Personlig assistent i Göteborg kväll och vakennatt samt sommarvikarier
Novum Assistans AB
Personliga assistenter

Om uppdraget Vår unga kvinnliga uppdragsgivare är i behov av omsorg dygnet runt gällande andning, kommunikation, sjukgymnastik, massage, hygien, aktivering, stimulans och sondmatning. Kvinnan har en så kallad trakeostomi vilken hon andas igenom. En stor del av uppdraget som assistent är att hålla denna fri från slem och att på så sätt säkerställa fria luftvägar. Utöver trakeostomin har hon hostmaskin och hemrespirator och inhalationer som hjälp för sin andning.Då kvinnan inte har ett talat språk är hon i behov av stöd med sin kommunikation vilken sker genom mimik, kroppsspråk och en ögonpeksdator. Assistansen utförs dygnets alla timmar av två assistenter samtidigt.Kvinnan är drygt 20 år och tycker om sång, beröring och utevistelse när vädret tillåter. Du kommer få introduktion på plats av erfaren personal. Vi jobbar med ett system som heter ViewMe där signering görs och där arbetsbeskrivningar finns. Schema dolumentation tidrapporter och genomförandeplan finns i ett annat system som heter AiaiNovum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behoven i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent.Vem är du som sökande?Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk och lyhörd. Som person ser vi att du är trygg och ansvarsfull. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Det är av stor betydelse att du som assistent både kan arbeta självständigt och i samspel med andra i grupp. Önskvärt är även att du har god fysik, är glad och positiv. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet.KravSvenska i tal och skrift är ett krav Ett krav är att du är rökfriErfarenhet av trackestomi inhallationer och hemrespirator är en stor merit.Om anställningenAnställningen är en tillsvidare anställning så länge uppdraget varar på ca 60-80%fördelat på2 st tjänster. Samt behovs- och sommarvikarier.Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.Arbetstiderna kan varierar mellan vakennatt kväll och helg.Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker så snart som möjligt.För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Arkivarie till ArkivIT - Göteborg
ArkivIT AB
Bibliotekarier och arkivarier

ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv ellerliknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrum

Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrumsöker nu efter en mäklare för att utveckla distriktet vidare och fortsätta att leverera på våra kunders förväntan. Hos oss arbetar du engagerat hos ett välkänt varumärke som kunderna älskar och som medför en hel del förväntningar men också goda möjligheter till att utvecklas. Genom vårt unika arbetssätt säkerställer du att kunderna får en god upplevelse och bäst betalt oavsett om de säljer sin första lägenhet eller familjegården. OM DIG Som mäklare hos oss krävs det att du gillar försäljning och drivs av att skapa en smidig kundupplevelse med goda relationer på både kort och lång sikt. Vidare krävs det att du: Är utbildad till fastighetsmäklare och innehar en registrering (aktiv eller vilande) Vill lära dig ett välbeprövat sätt att arbeta som säkerställer att kunderna får bäst betalt Vi ser det som meriterande om du redan har lyckats driva igenom egna lyckade försäljningar, men vi känner oss också trygga i att vi annars har verktygen som krävs för att hjälpa dig att komma igång. SOM MÄKLARE HOS OSS Får du tillgång till marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Dessutom lär du dig vår framgångsrika försäljningsmetod, moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. Vi erbjuder även kontinuerlig kompetensutveckling och ett löpande arbete med ledarskapet för att säkerställa att du få allt stöd och utmaning du behöver för att fortsätta utvecklas i rollen. Du kommer också att ingå i en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. VILL DU VETA MER? Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta rekryterare Vendela Ejdenwik på [email protected] eller skicka in din ansökan via knappen "Ansök här". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. OM SVENSK FAST Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss här:https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kökschef
Göteborgsfamiljen AB
Köksmästare och souschefer

Tacos & Tequila är en festlig, levande och färgstark mötesplats på Tredje Långgatan i Linné. Här äter du mexikanskt med en internationell twist, klassiska tacos och tillbehör som med fördel delas med sällskapet. Tacos och drinkar står i fokus! Om digVi söker dig som är en naturlig ledare med bred erfarenhet och stora ambitioner. Du har ett öga för detaljer och säkerställer att rutiner och myndighetskrav följs utan undantag. Din passion för matlagning har genom åren formats till en förståelse för vikten av att alltid leverera på högsta kvalitetsnivå. Din personlighet kommer att vara avgörande – här är det människorna som gör skillnaden! Om tjänstenVi siktar högt, och vi söker dig som delar vår strävan efter kvalitet och noggrannhet. Du kommer att planera och leda det dagliga arbetet, alltid med gästen i fokus. Genom ditt engagerade ledarskap motiverar och driver du ditt team framåt. Du ansvarar även för personalplanering och ekonomistyrning, och kommer att ha ett nära samarbete med vår Food & Beverage-grupp. Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående! www.Tacosandtequila.se

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Resande montör till Guldmann
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Är du praktiskt lagt och trivs med att skruva och meka? Vill du arbeta i en roll med hög grad av självständighet där du planerar dina dagar? Lockas du också av en tjänst där ditt arbete har direkt påverkan på människors liv? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Guldmann har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Guldmann en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Guldmann är en ledande aktör inom lyft- och förflyttningslösningar för vård och omsorg. Företaget utvecklar och levererar taklyftsystem, mobila lyftar och tillbehör som underlättar arbetet för vårdpersonal och skapar en tryggare miljö för patienter och brukare. Med fokus på kvalitet och användarvänlighet finns Guldmanns produkter på sjukhus, äldreboenden och andra vårdmiljöer över hela världen. Företaget har en stark närvaro i Sverige och samarbetar nära sina kunder för att erbjuda skräddarsydda lösningar och professionell service. Arbetsuppgifter Som resande montör erbjuds du ett varierat och självständigt arbete där du främst monterar men även servar, felsöker och reparerar taklyftsystem samt Guldmanns övriga produkter. Ditt arbete sker hemma hos kunder, på äldreboenden, sjukhus och byggarbetsplatser. Mindre uppdrag hanterar du själv medan större projekt genomförs tillsammans med en kollega. Du får dina arbetsorder via en app där du ser skisser och instruktioner framtagna av projektledaren där du också klarmarkerar arbetet. Som ny erbjuds du utbildning och relevanta certifieringar. Vi söker dig som ser en framtid som ledande montör och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Arbetsområdet är främst Västra Götalandsregionen med omnejd men resor i hela Sverige förekommer. En uppskattning är 2-3 övernattningar per vecka där det ibland kan vara flera veckor på resande fot följt av en period med arbete på hemmaplan. Då tjänsten innebär resor utgår du hemifrån och har tillgång till en servicebil. Monterar, servar, felsöker och reparerar taklyftsystem samt övriga produkter Arbetet sker i kunders hem, på äldreboenden, sjukhus och byggarbetsplatser Mindre uppdrag hanteras självständigt där större projekt sker i samarbete med kollega Arbetsorder fås och klarmarkeras i en app Stor vikt läggs vid personliga egenskaper då vi söker någon som kan bli ledande montör Uppskattningsvis 2-3 övernattningar per vecka, ibland flera veckor i sträck följd av en period av arbete på hemmaplan Utgår hemifrån och tillgång till servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom teknik, bygg eller motsvarande Något års erfarenhet av praktiskt arbete, gärna från en roll där du haft hög grad av självständigt arbete God dator- och systemvana B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som resande servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats:Alingsås och Västra Götaland men resor till andra orter i Sverige förekommerLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-02-06. Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Lastbilschaufför C, Borås
PostNord Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Från var som helst till vem som helst. Och tvärtom. PostNord är Sveriges och Nordens mest anlitade leverans- och logistikpartner för privatpersoner och företag. Vår vision är att vara favoritleverantören i norden och vårt syfte är att göra vardagen enklare för alla i Sverige. Nu söker vi en ansvarstagande lastbilschaufför till Borås. Du & Vi & Jobbet Som lastbilschaufför hos PostNord är du den viktiga länken mellan våra kunder och mottagare. Vi tar ansvar från norr till söder, från landsbygd till storstad, och spelar en avgörande roll för hela nordens logistikkedjor. Vi är stolta över att våra transporter är Svanen-märkta och vi har ett ambitiöst mål - att bli fossilfria till år 2030. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar omgående. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid/kvällstid - förmiddag och eftermiddag, måndag till fredag. Du kommer att utgå från Borås. Vad du kommer att göra • Lastning, lossning och leverans av paket, pall och post • Distributionskörning• Möta våra kunder; ombud, privatkunder och företagskunder Vem du är • Ordningsam och självgående: Du lastar smart och dina förberedelser är grunden för att leveranserna kommer fram i tid • Har god fysik: Även om du är stillasittande under färd, så behövs en god styrka och rörlighet vid lastning och lossning • Ansvarstagande och lösningsorienterad: Du tar ansvar för ditt arbete och är flexibel när oförutsägbara händelser inträffar • Serviceinriktad: Du trivs med att ge god service och har en bra kommunikationsförmåga • Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad du tar med dig • C-körkort (CE är meriterande)• Giltigt YKB • Giltigt digitalt färdskrivarkort • Truckkort är inget krav, men meriterande.• Svenska i tal och skrift Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” här i annonsen och bifoga ditt CV. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected] . Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

17 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Undersköterska eller pensionerad sjuksköterska med erfarenhet av psykiatri
Nursehouse Consulting AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker undersköterska, pensionerad undersköterska eller pensionerad sjuksköterska för ett uppdrag som omfattar fyra timmars pass 2 eller tre gånger i veckan. Erfarenhet av psykiatri är ett krav.Uppdraget innebär att assistera en person som behöver hjälp med diverse saker.Hör gärna av dig för mer info Undersköterska eller sjuksöterska med erfarenhet av psykiatri Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.

16 januari 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Massage therapist
Kristersson, Robin
Massörer och massageterapeuter

Vi söker massörer! Massage salong i centrala Göteborg med stor kundkrets. Hör gärna av dig och berätta om dina kunskaper! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Vård och omsorg Sommarvikariat/ Timvikarie 2025
FALKÖPINGS KOMMUN
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du jobba som timvikarie eller sommarvikarie inom vård och omsorg? Välkommen att lämna in din intresseanmälan till oss! Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett meningsfullt jobb där vårt huvuduppdrag är att ge bra service och trygghet till våra brukare genom att aktivera, stötta och ge dem god omvårdnad. Som vikarie har du inflytande över dina arbetstider och möjlighet att kombinera studier med jobb. Inom vård och omsorg har vi flera olika verksamheter som behöver timvikarier. Funktionsnedsättning Vill du vara en del av en verksamhet där brukarnas röster är kärnan i allt vi gör? Ta chansen att bli en del av vårt team! Vi erbjuder inte bara ett jobb, utan en möjlighet till meningsfullt arbete som påverkar människors liv på riktigt. Du kommer att vara en del av ett team där vi tillsammans strävar efter att stödja, stärka och motivera varje individ att ta kontroll över sin egen vardag och sitt liv. Hos oss får du inte bara en plats att arbeta på, utan en plattform för personlig och professionell utveckling. I ett engagerat arbetsklimat kommer du att få möjlighet att växa både som individ och som del av vårt samspelta team. Så om du vill vara en del av något större och göra verklig skillnad i människors liv, väntar vi spänt på din ansökan! Hemstöd Inom detta område finns flera omväxlande arbeten och vi använder oss av välfärdsteknik av olika slag som ett stöd för att strukturera dagen.  Verksamheterna som finns är: - Hemtjänst/Trygg hemgång - Nattpatrull/Trygghetslarm, - Dag/Fritidsverksamhet, - Korttids/Växelvårdsverksamhet - Boendestöd. Inom verksamheterna sker större delen av arbetet i den enskildes hem. Därför krävs körkort.  Äldreboende Inom äldreboende möter du äldre brukare som behöver vård och omsorg och som bor på en avdelning tillsammans med andra brukare. Du ingår i ett arbetslag som tillsammans hjälps åt med de dagliga sysslorna och ordnar aktiviteter för brukarna. Det finns äldreboende och demensboende där vi använder välfärdsteknik som ett stöd i vardagen. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som trivs att jobba med människor. Som person är du serviceinriktad och har ett positivt förhållningssätt. Det är en förutsättning att du är flexibel eftersom dina arbetstider kan variera och ibland får du dina arbetspass med kort varsel. Våra verksamheter pågår dygnet runt, året om. Våra arbetstider är därför förlagda måndag till söndag, alla dygnets tider. Oavsett inom vilken verksamhet du kommer att jobba är det viktigt att du har ett intresse för att arbeta med människor som är i behov av vård och omsorg. För att vara aktuell som timvikarie måste du - ha fyllt 18 år - ha en god förmåga att uttrycka dig på och förstå svenska, i både tal och skrift. Har du flerspråkig bakgrund rekommenderar vi att dina kunskaper i svenska motsvarar behörighet att läsa SVA Grund delkurs 2. Bifoga gärna intyg/betyg. - kunna visa upp fotolegitimation Vi ser gärna att du har körkort. Upplysningar Den inledande kommunikationen med dig kommer ske via mail och telefon-var därför extra vaksam på att dessa uppgifter blir rätt när du fyller i din ansökan! Det är också viktigt att du fyller i intresseanmälan korrekt för att den ska kunna bedömas utifrån våra kriterier. Om uppgifter saknas eller är felaktiga finns en risk att din intresseanmälan inte beaktas. För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Om du av något skäl inte kan söka så (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med socialförvaltningens resursförmedling för alternativ sökväg. Falköpings kommun Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor.

14 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Director Regulatory Affairs
Cochlear Bone Anchored Solutions AB
Chefer inom arkitekt- och ingenjörsverksamhet

Are you a seasoned professional in Regulatory Affairs looking to make a significant impact on a global scale? Cochlear Limited, a leader in implant, sound processor, and acoustics products, is seeking a dynamic Director of Regulatory Affairs. In this pivotal role, you will lead our CBAS Regulatory team based in Gothenburg, ensuring compliance and timely approvals for acoustics products in regulated markets worldwide. Your leadership will drive cross-functional partnerships and alignments, contributing to our mission of transforming lives. Key Responsibilities: Strategic Leadership: * Shape and execute global regulatory strategies. * Mentor and guide your team to provide critical regulatory insights for Cochlear's Product Innovation Process (PIP). * Present strategic recommendations to CBAS leaders and Regional Regulatory teams. * Oversee multiple high-priority projects, ensuring successful outcomes. * Forge strong relationships and negotiate with external regulatory bodies. * Communicate effectively with all stakeholders to foster teamwork and alignment. * Deliver impactful business and technical briefings to key stakeholders. Operational Excellence: * Develop and optimize systems for tracking regulatory submissions and commitments. * Lead the team in managing change controls and submission requirements. Regulatory Compliance: * Serve as the appointed "Person Responsible for Regulatory Compliance" (PRRC). * Review and approve labelling materials. * Address European regulatory requirements for recalls and adverse event filings. * Participate in regulatory audits and inspections. * Maintain QMS procedures related to Regulatory Affairs. Team Development: * Attract, develop, and retain top talent to achieve Cochlear's business objectives. * Provide regular feedback and coaching to foster growth and success. * Champion workplace health and safety initiatives. Key Requirements: Minimum: * Bachelor's degree in a related field with extensive experience in Regulatory Affairs. * Knowledge of at least two medical device jurisdictions (e.g., FDA, TGA, EU MDR). * Proven experience in healthcare, regulatory affairs, and medical devices. * Expertise in financial mechanisms and budget management. * Demonstrated ability to lead teams and collaborate with People and Culture. * Exceptional attention to detail and proficiency in English. * Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment. Ideal: * Master's degree in a related field. * Strong negotiation and influencing skills for optimal commercial outcomes. * RAPs certification.

13 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025