Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu fler fältsäljare inom solceller, vindturbiner och batterilagringför privatpersoner i Västra Götaland! Om rollen Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar. Vem är du? Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har: Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet B-körkort och egen bil (du får bra ersättning) Flytande svenska i tal och skrift Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan. Vad vi erbjuder Fast generös lön ochprovisions-modell Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner Hur du ansöker: I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: [email protected] eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen! Om Amperebolaget Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Managementkonsult Ledningssystem Göteborg
Canea Partner Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

CANEA är ett av Sveriges ledande och mest erfarna managementkonsultföretag inom verksamhetsutveckling. Vi söker nu en managementkonsult med fokus på ledningssystem, med inriktning mot kvalitet och miljö. Ledningssystem är ett av CANEAs kärnområden. Rollen innebär att du på ledningsnivå, strategiskt samt "hands on" tillsammans med uppdragsgivaren skapar en effektivare verksamhet genom att utveckla uppdragsgivarens sätt att arbeta med att bygga, utveckla och etablera ledningssystem. Våra kunder består av en mix av stora och medelstora företag inom både privat och offentlig sektor där du även kan få arbeta som kundens projektledare i olika förändringsarbeten. Våra managementkonsulter är dessutom kursledare på våra utbildningar, vilket vi tror förbättrar dig som föreläsare och talare. Vi erbjuder dig En arbetsplats som erbjuder professionella och personliga utvecklingsmöjligheter genom bl.a. egen kompetensutveckling. Exempelvis har du tillgång till CANEAs kursutbud. Vi ger dig även flexibilitet, frihet och stora möjligheter att påverka i ett positivt och öppet arbetsklimat med engagerade, ambitiösa medarbetare och nöjda kunder. Genom att arbeta med olika intressanta uppdrag, företag och branscher får du ständigt nya kunskaper och insikter. Att arbeta på CANEA innebär att du kommer till ett stabilt tillväxtföretag med kompetenta och trevliga kollegor, samt en unik tjänste- och produktportfölj. Vårt arbetsklimat präglas av ödmjukhet inför varandras förmågor, prestigelös inställning, hjälpsam attityd, platt organisation, högt i tak samt en stark drivkraft att uppnå resultat. Kort sagt vi har kul på jobbet och möter dagen med ett leende! Vi tror att du som är rätt för den här rollen gillar att arbeta tillsammans med andra, är driven, trygg i dig själv och har en stark analytisk förmåga. Du ser dig själv utföra och projektleda uppdrag hos våra kunder och tillsammans med våra konsulter sälja in konsultuppdrag. Du har intresse för kompetensöverföring och trivs i att hålla utbildningar som en del av ditt arbete. Vi ser även att du har: - Akademisk examen inom relevant område, exempelvis civilingenjör eller civilekonom. - Minst 4 års arbetslivserfaranhet av arbete med ledningssystem. - Kunskap om ISO 9001 och ISO 14001. - Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande - Erfarenhet av att ha arbetat med verksamhetsutveckling, processutveckling och/eller informationssäkerhet. - Relevanta certifieringar som IRCA lead auditor, PMP, Prosci, Six Sigma Black Belt eller motsvarande. - Kunskap om och erfarenhet av ISO 13485, ISO 27001, IATF 16949, ISO 45001, ISO 50001 eller ISO 22000. - Erfarenhet av att ha arbetat som konsult. CANEA levererar varaktiga resultat genom att kombinera konsulttjänster, IT-lösningar och utbildningar. Vi lever i en snabbt föränderlig värld där det ständigt ställs nya krav på en organisation. Vår filosofi är att ge företag och verksamheter de strategier, system, arbetssätt och den kompetens som skapar förutsättningar för framgång och säkerställer bästa resultat. Vi jobbar tillsammans för fortsatt utveckling – av våra kunder, företaget och dig som medarbetare. För om du är väl rustad och trivs i din roll, skapar du också de bästa förutsättningarna för oss och våra kunder. Med utveckling i fokus arbetar vi för att möjliggöra en kreativ miljö för innovation oavsett om det gäller arbetssätt, våra produkter eller tjänster. Vi är prestigelösa och du uppmuntras att komma med idéer och driva dem fram till att de blir förverkligade.

20 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Mechatronic Engineer 🌍
Wrknest AB
Övriga civilingenjörsyrken

About the RoleA leading organization in sustainable transportation is inviting you to join their Propulsion System and Energy Management team in Gothenburg. As a Mechatronic Engineer, you will work with cutting-edge technology, integrating batteries, electric machines, and energy storage systems (ESS) into complete driveline solutions. Your expertise will help shape the future of electromobility. This is a one yearconsultancy assignment with the possibility of extension or permanent employment, depending on project needs and mutual agreement. Your Future ResponsibilitiesAs a Mechatronic Engineer, you will: Lead technical initiatives in mechatronics, focusing on battery systems, electric machines, and driveline integration. Develop and implement solutions that align with performance, cost, quality, and regulatory requirements. Act as a mentor, sharing your expertise to support team development. Build networks across the organization and external partners to stay at the forefront of technological advancements. We’re Looking for Someone Who: Has at least 5 years of experience in mechatronics or related fields, with expertise in electric machines, ESS, and energy management. Demonstrates a strong understanding of system integration principles. Communicates effectively and thrives in collaborative, cross-functional teams. Is curious, adaptable, and eager to learn about emerging technologies such as hydrogen fuel systems. Preferred Qualifications Knowledge of Python for simulations is a plus. Experience working in diverse, global teams. Other Information Start: March 2025,alternatively by agreement. Location: Gothenburg, with flexible working arrangements. Scope: Full-time. Why This Role?This opportunity allows you to work on solutions that directly reduce CO2 emissions and improve urban environments. The small yet dynamic team provides a platform for growth, visibility, and direct contributions to meaningful change. Tasks may include integrating new technologies, exploring innovative energy solutions, and shaping the future of mobility. About WrknestWrknest specializes in innovative recruitment solutions, prioritizing potential over just CVs. They offer upskilling opportunities to ensure the perfect fit for today’s evolving work environment. Learn more at www.wrknest.se. Apply now to contribute to the advancement of sustainable transportation!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
IT-supporttekniker till Telia
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som IT-supporttekniker arbetar du både on-site hos kund och med telefonväxelstöd från kontoret i Göteborg. Du kommer att hantera felsökning och support för hårdvara kopplad till användares arbetsplatser hos kund, samt assistera vid migrering och uppstart av telefonväxelsystem (Touchpoint till Smart Connect). Du utgår från Göteborg och ingår i ett team på 11 tekniker som är utspridda över hela Sverige. För att säkerställa hög kvalitet i arbetet samarbetar du nära både med kunder och kollegor. • Felsökning av datorer, nätverk och kringutrustning •Genomföra installationer och underhåll ute hos kund •Stödja kund vid migrering och uppstart av online telefonväxel Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet inom teknisk support och/ellerkundservice •God IT-vana och kunskap inom nätverk,PC och teknisk felsökning • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som trivs med att ta stort ansvar och har ett brinnande intresse för IT. Du hargod IT-vana ochhar erfarenhet av att arbeta med nätverk och teknisk felsökning. Du är självgående, strukturerad och har ett prestigelöst förhållningssätt. Din gedigna erfarenhet av kundkontakt gör att du förstår vikten av ett professionellt bemötande och har förmågan att lyssna på kunden samt anpassa dig efter deras behov. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Du utgår ifrån kontoret i Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Cyber Security Architect
Techster Solutions AB
IT-säkerhetsspecialister

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 7+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning:Cyber Security Manager/Architect role description to support the Zone Controller product development.Placement: Within the QA & Compliance team in the Core System Components department.CSM - Cyber Security Manager 1. PurposeThe Cyber Security Manager provides support (when and as needed) to the Engineering organization (unit/department) regarding cyber security in technical, process, method, and documentation perspectives, and is organized as a shared service. The shared service can be realized on any organizational level (unit/department/team) as a part time or full-time engagement by one or multiple persons depending on the organizations need. 2. ConcernedA CSM shall be appointed when a department has ownership of cybersecurity related product structure element(s) that involve electric/electronics and/or software. The Responsible manager role used in this role description refers to the role that is assigned as responsible for a unit/department/team, in accordance with the Engineering Collaboration Framework. 3. AuthorityAuthority to take necessary actions to secure fulfilment of the defined responsibility. 4. Responsibilityo I support the unit's/department's management team with cybersecurity management competence as a speaking partner. On delegation, I can also perform cybersecurity management activities,o I support the unit’s/department’s technical roles (e.g., Engineering teams, Architects) with competence regarding cybersecurityo I support Engineering teams in performing and updating cybersecurity deliverables such as TARA, Cybersecurity Concept and Cybersecurity Specification developmento I work closely with Engineering teams to ensure the execution of security requirementso I support the unit's/department’s technical roles (e.g., Engineering teams, Architects) with cybersecurity development and V&V activities, but then always as a temporary team member, i.e., the responsibility for the work products always remain with the owning teamo I support the department's quality assurance by participating in verification reviews with a cybersecurity perspectiveo I support the department’s cybersecurity related sourcing (CS-SOW), evaluation of supplier’s cybersecurity work and achievement of cybersecurity (CS-JR)o I act as a first line cybersecurity contact (e.g. towards the CSMS Support team) for the unit/departmento I act as a first line cybersecurity contact for technical support questions (e.g. towards the Shield team).o I nurture the department’s cybersecurity culture and strive for making the department able and mature regarding cybersecurityo I contribute to the CS CoP as an active member 5. Competence Requirementso Knowledge of embedded and/or automotive systemso Knowledge of cybersecurity engineering best practices and standards (e.g., ISO/SAE 21434, SAE J3061, ISO 27001/27002)o Knowledge and practical experience with common cybersecurity controlso Knowledge and experience in cybersecurity threat analysis and risk assessment process and techniqueso Strong problem-solving skills to analyze cybersecurity issues and requirementso Technical Knowledge related to the product(s) that the CSM’s ART/Solution is responsible forAdditional (in case the department's product has elements related to off-board systems):o Knowledge about the extended vehicle ecosystemAbbreviations:o CoP: Community of Practiceo CS-SOW: Cybersecurity Statement of Worko CS-JR: Cybersecurity Joint Reviewo TARA: Threat Analysis and Risk Assessmento V&V: Verification &Validation Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Tulladministratör
Logent AB
Transportledare och transportsamordnare

Vill du bli vår nya tulladministratör? Vi växer och ska anställa två nya speditörer till vårt kontor i Svinesund. Vi söker självständiga, strukturerade och engagerade personer. I rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vill du utveckla dina tullkunskaper eller lära dig något nytt samtidigt som du blir en del av ett framåtsträvande team? Då ska du läsa vidare! Arbetsuppgifter: Dokumenthantering/tullklarering Besvara förfrågningar från kunder inom ämnesområdet Bidra till bästa service och kvalitet Skiftarbete Delta och samarbeta med BDM kring nyförsäljning Önskade kvalifikationer: Du är bekväm med att använda digitala verktyg och har god IT-kompetens. Lagspelare – god samarbetsförmåga internt och externt Kund- och serviceinriktad Erfarenhet av svensk import och norsk export är önskvärt, men inget krav Du har goda kunskaper i engelska Trivs i en stimulerande arbetsmiljö Körkort klass B Vi erbjuder: En spännande och lärorik vardag Bra villkor Arbete i ett engagerat och effektivt team En spännande roll i ett växande företag Din profil: Vi söker dig som är social och kan bidra till en bra arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta i team och vill utveckla dig själv. Inga uppgifter är för stora för dig, och du ger dig inte förrän du når ett bra resultat. Tycker du att detta låter som något för dig? Vi behöver din ansökan med CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten. Registrera din ansökan så snart som möjligt, då intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten? Kontakta kontorschef Bjørnar Brynildsen: E-post: [email protected] Telefon: +47 917 28 434 Vi ser fram emot att höra från dig!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Senior Regulatory Affairs Specialist
Cochlear Bone Anchored Solutions AB
Övriga civilingenjörsyrken

Job Overview: We are seeking a highly motivated and experienced Senior Regulatory Affairs Specialist to join our team. This role is crucial in providing regulatory support throughout the lifecycle of Cochlear products. The Senior Regulatory Affairs Specialist will work closely with R&D cross-functional project teams, sustaining engineering, and manufacturing groups to ensure compliance with regulatory requirements. Key Responsibilities: * Regulatory Strategy and Planning: Support project teams with regulatory and standards compliance advice through product development. Define documentation needs and ensure they are delivered to quality and timeline requirements. Develop regulatory strategies in collaboration with regional regulatory teams, to support business plans for products or projects. Participate in strategic regulatory and continuous improvement projects as required. * Regulatory Submissions and Related Activities: Prepare and manage the submission process to gain new or modified product approvals and maintain product licenses. Adapt or create technical dossiers for regional market submissions and coordinate support for regional subsidiaries, offices, and distributors. Ensure timely regulatory assessments of sustaining changes, including submissions or the necessary documentation of them (e.g. Letter to File). * Cross-Functional Regulatory Direction: Evaluate labeling and manufacturing changes and promotional material for regulatory impact. Provide regulatory direction to the business and inform the organization about new or changing national regulations/trends and propose implementation plans. Drive the implementation of better regulatory practices and processes. Qualifications: * Proven experience in regulatory affairs, including management, compilation, submission, and maintenance of regulatory filings. * Strong skills in influencing in a matrix team environment and managing stakeholders at all levels within the business. * Ability to make judgments and provide advice that balances business interests and regulatory risk. * Excellent review, report writing and documentation skills. * Knowledge of global regulatory requirements and regulations for medical devices, with an emphasis on MDR. Certifications: * Regulatory Affairs Certification (RAC) is highly desirable. Education: * Minimum Bachelor's degree in engineering, legal, scientific, or healthcare; or 3+ years' experience in software or product development, quality, and/or regulatory affairs. Languages: * English - Advanced/Fluent. Work Experience: * 3+ years' experience in regulatory affairs, including a track record of management, compilation, submission, and maintenance of regulatory filings. * 3+ years' experience in medical devices product or software development (SaMD). * Ideally worked in a global matrix organization including manufacturing and logistics.

20 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Sommarvikarier till hemtjänsten i Ulricehamn
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en sommar i Ulricehamn inom hemtjänsten Attendos hemtjänst i Ulricehamn ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren ochperioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Ulricehamn I Attendos hemtjänst i Ulricehamn är vi många erfarna och engagerade medarbetare som hjälper våra kunder med sina vardagsbestyr! I Ulricehamn erbjuder vi genom våra anställda en trygg personlig omsorg i hemmet. Till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav B-körkort Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Sommarvikarier till hemtjänsten i Göteborg
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Välkommen till en sommar där du gör verklig skillnad! Med årets mörkaste dag bakom oss börjar vi nu med entusiasm planera för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Göteborg ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba hos oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Göteborg Attendo hemtjänst i Göteborg har erfarna och engagerade medarbetare och tillsammans arbetar vi med att erbjuda våra kunder personlig omsorg och service i sitt hem. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande B-körkort är meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Inköpare för kommande behov!
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Arbetsuppgifter Är du en driven och erfaren inköpare som vill vara med och bidra till spännande projekt inom försvarsindustrin? Vi söker nu inköpare med några års erfarenhet till framtida uppdrag hos vår kund i Göteborg. Oavsett om du har erfarenhet av operativa, taktiska eller strategiska inköp har vi garanterat något som passar dig! Hos vår kund erbjuds du en varierad och utvecklande arbetsmiljö där din kompetens gör skillnad! Beroende på rollens karaktär så är såväl arbetsuppgifter som ansvarsområden varierande, men oavsett så spelar inköpare hos vår kund alltid en nyckelroll i att säkerställa effektiva inköpsprocesser och starka leverantörsrelationer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvar för ett antal leverantörer, inklusive att hantera relationer och leverantörsutveckling. Stöd till projekt och program genom hela inköpsprocessen. Upprätta förfrågningar, utvärdera offerter, genomföra förhandlingar och upprätta inköpsorder. Förhandla, aktivt hantera och vidareutveckla leverantörsavtal. Utveckla strategier för leverantörsbasen och säkerställa att de implementeras. Säkra att inköpsstrategi, inköpspolicy och rutiner följs och efterlevs. Uppföljning och hantering av avvikelser i leveransflödet både internt och externt. Kvalifikationer Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har några års erfarenhet av inköp, gärna från produktion, tillverkningsindustrin eller liknande branscher. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har erfarenhet av att driva förhandlingar och hantera leverantörsavtal. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift Personliga egenskaper Du är affärsmässig och resultatinriktad, med en förmåga att fatta välgrundade och strategiska beslut. Din självgående och initiativrika inställning gör att du driver processer framåt med energi och fokus. Samtidigt är du flexibel och anpassningsbar, vilket gör dig skicklig på att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa överblick eller kvalitet. Du trivs i samarbeten och har en stark förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer, vilket gör dig till en uppskattad partner i såväl interna som externa samarbeten. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa i minst 6 månadermed stormöjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025