrag och trivs att arbeta med internationella såväl som lokala kunder. Vad vi erbjuder Välkommen in i en dynamisk organisation som präglas av entreprenörskap, innovation och en stark vilja att hjälpa varandra att lyckas. Vi är dessutom övertygade att det går bättre för alla om vi har kul på resan! Vi tror att mångfald gör oss mer effektiva och kreativa och vi arbetar aktivt med frågan, varje dag. På Implema får du tillgång till ett unikt nätverk av erfarna kollegor, spännande uppdrag och kunder. Du blir en del av vår kultur som levererar gemenskap och kul, alltifrån årlig konferens, skidresor och sociala initiativ som kvinnligt nätverk, träningsaktiviteter, quizkvällar och grymma AW's. Vi erbjuder dessutom förmåner som frukost på jobbet, löneväxling, utbildningsbudget, friskvård och hybridarbete.
Om tjänsten Är du en skicklig industriarbetare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då kan vi ha jobbet för dig! DFDS Professionals, en ledande aktör inom industri och logistik, söker nu passionerade människor för spännande uppdrag i och runt Borås. Arbetstider och geografisk placering kan variera beroende på uppdraget, men vi går igenom allt tillsammans när vi hittar det uppdrag som passar just dig! Vi söker dig som: Har relevanta erfarenhet av industriell produktion. Har någon form av industriell utbildning. Trivs med varierande arbetsuppgifter och att arbeta med händerna. Är samarbetsvillig och har en positiv attityd. Dina unika kunskaper är viktiga för oss! Våra uppdrag är varierande och erbjuder en möjlighet att använda och utveckla din kompetens inom olika områden. Ambulerande konsult Som ambulerande konsult blir du anställd av DFDS Professionals och arbetar ute hos våra kunder. Rollen innebär att din arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet område, vilket ger dig chansen att möta nya miljöer och utmaningar. Vi erbjuder självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa genom förmåner som friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort, försäkringar och tillgång till företagshälsovård. Rekryteringsprocess Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Observera att ansökan endast kan göras via vår digitala plattform. För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess samarbetar vi med Hubert.ai. Efter ansökan blir du inbjuden till en chattbaserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Intervjun tar cirka 15–20 minuter att genomföra. För bästa resultat, kolla gärna denna artikel innan intervjun: Tips inför din Hubert-intervju. Kontakt Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Kontakta oss gärna på: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan och att hitta det perfekta uppdraget för dig! Sökord: DFDS | Borås| Maskinoperatör | Montering | Industri | Verkstad
Vill du vara en del av vårt team på CANEA? Vi söker en engagerad Office Manager! Som Office Manager på CANEA kommer du att ha en varierad och viktig roll där du ansvarar för kursvärdskap, receptionist, administrativt stöd och växel. Du kommer att vara en nyckelperson som stödjer både ekonomi- och administrativa funktioner samt håller ordning på kontoret och säkerställer en professionell och trivsam arbetsmiljö. Du deltar även i planering och genomförande av företagsevent och fungerar som första kontakt för våra besökare. Huvudansvaret är att ge service och stöd till hela CANEA. Vi erbjuder dig: - Work-life balance där du erbjuds mycket frihet under ansvar och flexibilitet.Maximalt friskvårdsbidrag för att främja välbefinnande och hälsa. - En stimulerande miljö där du får möjlighet att växa och arbeta i ett reflekterande team. Ett härligt arbetsklimat som präglas av ödmjukhet, prestigelös inställning och vänlighet. Arrangerat afterwork en gång i månaden, årliga konferenser och teamdagar. Ett fräscht och nyrenoverat kontor i centrala Göteborg med utsikt ut mot älven. - För att trivas i rollen är du strukturerad, självgående och bidrar till en god stämning - Minst gymnasieutbildning. Meriterande med studier inom relevanta områden på yrkeshögskola eller universitet. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande. Tidigare erfarenhet inom reception, administration eller eventplanering är ett plus. Du ska kunna uttrycka dig bra både skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). B-körkort är ett krav för tjänsten. Startdatum: Omgående/Enligt överenskommelse Vi ser fram emot att ta emot din ansökan snarast möjligt. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. CANEA är ett ledande företag inom verksamhetsutveckling beläget i Göteborg, och vi erbjuder våra kunder lösningar för effektiv verksamhetsstyrning och digitalisering. Vi söker nu en Office Manager som ska stödja oss i olika administrativa uppgifter och vara en viktig del av vår dagliga verksamhet.
Are you an experienced Embedded Software, DevOps, CI/CD, Testing & Verification, or Vehicle Control engineer? Join us at Technogarden for exciting consultancy assignments in a global, cutting-edge environment. About Us Technogarden is a consulting and recruitment company specializing in IT, Engineering, and Life Science. A Norconsult subsidiary since 2003, we operate in Norway and Sweden with 600 employees, collaborating across public and private sectors. Roles We’re Hiring For Embedded Software Developer – C++ (C++17/20), Python, Embedded Linux, Yocto, CommonAPI, testing. SWDL/Vehicle Support Engineer – Vehicle electronics, ECU programming, SWDL, troubleshooting. Software Function Developer – Simulink, ASCET, vehicle motion & propulsion control, testing. Test Rig Engineer – Verification & test development, Vector Tools, DSpace, automation. CI/CD & DevOps Engineer – Jenkins, Docker, Kubernetes, Git, Python, Azure/AWS. Senior System Verification Engineer – Automotive infotainment testing, Android Auto, Apple CarPlay, CI/CD. Requirements Education: Bachelor's/Master’s in Software Engineering, Computer Science, Electrical Engineering, Mechatronics, or related fields. Experience: Several years in a relevant role. Skills: Strong technical proficiency in required tools and frameworks. Language: Fluent English (spoken & written). What We Offer Wellness allowance Benify benefits portal (incl. Lifeplan) Pension savings & salary exchange options Private health insurance Access to company cabins in Norway Join us today!
Är du passionerad för Android-plattformen och vill bidra till utvecklingen av framtidens fordon? Vi söker nu en Android Platform Engineer till ett innovativt och teknikfokuserat företag som arbetar med avancerade system för automation, styrning, HMI, elektrifiering och produktivitetsapplikationer inom fordonsindustrin. Om företaget Företaget är en innovativ och teknikdriven arbetsplats där lösningsfokus, samarbete och hög ambitionsnivå genomsyrar kulturen. Personliga egenskaper är minst lika viktiga som teknisk kompetens, och vi söker någon som trivs i en dynamisk miljö med högt tempo. Här arbetar flera tidigare elitidrottare och personer med stort engagemang även utanför jobbet, vilket skapar en kultur där passion och målmedvetenhet är en naturlig del av vardagen. Är du redo för nästa steg i din karriär och vill vara med och utveckla framtidens fordonsteknologi? Om rollen Som Android Platform Engineer får du en nyckelroll i utvecklingen av Android-baserade system för fordon. Du arbetar både med mjukvara och hårdvara och ansvarar för att anpassa, optimera och integrera plattformen i fordonssystem med höga krav på prestanda och säkerhet. I samarbete med ett kunnigt team bidrar du genom hela utvecklingsprocessen – från design och implementation till testning och vidareutveckling. Du arbetar med integration av olika teknologier, säkerställer kodkvalitet och deltar aktivt i tekniska diskussioner och granskningar. Rollen ger dig möjlighet att påverka produktutvecklingen och arbeta med framtidens infotainment- och styrsystem Dina arbetsuppgifter inkluderar: Utveckla och integrera Android-plattformen i avancerade fordonssystem. Vara en del av hela produktutvecklingscykeln – från idé till implementation. Driva utvecklingen av tilldelade arbetsuppgifter och bidra i teamet. Säkerställa hög kodkvalitet genom design- och kodgranskningar. Dokumentera och dela kunskap för att stärka teamets kompetens. Vi söker dig som har Minst 3+ år erfarenhet av Android-plattform, gärna inom automotive infotainment. Kunskap om tekniker som GMSL, Automotive Ethernet, FPD Link, Linux Kernel-utveckling och enhetsdrivrutiner. Programmeringskunskaper i Java, Kotlin, C, C++ och Python. Erfarenhet av CI/CD-miljöer som Jenkins. Kunskap om Qualcomm CPUs (meriterande). Möjlighet att arbeta i en hybridmiljö, både på plats och på distans. Välkommen med din ansökan! Denna rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 100% som vill ta ansvar för att driva tillväxten på våra viktigaste gym i Kungälv och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Terese Sahlin Holmqvist på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2024-03-16
Välj ett jobb för att visa detaljer