Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Om verksamheten Serviceförvaltningen består av två verksamheter, Produktion och Service samt Måltid och Lokalvård med cirka 400 medarbetare. Uppdraget för Måltid och Lokalvårdsverksamheten är att tillgodose kärnverksamheternas behov av måltider och lokalvård till barn, elever, brukare och anställda i stadens lokaler. Kontoret Produktion och Service uppdrag är att tillhandahålla tjänster så som fastighetsförvaltning, entreprenad, nyanläggning, snöröjning, underhåll av vägar och parker med mera till Trollhättans Stads förvaltningar och kommunalt ägda bolag. Vi arbetar proaktivt och serviceinriktat gentemot kollegor, kunder och invånare i Trollhättan. Vi jobbar ständigt för att förbättra kvalitén och effektiviteten i våra egna och stadens verksamheter, för att kunna möta dagens och framtidens krav. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär projektledning/arbetsledning för anläggningsarbeten såsom gatubyggnad, fjärrvärmearbeten, exploateringsområden och va-sanering. Du kommer att arbeta med arbetsledning, planering, avrop av material och maskiner, fakturahantering och kostnadsuppföljning samt framtagning av TA - planer. Du kommer även delta i beredskapsorganisationen för vår väghållning. Kvalifikationer Vi söker dig med relevant teknisk utbildning eller motsvarande dokumenterad erfarenhet. Vi ser att du har god erfarenhet inom projekt- och arbetsledning. Du är trygg i dig själv och stimuleras av samarbete med duktiga och drivna kollegor. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt samtidigt som det är viktigt att du kan anpassa dig till förändringar i arbetet när sådana situationer uppstår. Vi söker dig som är noggrann, självgående, resultatinriktad och förstår nyttan med ett gott ledarskap. Erfarenhet från åkeriverksamhet är meriterande. Du talar och skriver svenska obehindrat. Anställningsinformation Tillsvidare 100% med tillträde enligt överenskommelse. Lön enligt överenskommelse. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.
Ulricehamns kommun är i en spännande expansionsfas – vi växer men bevarar vårt lilla samhälles själ. Som kommunens största arbetsgivare, med över 2 200 medarbetare i mer än 100 olika yrkesroller, erbjuder vi ett arbetsliv där samhällsnytta, utveckling och gemenskap går hand i hand. Här präglas vardagen av Vision 2040 – “Tillsammans mot framtiden”, där vi utvecklar, tänker nytt och njuter av livet, tillsammans. Att jobba hos oss innebär att göra verklig skillnad i människors vardag – varje dag, året om. Här finns unik variation i uppdragen, stora möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling, och en kultur som uppmuntrar både mod och engagemang. Är du redo att forma framtidens Ulricehamn, tillsammans med oss? Sektor välfärd består av de fyra verksamheterna funktionsnedsättning, hemtjänst och hemsjukvård, individ- och familjeomsorg samt vård- och omsorgsboenden. IFO (Individ- och familjeomsorg) ansvarar för följande verksamheter; stöd till barn, ungdomar och deras familjer, stöd till vuxna, försörjningsstöd/ekonomiskt bistånd samt arbetsmarknadsinsatser och mottagande av nyanlända. Vi söker nu medarbetare till vår IFO-verksamhet inom området barn och unga. Här kommer du vara en del av ett engagerat team som fortsätter utveckla Ulricehamns socialtjänst. Nytänkande och kreativitet belönas. Vi har god samverkan mellan enheterna inom IFO och vi jobbar ihop. I verksamheten utgår vi från ett systemiskt förhållningssätt och har gjort det i över 10 år. Det innebär bland annat ett mer medmänskligt sätt att behandla såväl medarbetare som brukare. Vi arbetar för att möta våra medborgares behov på hemmaplan eller i så nära anslutning till hemmet som möjligt. Vi investerar i medarbetarna, genom utbildning och bra bemanning. Det har resulterat i att vi har flera erfarna medarbetare som valt att jobba länge inom organisationen. Det finns goda möjligheter till mentorskap och god introduktion. Som ny hos oss kommer du bli väl omhändertagen. Hos oss är klienten i fokus, även i praktiken. Vi erbjuder dig ett spännande och ansvarsfullt arbete med möjlighet att utvecklas. Här finns nära chefsstöd, trevliga kolleger och ett gott socialt klimat där alla hjälps åt. Hos oss är alla viktiga och förväntas bidra till utveckling av verksamheten. Löpande kompetensutveckling är en självklarhet, både för att säkra kvaliteten i verksamheten och för att du ska få möjlighet att växa i din yrkesroll. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som socialsekreterare med barn och unga är ett varierande och spännande arbete där du får möjlighet att vara med och skapa en förändringsprocess och göra skillnad för barn och unga. Du ansvarar för att utreda anmälningar och ansökningar, fatta beslut och följa upp insatser enligt SoL och LVU. Målgruppen är barn och unga i åldrarna 0-21år. I ditt uppdrag arbetar du med bedömningar, beslut och överväganden där handläggningen sker med utgångspunkt i systemteoretiska grundantaganden. Samverkan sker kontinuerligt med skola, BVC, polis med flera. Din handläggning utgår från BBIC i verksamhetssystemet Treserva. Vi har ett stort fokus på barnens delaktighet i vården och jobbar ständigt med att lyfta barnens röst. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad socionom eller har någon annan relevant examen på minst grundnivå i högskolan. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och om du har kunskap kring systemteori. I arbetet är det viktigt att du kan formulera dig väl i tal och skrift, samt att du anpassar kommunikationen till situation och målgrupp. Som person är du trygg och vid stressade situationer bibehåller du ett lugn, är tålmodig och fokuserar på rätt saker. Du kan anpassa dig till ändrade omständigheter, är bra i samarbete med andra och har förmåga att arbeta självständigt. Du visar ett gott omdöme och god människosyn med ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. God datorvana och B-körkort är krav för tjänsten. Vi ser mångfald bland våra anställda som en framgångsfaktor och ser gärna sökande med olika bakgrund. ÖVRIGT Vi undanbeder oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag under rekryteringen. När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem för hantering i enlighet med GDPR. Vänligen observera att enligt offentlighetsprincipen är ansökningshandlingar allmänna offentliga handlingar som lämnas ut på begäran. Om du som sökande omfattas av sekretess ombeds du ta kontakt med kontaktpersonen för annonsen.
Tingsrätten är en modern arbetsplats med centralt och vackert belägna lokaler i Vänersborg. Under 2027 kommer tingsrätten att få nya och ändamålsenliga lokaler i centrala Vänersborg. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling. Tingsrätten är indelade på tre dömande avdelningar och en administrativ avdelning. Avdelning 1 är en allmän avdelning som handlägger brottmål, tvistemål, konkurser, allmänna domstolsärenden och utsökningsärenden. Avdelningarna 2 och 3 är mark- och miljödomstol som handlägger bl.a. frågor om tillstånd till miljöfarlig verksamhet och vattenverksamhet samt överprövar beslut från länsstyrelse och kommun i bl.a. frågor som rör miljöbalken och plan- och bygglagen. Domstolen handlägger också fastighetsmål som har överklagats till domstolen från Lantmäteriet samt VA-mål. Vid tingsrätten tjänstgör rådmän, tekniska råd, fiskaler, beredningsjurister, notarier, domstolshandläggare och administrativ personal. Vill du ha ett omväxlande och meningsfullt arbete tillsammans med engagerade kollegor? Vi söker nu domstolshandläggare till tingsrätten med placering i första hand på den allmänna avdelningen – en viktig roll där du får vara med och bidra till rättssäkerheten! Arbetsbeskrivning Som domstolshandläggare erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten som domstolshandläggare är både givande och omväxlande, och tillsammans med dina kollegor bidrar du till den samhällsfunktion som tingsrätten utgör. Du kommer att ansvara för att sköta den administrativa handläggningen i samtliga typer av mål som tingsrätten hanterar, från de att de kommer in fram tills de är avgjorda och avgörandena har vunnit laga kraft. I rollen som domstolshandläggare hanterar du flera olika mål och ärenden parallellt, ofta görs detta i ett högt tempo på grund av de tidsfrister som finns. Du kommer också delta i tingsrättens kvalitets- och utvecklingsarbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • registrera nya mål och handlingar, • sköta skriftväxling, bevaka frister, planera rättegångsdagar, kalla till förhandling, • bereda mål fram till förhandling och avgörande, • expediera domar och beslut. Vi har mycket kontakt med allmänhet, parter och ombud, både via telefon och e-post. Här (https://www.domstol.se/jobba-hos-oss/att-jobba-i-sveriges-domstolar/)kan du läsa mer om hur det är att jobba som domstolshandläggare inom Sveriges Domstolar. Kvalifikationskrav • Du har avslutad gymnasieutbildning med slutbetyg. • Du har erfarenhet av administrativt arbete, gärna från domstol eller annan myndighet. • Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. • Du har goda datorkunskaper, inklusive Officepaketet och andra dokumenthanteringssystem. Meriterande • Eftergymnasial utbildning som är relevant för arbetet, tex Paralegalutbildning eller annan juridisk handläggarutbildning. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en utpräglad känsla för service och kvalitet. Du skapar goda relationer till kollegor och bidrar med din kompetens till gruppens gemensamma arbete. Därtill är du kommunikativ och har god självinsikt.För att lyckas i rollen som domstolshandläggare är det avgörande att du är ansvarstagande, serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Som person samarbetar du bra med andra och relaterar till din omgivning på ett lyhört och smidigt sätt. Du värdesätter att jobba i ett team och du värnar om dina kollegor men du jobbar bra även individuellt. Du gillar att jobba i ett högt tempo och har god förmåga att vara flexibel, kunna prioritera och lösa problem. Vidare har du god förmåga att planera och organisera ditt arbete och uppnå resultat. Dessutom kommunicerar du på ett tydligt sätt i både tal och skrift och hanterar IT-system på ett effektivt sätt. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. För att bli aktuell för anställning krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande omdöme, säkerhetsmedvetande och lämplighet. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som styr Sveriges Domstolars verksamhet. Vi ställer krav på att du följer gällande lagar. Vi erbjuder • En anställning där du kan utvecklas och växa • Ett generöst flextidsavtal • Friskvårdsbidrag 3 500 kr • Pulsade medarbetarundersökningar via verktyget Winningtemp Ta gärna del av Förmåner och villkor (https://www.domstol.se/jobba-hos-oss/att-jobba-i-sveriges-domstolar/varfor-jobba-hos-oss/formaner-och-villkor/)inom Sveriges Domstolar. Anställningsvillkor Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning. Domstolen tillämpar individuell lönesättning. Ansökan Sista ansökningsdag: 27 juli 2025. Intervjuer kommer att hållas under vecka 33 och 34. Vi önskar att du bifogar ditt CV och personligt brev. Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering och kan därför komma att använda oss av tester som en del i urvalsprocessen. Inför anställning kan det bli aktuellt med registerkontroller. Tingsrätten eftersträvar mångfald bland personalen avseende ålder, kön och kulturell bakgrund. För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Skövde. Arbetet kommer bl.a. bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Erfarenhet av mätmaskin är meriterande. Vi söker dig som är noggrann, som har hög arbetsmoral och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden: punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarenhet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 070–5495027
Vår kund är i behov fler resemontörer till sitt team. Du skall komma från trakterna kring Stenungsund, då detta är utgångsorten. Vår kund behöver fler montagearbetare på resande fot. Du skall kunna ta egna initiativ och vara intresserad av ditt arbete. Du skall kunna vara borta från hemmet en längre tid och då sker övernattningar på annan ort där man arbetar. Viktigt är att du kan samarbeta med andra och hjälpa till där så behövs. Gruppdynamiken är en viktig del i arbetet då Ni oftast arbetar borta och umgås mycket på dagar likväl på kvällar. Du skall gilla att arbeta fysiskt och i stora delar utomhus i alla väderlekar. Körkort är ett krav. Har du våra 10 beteenden så kommer du långt med dessa då även vår kund uppskattar det. punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Lät detta intressant? Tveka då inte på att skicka in din ansökan. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 0705-495027
Vill du ha ett flexibelt arbete där ingen dag är den andra lik? Du arbetar på fältet och utgår hemifrån med servicebil. I tjänsten kommer du att arbeta med både problemlösning och service till företagets kunder. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska. Arbetstiderna är måndag till fredag 7-16, jour förekommer. Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av vår kund. Vad erbjuder vi? Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att få träffa kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du erbjuds bland annat:• En anställning på ett företag världsledande i sin bransch• Utvecklingsmöjligheter• Flexibilitet och servicebil • Marknadsmässig lön och jourtillägg Vad innebär rollen? Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, förebyggande underhåll och reparation av automatiska entrélösningar. Arbetet bedrivs huvudsakligen på egen hand ute hos företagets kunder i Skövde med omnejd. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Dina arbetsuppgifter som servicetekniker kommer bland annat att innebära:• Planera och prioritera serviceuppdrag • Självständigt utföra service, underhåll och reparationer • Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten • Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10 000 kollegor vill vara med och göra det möjligt – i både handling och bemötande. Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss. Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord! ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder dig ett självständigt arbete där du har möjlighet att själv planera och påverka din arbetsdag i samråd med dina kollegor. Tillsammans med patienten arbetar du utifrån dennes personcentrerade mål och utför bedömningar, insatser och utvärderingar som syftar till att ge största möjliga självständighet i livet och du är för många en viktig person i deras vardag. I arbetet ingår att handleda stödpersonal, utföra och delegera rehabiliteringsinsatser samt att förskriva, prova ut och följa upp medicintekniska hjälpmedel. Du arbetar med ett fördjupat uppdrag i team tillsammans med fysioterapeut, sjuksköterskor, stödpersonal och har ett nära samarbete med enhetschefer, biståndshandläggare och anhöriga. Genom att arbeta nära i teamet har vi tillsammans ett värdefullt utbyte och en bred kompetens samt möjlighet till att utföra gemensamma insatser när behov finns. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att finnas i det palliativa teamet, men du behöver snabbt kunna ställa om för att utföra insatser även inom övriga områden om det är påkallat av arbetssituation och prioriteringar. Enheten på Bror Nilssons gata 5 är en stabil och erfaren arbetsgrupp där vi självklart stöttar varandra kollegialt och tar oss an utmaningar med samlade krafter. Vi befinner oss mitt i det sprudlande och internationellt präglade Lindholmen, nära kajen där vi på sommarhalvåret kan äta vår lunch samtidigt som vi ser båtarna passera på den glittrande älven. Till oss kommer man lätt med buss, båt, cykel och snart också spårvagn. Vi välkomnar dig till en organisation med ett ständigt utvecklingsfokus. För dig som nyanställd inom den kommunala hälso-och sjukvården erbjuder Göteborgs Stad ett introduktionsprogram. Programmet är individuellt utformat utifrån olika kompetensområden och pågår i cirka ett år. Vi arbetar med kompetenshöjande insatser, internutbildningar och erbjuder olika karriär- och utvecklingsmöjligheter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut. Vi ser att du har erfarenhet av habilitering/rehabiliteringsarbete. Du behöver vara trygg i din yrkesroll och vara van förskrivare av hjälpmedel. B-körkort samt körvana för att ta sig snabbt mellan patienter är ett krav för tjänsten. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i palliativ vård. Du är samarbetsorienterad och har förmåga att behålla lugn och signalera trygghet även i påfrestande situationer och kan hantera såväl yrkesmässiga som existentiella samtal. Du är hjälpsam och beredd att bistå kollegor även inom andra områden och arbetsuppgifter. Vi förutsätter att du är nyfiken och intresserad av att utvecklas inom yrke och fördjupning. ÖVRIGT Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du: • En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens • Trygg anställning • Meningsfulla arbetsuppgifter • Heltidsanställning med möjlighet till deltid • Goda semestervillkor • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du har skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan. I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. Dina svar blir en viktig del av vårt urvalsarbete. Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.
Butiksstäd 3 dagara i veckan. Måndag, Onsdag, Fredag 5 timmar per dag Start omgående. Du behöver åka buss mellam nordstan och partille vikariat veckor 28-32 Kan leda till fortsatt anställning Tristar Clean AB Erbjuder kundunika lösningar för alla branscher. Familjeägt företag med huvudkontoret i Vänersborg ca 100 anställda med kunder i hela södra Sverige. Från Västerås till Malmö. Tjänster vi erbjuder: hemstäd, flyttstäd, företagsstäd, golvård, fönsterputs, frukt och material leveranser, uthyrning av entrémattor och kaffe maskiner. Vill du läsa mer om oss gå till: http://www.tristarab.se Söker ansvarsfulla medarbetare som lokalvårdare. Du är en gladlynt person som tycker om att städa och hålla ordning. Är noggrann, engagerad, lyhörd, ärlig samt har en hög servicenivå och stor ansvarskänsla. Du har blick för kvalitet och lätt för att kommunicera. Arbetet kan kräva högt tempo, varför du bör vara stresstålig, tycka om att arbeta självständigt, kunna planera, och ej vara rädd för förändringar i dagens arbete. Du ser möjligheter istället för problem. För att kunna läsa och förstå arbetsinstruktioner, säkerhetsdatablad samt kommunicera med våra kunder, skall du ha goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. SRY- el PRYL utbildning ses som en merit. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du skall: Vara bosatt i staden/orten. Detta kräver att du kan ta dig till de olika arbetsplatserna på egen hand. Mejla in foto, meritlista i form av vilka utbildningar och tidigare arbetsplatser. De ansökningar som inte är kompletta kommer ej att granskas. Tjänsten innebär att utföra daglig lokalvård som att torka golv, städa toaletter, lunch rum, kontor, putsa fönster, stor städning, hemstäd, flyttstäd, kontorsstädning, butiksstädning, trappstädning m.m. hos våra kunder.
Är du ett serviceproffs som gillar att stärka, behålla & säkra kundresan? Inte nog med det kommer du att spela en nyckelroll i att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och förbättra deras upplevelse av våra tjänster. Veni Energy Group är i en tillväxtresa i Sverige, Norge, Finland, Tyskland och Spanien. Där rollen som Customer Care är en otroligt spännande och inspirerande roll. Samtidigt som man växer finns en otrolig trygghet. Låter det intressant att vara med på en spännande tillväxtresa under en lång period? Då ska du läsa vidare? OM ROLLEN Som Customer Care Specialist ansvarar du för att hantera kundförfrågningar via telefon och e‑post, och skapa enastående service i varje samtal. Du vårdar och stärker kundrelationer med regelbunden uppföljning, förebygger churn och driver win‑back‑aktiviteter. Genom att analysera feedback och trender bidrar du till kontinuerliga förbättringar. I din roll samarbetar du nära andra avdelningar, använder digitala kundverktyg effektivt och arbetar strukturerat, noggrant och proaktivt. Du har ett starkt inre driv, är självgående och initiativtagande, med god samarbetsförmåga. Du delar våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. DET HÄR ÄR DU Serviceinriktad och kundfokuserad Lösningsorienterad och proaktiv Förmåga att hantera stress och arbeta under press Starkt engagemang för att leverera enastående kundservice Meriterade med tidigare erfarenhet från energibranschen DET HÄR FÅR VI Du är en kommunikativ och självgående person med stark inre drivkraft. Du trivs med att ta initiativ och har en utmärkt förmåga att planera och genomföra arbetsuppgifter effektivt. Med goda samarbetsfärdigheter arbetar du väl både inom teamet och med andra delar av organisationen. Du är strukturerad, noggrann och har ett genuint intresse för att använda digitala verktyg i ditt arbete. DET HÄR ERBJUDER VI En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätt FRÅGOR KRING ROLLEN Magnus Olsson Extern rekryterare [email protected] 0708-402940 TILLTRÄDE 15 augusti 2025 100% Heltid På plats i Mölndal med viss hybridarbete OM FÖRETAGET VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim Sverige: Göteborg och Östersund Finland: Hämeenlinna och Tampere Tyskland: Biblis Spanien: Malaga VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. Skapa en bättre energiframtid tillsammans med oss. Vi ser energi som den mest spännande av alla branscher och nyckeln till hållbar ekonomisk utveckling. Hos oss får du använda och utveckla dina färdigheter samtidigt som du hjälper våra kunder att lyckas och bidrar till en mer miljövänlig framtid.
Product Manager - Fristad / Borås We are seeking an individual who is capable and willing to take full ownership of the Gravity Sewers and Cable Protection product lines. Uponor Infra AB is seeking a dynamic and proactive Product Manager to join our team. The Product Manager will be fully responsible for the success of the product line, working with cross-functional teams to drive the product lifecycle from development to market launch and beyond. What does Jarno Karjalainen, Head of Product Management, have to say about the company? "Public infrastructure plays a key role in helping societies make our lives safe and sustainable. As a large and established player, we have the best position to influence and contribute to building sustainable infrastructure for water, wastewater, gas and electricity. As a global company we have a wide range of products and services to innovate and bring smart solutions to meet our customers’ needs. We have a unique position where the expertise of highly qualified people can be combined to extend the business and best practices all around the World." Responsibilities The role as Product Manager involves supporting global sales and margin optimization of the gravity systems portfolio, collaborating with various departments to understand market needs, defining product strategies, managing the product lifecycle, and contributing to successful go-to-market plans. Collaborate with R&D to create innovative solutions for gravity sewer and cable protection applications Oversee the product lifecycle, managing the product from conception through to phase-out Plan and drive product launches and marketing strategies, organizing and executing product launches and marketing campaigns Support sales teams and local product managers by providing product knowledge and training Interact with procurement to ensure the quality and requirements of sourced products and components are met Track and analyze product sales and profitability, monitoring and evaluating the performance of products in the market Ellinor Hjelm, Global Product Manager, explain what it's like to work for the company. "I initially joined as a trainee in R&D, and over time, I’ve had the opportunity to grow into my current role as Product Manager. I feel that GF provides real opportunities for development. One major advantage of working at GF is being at the forefront of sustainable infrastructure. The company invests in innovation, quality, and long-term solutions that address real challenges. Internally, there’s a strong culture of collaboration and professional growth, which makes it easier to bring your ideas to life and contribute to the business. You’ll be part of a company that values innovation, teamwork, and long-term thinking, and that offers opportunities to grow both personally and professionally while doing meaningful work." Qualifications You have professional experience in heavy industry and possess the ability to enhance customer engagement to effectively highlight our infrastructure capabilities. Additionally, expertise in B2B management is essential to drive business growth and maintain strong client relationships. This role requires a strategic thinker who can leverage their background to contribute to our company's success and support our mission. Strong communication skills, effective at all levels Ability to work well both as a team member and as an individual contributor Strategic thinking, with the ability to analyze market trends and shape strategies Customer focus, aligning products with user needs Problem-solving skills, applying analytical and creative thinking Adaptability to change, managing shifts in the product environment Prior experience in the infrastructure sector is beneficial Contact and application In this recruitment we are working with recruitment consultant Josefine Petersson, 0702-501429, and Malou Magnusson, 0707-588745, at Intenso Teknikrekrytering. Send your application through the application button. Please apply asap as applications are processed continuously. We welcome your application! About GF AB Uponor focuses on preserving water resources and solving issues with clean and wastewater, contributing to sustainability. With the electrification of society, they provide effective cable protection solutions. Their long-lasting business model is designed to meet future needs across generations. Uponor is a large and reputable company ready to collaborate with major corporations, with a stable and long-standing tradition, a non-hierarchical structure, and an open-door policy.
Välj ett jobb för att visa detaljer