Global Digital Brand Manager
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Har du tidigare erfarenhet av Digital Brand Marketing i global miljö eller byråmiljö? Har du dessutom erfarenhet av att leda andra och är tillgänglig omgående? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som täcker en föräldraledighet. Du blir anställd av Bravura eller går in som egen konsult och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Essity är ett globalt företag som fokuserar på hygien- och hälsoprodukter. Företaget utvecklar, tillverkar och säljer ett brett sortiment av produkter inom personlig hygien, professionell hygien och medicinsk vård. Produkterna riktar sig både till konsumenter och företag och inkluderar bland annat mjukpapper, blöjor, bindor, inkontinensprodukter, vårdförnödenheter och olika typer av hygienlösningar för offentliga miljöer. Verksamheten är verksam i ett stort antal länder och betjänar kunder över hela världen. Bolaget är känt för att kombinera kundnära lösningar med globala resurser för att möta olika marknaders och kunders behov. Essity prioriterar långsiktig tillväxt och värdeskapande för sina intressenter. Arbetsuppgifter I rollen som Global Brand Digital Manager ansvarar du för att driva den globala strategin och säkerställa en konsekvent och effektiv kommunikation över digitala plattformar inklusive webbplatser, sociala medier, SEO och e-handel. Du leder ett team av direktrapporterande medarbetare som arbetar med områden som varumärkeswebbplatser, mätning, innehållsskapande och hantering av Global PIM och DAM. Vidare säkerställer du att den digitala kommunikationsstrategin är i linje med övergripande varumärkes-, kommunikations- och kategoristrategier. Du vägleder skapandet av kampanjtillgångar och innehållsstrategier samt implementerar och förbättrar SEO-strategier baserade på mätbara resultat och insikter. Du arbetar nära interna team och externa byråer för att utnyttja synergier mellan varumärken och kanaler. Genom samarbete med varumärkesteam, produktledning och andra funktioner säkerställer du att digitala initiativ är samordnade och effektiva. Du ansvarar också för att överse budgethanteringen för digitala satsningar och hålla dem i linje med affärsmål. För att lyckas i rollen använder du din förståelse för konsumentbeteenden, branschtrender och konkurrenslandskapet för att analysera deras påverkan på varumärkets prestation. Driva globala strategin och säkerställa konsekvent kommunikation över digitala plattformar Leder team av direktrapporterande medarbetare Säkerställer att digital kommunikationsstrategi är i linje med övergripande varumärkes-, kommunikations- och kategoristrategier Nära arbete med interna team och externa byråer Överse budgethantering för digitala satsningar Kunskap om konsumentbeteende, branschtrender och konkurrenslandskapet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av Digital Brand Marketing i global miljö eller byråmiljö, gärna från en reglerad bransch såsom hälsa, medicin eller läkemedel Erfarenhet av att leda team och ha direkt underställda Erfarenhet av att analysera konsumentinsikter, marknadstrender och konkurrentanalyser Erfarenhet av att leda byråer och samarbeta med externa partners Erfarenhet av att arbeta med B2B och/eller hälso- och sjukvårdsprodukter är meriterande Flytande kunskaper i engelska i både tal och skrift Vi söker dig som tänker strategiskt och har förmågan att se frågor ur flera perspektiv. Du planerar med långsiktiga konsekvenser i åtanke och anpassar dina handlingar därefter. Med en god förståelse för affärsprinciper som kostnader, intäkter, vinst och marknader ser du helheten och vad som driver framgång. Du bygger relationer på ett genomtänkt sätt, visar genuint intresse för andras perspektiv och tar gärna initiativ till samtal. Din trygghet i sociala sammanhang kombineras med en stark Övrig information Start: OmgåendePlats: Göteborg eller remoteLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-01-31. Välkommen med din ansökan!

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Tandsköterska till våran mysiga klinik i Gårda
Orasolv Clinics AB
Tandsköterskor

Vi på Happident arbetar mot en helt ny, revolutionerande tandvård. En miljö långt ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum. Med Sveriges mest framstående tandvårdspersonal i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter kan glömma allt de någonsin sett, känt eller hört om tandvård. Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är alla på en förändringsresa tillsammans med Happident och har målsättningen att inom de närmaste åren kraftigt expandera vår verksamhet. Happident ägs endast av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Den kliniska fokusen genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda och erbjuda den mest kvalitativa och tillgängliga tandvården till alla våra patienter. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters kliniska behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare. Arbetsbeskrivning Hos oss på Happident blir du en del av vårt kompetenta team med tandvårdspersonal på vår klinik i Gårda.Till denna rollen söker vi dig som älskar att assistera tandläkare. Du kommer få suveräna möjligheter att utvecklas och växa i yrket.Din viktigaste uppgift hos oss är att ge den bästa tänkbara tandvården med hjälp av din profession och omsorg om patientens önskemål.Patientsäkerhet och kvalitet i tandvården är fokus i vårt arbete. Vem är du? Vi söker dig som är utbildad tandsköterska och har viss erfarenhet inom yrket. Som tandsköterska har du en viktig roll, då det är du som ska se till att allt fungerar runt tandläkaren och att patienten känner sig trygg och välkommen. Du har en hög servicegrad som kännetecknas av kvalitativa bemötanden och du är noga med att säkerställa att både kunder och kollegor mår bra. Som tandsköterska hos oss utför du sedvanliga arbetsuppgifter som ryms i yrkesrollen. Du är en lagspelare som är van att arbeta självständigt och delegerat. Det är meriterande om du behärskar journalsystemet Opus. Vi ser även att du: Är förtroendeingivande och kommunikativ i möten med patienter.Har en god samarbetsförmåga, är flexibel och prestigelös.Är nyfiken och vill bidra i utvecklingsarbetet på kliniken.Behärskar det svenska språket och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Genom att erbjuda våra patienter duktiga och engagerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor vill vi höja kvaliteten och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och till en naturlig del av våra patienters egen friskvård. Vad kan vi erbjuda dig? Genom att erbjuda våra patienter duktiga och engagerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor vill vi höja kvaliteten och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och till en naturlig del av våra patienters egen friskvård. Vi månar om våra anställda och erbjuder därför ett mycket generöst friskvårdsbidrag. Hos oss får du möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och privat! Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Deltid eller heltid efter överenskommelsePlacering: GårdaKontaktperson: Mozhdeh Eskandari, ansvarig för region [email protected]

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Tandläkare till våran mysiga klinik i Gårda.

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: GårdaKontaktperson: Leg tandläkareMazdak Eyrumlu, [email protected]:Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljare/account Manager till framåtlutat flyttföretag i Göteborg
Future Mobility AB
Företagssäljare

Arbetsbeskrivning: Vi söker en passionerad och driven säljare för att förstärka vårt team inom konrsflyttningar samt logistik. Du kommer att vara ansvarig för att etablera och vårda kundrelationer samt sälja våra flyttjänster till företag. Arbetsuppgifter: - Aktivt prospektera och kontakta potentiella kunder som är intresserade av att flytta.- Konsultera kunder och ge dem skräddarsydda lösningar baserade på deras behov och önskemål.- Hantera hela säljprocessen från första kontakt till avtalsskrivning och efterföljande uppföljning.- Räkna på kostnader respektive intäkter.- Utveckla och upprätthålla långsiktiga kundrelationer för att säkerställa hög kundnöjdhet.- Samarbeta med interna team för att säkerställa att alla aspekter av flytten är korrekt hanterade.- Hålla sig uppdaterad om aktuella trender och lagar gällande internationella flyttar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av försäljning, helst inom flytt- eller logistikbranschen.- Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga.- Engagerad och målinriktad med en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer.- Förmåga att arbeta självständigt och driva egna projekt.- Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift; ytterligare språk är en merit. Skall krav: - B-behörighet (körkort) - Datorvana gärna CRM - system

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Onsite Supporttekniker
Thalamus IT Consulting AB
Supporttekniker, IT

Önskar du att få utvecklas inom IT-infrastruktur och ha inflytande över din karriärväg? Thalamus söker nu en Onsite Supporttekniker till ett spännande uppdrag i Göteborg. Hos oss får du en trygg anställning, möjligheter att växa och en arbetsplats där din kompetens och personlighet verkligen gör skillnad. Jobba hos oss Thalamus är experter inom IT och teknik och erbjuder företag heltäckande tjänster inom infrastruktur. Vi ser individens potential och skapar möjligheter för att du ska nå dina ambitioner. Hos oss får du chansen att utvecklas inom IT-infrastruktur, oavsett om du vill vara en allsidig generalist eller en specialist. Vi erbjuder certifieringar och utbildningsplaner för att du ska kunna ta dina IT-kompetenser till nästa nivå. Dessutom får du tillgång till friskvårdsbidrag och andra förmåner för att hålla dig hälsosam och stark i din karriär. Din nya tjänst Som Onsite Supporttekniker kommer du att arbeta med support och installation av datorer, skrivare och mobila enheter på plats hos våra kunder i Göteborg. Du kommer även att leverera och installera datorer samt ge teknisk support på plats. Vi söker dig som trivs med att ge användarsupport och som motiveras av att hjälpa andra att lösa tekniska problem på ett effektivt och professionellt sätt. Din bakgrund Vi tror att du har minst 2-3 års erfarenhet av andra linjens support och har arbetat med Microsoft SCCM och Windows-operativsystem. Du bör även ha B-körkort och kunna kommunicera väl, både muntligt och skriftligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i större organisationer samt har kunskaper inom ServiceNow eller Mac OS. Vi söker dig som: Har erfarenhet av second line support. Har praktisk erfarenhet av Microsoft SCCM och Windows-operativsystem. Är en skicklig problemlösare med god förmåga att ge användarstöd. Trivs med kundkontakt och har god kommunikationsförmåga. Har B-körkort och kan ta dig mellan kundsiter i Göteborgsområdet. Du som person Som anställd på Thalamus blir du en viktig tillgång för oss och våra kunder. Vi söker personer som är flexibla, sociala och hjälpsamma, och som har en stark vilja att utvecklas inom IT-infrastruktur. Du behöver inte ha en exakt plan för framtiden, men du ska ha en önskan att växa och utvecklas inom området. Vi finns där för att stötta och guida dig på din resa! Din ansökan Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, kontakta [email protected] eller [email protected]. Vi erbjuder dig En trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), fast månadslön och förmåner som friskvårdsbidrag, pension och försäkringar. Certifieringar och utbildningsmöjligheter för att stödja din utveckling. Ett arbetsklimat med hög gemenskap, där vi ordnar AW:s, sommar- och julfester. En arbetsplats där dina åsikter spelar roll och där vi ser fram emot att höra hur vi kan bli en ännu bättre arbetsgivare. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag med kontor i Alvik Strand och vårt fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholmsområdet, men vi erbjuder nu även detta uppdrag i Göteborg. Våra kärnvärden är snabba, trevliga och engagerade – och det kommer du att märka både i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng som jobbar med kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Vi hoppas att du vill bli en del av vårt team!

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Data Scientist - Artificial Intelligence
Novacura AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

About the job As a Data Scientist in the AI team, you are responsible for designing, deploying, and optimizing AI models and data pipelines. This includes expertise in data manipulation, AI model fine-tuning, and constructing recommendation systems tailored to user needs. You will collaborate closely with cross-functional teams to implement Retrieval-Augmented Generation (RAG) solutions, build personalized recommendation systems, and integrate cutting-edge AI and NLP techniques into production. Your responsibilities include: Model Development and Optimization: Develop, fine-tune, and deploy machine learning and NLP models, including custom and pre-trained solutions, using Python and Azure services. Data Pipeline Management: Build and manage data pipelines, incorporating RAG solutions, data cleaning, tokenization, and transformation processes. Recommendation Systems and Prompt Engineering: Design recommendation systems and craft effective prompts for models like ChatGPT to ensure accurate, contextually relevant outputs. Performance Evaluation and Innovation: Develop evaluation frameworks, assess AI model performance, and stay updated on AI advancements to enhance efficiency and effectiveness. Technical Leadership: Make architectural and technical decisions on model selection, data pipelines, and deployment strategies based on project needs. Requirements We are seeking a curious, collaborative, and growth-oriented professional with experience in agile environments and a strong passion for advancing within the AI field. If you thrive on solving complex challenges and enjoy working at the intersection of technology and innovation, this role offers an exciting opportunity to make a meaningful impact. To succeed in this position, you should meet the following requirements: B.Sc. or M.Sc. in Data Science, Computer Science, AI, or a related field, with 3–5 years of experience in data science, data engineering, or AI-related roles. Proficiency in Python and machine learning libraries. Experience in designing, fine-tuning, and deploying AI solutions Familiarity with Microsoft Azure, including Azure Cognitive Services, Azure OpenAI, and Azure Machine Learning. Experience with Retrieval-Augmented Generation (RAG) solutions and prompt engineering. Experience in data cleaning, tokenization, indexing and building scalable data pipelines. Proficiency in AI model evaluation methods and prompt engineering for improved model accuracy. Experience with the full ML development lifecycle using open-source AI/ML frameworks and public cloud services. What we Offer We strongly believe in working with individuals who love what they do. When you get the opportunity to do what you do best, the result will be exceptional. We offer you a global development role in an innovative and fast-growing company at the forefront of technology, and we provide you with the opportunity to deliver real value to the customers. We offer competitive benefits, compensation based on competence/performance and highly talented Novacurians as great colleagues. Novacura offers a strong and open corparate culture where each and every employee has the opportunity to influence the development of the company and our processes. Ready to Join Us?If this sounds like the perfect fit for you, we encourage you to apply today. We review applications on a rolling basis, so don’t miss your chance to be part of something great. For questions regarding the recruitment process, please contact Ellen Jingrot, Talent Acquisition, at [email protected]. For inquiries about the role, reach out to Andreas Foung, Development Manager,at [email protected]. About NovacuraAt Novacura we are passionate about solutions that enable our customers to work smarter and faster in their businesses. We work with several business systems and our own unique low code platform Novacura Flow. We are a global organization with close cooperation between our offices in different countries and we have high ambitions to continue to develop and grow in all our markets.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Massage therapist
Kristersson, Robin
Massörer och massageterapeuter

Vi söker massörer! Massage salong i centrala Göteborg med stor kundkrets. Hör gärna av dig och berätta om dina kunskaper! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Vård och omsorg Sommarvikariat/ Timvikarie 2025
FALKÖPINGS KOMMUN
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du jobba som timvikarie eller sommarvikarie inom vård och omsorg? Välkommen att lämna in din intresseanmälan till oss! Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett meningsfullt jobb där vårt huvuduppdrag är att ge bra service och trygghet till våra brukare genom att aktivera, stötta och ge dem god omvårdnad. Som vikarie har du inflytande över dina arbetstider och möjlighet att kombinera studier med jobb. Inom vård och omsorg har vi flera olika verksamheter som behöver timvikarier. Funktionsnedsättning Vill du vara en del av en verksamhet där brukarnas röster är kärnan i allt vi gör? Ta chansen att bli en del av vårt team! Vi erbjuder inte bara ett jobb, utan en möjlighet till meningsfullt arbete som påverkar människors liv på riktigt. Du kommer att vara en del av ett team där vi tillsammans strävar efter att stödja, stärka och motivera varje individ att ta kontroll över sin egen vardag och sitt liv. Hos oss får du inte bara en plats att arbeta på, utan en plattform för personlig och professionell utveckling. I ett engagerat arbetsklimat kommer du att få möjlighet att växa både som individ och som del av vårt samspelta team. Så om du vill vara en del av något större och göra verklig skillnad i människors liv, väntar vi spänt på din ansökan! Hemstöd Inom detta område finns flera omväxlande arbeten och vi använder oss av välfärdsteknik av olika slag som ett stöd för att strukturera dagen.  Verksamheterna som finns är: - Hemtjänst/Trygg hemgång - Nattpatrull/Trygghetslarm, - Dag/Fritidsverksamhet, - Korttids/Växelvårdsverksamhet - Boendestöd. Inom verksamheterna sker större delen av arbetet i den enskildes hem. Därför krävs körkort.  Äldreboende Inom äldreboende möter du äldre brukare som behöver vård och omsorg och som bor på en avdelning tillsammans med andra brukare. Du ingår i ett arbetslag som tillsammans hjälps åt med de dagliga sysslorna och ordnar aktiviteter för brukarna. Det finns äldreboende och demensboende där vi använder välfärdsteknik som ett stöd i vardagen. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som trivs att jobba med människor. Som person är du serviceinriktad och har ett positivt förhållningssätt. Det är en förutsättning att du är flexibel eftersom dina arbetstider kan variera och ibland får du dina arbetspass med kort varsel. Våra verksamheter pågår dygnet runt, året om. Våra arbetstider är därför förlagda måndag till söndag, alla dygnets tider. Oavsett inom vilken verksamhet du kommer att jobba är det viktigt att du har ett intresse för att arbeta med människor som är i behov av vård och omsorg. För att vara aktuell som timvikarie måste du - ha fyllt 18 år - ha en god förmåga att uttrycka dig på och förstå svenska, i både tal och skrift. Har du flerspråkig bakgrund rekommenderar vi att dina kunskaper i svenska motsvarar behörighet att läsa SVA Grund delkurs 2. Bifoga gärna intyg/betyg. - kunna visa upp fotolegitimation Vi ser gärna att du har körkort. Upplysningar Den inledande kommunikationen med dig kommer ske via mail och telefon-var därför extra vaksam på att dessa uppgifter blir rätt när du fyller i din ansökan! Det är också viktigt att du fyller i intresseanmälan korrekt för att den ska kunna bedömas utifrån våra kriterier. Om uppgifter saknas eller är felaktiga finns en risk att din intresseanmälan inte beaktas. För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Om du av något skäl inte kan söka så (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med socialförvaltningens resursförmedling för alternativ sökväg. Falköpings kommun Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor.

14 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Director Regulatory Affairs
Cochlear Bone Anchored Solutions AB
Chefer inom arkitekt- och ingenjörsverksamhet

Are you a seasoned professional in Regulatory Affairs looking to make a significant impact on a global scale? Cochlear Limited, a leader in implant, sound processor, and acoustics products, is seeking a dynamic Director of Regulatory Affairs. In this pivotal role, you will lead our CBAS Regulatory team based in Gothenburg, ensuring compliance and timely approvals for acoustics products in regulated markets worldwide. Your leadership will drive cross-functional partnerships and alignments, contributing to our mission of transforming lives. Key Responsibilities: Strategic Leadership: * Shape and execute global regulatory strategies. * Mentor and guide your team to provide critical regulatory insights for Cochlear's Product Innovation Process (PIP). * Present strategic recommendations to CBAS leaders and Regional Regulatory teams. * Oversee multiple high-priority projects, ensuring successful outcomes. * Forge strong relationships and negotiate with external regulatory bodies. * Communicate effectively with all stakeholders to foster teamwork and alignment. * Deliver impactful business and technical briefings to key stakeholders. Operational Excellence: * Develop and optimize systems for tracking regulatory submissions and commitments. * Lead the team in managing change controls and submission requirements. Regulatory Compliance: * Serve as the appointed "Person Responsible for Regulatory Compliance" (PRRC). * Review and approve labelling materials. * Address European regulatory requirements for recalls and adverse event filings. * Participate in regulatory audits and inspections. * Maintain QMS procedures related to Regulatory Affairs. Team Development: * Attract, develop, and retain top talent to achieve Cochlear's business objectives. * Provide regular feedback and coaching to foster growth and success. * Champion workplace health and safety initiatives. Key Requirements: Minimum: * Bachelor's degree in a related field with extensive experience in Regulatory Affairs. * Knowledge of at least two medical device jurisdictions (e.g., FDA, TGA, EU MDR). * Proven experience in healthcare, regulatory affairs, and medical devices. * Expertise in financial mechanisms and budget management. * Demonstrated ability to lead teams and collaborate with People and Culture. * Exceptional attention to detail and proficiency in English. * Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment. Ideal: * Master's degree in a related field. * Strong negotiation and influencing skills for optimal commercial outcomes. * RAPs certification.

13 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Business Analyst / Kravledare
Sogeti Sverige AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Tveka inte, ansök redan idag! Du kan enkelt skicka in din ansökan med din LinkedIn-profil på bara en minut. Rekryteringen pågår löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer? Kontakta TA Partner Marcus Rosenblom eller Teamchef Annette Ljunggren. Du hittar deras kontaktuppgifter längre ner eller på Sogeti Skövde. -#LI-MRO Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med dig och värdesätter dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du har: - Mångårig erfarenhet av kravarbete inom IT-lösningar i stora komplexa organisationer. - Djupa kunskaper inom kravområdet, inklusive metoder, processer, modeller och spårbarhet. - Kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska både i tal och skrift. - En stark samarbetsförmåga och förmågan att arbeta självständigt. - Erfarenhet av att leda workshops och moderera kravinsamling. - Förmåga att dokumentera funktionella krav utifrån verksamhetens behov. - Förmåga att presentera och diskutera olika lösningsförslag. Om du även har erfarenhet inom tillverkningsindustrin är det ett stort plus. Tveka inte, ansök redan idag! Du kan enkelt skicka in din ansökan med din LinkedIn-profil på bara en minut. Rekryteringen pågår löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer? Kontakta TA Partner Marcus Rosenblom eller Teamchef Annette Ljunggren. Du hittar deras kontaktuppgifter längre ner eller på Sogeti Skövde. -#LI-MRO Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation. Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.

10 januari 2025
Sista ansökan:
31 december 2025